1:8 Elektri Offroad
Moderaator: petrolhead
1:8 Elektri Offroad
Tänasel päeval 1:8 elektri offroadi sõitjaid juba kümmekond. Uuriks veidi maad ja pajataks kogemustest. Kes millega sõidab (mootor, regu, aku, ülekanne) ja kuidas rahul on? Ühesõnaga jagaks muljeid, arvamusi ja tarkusi.
Kas maailmas/meil on ka juba mingid ideed klassi "suunamise" osas tekkinud? Näiteks kui pikad on finaalsõidud, kas akude pinge/mahtuvus on piiratud jne?
3-generatsiooni LiPo tundub päris paljulubav. Tohib täis laadida kuni 5C vooluga ehk reaalselt saaks aku 20-30 minutiga kenasti laetud. Hetkel neid akusid juba erinevate brändide alt saada (Hyperion jt).
Igatahes mina vaatan ja uurin siin asja, hetkel kõik väga keeruline - mida võtta, mida jätta, mis on parem, mis on halvem. Avastasin, et näiteks LRP/NOSRAM uus varsti välja tulev SXX8 ei toetagi üle 4S LiPo - veider!
Näiteks... miks ei võiks 1:8 buggy peal SEDA AKUT kasutada? 5S ja 5000mAh on rohkem energiat kui 4S 6000mAh, annab välja 150A (2.7kW), maksab tonni ja kaalub 768g.
Kas maailmas/meil on ka juba mingid ideed klassi "suunamise" osas tekkinud? Näiteks kui pikad on finaalsõidud, kas akude pinge/mahtuvus on piiratud jne?
3-generatsiooni LiPo tundub päris paljulubav. Tohib täis laadida kuni 5C vooluga ehk reaalselt saaks aku 20-30 minutiga kenasti laetud. Hetkel neid akusid juba erinevate brändide alt saada (Hyperion jt).
Igatahes mina vaatan ja uurin siin asja, hetkel kõik väga keeruline - mida võtta, mida jätta, mis on parem, mis on halvem. Avastasin, et näiteks LRP/NOSRAM uus varsti välja tulev SXX8 ei toetagi üle 4S LiPo - veider!
Näiteks... miks ei võiks 1:8 buggy peal SEDA AKUT kasutada? 5S ja 5000mAh on rohkem energiat kui 4S 6000mAh, annab välja 150A (2.7kW), maksab tonni ja kaalub 768g.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Mida ma olen keskmiselt märganud võistlustingimustes mööda maailma ringi vaadates:
Aku peab olema kõvas kestas, max 4s. (enamik kasutavad siis kahte onroadi 2s akut).
Sõiduaeg 10-12 minutit.
Muud tehnilised tingimused - 1:8 buggy.
Aku peab olema kõvas kestas, max 4s. (enamik kasutavad siis kahte onroadi 2s akut).
Sõiduaeg 10-12 minutit.
Muud tehnilised tingimused - 1:8 buggy.
Viimati muutis akaver, 19.08.2009 12:00, muudetud 1 kord kokku.
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
Ahhoi,
1/8 elekter on jah levima hakanud.
Ise kasutan hetkel Tekini combot.
Tekinile saab toppida järgi kuni 6s Lipo ja on suti parem kui Mamba kuna Tekin on sensored. Ka kasutasin EKV 2 etapil Speed passioni mootorit, paljud küsisid kas kuumaks ei lähe ja nii, aga pidas kenasti vastu.
Akudeks on mul 2x nosrami 2s 5300mAh LiPod mis annavad välja 40C voolu.
Autoks on Xray XB8 ja sellel on stock spur ja pinion siis vastavalt rajale- 12 ja 13.
kõik on ilus ja tore aga overkill on niikuinii.
Sõiduoskuse taha jääb kõik kinni praegu
1/8 elekter on jah levima hakanud.
Ise kasutan hetkel Tekini combot.
