Exhaust Gas Cooler
Exhaust Gas Cooler
Näib, et temast on ka mõõtmistulemuste järgi veidikene kasu... http://www.infinity-hobby.com/main/arti ... les_id=172
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Paar aastat tagasi talvel ehitasin täpselt vastupidise asja buggyle. Vasktorud ümber silindripea(kütuse sisend) mõned tiirud ja õhuvõtt ilma filtrita küünla kohalt ehk siis kah silindri pea seest. Kõhutundejärgi jätkus kütust kauemaks! Vähemalt lumisel põllul bäshides.
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________
_________________________
Eks võistlused, kus kütusekulu võib olla elutähtis, toimuvad ka lumisel põllul ja kõhutunde järgi... või siiski mitte!
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Mis mina... Käver pikemat aega sõitnud sellega. Ma pole tahtnud seda lihtsalt moe ja kõhutunde pärast vahele kruvida. Aga kuna paljud ässad ka kasutavad seda ja siin testis ka nagu muudaks miskit paremuse poole... tasub ehk proovida!
Eks paljud nitrosõitjad teavad, kuidas sõidu lõpuks on tühikäigu pöörded kõvasti tõusnud. Nagu aru saan, siis peamiselt selle vastu aitab, kuna hoiab kütuse temperatuuri ühtlasemana.
Eks paljud nitrosõitjad teavad, kuidas sõidu lõpuks on tühikäigu pöörded kõvasti tõusnud. Nagu aru saan, siis peamiselt selle vastu aitab, kuna hoiab kütuse temperatuuri ühtlasemana.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Soojendaks vana teema uuesti üles.
Miks jahutatakse selles testis sumpast tulevaid heitgaase? Probleem on ju pikem kuumas kütuses, või ei ole? Suur tulikuum sumpa on ka kütusepaagi kõrval. Kas ei peaks jahutama hoopis kütust?
Peale mootori suretamist kostub kuuma ilmaga kuskilt keemisele sarnanevat mulinat alati, kas seda ei annaks vältida kütuse jahutamisega või tuleb mulin hoopis karpast?
Miks jahutatakse selles testis sumpast tulevaid heitgaase? Probleem on ju pikem kuumas kütuses, või ei ole? Suur tulikuum sumpa on ka kütusepaagi kõrval. Kas ei peaks jahutama hoopis kütust?
Peale mootori suretamist kostub kuuma ilmaga kuskilt keemisele sarnanevat mulinat alati, kas seda ei annaks vältida kütuse jahutamisega või tuleb mulin hoopis karpast?
Kütuse temperatuur ei ole väga suur probleem - see püsib suht yhtlasena kogu sõidu vältel - seega saad sa karpa sellest aspektist paika keeratud. Probleem on heitgaasist tekitatud survega ja selle surve kõikumisega. Gaas paisub ju temperatuuri muutudes üsna suures ulatuses. Ja seda üritatakse selle cooleriga parandada. Pluss muidugi aitab see ka viimase paari cm3 kütuse liigse soenemise vastu.edvin kirjutas: Miks jahutatakse selles testis sumpast tulevaid heitgaase? Probleem on ju pikem kuumas kütuses, või ei ole? Suur tulikuum sumpa on ka kütusepaagi kõrval. Kas ei peaks jahutama hoopis kütust?
Peale mootori suretamist kostub kuuma ilmaga kuskilt keemisele sarnanevat mulinat alati, kas seda ei annaks vältida kütuse jahutamisega või tuleb mulin hoopis karpast?
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
Toimub kütuse auramine mootoris. Võin sulle seda demonstreerida töökojas mootorit sisse sõites (pukis on mootor ilma filtrita). Karpast kostub selline keemise - auru sisina - vee kerisele viskamise hääl.edvin kirjutas:Tähh teadusliku põhjenduse eest!
Aga mis pagana mulin autos toimub peale suretamist? Õigemini, pean ma sellepärast mures olema?
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com