WinterCup 2009|2010
Mina olen rahul, sain lõpuks ka kone revolutsioneerima (käveri hoole ja armastusega kolvi sisse pekstud täkked kulusid lõpuks maha ning 5 kuud talvel õues kondensi kogunud kütusega harjus mootor samuti ära) .
Aitähhsõnad lähevad jällegi Rometile ja akaverile, teadajubamillekõigeeest. Vinni oli tubli ja visa rajamehhaanik minu ja akaveri eest, kiitus ka talle. Rada oli samuti nauditav ja midagi uut jälle, ei saa respektita jätta ka Randot, wintercupi hinge ja vaimu ning pmst eestimaa viimase 7-e crystal'i rehvi omanikku, parim rehv sel rajal siiani! saab kohe varsti proovitud ka losi step pin'id
Lehmake, sinu disainikompanii debüütpreemia on väga ilus!
Aitähhsõnad lähevad jällegi Rometile ja akaverile, teadajubamillekõigeeest. Vinni oli tubli ja visa rajamehhaanik minu ja akaveri eest, kiitus ka talle. Rada oli samuti nauditav ja midagi uut jälle, ei saa respektita jätta ka Randot, wintercupi hinge ja vaimu ning pmst eestimaa viimase 7-e crystal'i rehvi omanikku, parim rehv sel rajal siiani! saab kohe varsti proovitud ka losi step pin'id
Lehmake, sinu disainikompanii debüütpreemia on väga ilus!
Jonas Nahkor
Team Xray
Team Xray
- Sandervend
- Postitusi: 76
- Liitunud: 12.10.2008 23:09
- Asukoht: Tallinn
Täname kõiki korraldajaid ja konkurente ja muidu niisama ägedat rahvast. Pildid oodatud.
Kyosho Lazer ZX-5 võistlusvalmis ja tuunitud , HotBodies Cyclone D4 WCE, Robitronic Mantis x2,HPI MT2 18SS, Robitronic Protos, Mingi onroad asi on ka.
[img]http://img167.imageshack.us/img167/9571/foorumisignahu7.jpg[/img]
[img]http://img167.imageshack.us/img167/9571/foorumisignahu7.jpg[/img]
Ühinen Sandervennaga,tänud korraldajatele,konkurentidele ja muidu toredatele ja abivalmis inimestele,keda siin kahe päeva jooksul kohtasime!Tunne sõitudest on kahetine.Hea meel on selle üle,et Kusti suudab väga kiiresti ja korralikult rajal liigelda.Kurb on,et ilmselt hakkab kätte jõudma hetk,kus tema vajadused hakkavad ületama meie võimalusi.Aga kohtume järgmisel korral!
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8
Tulemused on HOBI.ee lehel ka väljas.
Lahe oli näha kõiki kihutamas. Mina igatahes nautisin täiel rinnal mõlemat päeva. Igasugused ided ja mõtted mida võiks paremini teha või millele lihtsalt rohkem tähelepanu pöörata palun saata aadressil rando@hobi.ee.
Tänama kedagi enam ei hakka. Häid inimesi on selleks lihtsalt liiga palju.
PS: Ja eriti õnnelik võin ma muidugi rajarekordi (15,77sek) üle olla
Lahe oli näha kõiki kihutamas. Mina igatahes nautisin täiel rinnal mõlemat päeva. Igasugused ided ja mõtted mida võiks paremini teha või millele lihtsalt rohkem tähelepanu pöörata palun saata aadressil rando@hobi.ee.
Tänama kedagi enam ei hakka. Häid inimesi on selleks lihtsalt liiga palju.
PS: Ja eriti õnnelik võin ma muidugi rajarekordi (15,77sek) üle olla
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Ideena mina näituseks laiendaks väheke noorte sõitu. Nimetaks selle ümber näiteks "junnid ja sennid". Ehk, võistleja peab täitma ühe või teise kriteeriumi:
1) olema alla 14 aasta noor(nagu praegu oli, oli vist see piir 14)
2)olema üle 40 aasta vana
kõik, kes sinna vahele jäävad ei tohi sõita. Mida arvate, vanakesed?
Ja muidukuulajatele ei lugenud rohkem luuletusi, sest need oleksid sisaldanud natuke liiga palju inetuid sõnu.
1) olema alla 14 aasta noor(nagu praegu oli, oli vist see piir 14)
2)olema üle 40 aasta vana
kõik, kes sinna vahele jäävad ei tohi sõita. Mida arvate, vanakesed?
Ja muidukuulajatele ei lugenud rohkem luuletusi, sest need oleksid sisaldanud natuke liiga palju inetuid sõnu.
Burn more fuel!
Meil oli väga lahe päev, usun et Miku sai väga vägeva energialaksu! Väga mõnus aga kiire oli!
Lubjakate klass oleks tore! Aga kuidas seda aga ajakavasse mahutada - ei tea. Korra käis peast mõte läbi et lubjakad võiksid alustada 1/8 autodega varem, enne 11 näiteks. Saaks autosid testida ja noorte jaoks kiiresti midagi veel ümber seadistada.
Lubjakate klass oleks tore! Aga kuidas seda aga ajakavasse mahutada - ei tea. Korra käis peast mõte läbi et lubjakad võiksid alustada 1/8 autodega varem, enne 11 näiteks. Saaks autosid testida ja noorte jaoks kiiresti midagi veel ümber seadistada.
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... cup-2010-1
Au ja kiitus korraldajatele ehk Rando ja co! Väga kiiduväärt ettevõtmine. Loodame, et rajale nüüd liiga palju uusi hüppeid, pesulaudu ja prevresusi ei teki Rada praegusel kujul mõningate täiustega on väga äge!
Au ja kiitus korraldajatele ehk Rando ja co! Väga kiiduväärt ettevõtmine. Loodame, et rajale nüüd liiga palju uusi hüppeid, pesulaudu ja prevresusi ei teki Rada praegusel kujul mõningate täiustega on väga äge!
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Lauri: tuleb lihtne 6 osaline (iga osa koosneb 2 või 3-st väikesest hüppekesest) rütmikasektsioon, 3 stopperit ja mõned pumpsud, mis sõitjatel uinuda ei lase raja igavates kohtades... ajaa... ja siis ikka üks suur hüpe kaa... Midagi muud eriti muutma ei hakka...
OK Nali...
Ilmselt natuke teeme pumpse ja siis vaatab... üritaks ringiajale paarkümmend % otsa sättida...
OK Nali...
Ilmselt natuke teeme pumpse ja siis vaatab... üritaks ringiajale paarkümmend % otsa sättida...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
minul oli väga lõbus
ma olen ka meelitatud, et minu panust pandi tähele mõlemal päeval, ja siin kohal ütleks kõigile tänajatele vastu: Aga palun!
alustaks siis laupäevast:
3-e esimese eelsõiduga tulid enamvähem kõik raja nõrgemad kohad välja ning peale seda kui Rometiga Luigelt vaipu toomas käisime sai rajale ka suurejooneline inspektsioon ja tugevdustuur koos Sildver Racing Team-i noorema liikmaga tehtud. Peale seda tuuri sai ka suure suuga välja lubatud: "Rada püsib ja keegi ei suuda midagi dramaatilist teha, isegi Large Scale 4WD" ja teate mis, JA NII ONGI
paaris kohas peaks järgmiseks korraks vaibad "üle lappima" või siis lausa kokku sulatama aga need on juba pisidetailid võrreldes selle suure ja VÄGA kiirelt valminud raja juures.
Minu meelest olid kõik ääretult tublid, lihtsalt kes jõudis rohkem kes vähem ja lõppkokkuvõttes sai kõik tehtud.
Laupäeva kogemustest:
Osaleda võistlusel mitte sõitjana on täiesti teistsugune kogemus! soovitan kõigile kasvõi korra võistluspäeva näha "raja kõrvalt"
Hr. Indrek Vallnerile sai oldud tankijas 1/8 Buggys, rääkisin suure suuga, et esimest korda olen tankija aga meenus, et kunagi ammu olin smale härrale ka Tartu rajal tankija.... khmmm... siis polnud aga kordagi tankida vaja, ma olin mudeliga jooksupoiss kuna tal auto suri nii palju välja, et selleks hetkeks kui "Wolla" otsustas rajalt lahkuda polnud kütuski otsa saanud Seekord aga palus sõitja mul sisse kutsuda ta iga 4 minuti tagant mis tundus jõle lühike aega, sai arvutatud ja riskitud aga mõõtsime välja, et 8 minutit on siiski kindel aeg selle autoga sõitmiseks antud seades. (auto ei surnud ka kordagi )
ja selle päeva lõpuks olin ma nii väsinud, et kõige magusamat osa; autasustamist, ma vaadata ei jõudnudki
Pühapäev:
...algas nii, et olin rajal enne 9-t ja vahetasin külmas "soojas" ruumis riideid ning sellest hetkest hakkas ka väga külm, seetõttu sai ka pruugitud "natuke" puhast rummi mida provaidis üks inimene kelle nimelist hüpet kõik tarbisid 2 päeva vältel väga aktiivselt. Nii saabus soe tunne ja päev oli juba ammu alanud.
