Tervitus!
Moderaator: petrolhead
Tervitus!
Niisiis loodan et see teema läx õige topicu alla
Sai mööda jalutatud Kyosho poest Soomes kus jäi silma selline isend nagu DRX Subaru WRC 2008 ja see pani kohe mõtlema uue hobi peale. Nyyd vajakski veidi tõuget mingis suunas et mida endale soetada ja millest tasub eemale hoida.
Mis on aku ning nitro autode jõudluse ja hinna vahe. Vbla ka kunagi soov ehk võistlustest osa võtta, seega vajaks midagi sellist nn kangemat .
Samas see Subaru nagu selline asfaldi ja kergema liiva/kruusa pinnase masin ja kas selliseid mixxed võistlusi meil ka on vat seda ma ei tea.
Niiet ootan soovitusi või muud asjalikku abi selle teema kohta,ehk saate yhe kaaskonkurendi kaugeks tulevikuks
Prõmm
Sai mööda jalutatud Kyosho poest Soomes kus jäi silma selline isend nagu DRX Subaru WRC 2008 ja see pani kohe mõtlema uue hobi peale. Nyyd vajakski veidi tõuget mingis suunas et mida endale soetada ja millest tasub eemale hoida.
Mis on aku ning nitro autode jõudluse ja hinna vahe. Vbla ka kunagi soov ehk võistlustest osa võtta, seega vajaks midagi sellist nn kangemat .
Samas see Subaru nagu selline asfaldi ja kergema liiva/kruusa pinnase masin ja kas selliseid mixxed võistlusi meil ka on vat seda ma ei tea.
Niiet ootan soovitusi või muud asjalikku abi selle teema kohta,ehk saate yhe kaaskonkurendi kaugeks tulevikuks
Prõmm
Re: Tervitus!
Selline auto on mei lsuht kasutamatu. Vali äärmuste vahel, kas täitsa onroad (1/10 touring) või täitsa offroad (1/8 bagi ilmselt kõige mõistlikum) kui on väikegi plaan selle asjaga kunagi ka mõnda võistlust külastada.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Re: Tervitus!
Jah seda arvasingi et see Subaru pole parim valik. Kaldun ilmselt siiski Off-Roadi poole kuna see mitmekylgsem. Aga samas yleval siiski teema kas nitro or akudega variant ja nende jõudluse vahe. Ehk ka siis mõni soovitus.
Re: Tervitus!
Rääkides 1/8 bagidest, siis jõuab nii nitro kui ka elekter piisavalt. Elektriautol ilmselt rohkem pauku kui nitrol ja seda eriti just allotsas. Sisuliselt sõidavad nad siiski sarnase kiirusega, erinevused on pigem mujal. Kumba eelistada, on väga personaalne. Nitro klassis on rohkem konkurentsi ja teoorias saad rohkem sõita, kuna elektrikas vajab akude laadimist. Kui sul üks aku, siis on üsna tüütu käia trenni tegemas kui 15 min sõidad ja siis tund aega laed. Nitrokale kallad muudkui kütust juurde ja sõidad. Samas nitrokas vajab rohkem hoolt mis puutub mootorisse.
Kui soovid sellest lähemalt rääkida, siis mu msn näiteks peaks profiili all saadaval olema.
Kui soovid sellest lähemalt rääkida, siis mu msn näiteks peaks profiili all saadaval olema.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Re: Tervitus!
Ise jällegi pooldan akudega varianti. Akude kestvus sõltub nende mahtuvusest. Enda brushless mootoriga e-savage'iga saan vabalt 30min sõita, tavaliselt isegi enam (~45min) oleneb, kui palju täisgaasi annad. Korraliku laadijaga saab akud ka 20min laetud ehk ootamagi väga kaua pea või siis kaks paari akusid ja sõida oksendamiseni.
Elektrika eeliseid on minu jaoks rohkem kui nitro omadel. Mootori hooldus jääb ära, saab ka talvel siseruumides sõita (suuremas saalis jne), saab ka koduhoovis sõita, ilma et naabreid müra häiriks. Ja muidugi see, et elektrikas on äkilisem
Elektrika eeliseid on minu jaoks rohkem kui nitro omadel. Mootori hooldus jääb ära, saab ka talvel siseruumides sõita (suuremas saalis jne), saab ka koduhoovis sõita, ilma et naabreid müra häiriks. Ja muidugi see, et elektrikas on äkilisem
X-Ray XT8 brushless
Re: Tervitus!
