savege

Üldine off-road autode arutelu

Moderaator: petrolhead

Vasta
Kasutaja avatar
JANKO
Postitusi: 358
Liitunud: 01.07.2005 11:32
Asukoht: Tallinn/lasnamäe

savege

Postitus Postitas JANKO » 22.08.2005 17:20

kas savege 25 on madalad sport amordid ka olemas?

Kasutaja avatar
asterix
hpi.ee
Postitusi: 1383
Liitunud: 10.06.2005 13:11
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas asterix » 22.08.2005 17:58

Mina lahendasin madaluse ära nii, et võtsin eest ära topelt amordid ja taha panin pehmemad vedrud (sinised). Väga madal sai.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 22.08.2005 18:01

Tehase poolt mitte, kuid rahavas on erinevaid teisi (lühemaid) amorte peale pannud. Ma eeldan, et sa mõtlesid sport amortide all seisu, mil masin oleks madalam. Samuti on tehtud amorditormidele pikendusi, mille tõttu kinnituvad amordid kõrgemale ja masin jääb madalam.

Kasutaja avatar
JANKO
Postitusi: 358
Liitunud: 01.07.2005 11:32
Asukoht: Tallinn/lasnamäe

Postitus Postitas JANKO » 22.08.2005 18:29

kui keegi teab millise auto madalad amortid savegele alla sobivad siis antke teada :)

Kasutaja avatar
Ingvar
Postitusi: 56
Liitunud: 26.06.2005 11:38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ingvar » 24.08.2005 10:51

mul on nii et ees on kokku kaks vedru ja taga ka kaks vedru kokku ja nendeks on lillad.
tuli madal küll.

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 24.08.2005 11:36

Selleks, et Savaget madalaks lasta pole tarvis tegelikult kalleid amorte vaid pehmemeaid vedrusi või ühekordseid amorte. Vedelam amordi õli kui originaal oleks kah mõtekas.

Kasutaja avatar
JANKO
Postitusi: 358
Liitunud: 01.07.2005 11:32
Asukoht: Tallinn/lasnamäe

Postitus Postitas JANKO » 24.08.2005 17:26

Ingvar kirjutas:mul on nii et ees on kokku kaks vedru ja taga ka kaks vedru kokku ja nendeks on lillad.
tuli madal küll.
kas jõudsid sama tulemuseni? http://www.rcoffroad.hu/media/fenykepek ... 5-vr-3.jpg

Kasutaja avatar
asterix
hpi.ee
Postitusi: 1383
Liitunud: 10.06.2005 13:11
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas asterix » 24.08.2005 18:18

Ma võin teha mõned pildid enda masinast. Kasutan ees mitte topelt amorte ja taga on topelt kuid siniste vedrudega. Enam madalamaks ei saa :)
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4

Kasutaja avatar
asterix
hpi.ee
Postitusi: 1383
Liitunud: 10.06.2005 13:11
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas asterix » 24.08.2005 18:21

PS! Muuseas Margusel oled ainult ühekordsed amordid, st. et mitte topelt ja mustade vedrudega. Tema masin oli samuti väga madal.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4

Kasutaja avatar
JANKO
Postitusi: 358
Liitunud: 01.07.2005 11:32
Asukoht: Tallinn/lasnamäe

Postitus Postitas JANKO » 25.08.2005 07:19

asterix kirjutas:Ma võin teha mõned pildid enda masinast. Kasutan ees mitte topelt amorte ja taga on topelt kuid siniste vedrudega. Enam madalamaks ei saa :)
väga tore oleks :)

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 25.08.2005 07:42

Sellel pildil all vasakul nurgas olev korpuseta savage on minu savage ja sellel on ära võetud amortidelt originaalis olevad kõrgendused (käivadgi ära), pandud natuke pehmemad vedrud ja ofna 40 amordi õli. Tulemusena on õõtshooovad maada praktiliselt paralleelsed juba.
Need vedrud on tuveguselt ainult üks aste pehmemad kui originaalid (mustad). Kui panna alla veel pehmemad siis vajub veel madalamale.

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 25.08.2005 07:45

Irw: "Also available are the standard RTR Savage 25 shock springs which are the same spring rate and firmness as the purple springs, but are available in black ". Inimene õpib iga päev .... st. tegelikult on need sama tugevusega, mis originaalid :P

Kasutaja avatar
asterix
hpi.ee
Postitusi: 1383
Liitunud: 10.06.2005 13:11
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas asterix » 25.08.2005 08:33

Täna õhtul saab pildid tehtud ja link ka pandud,
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4

Kasutaja avatar
asterix
hpi.ee
Postitusi: 1383
Liitunud: 10.06.2005 13:11
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas asterix » 25.08.2005 18:39

[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4

Kasutaja avatar
Ingvar
Postitusi: 56
Liitunud: 26.06.2005 11:38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ingvar » 26.08.2005 17:04

kahjuks paremat pilti pole:
http://www.zone.ee/chillermouse/SavageS ... 010119.JPG
madal on küll igatahes.

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 26.08.2005 17:59

Ingvar, sul endal selline igat pidid tuunitud masin, miks sind võistlustel näha pole?

Kasutaja avatar
JANKO
Postitusi: 358
Liitunud: 01.07.2005 11:32
Asukoht: Tallinn/lasnamäe

Postitus Postitas JANKO » 27.08.2005 15:46

asterix kirjutas:Link siin http://www.hpi.ee/gallery/Vedrud
palju sinised vedrud maksavad tulemused on väga head :)

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 27.08.2005 17:17

Nii palju. Neid läheb kaks komplekti.

Kasutaja avatar
JANKO
Postitusi: 358
Liitunud: 01.07.2005 11:32
Asukoht: Tallinn/lasnamäe

Postitus Postitas JANKO » 29.08.2005 11:53

selge,võtan teiega varsti ühendust :)

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 29.08.2005 18:42

Näeh, minu vana auto ka piltidelt näha :)

Madalamaks tegemisega on ainult see asi, et kui võtta neli amorti ära, siis muutuvad ka vedrud pehmemaks (st vedrud ei muutu pehmemaks, aga tulemus on pehmem vedrustus), selle vastu võitlemiseks peaks panema peale jäigemad vedrud ja tihkema õli. Autot tehakse kõrgemaks/madalamaks vedrupikkuse reguleerimisega (spacerid), igasugu muud meetodid (piirajate paigaldamine jne) muudavad ka midagi muud (näiteks vedrustuse tagurpidi käiku).

vast lihtsaim meetod on külge panna bagi amordid, hyper 7 pikendatud tagumised peaks sobima kui rusikas silmaauku. Bagi amortide näol on tegemist savage puhul ka võibolla kõige mõistlikuma investeeringuga, sest originaalamordid on teada tuntud oma pehmete varte ja lekkivate õlimahutite poolest. Hyperi amortide osas mõtleme midagi välja, kui tegemist on tõsise huvilisega.

BTW, et originaal amortide tööd natukegi parandada võib amordid tagurpidi keerata, st õlimahutiga osa alla.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 29.08.2005 21:26

Seda kuidas bagi amortidele asi ümber teha oli üks huvitav näide siin.

Vasta