HPI või LOSI 5T ?
Moderaator: petrolhead
Re: HPI või LOSI 5T ?
Sinu puhul pole vahet...
Võta elektri 1:10 tagaveoline truck, lihtne transportida ja lihtne hooldada...
Võta elektri 1:10 tagaveoline truck, lihtne transportida ja lihtne hooldada...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Re: HPI või LOSI 5T ?
siin enamus soovitavad 1:10 ja elektrit . Aga ikkagi see aeg kui palju sõita saaab on lühike ja tahaks nagu vähe suuremat masinat. endale nagu tundub vähe põnevam see 1/5 skaala.
Re: HPI või LOSI 5T ?
Foorumis praegu mitu masinat kohe 1/5 müügis.
fg baja 2wd siis oli hpi baja ja 4wd nutech kui see viimane müüdud veel pole .
fg baja 2wd siis oli hpi baja ja 4wd nutech kui see viimane müüdud veel pole .
Re: HPI või LOSI 5T ?
Tahaks ikkagi jah 5T ja kaalun siiski uue ostmisturki kirjutas:Foorumis praegu mitu masinat kohe 1/5 müügis.
fg baja 2wd siis oli hpi baja ja 4wd nutech kui see viimane müüdud veel pole .
Aga ikkagi miks peaks 1/5 asemel 1:10 ikkagi kaaluma ?
Re: HPI või LOSI 5T ?
1/10 mudeliga saab pigem rohkem sõita ja seda aastaringi, talvel sisetingimustes. Trimmerdamine on piiratud lumeta perioodile, sest sisehalle eriti meil siin pole. Paar motohalli küll on, aga kudias seal sõitmisega on, ei tea.
Samas kui sul on ikka huvi 1/5 vastu, siis loomulikult see ostagi. Suvehooajal on 5T kindlasti igati omal kohal.
Samas kui sul on ikka huvi 1/5 vastu, siis loomulikult see ostagi. Suvehooajal on 5T kindlasti igati omal kohal.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Re: HPI või LOSI 5T ?
Aga ütleme siin talve aeg kui lumi lükatud ja jään Losi 5t 4wd juurde siis ei tohiks see lumi kõige suuremaks takistuseks olla ?R0mm kirjutas:1/10 mudeliga saab pigem rohkem sõita ja seda aastaringi, talvel sisetingimustes. Trimmerdamine on piiratud lumeta perioodile, sest sisehalle eriti meil siin pole. Paar motohalli küll on, aga kudias seal sõitmisega on, ei tea.
Samas kui sul on ikka huvi 1/5 vastu, siis loomulikult see ostagi. Suvehooajal on 5T kindlasti igati omal kohal.
Nu muidugi ei saavuta neid kiiruseid ja pidamisi mis "Puhtal" pinnal aga ikkagi omamoodi funnyida peaks ikka saama ?
Ja selline asi ka veel Kui nüüd panna kõrvuti siin Losi ja MCD rrv4 4wd masinad on ka siiis rajal otseslt mingit kiiruse või sõiduomadustel vahet ?
Re: HPI või LOSI 5T ?
ilmselgelt on sõiduaeg suhteliselt vähetähtis... Sa võid arvata, mida tahad, aga usu, Sa ei hakka kunagi sõitma trennis või mõnes muus hullamise tujus kauem, kui 15 minutit järjest... Ja seda võimaldavad kõik elektrimudelid...
Trimmerimehed võivad rääkida ükskõik, mida, aga usu, ka nende autodel on akud ja need saavad samamoodi tühjaks... ja kui nad räägivad 45min + sõiduajast, siis reaalsus on see, et ka suurematel võistlustel ei saa teha trimmeri finaali pikemat, kui 30 min, sest neil saavad lihtsalt paagid tühjaks...
Reaalsus on see, et 1 trimmeri raha eest saab 3 tipptasemel 1:10 autot ja need kõik 3 tk on lisaks sellele siis varustatud ka 3 akuga, mis igaüks annab vähemalt 15 min sõiduaega... ja see on fakt!
