baja mootor

Üldine off-road autode arutelu

Moderaator: petrolhead

wanga66
Postitusi: 87
Liitunud: 27.10.2008 14:35
Asukoht: palamuse täpsemalt putu küla

baja mootor

Postitus Postitas wanga66 » 08.11.2008 22:46

tahaks rohkem teada baja kohta spetsiaalsemalt just mootori kohta et kui kõrgetel pööretel käib ja kui palju on tuuning juppe ja kui palju uldse saab seal mootori juures ise teha. Ärge näkku lööge aga ise ei leidnud siit selle kohta infot :oops:
mina olen rääkinud
hpi baja 5b

Kasutaja avatar
kaval
Postitusi: 1221
Liitunud: 12.02.2006 21:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kaval » 08.11.2008 23:22

tuunimis võimalusi ikka vääääga palju,põhmõh saab tuunida otsast lõpuni (laagrid,vänt,kolb,silinder,karpa jne.)ja kõike saab ise teha,HEA mootor peaks vist käima kuskil ca 11000 pööret
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!

wanga66
Postitusi: 87
Liitunud: 27.10.2008 14:35
Asukoht: palamuse täpsemalt putu küla

Postitus Postitas wanga66 » 09.11.2008 09:13

kui töökindel mootor see on ja kui palju tal hobuseid on
mina olen rääkinud
hpi baja 5b

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 09.11.2008 10:53

kunagi kui mul veel punnvõrr oli, tehti sedasi, et põlemis kambrit viiliti väiksemaks, et vurtsu juurde saada, kas seda baja mootoriga ei anna teha ?
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 09.11.2008 11:11

Milleks seda veel võimsamaks teha? Nagunii ei suuda sa kogu seda jõudu sealt mootorist maha panna, et sellest ka mingit kasu oleks.
Ok.. Tartu rajal on 2 kohta, kus võiks olla sellest natukenegi kasu aga siis peavad ka pidurid väga kenasti sõtitud olema.. aga ülejäänud radadel (vähemalt mina sõidan) ei ole mõtet üle poole gaasi suruda.
Aga kui teemaks on niisama mootori "tuunimine" siis jah.. nagu Kaval juba ütles.. võimalusi on palju!
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 09.11.2008 11:45

Zebra1188 kirjutas:Milleks seda veel võimsamaks teha?
Because i can :D
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
Toomased
Postitusi: 307
Liitunud: 07.09.2008 08:51
Asukoht: Laagri

Postitus Postitas Toomased » 09.11.2008 14:27

kpihus kirjutas:kunagi kui mul veel punnvõrr oli, tehti sedasi, et põlemis kambrit viiliti väiksemaks, et vurtsu juurde saada, kas seda baja mootoriga ei anna teha ?
Tehke mulle ka selgeks,mismoodi polemiskambrit vaiksemaks viilida saab??? Suuremaks kyll,aga vaiksemaks... :?
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8

Kasutaja avatar
kaval
Postitusi: 1221
Liitunud: 12.02.2006 21:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kaval » 09.11.2008 16:50

Toomased kirjutas:
kpihus kirjutas:kunagi kui mul veel punnvõrr oli, tehti sedasi, et põlemis kambrit viiliti väiksemaks, et vurtsu juurde saada, kas seda baja mootoriga ei anna teha ?
Tehke mulle ka selgeks,mismoodi polemiskambrit vaiksemaks viilida saab??? Suuremaks kyll,aga vaiksemaks... :?
võrril on silinder ja silindripea eraldi,võtad silindripea ja annad viili nii ta väiksemaks lähebki :wink:
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!

wanga66
Postitusi: 87
Liitunud: 27.10.2008 14:35
Asukoht: palamuse täpsemalt putu küla

Postitus Postitas wanga66 » 09.11.2008 17:53

kaua see mootor kestab ja kui töökindel see on ma mõtlen baja mootor :D
mina olen rääkinud
hpi baja 5b

Kris-Timo
Postitusi: 165
Liitunud: 26.02.2008 21:14
Asukoht: Aruküla-Jüri-Tallinn

Postitus Postitas Kris-Timo » 09.11.2008 19:27

Kui õhufiltrit ikka õlitad ja vahetad ning ka kütusele õli juurde paned, siis kestab ikka kaua. Proovitud. :lol:

wanga66
Postitusi: 87
Liitunud: 27.10.2008 14:35
Asukoht: palamuse täpsemalt putu küla

