Tere.
Mure siis järgmine, kuna ilm ilus sai masinaga (Savage X) sõidetud nii oma paagitäis. Äkki jäi masin seisma, hilisemal lahkamisel selgus, et väntvõll pooleks. Pooleks täpselt peale tagumist suurt laagrit. Mootor üsna uus läbisõidetud vähem kui 15 liitrit kütet.
Mootor töötas ilusti, temp korras, küte nagu alati 25%. Millest selline jama? Sama jama oli ka HPI originaal mootoriga seal murdis vändal maha kepsu kinnituse.
Teine küsimus siis kust juppe saab? Ja ehk on odavam uus mootor võtta? Vaadates neti avarusi siis vända hind jääb 53 raha kanti laagrid ja muu vile juurde tuleb pea uue mootori hind. Üldjuhul huvitab mind ikkagi, et miks sihuke jama toimus?
Probleem LRP Z.28 R mootoriga
Re: Probleem LRP Z.28 R mootoriga
Kui uus on odavam, siis loomulikult uus mõistlikum. Väntvõlli purunemisele ei oska muud seletust anda kui et tootmispraak ja/või ebakvaliteetsed materjalid. Muide ka mootoritel on garantii tootmispraagi tarvis, võid seda ju müüja käest uurida. Kui ei ole, siis ehk tasuks vaadata korrektse klinditoega mootoreid (hint ) Ühtegi kasutajapoolset põhjust ei suuda ma küll välja mõelda.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu