Mootor ei käivitu soojana??
Moderaator: petrolhead
Mootor ei käivitu soojana??
Jama sis selline et mootor külm sis läeb purts ja purts käima teen kiiremad tiirud ja sis puuks kuumana käima ei lähe olen niikaua väntand kuni mootor on ära jahtund ja sis näe imet käivitub jälle kenasti
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Tegelikult mitte, pigem oleneb kütusest (st kui kütuses on rohkem õli, siis ta mõnevõrra tihendab veel mootorit ja saad nõks kasutada.)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Kuuma mootoriga vahetult peale suremist proovi liigutada hooratast ja vaata kui suur takistus on? Kui hea kompressioon on? Sõrmega peaks suht raskelt ringi käima. Päris tiheda mootoriga ei saagi üle ülemisse surnud seisu sõrmega kolvi liigutada hooratta kaudu
Üldiselt suht lihtsalt võib kulumist kiirendada Sodi mootoris ja kui mootor jahtub kolb üleval surnud asendis, siis ei kesta mootor kaua. Kindel reegel see et kui mootori suretad siis liiguta kolb alumisse surnud seisu.
Võta mootor maha võta lahti ja uuri seda
Üldiselt suht lihtsalt võib kulumist kiirendada Sodi mootoris ja kui mootor jahtub kolb üleval surnud asendis, siis ei kesta mootor kaua. Kindel reegel see et kui mootori suretad siis liiguta kolb alumisse surnud seisu.
Võta mootor maha võta lahti ja uuri seda
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Kui kolb mingil põhjusel jääb ülemisse asendisse jahtudes kiilub kolvi kinni ja hüls ei kahane pärast õigesse asendisse. Reaalselt hüls on kergelt koonuses ülevaltpoolt et kindlustada kompressiooni. Kui sa küünla maha keerad ja krutid hooratta kaudu siis tunned et jõudes ülemisse asendisse tekib märgatav takistus, ülemine ots tihedam, all aga litta lotta .
Kui mootori suretad lihtsalt hooratta kaudu liigutad alumisse asendisse seal kus hooratas liigub kõige kergemini. Reaalselt suht harva olukordasi mil kolb jääb ülemisse asendisse, kuid siiski oht on olemas
Kui mootori suretad lihtsalt hooratta kaudu liigutad alumisse asendisse seal kus hooratas liigub kõige kergemini. Reaalselt suht harva olukordasi mil kolb jääb ülemisse asendisse, kuid siiski oht on olemas
Kui mootor liiga lahja segu tõttu üle kuumeneb, tekib sarnane efekt, et tuled nt. tankima, sureb välja ja käima enam ei lähe. Põhjus lisaks kuuma mootori vähenenud kompressioonile ka selles, et kütus aurustub kuumuse tõttu juba karburaatoris, enne mootorisse jõudmist ja võib õhumullid lüüa ka kütusevoolikusse tagasi. Kütus lihtsalt ei jõua mootorisse.
Kui nii lahja seguga pikalt jätkata, siis suhteliselt kiiresti tekib õli vähesuse tõttu siin juba mainitud probleem, et kolb ja hülss lähevad vahetusse.
Kui nii lahja seguga pikalt jätkata, siis suhteliselt kiiresti tekib õli vähesuse tõttu siin juba mainitud probleem, et kolb ja hülss lähevad vahetusse.