Postitus Postitas wanga66 » 09.11.2008 21:44

seda loomuilkult aga kuidas baja 5b üldse muljed mis on neil asjadel sihuke murelaps või nii endal koos isaga pisike plaan küpseb et teeks endale hullult toredad jõulud :D
mina olen rääkinud
hpi baja 5b

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 09.11.2008 21:50

No kui umbes vist aasta tagasi Tomkar ainsana sellega sõitma hakkas ja eile about 15 meest Bajadega rajal olid... ega nad vist väga ei kurda :wink: Seni minu jaoks ainus 1:5 - 1:6 offroad auto, mis offroad auto moodi välja näeb :twisted:
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 09.11.2008 23:07

tomkar hakkas varsti juba 2 aastat tagasi üksi sellisega kulgema..
Peale SS'i tulekut sigines neid päris kenasti kohe juurde.
kaua mootor kestab.. kui kõik on nii nagu peab siis minu mootoril jookseb vist juba pea 40L kütust sealt läbi... muidugi alguses oli (küll tootja poolne probleem peale 3L kütust, mis sai ka garantiikorras vahetuse) vähe pidune. Peale kõva 9 kuud sõitmist olen vahetanud nt. 2 esiõõtsa ja tagumised amordivardad, enamus laagritest ja servoseiveri ning kütusepaagi korgi :lol: . Ei ütleks, et väga laguneks... :roll:
No loomulikult ei arvesta ma siia õhufiltreid ja rehve, ka korpus kipud aegajalt lagunema.
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

Kasutaja avatar
kaval
Postitusi: 1221
Liitunud: 12.02.2006 21:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kaval » 10.11.2008 08:34

wanga66 kirjutas:seda loomuilkult aga kuidas baja 5b üldse muljed mis on neil asjadel sihuke murelaps või nii endal koos isaga pisike plaan küpseb et teeks endale hullult toredad jõulud :D
arvan,et su isa autol on muresi rohkem kui bajal :wink:
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 10.11.2008 09:21

Zebra1188 kirjutas:kaua mootor kestab.. kui kõik on nii nagu peab siis minu mootoril jookseb vist juba pea 40L kütust sealt läbi...
Ja peale seda võib kolvirõngast vahetada...
Proovitud - aitab:P
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

wanga66
Postitusi: 87
Liitunud: 27.10.2008 14:35
Asukoht: palamuse täpsemalt putu küla

Postitus Postitas wanga66 » 10.11.2008 20:50

kaua need kummid üldse kestavad
mina olen rääkinud
hpi baja 5b

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 10.11.2008 20:54

Tavaliselt on kaasasolevas juhendis kirjas, et ainult ühekordseks kasutamiseks. Ehk siis ühe korra kestavad ära loodetavasti.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
kaval
Postitusi: 1221
Liitunud: 12.02.2006 21:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kaval » 10.11.2008 22:51

lauri kirjutas:Tavaliselt on kaasasolevas juhendis kirjas, et ainult ühekordseks kasutamiseks. Ehk siis ühe korra kestavad ära loodetavasti.
kui paned kaks kummi teine-teise peale saad kolm korda kasutada põhmõh :lol:
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!

Kasutaja avatar
parmaat
Postitusi: 140
Liitunud: 14.04.2008 22:54
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas parmaat » 11.11.2008 20:58

mina alustasin Bajaga sel aastal võistlemist ja esimene sõit oligi kohe tartu rajal! Siiani ei ole mingeid suuremaid muresid olnud ja kuluosad on ainult rehvid. Sama siduriga olen sõitnud kogu hooaja ja nüüd 2 Wintercupi ka veel otsa! Filtreid ja rehve, nagu eelpool kogenumad kolleegid :D nimetasid!
Nüüd sain ühe õõtsa purukas, aga see ka enda lollusest ja ka küünal läheb pooleks kui kõvasti katusele lennata (annab ära ka kaitsta kui vaeva näha), aga ega see suurt ei maksa ka! Pullstarteri kate oleks soovitav kohe osta, kuna see ikka hirmkallis osa ning kui muda/liiva/tolmu saab, siis hakkab jupsima!

Muidu on nii - paned karbist masina kokku ja selle sama masinaga võid tulla ning võislustel esikolmikusse sõita, kui piisavalt rooli keerata oskad. Ei vaja mingeid tjuuuninguid!