Kuna sel päeval osalesin ka ise võistlejana siis oli vaja auto ehitada nii, et kõik kestaks ja oleks probleemitu, DuckTape tuli ka seekordki abiks ja võisin rahulikult olla rajmehaanik ka siis kui ma seda olema ei pidanud, ma arvan, et ma ei valeta kui am ütlen, et suure enamuse eilsest päevast olin ma rajal mehaanikuna , meie kõigi suurlemmik luuletaja/rajkohtunik/kommentaator isegi määras mind vabatahtlikuks mehaanikuks ühes sõidus kuna aga rada kestis (loe eelnevat peatükki, seal on antud lubadus) siis võisin olla mehaanik, sõitja või alkohoolik, kõik said rada nautida.
nii nagu peakorraldaja mainis oli tõesti Openi sõit väga vaatamist väärt, oli üleüldse üks väärt sõit, 3 erinevat autot, kui ma ei eksi siis kõik kolm ka erinevalt tootjalt?, ja niiiiiii tasavägine ja pingeline, lihtsalt tahaks öelda selle klassi sõitjatele aitähh, et näitasite seda show-d!!!
enda sõiduga (arvestades minu adekvaatsuse indeksit) olen rahul 2-2-1, kahju, et Rait viimases sõidu katki läks, ma just sain rütmi ja püsisin tal poole ringiga ilusti eest
aga tänaks kõik enda klassi konkurente ja mainiks veelkorra, et see on ääretult lahe ja mõnus klass! (ärge unustage, et 2WD autot oskavad ka hüpata;))
ja üldkokkuvõttes ütleks, et kõik oli fain ja tshill
ja mõned takistus sektsioonid on kindlasti tulemas! (isegi kui Rando veel nii ei arva )
ma olen ka meelitatud, et minu panust pandi tähele mõlemal päeval, ja siin kohal ütleks kõigile tänajatele vastu: Aga palun!
alustaks siis laupäevast:
3-e esimese eelsõiduga tulid enamvähem kõik raja nõrgemad kohad välja ning peale seda kui Rometiga Luigelt vaipu toomas käisime sai rajale ka suurejooneline inspektsioon ja tugevdustuur koos Sildver Racing Team-i noorema liikmaga tehtud. Peale seda tuuri sai ka suure suuga välja lubatud: "Rada püsib ja keegi ei suuda midagi dramaatilist teha, isegi Large Scale 4WD" ja teate mis, JA NII ONGI
paaris kohas peaks järgmiseks korraks vaibad "üle lappima" või siis lausa kokku sulatama aga need on juba pisidetailid võrreldes selle suure ja VÄGA kiirelt valminud raja juures.
Minu meelest olid kõik ääretult tublid, lihtsalt kes jõudis rohkem kes vähem ja lõppkokkuvõttes sai kõik tehtud.
Laupäeva kogemustest:
Osaleda võistlusel mitte sõitjana on täiesti teistsugune kogemus! soovitan kõigile kasvõi korra võistluspäeva näha "raja kõrvalt"
Hr. Indrek Vallnerile sai oldud tankijas 1/8 Buggys, rääkisin suure suuga, et esimest korda olen tankija aga meenus, et kunagi ammu olin smale härrale ka Tartu rajal tankija.... khmmm... siis polnud aga kordagi tankida vaja, ma olin mudeliga jooksupoiss kuna tal auto suri nii palju välja, et selleks hetkeks kui "Wolla" otsustas rajalt lahkuda polnud kütuski otsa saanud Seekord aga palus sõitja mul sisse kutsuda ta iga 4 minuti tagant mis tundus jõle lühike aega, sai arvutatud ja riskitud aga mõõtsime välja, et 8 minutit on siiski kindel aeg selle autoga sõitmiseks antud seades. (auto ei surnud ka kordagi )
ja selle päeva lõpuks olin ma nii väsinud, et kõige magusamat osa; autasustamist, ma vaadata ei jõudnudki
Pühapäev:
...algas nii, et olin rajal enne 9-t ja vahetasin külmas "soojas" ruumis riideid ning sellest hetkest hakkas ka väga külm, seetõttu sai ka pruugitud "natuke" puhast rummi mida provaidis üks inimene kelle nimelist hüpet kõik tarbisid 2 päeva vältel väga aktiivselt. Nii saabus soe tunne ja päev oli juba ammu alanud.