See, et elektro monster pikalt sõidab, on ju kena, aga monster ei ole mitte ühestki otsast võistlemiseks sobiv autoja hooldus... krt monstril on hooldamistvajavaid tükke 2 korda rohkem, kui ühelgi teisel autosordil...
Monster sobib suurepäraselt tagahoovis muru kraapimiseks... ja punkt.
Võidusõitmiseks ja ägedateks hüpeteks on ikka teised autod... ja kiiresti asfaldil kimamiseks kaa täiesti teistsugused autod...
Monster sobib suurepäraselt tagahoovis muru kraapimiseks... ja punkt.
Võidusõitmiseks ja ägedateks hüpeteks on ikka teised autod... ja kiiresti asfaldil kimamiseks kaa täiesti teistsugused autod...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
- äge marten
- Postitusi: 255
- Liitunud: 03.09.2008 15:53
- Asukoht: Tartu
Re: Tervitus!
mina jään ikka selle juurde, et algajal on kasulikum võtta elekter. ja kuskil 1/10 skaala.
kuna elekter tuleb kokkuvõtteks odavam.
skaalaks soovitan 1/10 sest sellele ei ole eriti kalleid asju peale vaja osta. saab teada kas mudelism üldse meeldib.
ja kõik vahetused jms on ka üsna kerge
kuna elekter tuleb kokkuvõtteks odavam.
skaalaks soovitan 1/10 sest sellele ei ole eriti kalleid asju peale vaja osta. saab teada kas mudelism üldse meeldib.
ja kõik vahetused jms on ka üsna kerge
Thunder Tiger Phoenix (müügis) http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?f=5&t=5135
HPI Sprint 2
HPI Sprint 2
Re: Tervitus!
1/8 kindlalt!! Nitro bagi. Miks?
Kui ma vahest loen foorumi postitusi umbes, et oi näe õõts läks katki jne jne.
Mul on 2 1/8 bagi, 1 tragi ning off-roadist veel üks 1/10. 1/10 õõtsasid on läinud oma 2 jooksu.
Ma ei ole midagi suutnud teha katki 1/8 bagil.
Miks nitro? Nitro on odavam-nimelt aastas sa kulutad võistlustel umbes 2000.- kütusele, elektrikal maksab 1 paar akusid umbes 2000.- mis korraliku tarbimise järel koolavad umbes aastaga ära. Võistlustel sa kasutad ilmselt 2 paari, mis teeb kokku umbes 4000.- aastas.
Nitro mootori hind on umbes 2000.- ei pea ju kohe mingi võistlusmootor olema.
Aluseks soovitan võtta kas Xray XB8 või 808, need kestavad ja tugi on võistlustel kõige parem.
Odavam on alustada kohe 1/8 bagist kui leiutada mingi 1/10 plastik osi kokku(nagu mõned teevad seda nipuka ja super attackiga )
Mina olen rääkinud
Kui ma vahest loen foorumi postitusi umbes, et oi näe õõts läks katki jne jne.
Mul on 2 1/8 bagi, 1 tragi ning off-roadist veel üks 1/10. 1/10 õõtsasid on läinud oma 2 jooksu.
Ma ei ole midagi suutnud teha katki 1/8 bagil.
Miks nitro? Nitro on odavam-nimelt aastas sa kulutad võistlustel umbes 2000.- kütusele, elektrikal maksab 1 paar akusid umbes 2000.- mis korraliku tarbimise järel koolavad umbes aastaga ära. Võistlustel sa kasutad ilmselt 2 paari, mis teeb kokku umbes 4000.- aastas.
Nitro mootori hind on umbes 2000.- ei pea ju kohe mingi võistlusmootor olema.
Aluseks soovitan võtta kas Xray XB8 või 808, need kestavad ja tugi on võistlustel kõige parem.
Odavam on alustada kohe 1/8 bagist kui leiutada mingi 1/10 plastik osi kokku(nagu mõned teevad seda nipuka ja super attackiga )
Mina olen rääkinud
EKV Suvekarikas 2009.a 1.koht 1/18 stock
Re: Tervitus!
Kes on sellise mootori tootja? Kas ta jaksab autot ka liigutada? Kas teda on võimalik inimese kombel häälede saada?T6nuT kirjutas:Nitro mootori hind on umbes 2000.-
Re: Tervitus!
Liigutada jaksavad kindlasti ja häälde saab ka. Ofna/Hobao mootorid on mulle alati meeldinud näiteks oma hinna/kvaliteedi suhte poolest.
