savege
Moderaator: petrolhead
Mina lahendasin madaluse ära nii, et võtsin eest ära topelt amordid ja taha panin pehmemad vedrud (sinised). Väga madal sai.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
kas jõudsid sama tulemuseni? http://www.rcoffroad.hu/media/fenykepek ... 5-vr-3.jpgIngvar kirjutas:mul on nii et ees on kokku kaks vedru ja taga ka kaks vedru kokku ja nendeks on lillad.
tuli madal küll.
Ma võin teha mõned pildid enda masinast. Kasutan ees mitte topelt amorte ja taga on topelt kuid siniste vedrudega. Enam madalamaks ei saa
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
PS! Muuseas Margusel oled ainult ühekordsed amordid, st. et mitte topelt ja mustade vedrudega. Tema masin oli samuti väga madal.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Sellel pildil all vasakul nurgas olev korpuseta savage on minu savage ja sellel on ära võetud amortidelt originaalis olevad kõrgendused (käivadgi ära), pandud natuke pehmemad vedrud ja ofna 40 amordi õli. Tulemusena on õõtshooovad maada praktiliselt paralleelsed juba.
Need vedrud on tuveguselt ainult üks aste pehmemad kui originaalid (mustad). Kui panna alla veel pehmemad siis vajub veel madalamale.
Need vedrud on tuveguselt ainult üks aste pehmemad kui originaalid (mustad). Kui panna alla veel pehmemad siis vajub veel madalamale.
Link siin http://www.hpi.ee/gallery/Vedrud
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
kahjuks paremat pilti pole:
http://www.zone.ee/chillermouse/SavageS ... 010119.JPG
madal on küll igatahes.
http://www.zone.ee/chillermouse/SavageS ... 010119.JPG
madal on küll igatahes.
palju sinised vedrud maksavad tulemused on väga headasterix kirjutas:Link siin http://www.hpi.ee/gallery/Vedrud
Näeh, minu vana auto ka piltidelt näha
Madalamaks tegemisega on ainult see asi, et kui võtta neli amorti ära, siis muutuvad ka vedrud pehmemaks (st vedrud ei muutu pehmemaks, aga tulemus on pehmem vedrustus), selle vastu võitlemiseks peaks panema peale jäigemad vedrud ja tihkema õli. Autot tehakse kõrgemaks/madalamaks vedrupikkuse reguleerimisega (spacerid), igasugu muud meetodid (piirajate paigaldamine jne) muudavad ka midagi muud (näiteks vedrustuse tagurpidi käiku).
vast lihtsaim meetod on külge panna bagi amordid, hyper 7 pikendatud tagumised peaks sobima kui rusikas silmaauku. Bagi amortide näol on tegemist savage puhul ka võibolla kõige mõistlikuma investeeringuga, sest originaalamordid on teada tuntud oma pehmete varte ja lekkivate õlimahutite poolest. Hyperi amortide osas mõtleme midagi välja, kui tegemist on tõsise huvilisega.
BTW, et originaal amortide tööd natukegi parandada võib amordid tagurpidi keerata, st õlimahutiga osa alla.
Madalamaks tegemisega on ainult see asi, et kui võtta neli amorti ära, siis muutuvad ka vedrud pehmemaks (st vedrud ei muutu pehmemaks, aga tulemus on pehmem vedrustus), selle vastu võitlemiseks peaks panema peale jäigemad vedrud ja tihkema õli. Autot tehakse kõrgemaks/madalamaks vedrupikkuse reguleerimisega (spacerid), igasugu muud meetodid (piirajate paigaldamine jne) muudavad ka midagi muud (näiteks vedrustuse tagurpidi käiku).
vast lihtsaim meetod on külge panna bagi amordid, hyper 7 pikendatud tagumised peaks sobima kui rusikas silmaauku. Bagi amortide näol on tegemist savage puhul ka võibolla kõige mõistlikuma investeeringuga, sest originaalamordid on teada tuntud oma pehmete varte ja lekkivate õlimahutite poolest. Hyperi amortide osas mõtleme midagi välja, kui tegemist on tõsise huvilisega.
BTW, et originaal amortide tööd natukegi parandada võib amordid tagurpidi keerata, st õlimahutiga osa alla.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events