Exhaust Gas Cooler

Siin kategoorias leiad erinevaid lihtsamaid ja keerulisemaid nippe ja artikleid kuidas oma mudelit paremaks putitada.
Vasta
Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Exhaust Gas Cooler

Postitus Postitas lauri » 18.01.2010 21:04

Näib, et temast on ka mõõtmistulemuste järgi veidikene kasu... http://www.infinity-hobby.com/main/arti ... les_id=172
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 19.01.2010 08:24

Paar aastat tagasi talvel ehitasin täpselt vastupidise asja buggyle. Vasktorud ümber silindripea(kütuse sisend) mõned tiirud ja õhuvõtt ilma filtrita küünla kohalt ehk siis kah silindri pea seest. Kõhutundejärgi jätkus kütust kauemaks! Vähemalt lumisel põllul bäshides.
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 19.01.2010 08:56

Eks võistlused, kus kütusekulu võib olla elutähtis, toimuvad ka lumisel põllul ja kõhutunde järgi... või siiski mitte!
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
Alpro
Postitusi: 667
Liitunud: 25.02.2008 00:22
Asukoht: Capital

Postitus Postitas Alpro » 19.01.2010 09:05

kõhutundest avastavad naised, et on rasedad :)

aga Lauri, kas proovid auto peal ära? autole küll nii head jahutuskohta vist raske leida kui helikopteril õhuvoolus aga siiski?
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 19.01.2010 10:30

Mis mina... Käver pikemat aega sõitnud sellega. Ma pole tahtnud seda lihtsalt moe ja kõhutunde pärast vahele kruvida. Aga kuna paljud ässad ka kasutavad seda ja siin testis ka nagu muudaks miskit paremuse poole... tasub ehk proovida!

Eks paljud nitrosõitjad teavad, kuidas sõidu lõpuks on tühikäigu pöörded kõvasti tõusnud. Nagu aru saan, siis peamiselt selle vastu aitab, kuna hoiab kütuse temperatuuri ühtlasemana.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

akaver
Postitusi: 584
Liitunud: 20.09.2006 09:55
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas akaver » 19.01.2010 13:01

lauri kirjutas:Mis mina... Käver pikemat aega sõitnud sellega.
Reaalsus (minu kõhutunne) on yhtlasem tyhikäik (eriti 5.4 venturiga sõites) ja ca 30-45 sekundit pikem sõiduaeg.
akaver
http://shop.akaver.com

Kasutaja avatar
edvin
Postitusi: 612
Liitunud: 05.01.2008 14:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas edvin » 03.02.2010 09:26

Soojendaks vana teema uuesti üles.
Miks jahutatakse selles testis sumpast tulevaid heitgaase? Probleem on ju pikem kuumas kütuses, või ei ole? Suur tulikuum sumpa on ka kütusepaagi kõrval. Kas ei peaks jahutama hoopis kütust?
Peale mootori suretamist kostub kuuma ilmaga kuskilt keemisele sarnanevat mulinat alati, kas seda ei annaks vältida kütuse jahutamisega või tuleb mulin hoopis karpast?

akaver
Postitusi: 584
Liitunud: 20.09.2006 09:55
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas akaver » 03.02.2010 09:33

edvin kirjutas: Miks jahutatakse selles testis sumpast tulevaid heitgaase? Probleem on ju pikem kuumas kütuses, või ei ole? Suur tulikuum sumpa on ka kütusepaagi kõrval. Kas ei peaks jahutama hoopis kütust?
Peale mootori suretamist kostub kuuma ilmaga kuskilt keemisele sarnanevat mulinat alati, kas seda ei annaks vältida kütuse jahutamisega või tuleb mulin hoopis karpast?
Kütuse temperatuur ei ole väga suur probleem - see püsib suht yhtlasena kogu sõidu vältel - seega saad sa karpa sellest aspektist paika keeratud. Probleem on heitgaasist tekitatud survega ja selle surve kõikumisega. Gaas paisub ju temperatuuri muutudes üsna suures ulatuses. Ja seda üritatakse selle cooleriga parandada. Pluss muidugi aitab see ka viimase paari cm3 kütuse liigse soenemise vastu.
akaver
http://shop.akaver.com

Kasutaja avatar
edvin
Postitusi: 612
Liitunud: 05.01.2008 14:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas edvin » 03.02.2010 09:37

Tähh teadusliku põhjenduse eest!

Aga mis pagana mulin autos toimub peale suretamist? Õigemini, pean ma sellepärast mures olema?

akaver
Postitusi: 584
Liitunud: 20.09.2006 09:55
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas akaver » 03.02.2010 09:42

edvin kirjutas:Tähh teadusliku põhjenduse eest!

Aga mis pagana mulin autos toimub peale suretamist? Õigemini, pean ma sellepärast mures olema?
Toimub kütuse auramine mootoris. Võin sulle seda demonstreerida töökojas mootorit sisse sõites (pukis on mootor ilma filtrita). Karpast kostub selline keemise - auru sisina - vee kerisele viskamise hääl.
akaver
http://shop.akaver.com

Vasta