Tekinile saab toppida järgi kuni 6s Lipo ja on suti parem kui Mamba kuna Tekin on sensored. Ka kasutasin EKV 2 etapil Speed passioni mootorit, paljud küsisid kas kuumaks ei lähe ja nii, aga pidas kenasti vastu.
Akudeks on mul 2x nosrami 2s 5300mAh LiPod mis annavad välja 40C voolu.
Autoks on Xray XB8 ja sellel on stock spur ja pinion siis vastavalt rajale- 12 ja 13.
kõik on ilus ja tore aga overkill on niikuinii.
Sõiduoskuse taha jääb kõik kinni praegu
Mamba Monsteri puhul on soovituslik 2200 mootori puhul 5S 6000mAh akud... vähem soojakadu jne... ja kestvuselt umbes võrdne siis 4S 8000mAh akudega...
Kui on 2650, siis on soovituslik 4S konf...
Praktika näitas, et kui 2200 Mamba süsteemi toiteks olid 4S 5000 mAh, siis olenemata ülekandest kestsid need akud umbes 8 min... või vähem...
Kui on 2650, siis on soovituslik 4S konf...
Praktika näitas, et kui 2200 Mamba süsteemi toiteks olid 4S 5000 mAh, siis olenemata ülekandest kestsid need akud umbes 8 min... või vähem...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Tõnis, sul ju truggy... see ilmselgelt sööb rohkem.
Niipalju kui eile uurida jõudsin, siis 4S ja hardcase akud on liiga piiripeal. HardCase ju EFRA piiranguga kuni 5500mAh lubatud ainult. Ei taha uskuda (loodan) et siiski 4S peale asja piirama keegi kuskil ei hakka 5S või isegi 6S ja 5000-5500mAh tunduks igati mõtekam. Tänu kõrgemale pingele vool 20% väiksem. (NB Mina räägin buggyst)
Üks variant aku hardcase'iks muuta on ka see hardcase auto külge monteerida, pehme aku sisse, hardcase kaas peale. Kokkuvõttes kergem (kinnitus=hardcase) ja sama hea.
Aga milline neist regu+mootor süsteemidest siis hetkel hea ja äge on?
CC MMM, Tekin RX8 jne jne jne
Niipalju kui eile uurida jõudsin, siis 4S ja hardcase akud on liiga piiripeal. HardCase ju EFRA piiranguga kuni 5500mAh lubatud ainult. Ei taha uskuda (loodan) et siiski 4S peale asja piirama keegi kuskil ei hakka 5S või isegi 6S ja 5000-5500mAh tunduks igati mõtekam. Tänu kõrgemale pingele vool 20% väiksem. (NB Mina räägin buggyst)
Üks variant aku hardcase'iks muuta on ka see hardcase auto külge monteerida, pehme aku sisse, hardcase kaas peale. Kokkuvõttes kergem (kinnitus=hardcase) ja sama hea.
Aga milline neist regu+mootor süsteemidest siis hetkel hea ja äge on?
CC MMM, Tekin RX8 jne jne jne
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Ansmann racingul on 1/8 elektri bagi ja tragi.
Tunduvad päris huvitavad.
Link:http://www.ansmann.de/cms/racingroot/rc ... er-18.html
Tunduvad päris huvitavad.
Link:http://www.ansmann.de/cms/racingroot/rc ... er-18.html
Ei tea küll otseselt nende kohta midagi rääkida aga muidu ansmann suht hea pillproff95 kirjutas:Ansmann racingul on 1/8 elektri bagi ja tragi.
Tunduvad päris huvitavad.
Link:http://www.ansmann.de/cms/racingroot/rc ... er-18.html
Team Associated RC18MT Brushless / Hot Bodies Cyclone D4
Ilmselt see 4S jah bagi teema... Meil ju Tõnu sõitis 2650 mootoriga ja 4S 5000 asjaga kenasti 10 min ära... Samas Kustil vist ei õnnestunud...
Tragile jah ikka nats suurem mootor ja sellega seoses siis ka rohkem volte vaja pardale, just kestmise pärast... Meie konverseioonide isa Karlov ju neid uurinud ja väljamaal kaa soovitatakse tragile alates 5S asju...