Ja kõigele lisaks, siis trimmeri hooldus ja sõidukorras hoidmine on suurem töö, kui nende 3 1:10 auto hooldamine ja sõidukorras hoidmine... ükskõik, kas Sa arvestad aega, raha või hooldamisoskusi...
Loomulikult oled Sa enamiku võistlejate ja ka trimmerimeeste suur huviobjekt, kui Sa päriselt Losi trimmeri siia tassid, seda pole veel Eestis nähtud ja mina tahaksin seda väga näha...
Trimmerimehed võivad rääkida ükskõik, mida, aga usu, ka nende autodel on akud ja need saavad samamoodi tühjaks... ja kui nad räägivad 45min + sõiduajast, siis reaalsus on see, et ka suurematel võistlustel ei saa teha trimmeri finaali pikemat, kui 30 min, sest neil saavad lihtsalt paagid tühjaks...
Reaalsus on see, et 1 trimmeri raha eest saab 3 tipptasemel 1:10 autot ja need kõik 3 tk on lisaks sellele siis varustatud ka 3 akuga, mis igaüks annab vähemalt 15 min sõiduaega... ja see on fakt!
Ja kõigele lisaks, siis trimmeri hooldus ja sõidukorras hoidmine on suurem töö, kui nende 3 1:10 auto hooldamine ja sõidukorras hoidmine... ükskõik, kas Sa arvestad aega, raha või hooldamisoskusi...
Loomulikult oled Sa enamiku võistlejate ja ka trimmerimeeste suur huviobjekt, kui Sa päriselt Losi trimmeri siia tassid, seda pole veel Eestis nähtud ja mina tahaksin seda väga näha...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Re: HPI või LOSI 5T ?
Keegi pole losi trimmeri peale tulnud või mis teema ? Ei ole uuest peast nii üüratult kallim kui hpi oma ju Kui juba väljaminek 1000euri pluss siis see 200 euri ei tohik niiväga palju ollla
Re: HPI või LOSI 5T ?
keegi polegi ju öelnud, et küsimuses on 200 eur... Ilmselgelt on asi hoopis selles, et tuntav kasv sõitjate hulgas on just elektri autode osas, trimmerdajad ja nitrotajad on valdavalt sama või vähenenud...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Re: HPI või LOSI 5T ?
trimmerid väljasuremas ....tony012 kirjutas:keegi polegi ju öelnud, et küsimuses on 200 eur... Ilmselgelt on asi hoopis selles, et tuntav kasv sõitjate hulgas on just elektri autode osas, trimmerdajad ja nitrotajad on valdavalt sama või vähenenud...
Re: HPI või LOSI 5T ?
hee... ilmselt inimesed mõtlevad ja avastavad, et sisepõlemismootor on reaalselt äge ainult võistlemise puhul, õigel rajal ja kohas, kus müraasjad pole probleem... Loomulikult on vaja sisepõlemismootori puhul ka märksa rohkem oskusi auto ja mootori seadistamiseks. Võistlusi korraldatakse aasta läbi ja alates 2013 aastal saab sisetingimustes talvisel ajal sõita 2 korda kuus onroadi ja meil saab olema reaalselt offroad püsirada elektri mudelitele... Selle taustal on ju väga mõistetav, et inimesed, kes on huvitatud reaalselt sõitmisest, ostavad elektrimudeli...
1:10 elektri offroadi suur eelis on ju see, et sama autoga saab sõita nii sees, kui väljas... eelmise hooaja taustal võib väita, et 1:10 klassi sõidud olid kõige põnevamad ja klass kasvas hüppeliselt suuremaks.