Kuna sel päeval osalesin ka ise võistlejana siis oli vaja auto ehitada nii, et kõik kestaks ja oleks probleemitu, DuckTape tuli ka seekordki abiks ja võisin rahulikult olla rajmehaanik ka siis kui ma seda olema ei pidanud, ma arvan, et ma ei valeta kui am ütlen, et suure enamuse eilsest päevast olin ma rajal mehaanikuna , meie kõigi suurlemmik luuletaja/rajkohtunik/kommentaator isegi määras mind vabatahtlikuks mehaanikuks ühes sõidus kuna aga rada kestis (loe eelnevat peatükki, seal on antud lubadus) siis võisin olla mehaanik, sõitja või alkohoolik, kõik said rada nautida.
nii nagu peakorraldaja mainis oli tõesti Openi sõit väga vaatamist väärt, oli üleüldse üks väärt sõit, 3 erinevat autot, kui ma ei eksi siis kõik kolm ka erinevalt tootjalt?, ja niiiiiii tasavägine ja pingeline, lihtsalt tahaks öelda selle klassi sõitjatele aitähh, et näitasite seda show-d!!!
enda sõiduga (arvestades minu adekvaatsuse indeksit) olen rahul 2-2-1, kahju, et Rait viimases sõidu katki läks, ma just sain rütmi ja püsisin tal poole ringiga ilusti eest
aga tänaks kõik enda klassi konkurente ja mainiks veelkorra, et see on ääretult lahe ja mõnus klass! (ärge unustage, et 2WD autot oskavad ka hüpata;))
ja üldkokkuvõttes ütleks, et kõik oli fain ja tshill
ja mõned takistus sektsioonid on kindlasti tulemas! (isegi kui Rando veel nii ei arva )
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Vana bemmimees teab juba ammu - Tagavedu, kindel edu.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
- Sandervend
- Postitusi: 76
- Liitunud: 12.10.2008 23:09
- Asukoht: Tallinn
nii nüüd olen arvuti taga ja saan kah kirjutada.
laupäeval ei olnud kohal kuna ei olnud klassi mida sõitagi aga pühapäeval olin ikka küll.
väga lahe ja mõnus päev oli.raja kohta siis nii palju et jah paar hüppet võiks küll olla rohkem ga muidu väga OK üritus.truggy klassis pakkus kõva konkurentsi tõnis ja (tema nime ma ei tea) see kes esimeseks tuli.truggy finaalis oli u 3-4 min sõita ja siis tõnisel midagi juhtus(ei tea mida) ja sain natuke edumaad kuid kohe peale seda ka endal auto esiõõts läks .
muidu tegelt 3 koht sest ainult 3 võistlejat oligi
suured suured tänud peakorraldajale Randole,Taitsile,Tõnisele,Märtenile ja muidugi ka kõikidele teistele.
kristjan narusk
laupäeval ei olnud kohal kuna ei olnud klassi mida sõitagi aga pühapäeval olin ikka küll.
väga lahe ja mõnus päev oli.raja kohta siis nii palju et jah paar hüppet võiks küll olla rohkem ga muidu väga OK üritus.truggy klassis pakkus kõva konkurentsi tõnis ja (tema nime ma ei tea) see kes esimeseks tuli.truggy finaalis oli u 3-4 min sõita ja siis tõnisel midagi juhtus(ei tea mida) ja sain natuke edumaad kuid kohe peale seda ka endal auto esiõõts läks .
muidu tegelt 3 koht sest ainult 3 võistlejat oligi
suured suured tänud peakorraldajale Randole,Taitsile,Tõnisele,Märtenile ja muidugi ka kõikidele teistele.
kristjan narusk
- Sandervend
- Postitusi: 76
- Liitunud: 12.10.2008 23:09
- Asukoht: Tallinn
Lauri galerii lõpus on ka minu fotokaga tehtud autasustamise pildid.
