baja mootor
Moderaator: petrolhead
baja mootor
tahaks rohkem teada baja kohta spetsiaalsemalt just mootori kohta et kui kõrgetel pööretel käib ja kui palju on tuuning juppe ja kui palju uldse saab seal mootori juures ise teha. Ärge näkku lööge aga ise ei leidnud siit selle kohta infot
mina olen rääkinud
hpi baja 5b
hpi baja 5b
Milleks seda veel võimsamaks teha? Nagunii ei suuda sa kogu seda jõudu sealt mootorist maha panna, et sellest ka mingit kasu oleks.
Ok.. Tartu rajal on 2 kohta, kus võiks olla sellest natukenegi kasu aga siis peavad ka pidurid väga kenasti sõtitud olema.. aga ülejäänud radadel (vähemalt mina sõidan) ei ole mõtet üle poole gaasi suruda.
Aga kui teemaks on niisama mootori "tuunimine" siis jah.. nagu Kaval juba ütles.. võimalusi on palju!
Ok.. Tartu rajal on 2 kohta, kus võiks olla sellest natukenegi kasu aga siis peavad ka pidurid väga kenasti sõtitud olema.. aga ülejäänud radadel (vähemalt mina sõidan) ei ole mõtet üle poole gaasi suruda.
Aga kui teemaks on niisama mootori "tuunimine" siis jah.. nagu Kaval juba ütles.. võimalusi on palju!
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
Tehke mulle ka selgeks,mismoodi polemiskambrit vaiksemaks viilida saab??? Suuremaks kyll,aga vaiksemaks...kpihus kirjutas:kunagi kui mul veel punnvõrr oli, tehti sedasi, et põlemis kambrit viiliti väiksemaks, et vurtsu juurde saada, kas seda baja mootoriga ei anna teha ?
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8
võrril on silinder ja silindripea eraldi,võtad silindripea ja annad viili nii ta väiksemaks lähebkiToomased kirjutas:Tehke mulle ka selgeks,mismoodi polemiskambrit vaiksemaks viilida saab??? Suuremaks kyll,aga vaiksemaks...kpihus kirjutas:kunagi kui mul veel punnvõrr oli, tehti sedasi, et põlemis kambrit viiliti väiksemaks, et vurtsu juurde saada, kas seda baja mootoriga ei anna teha ?
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
No kui umbes vist aasta tagasi Tomkar ainsana sellega sõitma hakkas ja eile about 15 meest Bajadega rajal olid... ega nad vist väga ei kurda Seni minu jaoks ainus 1:5 - 1:6 offroad auto, mis offroad auto moodi välja näeb
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
tomkar hakkas varsti juba 2 aastat tagasi üksi sellisega kulgema..
Peale SS'i tulekut sigines neid päris kenasti kohe juurde.
kaua mootor kestab.. kui kõik on nii nagu peab siis minu mootoril jookseb vist juba pea 40L kütust sealt läbi... muidugi alguses oli (küll tootja poolne probleem peale 3L kütust, mis sai ka garantiikorras vahetuse) vähe pidune. Peale kõva 9 kuud sõitmist olen vahetanud nt. 2 esiõõtsa ja tagumised amordivardad, enamus laagritest ja servoseiveri ning kütusepaagi korgi . Ei ütleks, et väga laguneks...
No loomulikult ei arvesta ma siia õhufiltreid ja rehve, ka korpus kipud aegajalt lagunema.
Peale SS'i tulekut sigines neid päris kenasti kohe juurde.
kaua mootor kestab.. kui kõik on nii nagu peab siis minu mootoril jookseb vist juba pea 40L kütust sealt läbi... muidugi alguses oli (küll tootja poolne probleem peale 3L kütust, mis sai ka garantiikorras vahetuse) vähe pidune. Peale kõva 9 kuud sõitmist olen vahetanud nt. 2 esiõõtsa ja tagumised amordivardad, enamus laagritest ja servoseiveri ning kütusepaagi korgi . Ei ütleks, et väga laguneks...
No loomulikult ei arvesta ma siia õhufiltreid ja rehve, ka korpus kipud aegajalt lagunema.
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
arvan,et su isa autol on muresi rohkem kui bajalwanga66 kirjutas:seda loomuilkult aga kuidas baja 5b üldse muljed mis on neil asjadel sihuke murelaps või nii endal koos isaga pisike plaan küpseb et teeks endale hullult toredad jõulud
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Tavaliselt on kaasasolevas juhendis kirjas, et ainult ühekordseks kasutamiseks. Ehk siis ühe korra kestavad ära loodetavasti.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
mina alustasin Bajaga sel aastal võistlemist ja esimene sõit oligi kohe tartu rajal! Siiani ei ole mingeid suuremaid muresid olnud ja kuluosad on ainult rehvid. Sama siduriga olen sõitnud kogu hooaja ja nüüd 2 Wintercupi ka veel otsa! Filtreid ja rehve, nagu eelpool kogenumad kolleegid nimetasid!