Kasutaja avatar
parmaat
Postitusi: 140
Liitunud: 14.04.2008 22:54
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas parmaat » 11.11.2008 21:00

jäi ütlemata, et ise olen ÜLIMALT RAHUL! Õpid sõitma ja võid järgmisel aastal Baja Endurancile pääseda! See aasta oli .................mmm, liiga hea et kirja panna :lol:

wanga66
Postitusi: 87
Liitunud: 27.10.2008 14:35
Asukoht: palamuse täpsemalt putu küla

Postitus Postitas wanga66 » 11.11.2008 21:10

palju sul rehve on läinud ja mis rehv on kõige parem näiteks tartu rajale :?:
mina olen rääkinud
hpi baja 5b

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 11.11.2008 21:18

Seda ei saa öelda, mis rehv on parim.. tuleb lihtsalt enda sõidustiili järgi osta .. meil tegelikult ainult 2 suguseid rehve ongi saada :lol:
Rehve läheb olenevalt gaasi vajutamisest ... 1 jooksuga (taga) peaks idee poolest sõitma kenasti 3 võistlust ära.. ja siis kasutada neid kvalifikatsioonides või treeningul :)
Esimestega on nii, et eelmine aasta detse,bris keerasin alla ja nüüd viimasel võistlusel oli juba raske autot kurvis oheldada.. võiks vahetada mingi poole aasta pealt :)
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

wanga66
Postitusi: 87
Liitunud: 27.10.2008 14:35
Asukoht: palamuse täpsemalt putu küla

Postitus Postitas wanga66 » 15.11.2008 13:01

palju on kellgil näiteks aasta kulu bajal ma mõtlen rehvid, õli ja normaalne kulumine asjadel
mina olen rääkinud
hpi baja 5b

Kasutaja avatar
asterix
hpi.ee
Postitusi: 1383
Liitunud: 10.06.2005 13:11
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas asterix » 15.11.2008 13:33

Seda ei saa iial üheselt võtta. Kõik oleneb palju sa sõidad, millisel pinnal sa sõidad jne.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4

wanga66
Postitusi: 87
Liitunud: 27.10.2008 14:35
Asukoht: palamuse täpsemalt putu küla

Postitus Postitas wanga66 » 15.11.2008 14:08

no näiteks kui palju sõidad sina ja palju sul aastas nodi läheb :?:
mina olen rääkinud
hpi baja 5b

Kasutaja avatar
asterix
hpi.ee
Postitusi: 1383
Liitunud: 10.06.2005 13:11
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas asterix » 15.11.2008 14:14

Mina ei sõida baja'ga vaid truggy. Mis kulub on õhufiltri elemendid (kuna ma ei pese neid), rehve, küünlaid ja mõningad laagrid.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4

Kasutaja avatar
parmaat
Postitusi: 140
Liitunud: 14.04.2008 22:54
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas parmaat » 16.11.2008 22:44

ma olen sõitnud selle aasta kõik võistlused ja siis natuke ka niisama ning olen ostnud 3 paari rehve juurde (tagumisi), küünla juhe läks puru, esiõõts viimasel võstlusel, laagreid olen ka vahetanud (saab igalt poolt, aga suht eri hinnaga) ja muud ei tulegi pähe hetkel. Kui ise hullult lammutama ei hakka, sis peab küll. See ei ole auto millega kaugushüppeid teha! Kaalub ta ikkagi 10 kg! Mille jaoks soovid soetada õigupoolest? Kas võistelda ka soov?

wanga66
Postitusi: 87
Liitunud: 27.10.2008 14:35
Asukoht: palamuse täpsemalt putu küla

Postitus Postitas wanga66 » 17.11.2008 21:04

no esimene aasta ma arvan et sõidan võibolla kodujuures naabripoisiga
ja kui julgust on siis võibolla ka tartu võistlusele ka aga kui tuleb sõiduoskust juurde siis ikka tahaks tihedalt võistlema hakata
mina olen rääkinud
hpi baja 5b

männikmees
Postitusi: 663
Liitunud: 30.03.2007 12:47
Asukoht: helsinki-vantaa-espoo

Postitus Postitas männikmees » 17.11.2008 21:40

sõiduoskused tulevad ainult võistlustel :wink:
tagahoovis oleme me kõik ÄSSAD :lol:
ilma mudelita Targutaja

wanga66
Postitusi: 87
Liitunud: 27.10.2008 14:35
Asukoht: palamuse täpsemalt putu küla

Postitus Postitas wanga66 » 17.11.2008 22:39

seda küll aga masinat tuleb natukenegi tundma õppida ja ma ei sõida üksi meil on külas kolm mudelisti nitro savage ja hellfire ja üks sprint2drift ja loodame et varsti tuleb üks baja kah juurde
mina olen rääkinud
hpi baja 5b