HPI Savage w LRP.28
Hobao Hyper 8,5 Pro .30 Sirio Over-Powered-Edition
LRP S10 Blast2 TC
Pühapäevasõitja
Hobao Hyper 8,5 Pro .30 Sirio Over-Powered-Edition
LRP S10 Blast2 TC
Pühapäevasõitja
Re: Tervitus!
Ärge unustage, et nitro bagiga on vaja starterboxi, starterboxi akusid, küünlatoidet, küünlaid ikka päris palju, kütuse pudelit, nitro mootorile lisaks ka väljalaset, nitro bagil on suur kulu artikkel veel sidur ja siduri kella laagrid, nitrol on vaja kaks korralikku servot rääkimata nitro mootori häälestamise probleemist.T6nuT kirjutas:1/8 kindlalt!! Nitro bagi. Miks?
Kui ma vahest loen foorumi postitusi umbes, et oi näe õõts läks katki jne jne.
Mul on 2 1/8 bagi, 1 tragi ning off-roadist veel üks 1/10. 1/10 õõtsasid on läinud oma 2 jooksu.
Ma ei ole midagi suutnud teha katki 1/8 bagil.
Miks nitro? Nitro on odavam-nimelt aastas sa kulutad võistlustel umbes 2000.- kütusele, elektrikal maksab 1 paar akusid umbes 2000.- mis korraliku tarbimise järel koolavad umbes aastaga ära. Võistlustel sa kasutad ilmselt 2 paari, mis teeb kokku umbes 4000.- aastas.
Nitro mootori hind on umbes 2000.- ei pea ju kohe mingi võistlusmootor olema.
Aluseks soovitan võtta kas Xray XB8 või 808, need kestavad ja tugi on võistlustel kõige parem.
Odavam on alustada kohe 1/8 bagist kui leiutada mingi 1/10 plastik osi kokku(nagu mõned teevad seda nipuka ja super attackiga )
Mina olen rääkinud
Kokkuvõtteks võib öelda, et nito bagi ei tule mingil juhul odavam kui elektri bagi ja on lisaks oluliselt tüütum kasutada.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: Tervitus!
Läheb "panemiseks"...
Kui pidada maha 1 märg võistlus, siis sureb elektrikal regu ja vbolla ka mootor... 4000 EEK + ilmselt kõik laagrid...
Nitrokal surevad märja võistlusega ilmselt kõik laagrid...
kui nitrokal on vaja väljalaset ja 2 servot ja starterboxi siis elektrikale on vaja kalleid akusi ja kallist laadijat...
Küsige isaKusti käest, elekter ei ole mitte mingil juhul odavam, kui nitro...
Kui pidada maha 1 märg võistlus, siis sureb elektrikal regu ja vbolla ka mootor... 4000 EEK + ilmselt kõik laagrid...
Nitrokal surevad märja võistlusega ilmselt kõik laagrid...
kui nitrokal on vaja väljalaset ja 2 servot ja starterboxi siis elektrikale on vaja kalleid akusi ja kallist laadijat...
Küsige isaKusti käest, elekter ei ole mitte mingil juhul odavam, kui nitro...
Tõnu2 kirjutas:Ärge unustage, et nitro bagiga on vaja starterboxi, starterboxi akusid, küünlatoidet, küünlaid ikka päris palju, kütuse pudelit, nitro mootorile lisaks ka väljalaset, nitro bagil on suur kulu artikkel veel sidur ja siduri kella laagrid, nitrol on vaja kaks korralikku servot rääkimata nitro mootori häälestamise probleemist.T6nuT kirjutas:1/8 kindlalt!! Nitro bagi. Miks?
Kui ma vahest loen foorumi postitusi umbes, et oi näe õõts läks katki jne jne.
Mul on 2 1/8 bagi, 1 tragi ning off-roadist veel üks 1/10. 1/10 õõtsasid on läinud oma 2 jooksu.
Ma ei ole midagi suutnud teha katki 1/8 bagil.
Miks nitro? Nitro on odavam-nimelt aastas sa kulutad võistlustel umbes 2000.- kütusele, elektrikal maksab 1 paar akusid umbes 2000.- mis korraliku tarbimise järel koolavad umbes aastaga ära. Võistlustel sa kasutad ilmselt 2 paari, mis teeb kokku umbes 4000.- aastas.
Nitro mootori hind on umbes 2000.- ei pea ju kohe mingi võistlusmootor olema.
Aluseks soovitan võtta kas Xray XB8 või 808, need kestavad ja tugi on võistlustel kõige parem.