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... 0-1&page=6
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... 0-1&page=6
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Peaks ja on, väike näpukas sattus sisse. Tänan tähelepanu juhtimast.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Kohustuslik lugemine võistlejale:
http://www.hobi.ee/content/view/259/40/
http://www.hobi.ee/content/view/259/40/
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
TiitRacingInc.
Klikka lingil!
_________________________
Radadel:
XRAY T2 / Gens Ace 17.5T
XRAY T3 / Tekin 4.5T
MCD RaceRunner V4 / Zenoah 26cc
Õhus:
Blade mCX
Veebis:
VRC PRO
Klikka lingil!
_________________________
Radadel:
XRAY T2 / Gens Ace 17.5T
XRAY T3 / Tekin 4.5T
MCD RaceRunner V4 / Zenoah 26cc
Õhus:
Blade mCX
Veebis:
VRC PRO
- äge marten
- Postitusi: 255
- Liitunud: 03.09.2008 15:53
- Asukoht: Tartu
ma vist tulen 2. etapiks 1:10 mody ja vb ka open.
ja selline küsimus ka et kas openis sõidavad kõik kes tahavad?
ma olen kuulnud et 1:10 ja väiksemad on open.
EDITED:igaks juhuks küsin üle et kas noorte klassis saab tasuta sõita?
ja selline küsimus ka et kas openis sõidavad kõik kes tahavad?
ma olen kuulnud et 1:10 ja väiksemad on open.
EDITED:igaks juhuks küsin üle et kas noorte klassis saab tasuta sõita?
Thunder Tiger Phoenix (müügis) http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?f=5&t=5135
HPI Sprint 2
HPI Sprint 2
Nad on siin kogu aeg käinud,nagu ka meie seal.Mida rohkem võistlejaid,seda parem.rallyart kirjutas:http://register.modelcar.ee/?action=eve ... odelid=239
Läti ka juba eestisse võistlustele roninud
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8
Open on kuni 1:8 nii,et tule julgeltäge marten kirjutas:ma vist tulen 2. etapiks 1:10 mody ja vb ka open.
ja selline küsimus ka et kas openis sõidavad kõik kes tahavad?
ma olen kuulnud et 1:10 ja väiksemad on open.
EDITED:igaks juhuks küsin üle et kas noorte klassis saab tasuta sõita?
Noorte sõit on ikka traditsiooniliselt tasuta nagu olen aru saanud.
Aga edu võistlustel
TiitRacingInc.
Klikka lingil!
_________________________
Radadel:
XRAY T2 / Gens Ace 17.5T
XRAY T3 / Tekin 4.5T
MCD RaceRunner V4 / Zenoah 26cc
Õhus:
Blade mCX
Veebis:
VRC PRO
Klikka lingil!
_________________________
Radadel:
XRAY T2 / Gens Ace 17.5T
XRAY T3 / Tekin 4.5T
MCD RaceRunner V4 / Zenoah 26cc
Õhus:
Blade mCX
Veebis:
VRC PRO
- äge marten
- Postitusi: 255
- Liitunud: 03.09.2008 15:53
- Asukoht: Tartu
Maksimaalne suurus lubatud, on 1:8! tule, aga tule. Keegi ei keela
TiitRacingInc.
Klikka lingil!
_________________________
Radadel:
XRAY T2 / Gens Ace 17.5T
XRAY T3 / Tekin 4.5T
MCD RaceRunner V4 / Zenoah 26cc
Õhus:
Blade mCX
Veebis:
VRC PRO
Klikka lingil!
_________________________
Radadel:
XRAY T2 / Gens Ace 17.5T
XRAY T3 / Tekin 4.5T
MCD RaceRunner V4 / Zenoah 26cc
Õhus:
Blade mCX
Veebis:
VRC PRO
- Sandervend
- Postitusi: 76
- Liitunud: 12.10.2008 23:09
- Asukoht: Tallinn
Ei oska küll praeguse raja olu järgi öelda kuna rada vahepeal natuke muudeti aga 1:10 oli kohati kas kiirem kui 1:8 või siis vähemalt samakiire.