Kasutaja avatar
J.
Postitusi: 56
Liitunud: 19.01.2008 13:21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas J. » 17.11.2008 23:38

no tartu rajal on täitsa võimalik sõitmas käia.
+ siin lähedal on selline koht nagu Kukemetsa karjäär.
http://www.granade.ee/rajad/rada.php?leht=Kukemetsa
ise käinud ja võib öelda, et igav seal ei hakka
jah?!

wanga66
Postitusi: 87
Liitunud: 27.10.2008 14:35
Asukoht: palamuse täpsemalt putu küla

Postitus Postitas wanga66 » 18.11.2008 14:55

kas õhufilter on tal tavaline nitoka oma või on mingi spets filter :?:
mina olen rääkinud
hpi baja 5b

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 18.11.2008 15:45

No võrdle kubatuure nitro mootori mudelil ja bensukal, ise enesest mõistetav peaks olema ja ppealegi seda on silmaga näha kah vaadates pilte!
Selline tunne et sa pole mitte kumbki reaalis näinudki
JAH filtrid on erinevad ja kordades suurem, kuid sama põhimõttega õliga immutatud svamm ja valine svammi osa on kuiv nn 2 stage filtering

wanga66
Postitusi: 87
Liitunud: 27.10.2008 14:35
Asukoht: palamuse täpsemalt putu küla

Postitus Postitas wanga66 » 18.11.2008 19:39

no ma olen neid nitroka filtreid küll näinud aga ausalt võin öelda et baja oma tõesti pole näinud :cry:
mina olen rääkinud
hpi baja 5b

wanga66
Postitusi: 87
Liitunud: 27.10.2008 14:35
Asukoht: palamuse täpsemalt putu küla

Postitus Postitas wanga66 » 29.11.2008 23:15

vaatasin ebays nodi ja tekkis üks küsimus kas alumiiniumist õõtsad on paremad kui plastik õõtsad :?:
mina olen rääkinud
hpi baja 5b

Kasutaja avatar
kaval
Postitusi: 1221
Liitunud: 12.02.2006 21:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kaval » 30.11.2008 00:32

wanga66 kirjutas:vaatasin ebays nodi ja tekkis üks küsimus kas alumiiniumist õõtsad on paremad kui plastik õõtsad :?:
mõtetu upgrade,kui just näitusele ei plaani minna,plastikud on väga head
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!

wanga66
Postitusi: 87
Liitunud: 27.10.2008 14:35
Asukoht: palamuse täpsemalt putu küla

Postitus Postitas wanga66 » 30.11.2008 14:41

aga miks nad mõtetud on kas nad kestavad halvasti või mis kas keegi on neid eestis ka kasutanud :?:
mina olen rääkinud
hpi baja 5b

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 30.11.2008 14:49

Kris-Timo oskab ehk kommenteerida. Plastikust õõtsad on vägagi kobedad Bajal, minul juba peatselt aastakese olnud ja olen lahti saanud 2 õõtsast .. 1 kord oli raadio jama.. ja teist korda ei mäleta enam :)
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

Kasutaja avatar
saarlane
Postitusi: 128
Liitunud: 13.04.2008 19:37

Postitus Postitas saarlane » 30.11.2008 14:51

Ma küll ei tea midagi sulle vastata. Aga soovitaks, et kergem on sul see auto ära osta, saad ise oma küsimustele vastused. Või loe näiteks rcuniverse.com teemasi, seal on raudselt kõik su teemad 100 lehekülge läbi kammitud. See polnud nagu pahapärast, vaid lihtsalt soovitus, sest inglisekeelsetes foorumites on lihtsalt kordades ja kordades rohkem juttu, ning ise loen ka põhimõtteliselt ainult neid kui midagi teada tahan.

Kasutaja avatar
J.
Postitusi: 56
Liitunud: 19.01.2008 13:21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas J. » 30.11.2008 16:11

jah?!

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 30.11.2008 16:18

Kodanikud.
Kui autole on tehtud plastist õõtsad, siis on nad seda mingi mõttega. Kõik, mis läigib, ei ole alati parem.
Esiteks on alumiiniumist asjadel omadus minna katkiminemise asemel kõveraks. Mis on ühest küljest hea (laseb edasi sõita), teisest küljest aga väga halb, sest keerab auto käitumise pekki ja mõni kodanik ei saa ilmselt pool aastat aru, mis ta autol viga on, et see enam ei toimi.
Teiseks on vedrustuse komponentide jäikus samasugune tjuuningelement nagu iga teinegi, ehk õõtsamaterjali asendamine teistsugusega muudab auto käitumist. Vahel on seda just vaja kasutada, aga enamasti (eriti inimeste puhul, kes ei tea kuigi hästi, mida nad teevad), teeb see asja ainult hullemaks.

