Spuridest

Siin kategoorias leiad erinevaid lihtsamaid ja keerulisemaid nippe ja artikleid kuidas oma mudelit paremaks putitada.
Vasta
Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 23.03.2007 15:50

86806 STEEL SPUR GEAR SET 47T
Tungivalt soovitan seda Spurgeari mitte osta, ainult piin on sellega!
Keermeliim ei pea neid väikseid mutikaid sees kuna kui vähegi see spuur libiseb kuumeneb ülesse ja mutikad lihtsalt tulevad välja. Võib muidugi panne erilise liimiga kinni, kuid mis point on siis lahtivõetavast SPUR'ist
Hind on põhjendamatult kõrge! Mina kahetsesin VÄGA ostes selle spuri 1000EEK'u vastu taevast (2 hammaka komplekti) kõige mõtetum upgrade üldse isegi PLASTIK oli muretuim!

Kui osta siis et oleks terves tükis!
http://cgi.ebay.com/HPI-SAVAGE-47-STEEL ... dZViewItem
Nagu see seal selline...
Ma ei tea kas HPI.ee seda eraldi müüb aga ära raha niisama raiska vaid osta normaalne STEEL SPURGEAR mis terves tükis!

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 23.03.2007 17:46

Vahetatavahe hammastega on olnud lahti jooksmise case'e jah. Kas see on reegel - seda ma ei ütleks.
On olemas ka tavalise ehitusega metall spur
Pilt
See tuleb muidugi alati kokku panna vaid "Racing" Clutch Bell'iga sest see, mis töötab kokku plastikuga, lahkub elust väga ruttu kui ta pannna kokku metalliga...
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 23.03.2007 17:59

Võibolla natukene loll küsimus, aga mis plastikul viga on?

Ainuke asi millele suudan mõelda on libiseva siduriga kuumenev sidurikoda mis pikal seismisel sulatab plastikult hambad maha (been there, done that), aga tekib küsimus miks üldse libiseva siduriga sõitma peaks.

Sellel korral räägin kogemusest.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 23.03.2007 18:10

Ma pole kusjuures samuti kordagi oma Savage ajaloo jooksul ise metall spur'i kasutanud ... Kuna aga kodanik tundis huvi nende vastu siis pajatasin, mida ma neist tean...
Samas päästis metall spur Mariuse WinterCup'i üldvõidu. Libises koguaeg räigelt kuna üks seib oli vahelt vist puudu jäänud ja vedru kruvis end lahti koguaeg ...
Lühidalt metall spurist: - suurendab pöörleva massi kaalu, + andestab spuri hambuvuse vigu natuke rohkem, + üksikud kivid ei löö hambaid välja, - Clutch Belli vahtus tuleb samuti teha, + elab üle kui sidur libiseb ja kuumeneb, + elab üle kui spur libiseb ja kuumeneb, jne ...
Lühidalt plast spurist: + Odavus, + Kergus, - ei kannata kuuma, - seadistus peab 100% pihta olema, et tagada pikk eluiga.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 23.03.2007 18:21

RandoM kirjutas:aga tekib küsimus miks üldse libiseva siduriga sõitma peaks.
Viimast tartu võistlust mäletad ? :D
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 23.03.2007 18:24

Õige.

Nüüd mõistan ja tunnistan oma viga.
(Vaikselt lootes, et selliseid võistlusi rohkem ei tule)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
siimuonu
Postitusi: 292
Liitunud: 12.09.2005 21:50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas siimuonu » 23.03.2007 21:33

RandoM kirjutas:Vaikselt lootes, et selliseid võistlusi rohkem ei tule
Tuleb Rando, kindlasti tuleb 8) :D

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 23.03.2007 22:27

tomkar kirjutas: Lühidalt plast spurist: + Odavus, + Kergus, - ei kannata kuuma, - seadistus peab 100% pihta olema, et tagada pikk eluiga.
<isiklik arvamus>

üldiselt on sedasi, et igas süsteemis peab olema nõrgim lüli ja nõrgim lüli peaks olema kõige lihtsamini vahetatav, ning soovitavalt ka kõige odavam.

plast spur on selleks hea valik. Mõistusega tarbides kestab ta piisavalt pikka aega.