Ja kui Sul on reaalne soov kulutada 1000+ EUR, siis osta omale 2 mudelit, onroad ja offroad... need autod kasutavad samasuguseid akusi ja laadijat ja ka pulti, ehk siis neid asju 2 korda ostma ei peaks, siis saad sõita nii onroadi, kui ka offroadi, nii suvel kui ka talvel... osta 4 akut ja saad mõlema mudeliga sõita täiesti piisavalt ja pmst pidevalt...
1:10 elektri offroadi suur eelis on ju see, et sama autoga saab sõita nii sees, kui väljas... eelmise hooaja taustal võib väita, et 1:10 klassi sõidud olid kõige põnevamad ja klass kasvas hüppeliselt suuremaks.
Ja kui Sul on reaalne soov kulutada 1000+ EUR, siis osta omale 2 mudelit, onroad ja offroad... need autod kasutavad samasuguseid akusi ja laadijat ja ka pulti, ehk siis neid asju 2 korda ostma ei peaks, siis saad sõita nii onroadi, kui ka offroadi, nii suvel kui ka talvel... osta 4 akut ja saad mõlema mudeliga sõita täiesti piisavalt ja pmst pidevalt...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Re: HPI või LOSI 5T ?
Kas jutt käis sõiduajast ühe energiaallika baasil? Ma mõtlesin et mingi hooaja pikkus või nii. 1/10 tagaveoline bagi sõidab ühe 5000mah LiPo akuga kuskil 30 minutit jutti ja kahe aku ja ühe laadijaga saab suht lõputult terve päev valu anda väikeste seadistusmuudatuste katsetamise ja muu lõbusa seltskonnaga juttu puhudes.
Mina muidugi neid klasse omavahel ei võrdleks, kuna nad ikka üsna erinevad asjad ja tore oleks ju mõlemat omada. 1/10 ja üldse elektrimudeli puhul on ehk tõesti sõiduks sobivaid kohti lihtsam leida, kuna ta ei tee hirmsat müra, mispeale kohalikud elanikud võivad su peale kurjaks saada.
Mina muidugi tervitan igati ühe Losi trimmeri Eestisse tassimist, kuna vähemasti võistlusrajal pole seda elukat meil siin veel nähtud ja ilmselt pole asi mitte selles, et inimesed ei teaks, vaid inimestel pole siiski alati sellist pappi välja võtta kuskilt, et too masin omale soetada. On teda minu käest ka küsitud ja utoopilisi allahindlusi küsitud, aga kuna ta omahind ei ole just oluliselt odavam kui jaehind ja meil kehtib siin teatavat sorti tarnijapoolne ausa äri reegel ja ühtlustatud hinnakiri Horizon Hobby edasimüüjatele, siis nii ongi. 1400€ ja Trimmeriga rajale.
Mina muidugi neid klasse omavahel ei võrdleks, kuna nad ikka üsna erinevad asjad ja tore oleks ju mõlemat omada. 1/10 ja üldse elektrimudeli puhul on ehk tõesti sõiduks sobivaid kohti lihtsam leida, kuna ta ei tee hirmsat müra, mispeale kohalikud elanikud võivad su peale kurjaks saada.
Mina muidugi tervitan igati ühe Losi trimmeri Eestisse tassimist, kuna vähemasti võistlusrajal pole seda elukat meil siin veel nähtud ja ilmselt pole asi mitte selles, et inimesed ei teaks, vaid inimestel pole siiski alati sellist pappi välja võtta kuskilt, et too masin omale soetada. On teda minu käest ka küsitud ja utoopilisi allahindlusi küsitud, aga kuna ta omahind ei ole just oluliselt odavam kui jaehind ja meil kehtib siin teatavat sorti tarnijapoolne ausa äri reegel ja ühtlustatud hinnakiri Horizon Hobby edasimüüjatele, siis nii ongi. 1400€ ja Trimmeriga rajale.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Re: HPI või LOSI 5T ?