Hardcase on rohkem vast ikka onroad teema, kus nö paberautod ja mingit erilist akukasti ei ole... 1:8 autode peal ju kõigil plastmassist kastid, kuhu siis aku sisse saab panna ja seegi kast asub tugeva põhjaplaadi küljes, ejk siis see hardcase tundub natuke mõttetu...
Kui nüüd klassireeglite peale hakata mõtlema, siis meil ilmselt oleks ikka suht vara hakata el bagisi ja el tragisi laiali lööma... ehk siis mingi 4S piirangu ja ka hard case piirang oleks suht jama...
Tragile jah ikka nats suurem mootor ja sellega seoses siis ka rohkem volte vaja pardale, just kestmise pärast... Meie konverseioonide isa Karlov ju neid uurinud ja väljamaal kaa soovitatakse tragile alates 5S asju...
Hardcase on rohkem vast ikka onroad teema, kus nö paberautod ja mingit erilist akukasti ei ole... 1:8 autode peal ju kõigil plastmassist kastid, kuhu siis aku sisse saab panna ja seegi kast asub tugeva põhjaplaadi küljes, ejk siis see hardcase tundub natuke mõttetu...
Kui nüüd klassireeglite peale hakata mõtlema, siis meil ilmselt oleks ikka suht vara hakata el bagisi ja el tragisi laiali lööma... ehk siis mingi 4S piirangu ja ka hard case piirang oleks suht jama...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Ma kasutan CC MMM 2650 kombot ja 4S 4900 pehmet lipot. Laitses kulus umbes voolu 4300 kui sõitsin 10 min pluss kolm ringi. Kõige rohkem kulus voolu Tartus. Kümme min ja 4800. Praegu on kõige nõrgem koht pistikud mis tikuvad üles sulama. Muu tehnika kannatab igasugust kuritarvitamist.
Jaan sõidab täpselt sama mootori ja reguga aga 8000 akuga tragi ja toimib väga hästi. Ka kiiruses pole puudust.
Jõudu on juba 4s-iga liigselt. Ma küll enam karmimat akut ei tahaks. Ilma regust piiramata on väga raske maaga kontakti leida. Lisa plussiks 4s korral ka aku väike kaal ja mõõdud.
Jaan sõidab täpselt sama mootori ja reguga aga 8000 akuga tragi ja toimib väga hästi. Ka kiiruses pole puudust.
Jõudu on juba 4s-iga liigselt. Ma küll enam karmimat akut ei tahaks. Ilma regust piiramata on väga raske maaga kontakti leida. Lisa plussiks 4s korral ka aku väike kaal ja mõõdud.
Jõudu on igal juhul piisavalt ja liigagi palju. Nagu näha, siis 4S puhul ongi võimsuse saavutamiseks voolud suured, 5S puhul saaks sama võimsuse väiksema vooluga. See tähendab: võib olla veidi madalama C-väärtusega aku, pistikud ja juhtmed kestavad paremini, võimsusevaru on suurem.
Ehk siis esimene probleem oligi mul see, et kui arvutada ja vaadata, saaks 5S-iga auto liikuma: odavamalt ja lihtsamalt. 5S akupakk maksab tonni, 2x2S Hardcase "onroad" akud maksavad üle tonni tükk ehk kokku üle kahe tonni. Autot liigutavad edasi sama edukalt. Seega kuni piiratud pole, tundub hetkel, et mõtekam oleks 5S valida. Keegi vaidleb vastu?
VÄGA loodan, et me siin omavahel mingeid tobedaid piiranguid ei hakka välja mõtlema. Või kui keegi tahakski 4S peale piirata, sooviks kuulata, mis on argument? Powerit on nii 4S kui 5S puhul liiga palju.
Ehk siis esimene probleem oligi mul see, et kui arvutada ja vaadata, saaks 5S-iga auto liikuma: odavamalt ja lihtsamalt. 5S akupakk maksab tonni, 2x2S Hardcase "onroad" akud maksavad üle tonni tükk ehk kokku üle kahe tonni. Autot liigutavad edasi sama edukalt. Seega kuni piiratud pole, tundub hetkel, et mõtekam oleks 5S valida. Keegi vaidleb vastu?