</isiklik arvamus>

kõrged idle pöörded+ pidur + plast spur ei ole näiteks hea kooslus.

liiga nõrgalt pingutatud plast spur ei ole samuti hea varjant.

Halb hambumus ei ole hea varjant.

Kivid spuri vahel ei ole hea varjant.

Esimest kolme saab lihtsalt vältida, kivid võime liigitada force majore alla.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 23.03.2007 22:38

Viskan vahele ka kogemuse TeamLosi LST2 masinaga. Plastik suprid (2-käiku) on sisuliselt ainus asi, mis soovitatakse masinal Ti-Ni metallist supride vastu kohe välja vahetada. Mina pole seda teinud... hetkel on 4 gallonit läbi käinud ja hambad on minimaalselt "näritud" - kestab veel paar gallonit kindlasti! Miks nii hästi kestnud? Eeldatavasti seetõttu, et olen sõitnud sügisel ja talvel, kui lenduvat tolmu on väga vähe, sopa eest käitse on väga hea. Suvel on kõik kohad liivatolmu täis ja see tapab!

Eks plastik spuri kestvus sõltub: konkreetsest isendist (materjalist), hambumusest, mustusest hammaste vahel, üldisest väärkohtlemisest (kuumus jms).

Auto juppide puhul tuleb alati silmas pidada seda, kas sa bashid (sõidad niisama lõbuks) või võistled. Suhtumine peab olema absoluutselt erinev! Niisama sõites vahetad juppe siis, kui midagi katki läheb või ära kulub. Võisteldes peab jupid juba heaga enne välja vahetama. Veel parem
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 23.03.2007 23:11

Mina väidaks et metall Spurist ON abi!
Unustad "igavesti" probleemi plastik SPUR'iga
Selle vahetus on ikka paras PAIN, keera lahti mootori või käigukasti et SPURI võllilt kätte saada!
Algaja sõidab poolgaasil ja annab gaasi üsna sujuvalt tingituna sellest sidur hakkab libisema seal need hambad sulavad!
Kui liialt võimas mootor on näit RB, OS .30 vms võtab ringi ka üsna kõvasti kinnitõmmatud SPUR'i
Ei taha mõelda sellele et krt SPUR liiga kinni kas hüppes lööb kardaanid pooleks või mitte... jne
Metall spuriga saab südamerahuga mäkke ronimist teha kus sidur libiseb päris hoogsalt
Metall SPUR'iga saab Slipperi õieti tööle panna muret tundmata kas sulab midagi ülesse või mitte.
Metallil on rohkem plusse võrreldes Plastik Spuriga siin ei ole mingit kahtlust.

Minuteada viimati Bagil kasutas Plastik Spuri keskdifril KYOSHO 7.5 ja seegi väljavahetanud metalli vastu hop-uppidena ja järgmises mudelis standardina...

antia
Postitusi: 1114
Liitunud: 29.07.2005 14:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antia » 23.03.2007 23:14

olen Lauriga 100% nõus, kui tahad võistelda peab asi olema kindel, mitte sõita lootusega et spuri on lihtne vahetada. kui läheb spur, siis finaali ei võida, mu isiklik kogemus. pärast metallspuri kasutuselevõttu sai võistlemisele keskenduda :) ja metallspur ei ole nii hirmus kallis.
nõrgim lüli peab olema tihend, kes annab endale aru et ei anna gaasi kui auto kusagil taga korralikult kinni on.

Rax
Postitusi: 26
Liitunud: 21.02.2007 10:30
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Rax » 26.03.2007 08:05

tomkar kirjutas:On olemas ka tavalise ehitusega metall spur
Pilt
Palju see maksta võiks ka?
Savage X

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 22.04.2007 21:48

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXRMP5&P=7
$22 ehk 264.- :) tekkis endal küsimus. kui spuri ja cb vahe on liiga tight ehk kinni(loksu pole või on liiga väike), mis siis juhtub sellise spur'iga ja mis juhtub tavalise spuriga?
ja veel, kui sellisel spur'il on vahe liiga loose ehk lahtine(loks liiga suur), kas see siis kannatab seda?

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 23.04.2007 16:03

paistab et keegi pole kogenud :D

Vasta