Blast BX

Üldine off-road autode arutelu

Moderaator: petrolhead

Vasta
Randel O
Postitusi: 23
Liitunud: 02.12.2011 10:50

Blast BX

Postitus Postitas Randel O » 15.05.2012 15:23

Tere.
MIs jupid peaks ostma et LRP blast bx jookseks umbes 100km/h välja ja kui palju maksma läheks.

marx256
Postitusi: 62
Liitunud: 28.02.2009 21:30
Asukoht: Tartu

Re: Blast BX

Postitus Postitas marx256 » 15.05.2012 15:45

Tervist,
Pane üks rakett sinna peale ja läheb üle 100km/h :) , nali naljaks mamba monster 4-6s lipo peal peaks 100km/h välja pigistama.Ise asi mis autost järgi muidugi jääb eriti ülekandest.Nii suurel kiirusel on 1/10 masinat väääga raske juhtida iga väike vale liigutus võib lõppeda kurvalt.Võta parem mingi 1/10 mõeldud süsteem, millega on võimalik korralikult sõita nagu nt mingi CC sidewinder 2s lipo peal.Soovitaks onroadi masinaid, kui soovid kiiremini liikuda, nendega on võimalik 160km ringis liikuda vastava masinaga nagu nt Traxxas XO1 maksab ta eestis kuskil 1200euri.
Mugen Mbx 7r Eco
TLR 8ight 2.0t-e

Kasutaja avatar
Grim Reaper
Postitusi: 1209
Liitunud: 02.12.2006 00:45

Re: Blast BX

Postitus Postitas Grim Reaper » 15.05.2012 18:24

Tal ei ole vahet, mis asjast pärast alles jääb, peaasi et 100 sisse saaks. Läheb katki, siis teeb uue teema :lol:
Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95

Randel O
Postitusi: 23
Liitunud: 02.12.2011 10:50

Re: Blast BX

Postitus Postitas Randel O » 15.05.2012 18:52

midagi niisugust??

" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
426f
Postitusi: 200
Liitunud: 08.02.2011 22:44

Re: Blast BX

Postitus Postitas 426f » 15.05.2012 19:19

see on sul harjadega mootoriga või,200eur eest saad uue ja kiire mootori ja kiiruse regulaatori ja 100eur lipo akule ja siis vastav aku laadija ka

Randel O
Postitusi: 23
Liitunud: 02.12.2011 10:50

Re: Blast BX

Postitus Postitas Randel O » 19.05.2012 11:23

Kuidas teha blast bx veekindlaks?
Kas mingeid kiiruseregusi või midagi on veekindlaid müüa?

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Re: Blast BX

Postitus Postitas lauri » 19.05.2012 11:54

Praktikas on see soov võimatu teostada. Mõningase pritsmekindluse võid saavutada, kuid veeloikudest läbi sõites varem või hiljem mõni lüli annab järgi.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Randel O
Postitusi: 23
Liitunud: 02.12.2011 10:50

Re: Blast BX

Postitus Postitas Randel O » 20.05.2012 21:28

Ma mõtlen lume peal sõita mitte vee loikudest läbi.
Aga kas on midagi müüa millega saaks natukenegi veekindlamaks autot teha?

Kasutaja avatar
edvin
Postitusi: 612
Liitunud: 05.01.2008 14:10
Asukoht: Tallinn

Re: Blast BX

Postitus Postitas edvin » 20.05.2012 21:46

Lumel sõitmine on sama, mis veeloikude läbimine.

Sven
Postitusi: 30
Liitunud: 12.10.2011 14:47

Re: Blast BX

Postitus Postitas Sven » 27.05.2012 20:26

Võib kasutada vedelat isoleeri elektroonika kaitseks. Yutuub on täis igasuguseid videosi, kuidas ja mis.

Randel O
Postitusi: 23
Liitunud: 02.12.2011 10:50

Re: Blast BX

Postitus Postitas Randel O » 01.07.2012 13:16

Kas LRP blast bx võibsõita kui kardaani pole

Mul kardaani ots pooleks

Chrysler
Postitusi: 89
Liitunud: 16.05.2010 13:04

Re: Blast BX

Postitus Postitas Chrysler » 01.07.2012 19:52

Ma pole küll oma ihusilmaga seda mudelit näinud, on ta 4wd või 2wd. Aga tegelikult vahet pole. Ilma ühe kardaanita ei tohiks auto üldse liikuda. Diffrid teevad oma tööd ja jõudu ei kanta ratastele edasi. Kahjuks siis suure tõenäosusega poe poole minek, et uus võll hankida.
Parimat Jaanus.