VÄGA loodan, et me siin omavahel mingeid tobedaid piiranguid ei hakka välja mõtlema. Või kui keegi tahakski 4S peale piirata, sooviks kuulata, mis on argument? Powerit on nii 4S kui 5S puhul liiga palju.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
ROAR (USA föderatsioon) on oma reeglites piiranud 4S peale:
http://www.roarracing.com/downloads/200 ... e_Book.pdf (lk. 61)
http://www.roarracing.com/downloads/200 ... e_Book.pdf (lk. 61)
Ma kasutan seda http://www.hobbyking.com/hobbycity/stor ... ipoly_Pack akut. Ainult natuke vanem versioon mis annab välja 20c. Selle raha eest parim. Kaalub vähe ja kujult ideaalne bagile paigaldamiseks.
http://live.hot.ee/gallery/show_gallery ... ?id=310457 siit näha ka kuidas istub bagi peale. Aku ja mootori kinnitused tegi Eerik Karlov. Kasutja eerikkarts.
http://live.hot.ee/gallery/show_gallery ... ?id=310457 siit näha ka kuidas istub bagi peale. Aku ja mootori kinnitused tegi Eerik Karlov. Kasutja eerikkarts.
Tõnu, kas 4S 4900mAh 20C on piisav sinu buggy peal? Oled mõnda suurema C-arvuga akut ka proovinud, nö punchi vahet ei ole märgata? Mahtuvusest ka piisab või pead selle peale mõtlema ja vaeva nägema ülekande/gaasinäpuga, et jaguks? 700-800 krooni aku eest pole just palju 2x2S onroadi hardcase akude kasutamine tundub nüüd tõepoolest mõttetu juba (rahalises plaanis).
Kuramuse piirajad... piiraks äkki Eestis 2S peale, et voolud 300A oleks, saaks juhtmetele ventikaid peale monteerima hakata
Kuramuse piirajad... piiraks äkki Eestis 2S peale, et voolud 300A oleks, saaks juhtmetele ventikaid peale monteerima hakata
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
ütlen ka oma tagasihoidliku arvamuse ka vahele.
Tegeliku 20C vs 30C punchi vahe olematu, see eest suurema C aku kuumeneb vähem ja annab tõenäoliselt ka tegeliku aku mahtuvuse välja.
Bagil voolud on mõnevõrra väiksemad tänu massile, tegelikult 20C akust on piisav reeglina kui muud valida pole.
Bagid arendavad Maximum voolu ca 100-120A seega mu rusika reegel aku peab olema vähemalt 20C mahtuvuse juures 5000mah'i 4S 'i puhul mis annab 100A aku nominaal voolu
Ehk siis mudeli arendatav max vool võiks olla ~võrdne aku nominaal vooluga
Jah praktika on näidanud et Deansid, paganama neid võtaks, ei taha kuidagit vastu pidada. Tundub loogiline kah, arvestatud nad ju 60A'le
4mm bulletid mõningates tingimustes sulavad ka lahti.
Heaks alternatiiviks pistikute kohapealt oleks 5mm bulletid polaarsuskaitsega: http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... tor_(Pair)
< need tegelikult ikka 5mm, Mina lähen kindlasti nende peale üle.
Kinnituseks võin ütelda et väga madala KV mootorid väiksemal pingel töötavad ebaeffektiivsemalt.
Teine asi mida võin kinnituseks ütelda et bagile 4S 5ah akust on reeglina piisav 10min sõiduks. Sõltub sõudustiilist ja rajast, aga eks ta nibin nabin ole...
Reeglite kohalt ma pole veel norm hinnaga häid kõvakesta akusid kohanud, seega reegleid väänama hakkata, kõvakesta kohapealt, ei tohiks... veel vähemasti mitte.
