EAMK sise-onroad talvesarja 4. etapp 17.1.2010 Sauel
Moderaatorid: ollo, harg, eikeikeik, nRainer
EAMK sise-onroad talvesarja 4. etapp 17.1.2010 Sauel
Registreerimine avatud vanas tuttavas kohas http://register.modelcar.ee/
Siit leiab ka 2010 reeglid (peamise muudatusena TS-10 ja TM-10 uus kaalupiir 1350g) ja 2010 litsentsitaotluse:
http://www.modelcar.ee/57.php
Siit leiab ka 2010 reeglid (peamise muudatusena TS-10 ja TM-10 uus kaalupiir 1350g) ja 2010 litsentsitaotluse:
http://www.modelcar.ee/57.php
Hei,
seal hetkel vana tekst:
"Esialgne ajakava:
Eelregistreerimine (KOHUSTUSLIK) kuni reede, 20. november kell 18:00"
aga peael kuupäeva on vast kõik sama!?
ja Baltica kohta täpsustan igaks juhuks üle:
et seal siis võidab ainult 1:10 pan?
1:18 modi (mida meil enam ei ole kalssina) sinna ei mahuta?
päikest!
seal hetkel vana tekst:
"Esialgne ajakava:
Eelregistreerimine (KOHUSTUSLIK) kuni reede, 20. november kell 18:00"
aga peael kuupäeva on vast kõik sama!?
ja Baltica kohta täpsustan igaks juhuks üle:
et seal siis võidab ainult 1:10 pan?
1:18 modi (mida meil enam ei ole kalssina) sinna ei mahuta?
päikest!
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
ma arvan et keegi ei saanud oma litsentsi kätte!?
vähemalt ma ei mäleta, et oleksin aasta 2009 litsentsi kätte saanud kuigi maksin
aga selle kättesaamine polegi vast kõige tähtsam, sellesse tuleks pigem suhtuda kui EAMK-i iga-aastasesse toetamisse
vähemalt ma ei mäleta, et oleksin aasta 2009 litsentsi kätte saanud kuigi maksin
aga selle kättesaamine polegi vast kõige tähtsam, sellesse tuleks pigem suhtuda kui EAMK-i iga-aastasesse toetamisse
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
-
- Postitusi: 663
- Liitunud: 30.03.2007 12:47
- Asukoht: helsinki-vantaa-espoo
ja see tähendab midaAlpro kirjutas:ma arvan et keegi ei saanud oma litsentsi kätte!?
vähemalt ma ei mäleta, et oleksin aasta 2009 litsentsi kätte saanud kuigi maksin
aga selle kättesaamine polegi vast kõige tähtsam, sellesse tuleks pigem suhtuda kui EAMK-i iga-aastasesse toetamisse
ilma mudelita Targutaja
Eemm... litsents kui selline annab õiguse osaleda EAMK korraldatavatel Eesti Meistrivõistlustel ja Eesti Karikavõistlustel. Kui teid ei ole lubatud mõnele neist osalema, siis võib öelda, et "ei ole litsentsi kätte saanud".
Litsentsitasu ei ole mitte tasu papitüki eest, vaid õiguse eest võistlustel osaleda.
Litsentsitasu ei ole mitte tasu papitüki eest, vaid õiguse eest võistlustel osaleda.
ma loodan, et eelnevatest vastustest said oma vastusemännikmees kirjutas:
ja see tähendab mida
aga Toomased on kas kellelegile pistist andnud või siis midagi muud teinud, et teid papitükiga õnnistati??
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Ei ole papitükk,lausa plastik on!Tuleb kingitusi teha,kas Sina siis seda elementaarset asja ei tea? Aga kui tõsiselt,siis tuleb Kustilt küsida,kuidas ta need sai.Mina olin see aeg kaugel ära.
Viimati muutis Toomased, 12.01.2010 22:26, muudetud 1 kord kokku.
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8
Sorry, liiga uus selles maailmas ja ei jaga veel eamk asja. Modelcari lehelt ei saanud ka targemaks, isegi eamk põhikiri on sealt puudu. Paluks puust ja punaseks. Miks pean litsentsi eest maksma? Vinterkapil saan ilma litsentsita hakkama, suvistel ettappidel maksan ka iga etapi eest jne. Milleks on eamk-l seda raha vaja? Mida sellega tehakse? See summa on väike aga ikkagi?ollo kirjutas:Eemm... litsents kui selline annab õiguse osaleda EAMK korraldatavatel Eesti Meistrivõistlustel ja Eesti Karikavõistlustel. Kui teid ei ole lubatud mõnele neist osalema, siis võib öelda, et "ei ole litsentsi kätte saanud".
