Postitus
Postitas OnuTom » 21.03.2006 23:23
Reeglitega on ühest küljest lihtne ja teisalt jälle käib vinge andmine, kui lugenud oled. Andmine käib MT ja n.ö. Stadium Truck-ide reeglite vahel, kuna tegelikult on tegemist tõesti kahe erineva asjaga. (ära vaata siin Winter Cup 2005/2006 sarja, see läheb lõpuni vana viisi. Muutused tulevad aga kindlasti uuel hooajal)
Seega on lihtne praegu ainult 1/8 buggy puhul. Seal ei anna sisuliselt millegi muuga ämbrisse panna, kui ostad teadmatusest liiga suure mootori. Ja seda ka ainult juhul, kui ostad n.ö. järgmise mootori. Kui ostad auto RTR (võiks tõlkida vist kui "sõiduvalmis") versioonis, pole oluline millise mootori tootja sinna peale kruvinud on, sõita võid praeguste reeglite kohaselt kuni mootori eluea lõpuni. Järgmine aga ei tohi olla suurem kui 0,21 kuuptolli e. siis 3,5 ccm. Põhimõtteliselt nii lihtne ongi. Kaaluga sisuliselt ei ole võimalik vastu näppe saada, see tuleb igal juhul täis. Jääb ainult summuti ja mõõdud. Summuti peab olema kahekambriline ja EFRA heakskiiduga. Mõõtudega on aga nii ja na. Teadjamate lõunanaabrite jutu järgi on siin üks võimalus, kuda "kasti" ei mahu: vaja on "laiendatud" rattakinnituste ja teatud tüüpi velgede koostööd. Siis pidi saama nii lai, et ei mahu ettenähtud mõõtudesse.
Kerega, selle õhukese leksaan koorikuga seal auto peal, on ka asi lihtne: buggyl peab ikka olema buggy oma ja see peab olema värvitud e. mitte läbipaistev v.a. muidugi aknad, need ei pea olema värvitud.
Ega vist muud. Jätkake, kellel midagi pähe tuleb, mis minul märkimatta jäi või parandage, kui valesti on.