Tegelikult on 1/10 offroad väga tore klass võistelda ja väga sootsate ülalpidamiskuludega. Niisama lõbu pärast sõitmiseks aga ei sobi kuna pole võimeline igal pool liiklema. Lihtsalt on nii väike, et saab sõita ainult korralikult hooldatud rajal. Trimmeriga on võimalik sisuliselt igal pool sõita. Sellest tuleneval pakub niisama sõites oluliselt rohkem rõõmu. Kui Losi trimmerist rääkida siis võistleja jaoks on probleem liiga suures kaalus ja mõõtmetes! Praegu on küljes liiga palju mittevajalikku. Kui losi sellest kunagi korraliku bagi versiooni teeb siis saab sellest küll ilmselt tubli võistlusauto.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: HPI või LOSI 5T ?
See ei ole päris nii. Jätame välja väga kiirsti sõitmise rajad, aga jätame alles kõik selle mis on igapäevaselt meie ümber. Möödunud suvel kukkus välja nii, et igal pool eestis, kus kolamas käisime (rakvere lossimägi, Varbola linnus jne.), pinistas Miku kõik vähegi käidavad jalgrajad oma tagaveolise 1/10 Assoga läbi. Vertikaalseintest esiveo puudumise tõttu üles ei ronininud aga kõigest muust sai jõuga üle või üles. Vedrustus oli nii kõrgeks keeratud kui võimalik. Paksemast rohust läks jõu ja normaalsete rehvide tõttu ka läbi. Ilmselt oles pidanud tegema difri täiesti jäigaks (mis jällegi kiirestisõtmiseks ei ole üldse mitte sobilik). Regu pinin oli natuke häiriv aga seda kompenseeris kõrvaltvaatamise mõnu. Et tagaveoline aga väga kerge 1/10 auto ei kõlba funnimiseks ja kiiresti sõitmiseks, on möga!Tõnu2 kirjutas:Niisama lõbu pärast sõitmiseks aga ei sobi kuna pole võimeline igal pool liiklema. Lihtsalt on nii väike, et saab sõita ainult korralikult hooldatud rajal.
Re: HPI või LOSI 5T ?
Siin on viga selles, et sa pole saanud võrdluseks proovida kuidas trimmer iga rohulapi suudab ülesse künda! Seega pole trimmeriga vaja otsida teeradu! Annad minna kus pähe tuleb! Ainus probleem on kurjustav maaomanik.edvin kirjutas:See ei ole päris nii. Jätame välja väga kiirsti sõitmise rajad, aga jätame alles kõik selle mis on igapäevaselt meie ümber. Möödunud suvel kukkus välja nii, et igal pool eestis, kus kolamas käisime (rakvere lossimägi, Varbola linnus jne.), pinistas Miku kõik vähegi käidavad jalgrajad oma tagaveolise 1/10 Assoga läbi. Vertikaalseintest esiveo puudumise tõttu üles ei ronininud aga kõigest muust sai jõuga üle või üles. Vedrustus oli nii kõrgeks keeratud kui võimalik. Paksemast rohust läks jõu ja normaalsete rehvide tõttu ka läbi. Ilmselt oles pidanud tegema difri täiesti jäigaks (mis jällegi kiirestisõtmiseks ei ole üldse mitte sobilik). Regu pinin oli natuke häiriv aga seda kompenseeris kõrvaltvaatamise mõnu. Et tagaveoline aga väga kerge 1/10 auto ei kõlba funnimiseks ja kiiresti sõitmiseks, on möga!Tõnu2 kirjutas:Niisama lõbu pärast sõitmiseks aga ei sobi kuna pole võimeline igal pool liiklema. Lihtsalt on nii väike, et saab sõita ainult korralikult hooldatud rajal.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
-
- Postitusi: 663
- Liitunud: 30.03.2007 12:47
- Asukoht: helsinki-vantaa-espoo
Re: HPI või LOSI 5T ?