Odavam on alustada kohe 1/8 bagist kui leiutada mingi 1/10 plastik osi kokku(nagu mõned teevad seda nipuka ja super attackiga )
Mina olen rääkinud
Kokkuvõtteks võib öelda, et nito bagi ei tule mingil juhul odavam kui elektri bagi ja on lisaks oluliselt tüütum kasutada.
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Re: Tervitus!
Võtame teema siis nii kokku, et nitro ja elektriauto on hinnapoolest samas suurusjärgus. Lõpuks asi siiski kinni isiklikes eelistustes, aga eelistusi enne ei tea kui pole mõlemat proovinud
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Re: Tervitus!
Ma olen proovinud mõlemat ja nitrost sai isu otsa pärast poolt aastat. Selle ajaga tarbisin ühe mootori täiesti ära ja kaks poolenisti. Elektrit saab sõidetud varsti juba 2 aastat ja kavatsen jätkata. Selle kahe aastaga olen ära tarbinud ainult ühe mootori rootori. Regule lõin ise korra kogemata kruvika siise aga õnnestus ära parandada.
Märjaga olen elektrit sõitnud küll. Märja pärast pole kunagi midagi juhtunud. Sensorita mootorile ei tee vesi midagi. Sensoriga mootori ja regu kaitseb väga hästi isolaator lakk. Maksab ainult 60 krooni ja jätkub aastateks.
Eks igaüks teeb ise omad järeldused.
Märjaga olen elektrit sõitnud küll. Märja pärast pole kunagi midagi juhtunud. Sensorita mootorile ei tee vesi midagi. Sensoriga mootori ja regu kaitseb väga hästi isolaator lakk. Maksab ainult 60 krooni ja jätkub aastateks.
Eks igaüks teeb ise omad järeldused.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: Tervitus!
2000.- eest saab vinge mootori. Sai vist kunagi käveri käest soetatud RB S3 selle hinna sees.
Jah kui edasi panna siis ofna starterbox (kõige pommikindlam) maksab umbes 1300.- sinna on vaja akut 12v mis maksab 500.- (tavaline pb aku). Akulaadija mis maksab max. 1000.-(kallim on alati parem, aga milleks esineda).
Mootori häälestamise vaeva olen näinud, küll enne võistluskogemust(LRP ja Axial) ning võistlustel(Falcon, RB) Praeguse mootoriga vist peale sissesõitu sai segu vähe vaesemaks keeratud(see oli 2 kuud tagasi) ning pole rohkem midagi kruttinud.
Sidur on jah üks kuluosasid, aga kui seda korralikult hooldada ei ole midagi hullu. Muidugi elektris minnakse ka üle ju siduri peale ning piduri servo
Kindlasti see kõik on enda otsustada, aga nitro elab kindlalt edasi, ning konkurents on tihedam.
Jah kui edasi panna siis ofna starterbox (kõige pommikindlam) maksab umbes 1300.- sinna on vaja akut 12v mis maksab 500.- (tavaline pb aku). Akulaadija mis maksab max. 1000.-(kallim on alati parem, aga milleks esineda).
Mootori häälestamise vaeva olen näinud, küll enne võistluskogemust(LRP ja Axial) ning võistlustel(Falcon, RB) Praeguse mootoriga vist peale sissesõitu sai segu vähe vaesemaks keeratud(see oli 2 kuud tagasi) ning pole rohkem midagi kruttinud.
Sidur on jah üks kuluosasid, aga kui seda korralikult hooldada ei ole midagi hullu. Muidugi elektris minnakse ka üle ju siduri peale ning piduri servo
Kindlasti see kõik on enda otsustada, aga nitro elab kindlalt edasi, ning konkurents on tihedam.
EKV Suvekarikas 2009.a 1.koht 1/18 stock
-
- Postitusi: 663
- Liitunud: 30.03.2007 12:47
- Asukoht: helsinki-vantaa-espoo
Re: Tervitus!
Sul on õigus iseenesest. Ma ise ei pakkunud välja kuna ei läinud teemasse.männikmees kirjutas:1:5 ja 1:6 on köige paremad
rohkem reaalsust rohkem tolmu
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: Tervitus!
Ok nyyd on siin arutletud kyll..ytleme siis nii et prooviks esimeseks sõidukiks aku varianti ja vaatame mis sealt siis edasi koorub. Nyyd aga hinna ja valiku juurde: Nu esialgu võiks yx 7-8000 vast välja käia ja ehk saab siis selle eest midagi kvaliteetset. Ehk saab keegi kogenum tegelane siis soovitada millist võiks ja millist mitte ja põhilisem et kust osta...jään siiski 1/8 Off-road bagi peale ilmselt.