tikka
Postitusi: 30
Liitunud: 18.06.2014 17:26
Asukoht: Rakvere

Re: Blast BX

Postitus Postitas tikka » 15.01.2017 20:27

Klippe talvisest päevast, lõpus on paar pilti:

https://www.youtube.com/watch?v=O12OW-HGPlA

Mudel: LRP S10 Blast BX 2 1/10 4WD
Mootor: LRP Vector K7 8,5T 4300kv brushless inrunner
ESC: LRP Spin Pro
Servo: LRP R-7103WP
Tx: LRP A2-STX PRO 2,4GHz
Rx: A3-RX Deluxe
Aku alarm: HobbyKing cell checker with variable voltage alarm
Aku: Zippy 2S 25C 4000mAh LiPo
Kaamerad: RunCam HD

Jahe aku ja alarmi pine 3,5V tähendas päris palju ennatlikku häiret.
LRP S10 Blast BX 2 Brushless
HB Cyclone
Axial SCX-10 Jeep Wrangler G6 kit ehitus trail crawl ja formula offroadi jaoks

andersrss
Postitusi: 20
Liitunud: 16.12.2016 20:42

Re: Blast BX

Postitus Postitas andersrss » 16.01.2017 13:53

Kas see mootori ja esc'i komplekt toetab 3s akut?
Netis kirjas, et esc 2-4s ja mootor 3.7-7.4v=1-2s kas praktikas mootor peaks kolme s-iga vastu?

Kasutaja avatar
OnuEnn
Postitusi: 269
Liitunud: 14.09.2012 09:10
Asukoht: Rakvere
Been thanked: 3 korda

Re: Blast BX

Postitus Postitas OnuEnn » 16.01.2017 16:20

Randel O kirjutas:Kuidas teha blast bx veekindlaks?
Kas mingeid kiiruseregusi või midagi on veekindlaid müüa?
Mul istus 5 minutit tagurpidi vees, enne kui suutsime ta kraavist leida.
Revol originaalis peal MambaMonster, kuni 6S
Sellega sõidetud nii vees kui lumel.

tikka
Postitusi: 30
Liitunud: 18.06.2014 17:26
Asukoht: Rakvere

Re: Blast BX

Postitus Postitas tikka » 16.01.2017 18:04

andersrss kirjutas:Kas see mootori ja esc'i komplekt toetab 3s akut?
Netis kirjas, et esc 2-4s ja mootor 3.7-7.4v=1-2s kas praktikas mootor peaks kolme s-iga vastu?
Mina ei julgeks proovida. 3S aku puhul on Spin Pro mootori limiidiks märgitud "üle 9,5T" (4S üle 12,5T). Mul on 8,5T. Mootori kohta ei oska ka midagi kindlat öelda. Kui pöörded ja koormus hoida 2S aku piires, siis äkki peab vastu. Ei kujutagi täpselt ette, mille järgi mootorile max pinge määratakse. Laagritel võib olla maksimaalne pöörlemiskiirus, samuti äkki rootori viskumine seab pööretele piirangu, see oleks vast täiesti eraldi teema.

Veekindel Velineon VXL on seoses 3S akuga erinevatel masinatel silma jäänud. Kas LRP masin sellist asja kannataks, ei tea.
LRP S10 Blast BX 2 Brushless
HB Cyclone
Axial SCX-10 Jeep Wrangler G6 kit ehitus trail crawl ja formula offroadi jaoks

srx
Postitusi: 87
Liitunud: 23.12.2015 14:43

Re: Blast BX

Postitus Postitas srx » 17.01.2017 12:47

Sõidan mindagi igasuguste ilmadega ja igal pool.

Mõned asjad on ka päris veekindlad.
Näiktes Trackstar Waterproof ESC seeria - valatud eposse ja vesi ei saa kuidagi kurja tegema. Aga ei saa ka kuidagi parandada, kui peaks vajadus tekkima.
HobbyWing waterproof asjad on ka igasugu ilma näinud ja pole ühegagi midagi juhtunud.

Olen maha põletanud ühe täiesti mitte veekindla odava ESC-i. See oli monster truck tüüpi auto peal, mis ei hoia kuidagi vett elektroonikast eemal. Linnas lume ja soola peal sõites (mitu päeva järjest) sai lõpuks otsa.
Üks mitte veekindel servo on ka selle nahka läinud, et vesi läks sisse. Maha ei põlenud kohe, maha põles jämisel päeval käivitades ja siis selgus, et servo korpuses on omajagu vett sees. Siis sai muidugi sõidetud ikka väga märjas, kus vett koguaeg lendas ja jällegi monster truck tüüpi autoga.

Buggy tüüpi autodel katab kere tavaliselt elektroonika osa päris hästi ära ja sinna palju vett ei satugi. Sellele saab veel kaasa aidata, teipides põhja all kõik augud kinni ning lisaks võib enne välja minekut kere ka auto külge kinni teipida, et vähendada igasuguseid pragusid. Võib ka kasutada mingit püsivamat lahendust, nagu velcro. Siis ei ole otseselt veekindlat elektroonikat vaja, kui just autot kuhugi ära ei uputa.

