2009 aasta, Üldkoosolek, eelinfo!
Moderaator: siimuonu
2009 aasta, Üldkoosolek, eelinfo!
Annaks siis teada liikmetele, et lähiajal on juhatusel plaanis kokku kutsuda Tartu Klubi üldkoosolek. Koht ja aeg on täpsustamisel.
Klubi liikmetele on soovitav enne üldkoosolekut ära maksta klubi aastamaks(arvatavasti me koosolekul tõstame seda).
Teha omapoolseid pakkumisi üldkoosoleku päevakorda.
Ja nendele kes on kavatsenud liituda, tehke seda, et öelda oma sõna sekka koosolekul
Tartu Automudelismi Klubi Juhatus
Klubi liikmetele on soovitav enne üldkoosolekut ära maksta klubi aastamaks(arvatavasti me koosolekul tõstame seda).
Teha omapoolseid pakkumisi üldkoosoleku päevakorda.
Ja nendele kes on kavatsenud liituda, tehke seda, et öelda oma sõna sekka koosolekul
Tartu Automudelismi Klubi Juhatus
+37256150139
See mis on tulemas on üldkoosolek , seal arutatakse eelmisel aastal tehtut ja tegematta jätmisi ,samuti eelmise aasta tulemusi võistlustel ,valitakse uus või jäetakse vana juhtkond . Planeeritakse sellel aastal vajaminevat tööd ja tegemisi rajal ja kuidas rada uuendada ja huvitavamaks teha , nii , et ....seda .....meie sellel koosolekul ei tõsta. Kohale on oodatud kõik kes tahavad Tartu klubi liikmeks astuda või kes on automudelismist tõsiselt huvitatud .
Mudelistid kes on lähipäevil Tartu hobipoest läbi astunud, juba teavad. Kes aga pole jõudnud, neile teadmiseks.
Tartu Automudelismi klubi AASTAKOOSOLEK toimub 05.03.2009. Kell 18.00 Tartu hobipoe ruumides. Võimalusel võtta kaasa personaalne istumisalune, soovitavalt tool või midagi taolist.
Päevakord nagu ikka,klubi juhatuse aruanne möödunud aastast, käesoleva aasta plaanid, hinnangu andmine klubi juhatuse tööle ja uue juhatuse valimine.
Tuletan kõigile Klubi liikmetele meelde et, aastakoosolek on kõigile klubi liikmetele KOHUSTUSLIK! Ühe korra aastas võiks ju me ikka kohtuda!
Aare!
Tartu Automudelismi klubi AASTAKOOSOLEK toimub 05.03.2009. Kell 18.00 Tartu hobipoe ruumides. Võimalusel võtta kaasa personaalne istumisalune, soovitavalt tool või midagi taolist.
Päevakord nagu ikka,klubi juhatuse aruanne möödunud aastast, käesoleva aasta plaanid, hinnangu andmine klubi juhatuse tööle ja uue juhatuse valimine.
Tuletan kõigile Klubi liikmetele meelde et, aastakoosolek on kõigile klubi liikmetele KOHUSTUSLIK! Ühe korra aastas võiks ju me ikka kohtuda!
Aare!
+37256150139
Austatud klubiliikmed!
Väike meeldetuletus, klubi aastamaksu tasumise kuupäev oli 01.05 2009.
Paluks seda teha viivitamatult! Raha on vaja et saaksime lähiajal rajale statsionaarse elektri, 220 volti.
Rada siis korrastatud ja läbinud ka väikse uuenduse. Võimalusel lisandub veel nii mõndagi.
Juhatus!
Väike meeldetuletus, klubi aastamaksu tasumise kuupäev oli 01.05 2009.
Paluks seda teha viivitamatult! Raha on vaja et saaksime lähiajal rajale statsionaarse elektri, 220 volti.
Rada siis korrastatud ja läbinud ka väikse uuenduse. Võimalusel lisandub veel nii mõndagi.
Juhatus!
+37256150139
Aga tegelikult on see ikka igaühe oma teha, tahan olen ja võtan ka klubi avalikest üritustest osa(põhiline tegevus on suvel klubile kuuluva raja korrashoid).Klubi liikmeks on lihtne saada, tuleb klubi arvele kanda teatud summa raha s.o 400 krooni, selle tasumisest teada anda ja juhatajaga kokku saada. Muidugi et ära vikseerida nägu ja saada rajale pääsemiseks(autoga)ees oleva värava võti. Klubi arveldusarve numbri leiad siitsamast foorumist, Tartu Automudelismi klubi alt.
Seele tegutsemise järgi sain eelmine aasta liikmeks
Seele tegutsemise järgi sain eelmine aasta liikmeks
Milleks mulle mõistus kui mul on BMW!
SKIEV , täpselt õieti oled aru saanud , on tõesti igaühe oma teha , ainult et selle vahega , kes ei ole klubi liige rajal trenni ei tee , või maksab ka selle eest. Tasuta trenn toimub ainult vahetult enne võistlusi . Väravas on Eestikeelne silt ERAVALDUS ja seda peaks nagu kõik natuke austama . Kummaline , aga klubi maksab ikkagi renti selle maalapi kasutamise eest ja raja hooldamine ja juurdeehitus on samuti küllalt kulukas . Loodame ,et kodanikel mudelistidel kellel on käed jalad terved tulevad ka kenasti vajadusel rada ehitama , mitte ei jäta seda tööd kahe , kolme inimese kanda .