SUPER vastus, just nii ongiTõnu2 kirjutas:Siin on viga selles, et sa pole saanud võrdluseks proovida kuidas trimmer iga rohulapi suudab ülesse künda! Seega pole trimmeriga vaja otsida teeradu! Annad minna kus pähe tuleb! Ainus probleem on kurjustav maaomanik.edvin kirjutas:See ei ole päris nii. Jätame välja väga kiirsti sõitmise rajad, aga jätame alles kõik selle mis on igapäevaselt meie ümber. Möödunud suvel kukkus välja nii, et igal pool eestis, kus kolamas käisime (rakvere lossimägi, Varbola linnus jne.), pinistas Miku kõik vähegi käidavad jalgrajad oma tagaveolise 1/10 Assoga läbi. Vertikaalseintest esiveo puudumise tõttu üles ei ronininud aga kõigest muust sai jõuga üle või üles. Vedrustus oli nii kõrgeks keeratud kui võimalik. Paksemast rohust läks jõu ja normaalsete rehvide tõttu ka läbi. Ilmselt oles pidanud tegema difri täiesti jäigaks (mis jällegi kiirestisõtmiseks ei ole üldse mitte sobilik). Regu pinin oli natuke häiriv aga seda kompenseeris kõrvaltvaatamise mõnu. Et tagaveoline aga väga kerge 1/10 auto ei kõlba funnimiseks ja kiiresti sõitmiseks, on möga!Tõnu2 kirjutas:Niisama lõbu pärast sõitmiseks aga ei sobi kuna pole võimeline igal pool liiklema. Lihtsalt on nii väike, et saab sõita ainult korralikult hooldatud rajal.
ilma mudelita Targutaja
Re: HPI või LOSI 5T ?
Siin siis mõned videod, et kuidas saab Bajaga hullata - Viimsi rand http://toru.ee/view/a3fa88b266a6" onclick="window.open(this.href);return false; ; Muuga liivamäed http://toru.ee/view/144399173c12" onclick="window.open(this.href);return false; Tegemist küll vanade videodega.
Re: HPI või LOSI 5T ?
Siin samas peitub muideks ka vastus küsimusele, miks trimmerisõitjad rajaomanike sõbrad ei ole.Tõnu2 kirjutas:Siin on viga selles, et sa pole saanud võrdluseks proovida kuidas trimmer iga rohulapi suudab ülesse künda! Seega pole trimmeriga vaja otsida teeradu! Annad minna kus pähe tuleb! Ainus probleem on kurjustav maaomanik.edvin kirjutas:See ei ole päris nii. Jätame välja väga kiirsti sõitmise rajad, aga jätame alles kõik selle mis on igapäevaselt meie ümber. Möödunud suvel kukkus välja nii, et igal pool eestis, kus kolamas käisime (rakvere lossimägi, Varbola linnus jne.), pinistas Miku kõik vähegi käidavad jalgrajad oma tagaveolise 1/10 Assoga läbi. Vertikaalseintest esiveo puudumise tõttu üles ei ronininud aga kõigest muust sai jõuga üle või üles. Vedrustus oli nii kõrgeks keeratud kui võimalik. Paksemast rohust läks jõu ja normaalsete rehvide tõttu ka läbi. Ilmselt oles pidanud tegema difri täiesti jäigaks (mis jällegi kiirestisõtmiseks ei ole üldse mitte sobilik). Regu pinin oli natuke häiriv aga seda kompenseeris kõrvaltvaatamise mõnu. Et tagaveoline aga väga kerge 1/10 auto ei kõlba funnimiseks ja kiiresti sõitmiseks, on möga!Tõnu2 kirjutas:Niisama lõbu pärast sõitmiseks aga ei sobi kuna pole võimeline igal pool liiklema. Lihtsalt on nii väike, et saab sõita ainult korralikult hooldatud rajal.
Ma arvan et kui rääkida metsas bashimisest siis siin pole mitte mingit muud küsimust kui see, et kas võtta elektrimootoriga või sisepõlemismootoriga savage.
Kui just ilmtingimata peab olema suur ja uimane siis võta see trimmer mis sulle endale rohkem meeldib.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events