Litsentsitasu ei ole mitte tasu papitüki eest, vaid õiguse eest võistlustel osaleda.
Või kust ma leiaksin vastavat infot?
Edvin - litsentsitasu maksad sa selle eest, et on olemas organisatsioon Eesti Automudelispordi Klubi, mis tegutseb automudelispordi "katusena" Eestis, on liige Euroopa raadio teel juhitavate automudelite föderatsioonis EFRA, samuti läbi Tehnika- ja Spordiliidu ka EOK liige, ehk õigustatud osaline Eesti "ametlikus" spordielus. EAMK kirjutab sinu hüvanguks kokku reeglid ja katsub leida tiitlivõistlustele korraldajad.
Sellise organisatsiooni olemasoluga kaasnevad paraku ka kulud, elementaarsemad neist raamatupidamine ja pangakulud, samuti EFRA liikmemaks, Eesti MV/KV auhinnad etc. Kõik EAMK tulud, mis kuludest üle jäävad, investeeritakse tagurpidi tagasi ala arengusse, purksi selle raha eest kellelegi ei osteta.
Võistluste osavõtutasu maksad sa selle eest, et sul on rada, kohtunikud, ajavõtusüsteem jms., ehk konkreetne võistlus korraldatud. See läheb ürituse korraldajale, mitte EAMK'le.
EAMK litsentsiomanikuna oled teretulnud tutvuma aastaaruandega klubi aastakoosolekule, mis tõenäoliselt märtsis/aprillis toimuma saab, kutse saab olema ka EAMK veebis üleval. Kandideerige palun ka EAMK juhatusse, mul on sellest tasuta tööst juba umbes viimased 10 aastat kopp ees... aga see on hoopis teine teema.
Sellise organisatsiooni olemasoluga kaasnevad paraku ka kulud, elementaarsemad neist raamatupidamine ja pangakulud, samuti EFRA liikmemaks, Eesti MV/KV auhinnad etc. Kõik EAMK tulud, mis kuludest üle jäävad, investeeritakse tagurpidi tagasi ala arengusse, purksi selle raha eest kellelegi ei osteta.
Võistluste osavõtutasu maksad sa selle eest, et sul on rada, kohtunikud, ajavõtusüsteem jms., ehk konkreetne võistlus korraldatud. See läheb ürituse korraldajale, mitte EAMK'le.
EAMK litsentsiomanikuna oled teretulnud tutvuma aastaaruandega klubi aastakoosolekule, mis tõenäoliselt märtsis/aprillis toimuma saab, kutse saab olema ka EAMK veebis üleval. Kandideerige palun ka EAMK juhatusse, mul on sellest tasuta tööst juba umbes viimased 10 aastat kopp ees... aga see on hoopis teine teema.
Mhmh, kui nii mõtlema hakata, siis ilmselt on sul õigus. Kodanik Rando neid tulemusi kuhugi postitas, aga EAMK lehelt sa neid ilmselt ei leia. Teen midagi.Toomased kirjutas:Tegelikult mul on üks tõsisem küsimus ka.Ma võib-olla ei oska otsida,aga Novembri sõidu tulemusi ma küll kuskilt ei leia.Ehk siis talvehooaja 3.etapp.
Gut. Asi selgem.ollo kirjutas:Sellise organisatsiooni olemasoluga kaasnevad paraku ka kulud, elementaarsemad neist raamatupidamine ja pangakulud, samuti EFRA liikmemaks, Eesti MV/KV auhinnad etc. Kõik EAMK tulud, mis kuludest üle jäävad, investeeritakse tagurpidi tagasi ala arengusse, purksi selle raha eest kellelegi ei osteta.
Mida tähendab et investeeritakse tagurpidi tagasi ala arendusse? Kas see tähendab midagi sellist et ala populariseerimine või on see midagi materiaalset? Saad Sa konkreetseid näiteid tuua elust enesest?
Eelmise etapi tulemused ja sarja seis ka EAMK lehel nüüd uuendatud.
Edvin - kas sa tahad konkreetset näidet, mida tehakse selle 100 krooniga, mis sinult ära võetakse? Või kogu selle hirmsuure summaga (7250 krooni), mis eelmisel aastal litsentsitasudest laekus?