Ja muidugi on alati võimalik laenata mõnelt teiselt võistlejalt autot.
Ja muidugi on alati võimalik laenata mõnelt teiselt võistlejalt autot.
Kyosho Lazer ZX-5 võistlusvalmis ja tuunitud , HotBodies Cyclone D4 WCE, Robitronic Mantis x2,HPI MT2 18SS, Robitronic Protos, Mingi onroad asi on ka.
[img]http://img167.imageshack.us/img167/9571/foorumisignahu7.jpg[/img]
[img]http://img167.imageshack.us/img167/9571/foorumisignahu7.jpg[/img]
- äge marten
- Postitusi: 255
- Liitunud: 03.09.2008 15:53
- Asukoht: Tartu
esimest korda lähen rajale niiet ma arvan et päris täis gaasiga koguaeg ei sõida aga kui ma õieti aru olen saanud siis eelmüügist pilet vms ostes ja lauda rentides tuleks mul kokku 325.- kui ma sõidan 1:10 mody ja noored
Thunder Tiger Phoenix (müügis) http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?f=5&t=5135
HPI Sprint 2
HPI Sprint 2
375.- ikka, sest 1/10 on 350.- ja laud 25.- , Ole tähelepanelik
Edit: Vabandust, ei vaadand, et mõtlesid eelmüügi piletit
Edit: Vabandust, ei vaadand, et mõtlesid eelmüügi piletit
TiitRacingInc.
Klikka lingil!
_________________________
Radadel:
XRAY T2 / Gens Ace 17.5T
XRAY T3 / Tekin 4.5T
MCD RaceRunner V4 / Zenoah 26cc
Õhus:
Blade mCX
Veebis:
VRC PRO
Klikka lingil!
_________________________
Radadel:
XRAY T2 / Gens Ace 17.5T
XRAY T3 / Tekin 4.5T
MCD RaceRunner V4 / Zenoah 26cc
Õhus:
Blade mCX
Veebis:
VRC PRO
- äge marten
- Postitusi: 255
- Liitunud: 03.09.2008 15:53
- Asukoht: Tartu
Tee jälgimäel enne võistlust törts trenni, rahuned maha ja saad enda ning auto nõrgimad kohad teada. Hea kui esimene trennipäev ei oleks reede enne võistlust, siis on kõik liikurid rajal koos ja väiksemate autode sõit kujuneb rohkem ellujäämiskursuseks. Raskete autode juhid võivad olla ükskõik kui hoolikad aga juhuse vastu ei saa.äge marten kirjutas:okey tänan nüüd on kõik läbi ja lõhki selge
Tõsi ta on, olen ise mitukorda bajaga reedel seal käinud, ja ei ole hea elu nendel väikestel
TiitRacingInc.
Klikka lingil!
_________________________
Radadel:
XRAY T2 / Gens Ace 17.5T
XRAY T3 / Tekin 4.5T
MCD RaceRunner V4 / Zenoah 26cc
Õhus:
Blade mCX
Veebis:
VRC PRO
Klikka lingil!
_________________________
Radadel:
XRAY T2 / Gens Ace 17.5T
XRAY T3 / Tekin 4.5T
MCD RaceRunner V4 / Zenoah 26cc
Õhus:
Blade mCX
Veebis:
VRC PRO
- äge marten
- Postitusi: 255
- Liitunud: 03.09.2008 15:53
- Asukoht: Tartu
Enne võistlusi, on igal klassil treeningud ja eks need kvalifikatsioonid võid ka treeningutena võtte, sest väljalangemisvõimalus on väga väike, pole sõitjaid lihtsalt!
TiitRacingInc.
Klikka lingil!
_________________________
Radadel:
XRAY T2 / Gens Ace 17.5T
XRAY T3 / Tekin 4.5T
MCD RaceRunner V4 / Zenoah 26cc
Õhus:
Blade mCX
Veebis:
VRC PRO
Klikka lingil!
_________________________
Radadel:
XRAY T2 / Gens Ace 17.5T
XRAY T3 / Tekin 4.5T
MCD RaceRunner V4 / Zenoah 26cc
Õhus:
Blade mCX
Veebis:
VRC PRO
- äge marten
- Postitusi: 255
- Liitunud: 03.09.2008 15:53
- Asukoht: Tartu
Närimiseks üks idee. Võimalik, et varem kuskil arutletud, kuid avalikult mitte.