Muide R0mm lisasin su msni...aga sa ple vist aktsepteerinud
Muide R0mm lisasin su msni...aga sa ple vist aktsepteerinud
Re: Tervitus!
Mamba ja Tekin. Viimati vist mõlemad, nii Lauri kui Tõnu sõitsid Tekini combodega...
Igatahes mõlema kaubamärgi puhul kontakteeru kasutaja veltsiga.
Igatahes mõlema kaubamärgi puhul kontakteeru kasutaja veltsiga.
EKV Suvekarikas 2009.a 1.koht 1/18 stock
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Re: Tervitus!
7-8K eest vist 1/8 võistlusmasina täis komplekti ei saa. Mina saan pakkuda Losi (http://www.fasthobbies.eu/8ighte-buggy- ... -2449.html" onclick="window.open(this.href);return false;), aga see on ise juba 10K ja lisaks vajad veel: saatjat ja vastuvõtjat (2 kanalit), rooli servot, 3-, 4-, või 5-elemendiga LiPo akut, sobivat laadijat, kere värvimiseks värvi.
Samas Hobimaailm pidi vist müüma LRP elektri 1/8 RTR komplekti 7,5K. Vähemalt nii väitis mulle üks minu klient...
Samas Hobimaailm pidi vist müüma LRP elektri 1/8 RTR komplekti 7,5K. Vähemalt nii väitis mulle üks minu klient...
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Re: Tervitus!
See konkreetne auto on Hobimaailma letist vist müüdud... a see oli odavdatud hinnaga auto...
Muidu LRP elektri rtr oli vist ikka sinna 10k kanti...
Muidu LRP elektri rtr oli vist ikka sinna 10k kanti...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Re: Tervitus!
Päris nii palju ikka ei maksa. Letihind LRP elektrikal on 8511 krooni. Juurde vaja autole aku, laadija, puldi sisse patikad/akud.
Burn more fuel!
Re: Tervitus!
Kui asi ainult hinnas kinni, siis Tartus Hobipoes ootab omaniku Ansmann 1/8 RTR elektrikas, nime ei mäleta e. maaletooja täpsustab. Hind aga jäi eelpoolpakutust oma 2k madalamaks, samade vajaduste juures ...
Kui võistlema, siis pakuks kas Xray 808E ( http://www.teamxray.com/teamxray/produc ... fc6a39895b" onclick="window.open(this.href);return false; ) või Ishima RAVE E1.0R ( http://www.ishimaracing.com/html/rave_e1_0r.html" onclick="window.open(this.href);return false; ). Hind esimesel juhul 7182.- ja Ishimal 5410.- Lisaks vajad raadiot, 2 kõvakestaga akut, mootorit-regu, 1-2 servot, rehve (Xrayl ei ole KITiga kaasas), akulaadiat, värvi, silikon õlisid, tööriistu kokkukruvimiseks ja ... palju aega enne kui sõitma saad. Hind läheb siin muidugi pikalt lõhki.
Võimalus on proovida ka midagi kasutatud müügikuulutuste alt, siis peaks ka eelarve piiridesse jääma.
Kui võistlema, siis pakuks kas Xray 808E ( http://www.teamxray.com/teamxray/produc ... fc6a39895b" onclick="window.open(this.href);return false; ) või Ishima RAVE E1.0R ( http://www.ishimaracing.com/html/rave_e1_0r.html" onclick="window.open(this.href);return false; ). Hind esimesel juhul 7182.- ja Ishimal 5410.- Lisaks vajad raadiot, 2 kõvakestaga akut, mootorit-regu, 1-2 servot, rehve (Xrayl ei ole KITiga kaasas), akulaadiat, värvi, silikon õlisid, tööriistu kokkukruvimiseks ja ... palju aega enne kui sõitma saad. Hind läheb siin muidugi pikalt lõhki.
Võimalus on proovida ka midagi kasutatud müügikuulutuste alt, siis peaks ka eelarve piiridesse jääma.
RC-EST
Re: Tervitus!
Tegu Ansmann Vapor RTR-ga. Alustuseks peaks piisama aga võistlemiseks ilmselt paremat elektroonikat sinna vaja.OnuTom kirjutas:Kui asi ainult hinnas kinni, siis Tartus Hobipoes ootab omaniku Ansmann 1/8 RTR elektrikas, nime ei mäleta e. maaletooja täpsustab. Hind aga jäi eelpoolpakutust oma 2k madalamaks, samade vajaduste juures ...