Sel aastal on suuremate investeeringute plaanis näiteks võistlustel kasutatava helisüsteemi oluline parandamine (20 kEEK+), ajavõtusüsteemi tarkvara uuendus (~10kEEK), kannatada saanud renditransponderite remont ja muid pisiasju, et kõigil oleks hea võistlustel käia.
Edvin - kas sa tahad konkreetset näidet, mida tehakse selle 100 krooniga, mis sinult ära võetakse? Või kogu selle hirmsuure summaga (7250 krooni), mis eelmisel aastal litsentsitasudest laekus?
Sel aastal on suuremate investeeringute plaanis näiteks võistlustel kasutatava helisüsteemi oluline parandamine (20 kEEK+), ajavõtusüsteemi tarkvara uuendus (~10kEEK), kannatada saanud renditransponderite remont ja muid pisiasju, et kõigil oleks hea võistlustel käia.
Meeldetuletus võistlejatele eelmisel aastal teravaid küsimusi tekitanud teemal:
EAMK reeglite 2.2:
LiPo ja LiFe akusid võib laadida ainult kommertsiaalselt toodetud ja selleks otstarbeks ettenähtud tulekindlas kotis. Ühes kotis võib laadida korraga ainult ühte akut.
Selle reegli vastu eksimine toob EAMK võistlustel kaasa kohese disvalifitseerimise ning kõikide etapi tulemuste nullimise, nii sel kui järgnevatel etappidel.
Palun arvestada, et keegi ei saaks öelda justkui kohtunik oleks paha või kuri, harjumisaega on küllalt antud.
See nõue kehtib kogu võistluspäeva vältel, ka treeningsõitude ajal.
EAMK reeglite 2.2:
LiPo ja LiFe akusid võib laadida ainult kommertsiaalselt toodetud ja selleks otstarbeks ettenähtud tulekindlas kotis. Ühes kotis võib laadida korraga ainult ühte akut.
Selle reegli vastu eksimine toob EAMK võistlustel kaasa kohese disvalifitseerimise ning kõikide etapi tulemuste nullimise, nii sel kui järgnevatel etappidel.
Palun arvestada, et keegi ei saaks öelda justkui kohtunik oleks paha või kuri, harjumisaega on küllalt antud.
See nõue kehtib kogu võistluspäeva vältel, ka treeningsõitude ajal.
Viimati muutis RandoM, 13.01.2010 20:28, muudetud 1 kord kokku.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Just nii, litsentsi pikendamiseks on kõige mõistlikum võtta kaasa täidetud litsentsiavaldus (leitav modelcar.ee veebist)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Tulemused failidena kõige näljasematele
http://www.hobi.ee/up/failid/?dir=/onro ... 910/4etapp
NB: HTML failides näidatud tulemused ei kajasta karistusi ja lugemata ringe.
Koondtulemused homme õhtul. Punktiseis ülehomseks.
http://www.hobi.ee/up/failid/?dir=/onro ... 910/4etapp
NB: HTML failides näidatud tulemused ei kajasta karistusi ja lugemata ringe.
Koondtulemused homme õhtul. Punktiseis ülehomseks.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
nii, sõit on sõidetud, saunas on soojenetud ja ka lumega on end kokku mätsitud ja tagasi leiliruumi joostud, nüüd kus jahtutud ja voodini roomatud on aeg sõnavõtuks:
AITÄH
seda küigil kes suurema jakes vähemal määral aga tegid sell päeva selliseks nagu ta oli, väga mõnus ja nauditav.
ei hakka viriema mõningate detailide üle mis minu arust olid .... jah las nad jäävad.
aga siinkohal kutsuks ülesse korraldajaid, et alati võiks olla tehniline kontroll ja rajakohtunikud KUID, siinkohal pean siiski välja ütlema 2 asja:
a. rajakohtunik võiks anda karistust AINULT kui ta seda ka nägi ja on 100% kindel, et sõitja rikkus üht või teist punkti, onju Joonas (ma ei taha sellest mingit nilbet ila arutada aga ja ma ei ole pahane, situatsiooni hinnati valesti, pole hullu, see oli kõigest eelsõit)
b. väljalõikamata kered ei tohiks siiski tehnilisest läbi minna!? või on mul vale arusaam. Sest mõttes, et mul ei ole midagi Käveri vastu aga võidu tahaks ikkagi sõita võrdsete tingimustega sedaenam, et eelsõitude ajal sai seda mainitud 2 korda (p.s. isegi, kui Käveri tulemus oleks nullitud ei oleks see midagi muutnud, vist... vähemalt mulle)
muus osas aga superlux võistlus, ootan pikisilimi Balticat ja vähemalt samahead korraldust
Cheers mates
AITÄH
seda küigil kes suurema jakes vähemal määral aga tegid sell päeva selliseks nagu ta oli, väga mõnus ja nauditav.