Rõhuv enamus bling-bling juppe on maailmas olemas ainult selleks, et lollidelt nende raha ära võtta, mis on iseenesest ka väga tänuväärne tegevus. Kiiremini sõitmisega pole neil eriti pistmist.
Enne, kui keegi kõvasti karjuma hakkab, siis loomulikult on juppe, mis teevad autod kiiremaks, kergemaks, vastupidavamaks. Valdav enamus teeb siiski ainult läikivamaks.

akaver
Postitusi: 584
Liitunud: 20.09.2006 09:55
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas akaver » 30.11.2008 17:49

Kodanikud2.

Offroadi mudelismi maailmas on flexi tagaotsimine pidev tegevus. Ei mingeid alumiiniumõõtsasi. Ei mingeid pakse põhjaplaate...
akaver
http://shop.akaver.com

männikmees
Postitusi: 663
Liitunud: 30.03.2007 12:47
Asukoht: helsinki-vantaa-espoo

Postitus Postitas männikmees » 30.11.2008 19:04

wanga66 kirjutas:vaatasin ebays nodi ja tekkis üks küsimus kas alumiiniumist õõtsad on paremad kui plastik õõtsad :?:
on tegelasi kes kiidavad ,nagu mina ja on neid kes sõidavad nii hästi ,et neil pole alu-juppidest suurt kasu.
minule on neist küll kõvasti kasu olnud :wink:
pole suutnud veel (sõitnud üle aasta) xl-alu-õõtsasid kõveraks ega katki sõita. tänu sellele üks peavalu vähem :D
aga alati läheb katki ikka nõrgim-lüli st. õõtsad terved aga puruneb miski muu osa. ja eriti odavad ei ole ka alu-jupid. :?
ilma mudelita Targutaja

wanga66
Postitusi: 87
Liitunud: 27.10.2008 14:35
Asukoht: palamuse täpsemalt putu küla

Postitus Postitas wanga66 » 30.11.2008 19:14

üks küsimus veel kas näiteks tuuning toru teeb auto kuidagi võimsamaks
ja kas 26kuubikuline mootor on kohe kõvasti võimsam ja parem kui stock :?:
mina olen rääkinud
hpi baja 5b

männikmees
Postitusi: 663
Liitunud: 30.03.2007 12:47
Asukoht: helsinki-vantaa-espoo

Postitus Postitas männikmees » 30.11.2008 21:53

wanga66 kirjutas:üks küsimus veel kas näiteks tuuning toru teeb auto kuidagi võimsamaks
ja kas 26kuubikuline mootor on kohe kõvasti võimsam ja parem kui stock :?:
jahh !
see on kindel ,et tuuning toru teeb imesid ja sellise toruga mudelit enam tavalise puldiga ei juhi. siis on tarvis tuuning-pulti ka :wink:



aga tuuning summutid annavad ikka juurde võimsust ja kiirust :D
ilma mudelita Targutaja

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 30.11.2008 23:15

Njah.. kahjuks on vist enamus KIIREID sõitjaid tagasi "tikutopsi" peale kolinud.. Selle võimsuse ja kiirusega pole meie radadel midagi peale hakata...
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

wanga66
Postitusi: 87
Liitunud: 27.10.2008 14:35
Asukoht: palamuse täpsemalt putu küla

Postitus Postitas wanga66 » 22.12.2008 19:22

võib küll lollilt kõlada aga mille jaoks on vaja autol transponderit :?:
mina olen rääkinud
hpi baja 5b

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 22.12.2008 19:33

ehh :) Et su mudelil "keegi" ringiaegu loeks :)
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

wanga66
Postitusi: 87
Liitunud: 27.10.2008 14:35
Asukoht: palamuse täpsemalt putu küla

Postitus Postitas wanga66 » 22.12.2008 19:49

aga kust saab seda ja palju maksab ja mille vahele ma selle näiteks bajal panema peaks siis vastuvõtja ja aku vahele või mis
mina olen rääkinud
hpi baja 5b

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 22.12.2008 19:58

Siinmail levinud (AMBRC) transponder ühendatakse vastuvõtja vabasse kanalisse või kui seda pole, siis Y-juhtmega aku või servo juhtmega paralleelselt. Tahab saada toidet, et töötaks. Transponderit on sul vaja võistlustel või trennis, kus ajavõtt eksisteerib. Reeglina saad seda ka rentida. Üldiselt maksab üle 99$

http://www.amb-it.com/download/AMBrc2_06.pdf
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Vasta