Olen ühe mitteveekindla autoga ka kogemata merre sõitnud. Ja siis kogemata teist korda veel mingid minutid hiljem. Ainult tagatiib paistis välja. Ei juhtunud midagi. Vees pikalt ei olnud, mingid kümned sekundid.
Aga see on pigem erand ja seda katsetama minna ei tasu. Võimalik, et kolmandal korral poleks enam vedanud.
Sõltuvalt autost saab üht-teist teha, et hoida vesi elektroonikast eemal.
Ja võimalik on osta ka elektroonikat, mis on pritsme/niiskuse kindel või täiesti veekindel.
Keeruline on sensoriga brushless mootor, selle veekindlust saab ka muidugi tõsta, aga see on juba natuke suurem tegemine.

Mootorid ise ei ole ükski veekindel. Kõigile saab vesi sisse.
Mage vesi ei tee üldjuhul mootorile midagi. Vesi mootori kesta sees ei häiri mootori tööd ja mage vesi elektrit ei juhi.
Soolane vesi võib teha, sest juhib elektrit.
Vesi võib kahjustada (mootori)laagreid. Eriti soolane vesi, mis paneb asjad paremini roostetama. Tulemuseks on kinni roostetanud laagrid - nendega pole muud teha kui uued panna. Need ei maksa ka teab mis palju. Olen korra saanud mootori laagreid vahetada just sellel põhjusel.

Eile võtsin ühe 1:8 auto tagadifri lahti ja selgus, et üks laagrer on kinni roostetanud. Käin selle autoga talvel tihti sõitmas. Vahetasin paar juppi ära, kokku tagasi ja uuesti sõitma. Kulu alla 10€.
See on normaalne, et mingid tükid kuluvad või vahetust tahavad aeg-ajalt. Selle pärast ei tasu põdeda.
Mudelihobi nõuab mingil määral raha pidevalt. Päris nii ei saa, et ostad auto ja sõidad muretult igavesti. Täpselt nagu ka päris autoga - pidevalt on vaja nipet-näpet teha.
Riiulil seistes ei juhtu ainult midagi... välja arvatud akuga, pika seismise peale sureb aku lõpuks ära.

tikka
Postitusi: 30
Liitunud: 18.06.2014 17:26
Asukoht: Rakvere

Re: Blast BX

Postitus Postitas tikka » 23.01.2017 00:12

LRP S10 Blast BX 2 Brushless
HB Cyclone
Axial SCX-10 Jeep Wrangler G6 kit ehitus trail crawl ja formula offroadi jaoks

tikka
Postitusi: 30
Liitunud: 18.06.2014 17:26
Asukoht: Rakvere

Re: Blast BX

Postitus Postitas tikka » 24.02.2017 14:37

Vaikselt lisasin bagile juppe LRP MT 2 "Non-RTR" komplektist ja tulemuseks on sisuliselt MT 2 brushless. Inspiratsiooni bagi katte kasutamiseks lisa tolmu jms kaitsena monster trucki kere all sain manuaalist, mis on minu jaoks üleüldse väga kasulik ja huvitav kirjutis.

Enne sõitu
Pilt

Pärast sõitu
Pilt
LRP S10 Blast BX 2 Brushless
HB Cyclone
Axial SCX-10 Jeep Wrangler G6 kit ehitus trail crawl ja formula offroadi jaoks

tikka
Postitusi: 30
Liitunud: 18.06.2014 17:26
Asukoht: Rakvere

Re: Blast BX

Postitus Postitas tikka » 26.02.2017 21:58

Videoklippe kahe päeva rallitamisest, esimesel päeval olid all LRP MT 2 stock rehvid ja teisel päeval labadega rehvid:

https://www.youtube.com/watch?v=lgoJTK6Qb64

Pärast sõitu ja enne aku vahetust:
Pilt

Pealmine katega pintsliga puhastatud ja eemaldatud:
Pilt

Alumine kate pintsilga puhastatud:
Pilt

Alumine kate eemaldatud, sisemus nii nagu oli, ei ole veel puhastatud:
Pilt

Pärast sõitu teisel päeval, labadega rehvid:
Pilt
LRP S10 Blast BX 2 Brushless
HB Cyclone
Axial SCX-10 Jeep Wrangler G6 kit ehitus trail crawl ja formula offroadi jaoks

tikka
Postitusi: 30
Liitunud: 18.06.2014 17:26
Asukoht: Rakvere

Re: Blast BX

Postitus Postitas tikka » 29.12.2017 12:13

LRP S10 Blast SC 2 millele on lisatud pikendatud BX 2 kere koos vastavate kinnituskohtadega mustuse kaitseks. Bagi katte pooled on alt ja pealt teibiga ühendatud.

Pilt

Pilt

Pärast mitut sõitu erineval pinnasel:

Pilt

Pilt
LRP S10 Blast BX 2 Brushless
HB Cyclone
Axial SCX-10 Jeep Wrangler G6 kit ehitus trail crawl ja formula offroadi jaoks

Vasta