ei hakka viriema mõningate detailide üle mis minu arust olid .... jah las nad jäävad.
aga siinkohal kutsuks ülesse korraldajaid, et alati võiks olla tehniline kontroll ja rajakohtunikud KUID, siinkohal pean siiski välja ütlema 2 asja:
a. rajakohtunik võiks anda karistust AINULT kui ta seda ka nägi ja on 100% kindel, et sõitja rikkus üht või teist punkti, onju Joonas (ma ei taha sellest mingit nilbet ila arutada aga ja ma ei ole pahane, situatsiooni hinnati valesti, pole hullu, see oli kõigest eelsõit)
b. väljalõikamata kered ei tohiks siiski tehnilisest läbi minna!? või on mul vale arusaam. Sest mõttes, et mul ei ole midagi Käveri vastu aga võidu tahaks ikkagi sõita võrdsete tingimustega sedaenam, et eelsõitude ajal sai seda mainitud 2 korda (p.s. isegi, kui Käveri tulemus oleks nullitud ei oleks see midagi muutnud, vist... vähemalt mulle)
muus osas aga superlux võistlus, ootan pikisilimi Balticat ja vähemalt samahead korraldust
Cheers mates
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
Räägib mees võrdsetest tingimustest kes suvel sõitis praktiliselt ilma piduriteta äää võta isiklikult, mul pole midagi su vastu
Ise pooldan ka tehnilist kontrolli ja seda MÕLEMATES karikasarjades (on-off road).
Mitte, et ma kedagi ära ajaks või mulle/sulle keegi kuklasse hingaks üldtabelis aga reeglid on ju reeglid. Aeg ajalt me pistame ikka silma ühe ja teise kohapealt kinni aga seda peaks tegema ikka mõistusepiires.
Võtame näiteks motokrossi kus on kindlad reeglid nagu igal teisel alal kus käib võistlemine kellegi/millegi vahel.Võiks ka öelda, et kle mul 350ccm täna ei ole töökorras .... ma panen 750ccm peale (täiesti lampi öeldud kubatuurid) ja ma luban palju gaasi mitte väänata (seda siis räägitakse tehniliseskontrollis) Loomalikult saadetakse ta sinna kust tuli ja öeldakse, et kui töökorda saad siis laseme läbi.
Lugedes oma teksti korduvalt läbi siis jäi tunne, et ma ajaks kedagi minema aga see pole tõesti nii lihtsalt võiks tasapisi hakata reegleid rakendama.
Ise pooldan ka tehnilist kontrolli ja seda MÕLEMATES karikasarjades (on-off road).
Mitte, et ma kedagi ära ajaks või mulle/sulle keegi kuklasse hingaks üldtabelis aga reeglid on ju reeglid. Aeg ajalt me pistame ikka silma ühe ja teise kohapealt kinni aga seda peaks tegema ikka mõistusepiires.
Võtame näiteks motokrossi kus on kindlad reeglid nagu igal teisel alal kus käib võistlemine kellegi/millegi vahel.Võiks ka öelda, et kle mul 350ccm täna ei ole töökorras .... ma panen 750ccm peale (täiesti lampi öeldud kubatuurid) ja ma luban palju gaasi mitte väänata (seda siis räägitakse tehniliseskontrollis) Loomalikult saadetakse ta sinna kust tuli ja öeldakse, et kui töökorda saad siis laseme läbi.
Lugedes oma teksti korduvalt läbi siis jäi tunne, et ma ajaks kedagi minema aga see pole tõesti nii lihtsalt võiks tasapisi hakata reegleid rakendama.
Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95
KONTAKT:555 628 95
Grim Reaper kirjutas:Räägib mees võrdsetest tingimustest kes suvel sõitis praktiliselt ilma piduriteta äää võta isiklikult, mul pole midagi su vastu
...
...
... lihtsalt võiks tasapisi hakata reegleid rakendama.
tõsi, uhke ma ei ole aga praktiliselt nii oli (Loe: pidurid olid külje ja isegi töötasid, lihtsalt see kuidas nad töötasid oli ikka 0.1%)
ja tõesti, kui me nüüd hakkame kõiki reegleid näpuga järge ajama siis teeks sellest suurema väljaütlemise ja jälgikski reegleid!