Heade akude soovituse kohalt, heitke pilke uute põlvkonna Hyperion LiPo akudele, eeskujulik võimsus ja seejuures suurepärane laadimise vool kuni 5C vs vana 1C. Hind ei ole teab mis kosmoses kah. Akusid saab laadida ca 15-20min muidugi ka vastava laadijaga >vaata Hyperion laadijaid mille võimsus vähemalt sinna 250W kanti
Veel jutuks et tragile pole vaja ilmtiungimatta 5S akut, kuid jah kõrgem pinge tagab madala voolu.
See minu arvamus ja ei pretendeeri absoluutse tõele. Et mootor saavutaks ikka oma tipp effektiivsuse siis reeglina peaks ta nominaal pingel saavutama ligikaudu 40000RPM'i
Seega mu arvamuse järgi et tragi hästi liiguks 4S akuga siis sinna ka vaja mootorit sinna 2700KV kanti või 2200@5S
Mis muidugi ei tähenda et saa ei saa jooksutada madala KV'ga mootorit madalamal pingel. Arendad pisut väiksemat jõumomenti<samas mõnel ongi seda vaja...
Tegeliku 20C vs 30C punchi vahe olematu, see eest suurema C aku kuumeneb vähem ja annab tõenäoliselt ka tegeliku aku mahtuvuse välja.
Bagil voolud on mõnevõrra väiksemad tänu massile, tegelikult 20C akust on piisav reeglina kui muud valida pole.
Bagid arendavad Maximum voolu ca 100-120A seega mu rusika reegel aku peab olema vähemalt 20C mahtuvuse juures 5000mah'i 4S 'i puhul mis annab 100A aku nominaal voolu
Ehk siis mudeli arendatav max vool võiks olla ~võrdne aku nominaal vooluga
Jah praktika on näidanud et Deansid, paganama neid võtaks, ei taha kuidagit vastu pidada. Tundub loogiline kah, arvestatud nad ju 60A'le
4mm bulletid mõningates tingimustes sulavad ka lahti.
Heaks alternatiiviks pistikute kohapealt oleks 5mm bulletid polaarsuskaitsega: http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... tor_(Pair)
< need tegelikult ikka 5mm, Mina lähen kindlasti nende peale üle.
Kinnituseks võin ütelda et väga madala KV mootorid väiksemal pingel töötavad ebaeffektiivsemalt.
Teine asi mida võin kinnituseks ütelda et bagile 4S 5ah akust on reeglina piisav 10min sõiduks. Sõltub sõudustiilist ja rajast, aga eks ta nibin nabin ole...
Reeglite kohalt ma pole veel norm hinnaga häid kõvakesta akusid kohanud, seega reegleid väänama hakkata, kõvakesta kohapealt, ei tohiks... veel vähemasti mitte.
Heade akude soovituse kohalt, heitke pilke uute põlvkonna Hyperion LiPo akudele, eeskujulik võimsus ja seejuures suurepärane laadimise vool kuni 5C vs vana 1C. Hind ei ole teab mis kosmoses kah. Akusid saab laadida ca 15-20min muidugi ka vastava laadijaga >vaata Hyperion laadijaid mille võimsus vähemalt sinna 250W kanti
Veel jutuks et tragile pole vaja ilmtiungimatta 5S akut, kuid jah kõrgem pinge tagab madala voolu.
See minu arvamus ja ei pretendeeri absoluutse tõele. Et mootor saavutaks ikka oma tipp effektiivsuse siis reeglina peaks ta nominaal pingel saavutama ligikaudu 40000RPM'i
Seega mu arvamuse järgi et tragi hästi liiguks 4S akuga siis sinna ka vaja mootorit sinna 2700KV kanti või 2200@5S
Mis muidugi ei tähenda et saa ei saa jooksutada madala KV'ga mootorit madalamal pingel. Arendad pisut väiksemat jõumomenti<samas mõnel ongi seda vaja...