Mul oli see muidugi juba enne esimest võistlust, kuid nüüd on asi saanud toetuspinda lähtuvalt elust enesest.
Jutt käib nimelt 1/10 Stock klassist, mida seekord hakkab sõitma ilmselt 0-1 inimest. Idee on muidugi hea lasta algajad sõitma odavate masinatega, aga tundub, et pole väga huvi selle vastu.
Samas on meil üks 1/10 klass, mis on igavene segapudru ja mille saaks liigitada kaheks grupiks ühe oliulise "liigitunnuse" järgi - vedavate rataste hulga!
Seega minu ettepanek on lahku lüüa 2wd ja 4wd eraldi klassidesse ja kaotada stock 1/10 klass. Sealjuures mootorid, akud jms mõlemas klassis piiranguteta. Seal rajal pole tõesti vahet kas sõidetakse 17 keeruse harjadega mootoriga või 5.5t harjadeta mootoriga (loomkatsetega tõestatud). Lõpuks on ikka oluline see maagiline element, mis pulti hoiab.
Ma arvan, et seda teooriat toetab praeguse seisuga 7 2wd mudelit, mis end on 1/10 klassi reganud millele lisandub ilmselt veel 2 tk stock klassist. 4wd on siin lausa vähemuses (hetkel 4 registreerunut) seega 2wd võiks ju väärida eraldi äramärkimist.
Arvamusi?
Mul oli see muidugi juba enne esimest võistlust, kuid nüüd on asi saanud toetuspinda lähtuvalt elust enesest.
Jutt käib nimelt 1/10 Stock klassist, mida seekord hakkab sõitma ilmselt 0-1 inimest. Idee on muidugi hea lasta algajad sõitma odavate masinatega, aga tundub, et pole väga huvi selle vastu.
Samas on meil üks 1/10 klass, mis on igavene segapudru ja mille saaks liigitada kaheks grupiks ühe oliulise "liigitunnuse" järgi - vedavate rataste hulga!
Seega minu ettepanek on lahku lüüa 2wd ja 4wd eraldi klassidesse ja kaotada stock 1/10 klass. Sealjuures mootorid, akud jms mõlemas klassis piiranguteta. Seal rajal pole tõesti vahet kas sõidetakse 17 keeruse harjadega mootoriga või 5.5t harjadeta mootoriga (loomkatsetega tõestatud). Lõpuks on ikka oluline see maagiline element, mis pulti hoiab.
Ma arvan, et seda teooriat toetab praeguse seisuga 7 2wd mudelit, mis end on 1/10 klassi reganud millele lisandub ilmselt veel 2 tk stock klassist. 4wd on siin lausa vähemuses (hetkel 4 registreerunut) seega 2wd võiks ju väärida eraldi äramärkimist.
Arvamusi?
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Mujal maailmas on samuti vist 1/10 jagatud kaheks vedavate rataste arvu järgi?
Libedal Jälgimäe rajal võimas mootor annab eelise tõepoolest ainult peasirgel, seda eriti tagaveolise puhul. Seega mootorid võiksid tõesti vabad olla.
Libedal Jälgimäe rajal võimas mootor annab eelise tõepoolest ainult peasirgel, seda eriti tagaveolise puhul. Seega mootorid võiksid tõesti vabad olla.
Viimati muutis edvin, 13.11.2009 17:58, muudetud 1 kord kokku.
Raido Tsekenjukil vast veab, ainuke 1:10 Stock klassi esindaja
TiitRacingInc.
Klikka lingil!
_________________________
Radadel:
XRAY T2 / Gens Ace 17.5T
XRAY T3 / Tekin 4.5T
MCD RaceRunner V4 / Zenoah 26cc
Õhus:
Blade mCX
Veebis:
VRC PRO
Klikka lingil!
_________________________
Radadel:
XRAY T2 / Gens Ace 17.5T
XRAY T3 / Tekin 4.5T
MCD RaceRunner V4 / Zenoah 26cc
Õhus:
Blade mCX
Veebis:
VRC PRO
- Sandervend
- Postitusi: 76
- Liitunud: 12.10.2008 23:09
- Asukoht: Tallinn