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Edit: Tulemused eemaldatud kuni parandamiseni.
Viimati muutis RandoM, 19.01.2010 22:29, muudetud 1 kord kokku.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Vabandan vigaste tulemuste pärast. Algul arvasin et mina olen loll, aga siis sain aru et nendega on mingi üldisem kala, osad failid on puudu, osad on valed.
Link tulemustele on eemaldatud kuni nad õigeks saan.
Link tulemustele on eemaldatud kuni nad õigeks saan.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
tegutse tegutse, AGA niimaua kuni õigeid tulemusi pole, arvame et oledki loll
kas teil see kala ei hakanud mitte juba kaikate jagamisel pihta? või seal oli süüdi "Arpo ja algebra"?
kas teil see kala ei hakanud mitte juba kaikate jagamisel pihta? või seal oli süüdi "Arpo ja algebra"?
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Karikate jagamisel sai kasutatud teistsugust süsteemi kui muidu(ehk mitte käsitsi kokkupandud finaalidest vaid LapsFree punkti lugemis süsteemi), mis ei eraldanud a ja b finaali sõitjaid. Tänu sellele tekkisid probleemid B-finaali võitjaga ja noortega.
Noorte kala võtan täielikult enda peale. B-finaali tulemuses süüdistan natuke Bruno-t. Aga põhiline on see, et tegelikus oli see mis ma alguses ütlesin. Bruno võitis B-finaali
Noorte kala võtan täielikult enda peale. B-finaali tulemuses süüdistan natuke Bruno-t. Aga põhiline on see, et tegelikus oli see mis ma alguses ütlesin. Bruno võitis B-finaali
Õiged tulemused siin:
4. etapi koond:
http://www.hobi.ee/up/failid/onroad%20t ... unktid.pdf
Punktiseis:
http://www.hobi.ee/up/failid/onroad%20t ... unktid.pdf
Failidena:
http://www.hobi.ee/up/failid/?dir=/onro ... 910/4etapp
Vead tulemustes olid põhjustatud asjaolust, et minuni ei jõudnud osade finaalide tulemused. Nüüd on kõik käsitsi kontrollitud ja õige.
4. etapi koond:
http://www.hobi.ee/up/failid/onroad%20t ... unktid.pdf
Punktiseis:
http://www.hobi.ee/up/failid/onroad%20t ... unktid.pdf
Failidena:
http://www.hobi.ee/up/failid/?dir=/onro ... 910/4etapp
Vead tulemustes olid põhjustatud asjaolust, et minuni ei jõudnud osade finaalide tulemused. Nüüd on kõik käsitsi kontrollitud ja õige.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
- nRainer
- Postitusi: 430
- Liitunud: 21.02.2008 21:15
- Asukoht: Tallinn
- Has thanked: 3 korda
- Been thanked: 4 korda
Kui kotte pole saadaval, siis kuidas ma võistlen? Kas on üldse mul mõtet kohale tulla?RandoM kirjutas:Meeldetuletus võistlejatele eelmisel aastal teravaid küsimusi tekitanud teemal:
EAMK reeglite 2.2:
LiPo ja LiFe akusid võib laadida ainult kommertsiaalselt toodetud ja selleks otstarbeks ettenähtud tulekindlas kotis. Ühes kotis võib laadida korraga ainult ühte akut.
Selle reegli vastu eksimine toob EAMK võistlustel kaasa kohese disvalifitseerimise ning kõikide etapi tulemuste nullimise, nii sel kui järgnevatel etappidel.
Palun arvestada, et keegi ei saaks öelda justkui kohtunik oleks paha või kuri, harjumisaega on küllalt antud.
See nõue kehtib kogu võistluspäeva vältel, ka treeningsõitude ajal.
Kottide hankimiseks on olnud aega umbestäpselt aasta. Ei saa öelda, et kotte ei ole saada olnud, aga ka kotimüüjad ei ole suutnud ennustada, kui palju neid täpselt vaja on. Argument "pole saada" ei ole väga pädev. Samuti ei pruugi olla kohapeal saada autosid, raadioaparatuure, mootoreid ja akusid, ometi ei tõsta selle peale keegi kisa.nRainer kirjutas: Kui kotte pole saadaval, siis kuidas ma võistlen? Kas on üldse mul mõtet kohale tulla?