Kustil ei õnnestunud jah.Aga tal on üsna raske näpp kah Ja ta ei saanud ju jätta juhust kasutamata et sai sirgel Randost mööda kihutada. Tegelikult tuleb veidi regu seadistada,ülekandega katsetada ja talle sõnad peale lugeda enne võistlust.Siis ma usun,peaks 4S 5300 tal ka kestma.Tal oli esimene sõit selle mootori ja reguga,nii et katsetamisruumi on kõvasti.tony012 kirjutas:Ilmselt see 4S jah bagi teema... Meil ju Tõnu sõitis 2650 mootoriga ja 4S 5000 asjaga kenasti 10 min ära... Samas Kustil vist ei õnnestunud...
Tragile jah ikka nats suurem mootor ja sellega seoses siis ka rohkem volte vaja pardale, just kestmise pärast... Meie konverseioonide isa Karlov ju neid uurinud ja väljamaal kaa soovitatakse tragile alates 5S asju...
Hardcase on rohkem vast ikka onroad teema, kus nö paberautod ja mingit erilist akukasti ei ole... 1:8 autode peal ju kõigil plastmassist kastid, kuhu siis aku sisse saab panna ja seegi kast asub tugeva põhjaplaadi küljes, ejk siis see hardcase tundub natuke mõttetu...
Kui nüüd klassireeglite peale hakata mõtlema, siis meil ilmselt oleks ikka suht vara hakata el bagisi ja el tragisi laiali lööma... ehk siis mingi 4S piirangu ja ka hard case piirang oleks suht jama...
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8
Kui 4S-ga tarbite 100A voolu umbes, siis kas arvate, et kui panete 5S, siis jääb see sinna ka püsima? Mina kaldun arvama, et A siis aina kasvavad ja pistikud sulavad. Tegelikult saan ma poindist aru küll, et 5S saab kergemini x võimsuse kätte kui 4S ja seetõttu asjad soojenevad ka vähem. Sel juhul peaks vist regu piirama hakkama, et 5S ei läheks näiteks 150A(täiesti suvaliselt öeldud numbrid).
Burn more fuel!
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
See on tõsi kui ülekannet ei muudeta tõstes pinget
Voolutarve on väiksem suurema pinge puhul kui vähemalt ülekandega säilitatakse max konstantne kiirus ehk siis kui muudetakse pinget peab korrigeerima ka ülekannet
Ehk siis näit ülekanne mõlema puhul häälestatud 65km/h
2200KV mootor@4s tarbib rohkem kui 2200KV@5S
Voolutarve on väiksem suurema pinge puhul kui vähemalt ülekandega säilitatakse max konstantne kiirus ehk siis kui muudetakse pinget peab korrigeerima ka ülekannet
Ehk siis näit ülekanne mõlema puhul häälestatud 65km/h
2200KV mootor@4s tarbib rohkem kui 2200KV@5S
Jäi silma ka näiteks: Zeppin Racing 5000mAh 4S aku - 54$+16$ shipping (olen sealt korduvalt tellinud)
http://www.rc-mushroom.com/product_info ... s_id=16875
Ehk siis reaalselt 4S 5000mAh aku koju kätte ~750krooniga. Kui sobilik ta 1:8 offroadile on, veel ei tea. Kuid ehk keegi tahab järgi proovida.
http://www.rc-mushroom.com/product_info ... s_id=16875
Ehk siis reaalselt 4S 5000mAh aku koju kätte ~750krooniga. Kui sobilik ta 1:8 offroadile on, veel ei tea. Kuid ehk keegi tahab järgi proovida.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Kena:
Kusjuures kiidavad ikkagi Tekin'it, väidetavalt on vastupidavusprobleemidest jagu saadud ja CC Mamba Monsteriga enam ei kannata võrrelda ehk nagu öö ja päev. Näiteks kasutatakse regu ka ilma ventikata (ei kuumene väga).
Kusjuures kiidavad ikkagi Tekin'it, väidetavalt on vastupidavusprobleemidest jagu saadud ja CC Mamba Monsteriga enam ei kannata võrrelda ehk nagu öö ja päev. Näiteks kasutatakse regu ka ilma ventikata (ei kuumene väga).
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]