Nüüd sain ühe õõtsa purukas, aga see ka enda lollusest ja ka küünal läheb pooleks kui kõvasti katusele lennata (annab ära ka kaitsta kui vaeva näha), aga ega see suurt ei maksa ka! Pullstarteri kate oleks soovitav kohe osta, kuna see ikka hirmkallis osa ning kui muda/liiva/tolmu saab, siis hakkab jupsima!
Muidu on nii - paned karbist masina kokku ja selle sama masinaga võid tulla ning võislustel esikolmikusse sõita, kui piisavalt rooli keerata oskad. Ei vaja mingeid tjuuuninguid!
Nüüd sain ühe õõtsa purukas, aga see ka enda lollusest ja ka küünal läheb pooleks kui kõvasti katusele lennata (annab ära ka kaitsta kui vaeva näha), aga ega see suurt ei maksa ka! Pullstarteri kate oleks soovitav kohe osta, kuna see ikka hirmkallis osa ning kui muda/liiva/tolmu saab, siis hakkab jupsima!
Muidu on nii - paned karbist masina kokku ja selle sama masinaga võid tulla ning võislustel esikolmikusse sõita, kui piisavalt rooli keerata oskad. Ei vaja mingeid tjuuuninguid!
Seda ei saa öelda, mis rehv on parim.. tuleb lihtsalt enda sõidustiili järgi osta .. meil tegelikult ainult 2 suguseid rehve ongi saada
Rehve läheb olenevalt gaasi vajutamisest ... 1 jooksuga (taga) peaks idee poolest sõitma kenasti 3 võistlust ära.. ja siis kasutada neid kvalifikatsioonides või treeningul
Esimestega on nii, et eelmine aasta detse,bris keerasin alla ja nüüd viimasel võistlusel oli juba raske autot kurvis oheldada.. võiks vahetada mingi poole aasta pealt
Rehve läheb olenevalt gaasi vajutamisest ... 1 jooksuga (taga) peaks idee poolest sõitma kenasti 3 võistlust ära.. ja siis kasutada neid kvalifikatsioonides või treeningul
Esimestega on nii, et eelmine aasta detse,bris keerasin alla ja nüüd viimasel võistlusel oli juba raske autot kurvis oheldada.. võiks vahetada mingi poole aasta pealt
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
Seda ei saa iial üheselt võtta. Kõik oleneb palju sa sõidad, millisel pinnal sa sõidad jne.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Mina ei sõida baja'ga vaid truggy. Mis kulub on õhufiltri elemendid (kuna ma ei pese neid), rehve, küünlaid ja mõningad laagrid.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
ma olen sõitnud selle aasta kõik võistlused ja siis natuke ka niisama ning olen ostnud 3 paari rehve juurde (tagumisi), küünla juhe läks puru, esiõõts viimasel võstlusel, laagreid olen ka vahetanud (saab igalt poolt, aga suht eri hinnaga) ja muud ei tulegi pähe hetkel. Kui ise hullult lammutama ei hakka, sis peab küll. See ei ole auto millega kaugushüppeid teha! Kaalub ta ikkagi 10 kg! Mille jaoks soovid soetada õigupoolest? Kas võistelda ka soov?
-
- Postitusi: 663
- Liitunud: 30.03.2007 12:47
- Asukoht: helsinki-vantaa-espoo
no tartu rajal on täitsa võimalik sõitmas käia.
+ siin lähedal on selline koht nagu Kukemetsa karjäär.
http://www.granade.ee/rajad/rada.php?leht=Kukemetsa
ise käinud ja võib öelda, et igav seal ei hakka
+ siin lähedal on selline koht nagu Kukemetsa karjäär.
http://www.granade.ee/rajad/rada.php?leht=Kukemetsa
ise käinud ja võib öelda, et igav seal ei hakka
jah?!
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
No võrdle kubatuure nitro mootori mudelil ja bensukal, ise enesest mõistetav peaks olema ja ppealegi seda on silmaga näha kah vaadates pilte!
Selline tunne et sa pole mitte kumbki reaalis näinudki
JAH filtrid on erinevad ja kordades suurem, kuid sama põhimõttega õliga immutatud svamm ja valine svammi osa on kuiv nn 2 stage filtering
Selline tunne et sa pole mitte kumbki reaalis näinudki
JAH filtrid on erinevad ja kordades suurem, kuid sama põhimõttega õliga immutatud svamm ja valine svammi osa on kuiv nn 2 stage filtering
Kris-Timo oskab ehk kommenteerida. Plastikust õõtsad on vägagi kobedad Bajal, minul juba peatselt aastakese olnud ja olen lahti saanud 2 õõtsast .. 1 kord oli raadio jama.. ja teist korda ei mäleta enam
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
Ma küll ei tea midagi sulle vastata. Aga soovitaks, et kergem on sul see auto ära osta, saad ise oma küsimustele vastused. Või loe näiteks rcuniverse.com teemasi, seal on raudselt kõik su teemad 100 lehekülge läbi kammitud. See polnud nagu pahapärast, vaid lihtsalt soovitus, sest inglisekeelsetes foorumites on lihtsalt kordades ja kordades rohkem juttu, ning ise loen ka põhimõtteliselt ainult neid kui midagi teada tahan.
Kodanikud.
Kui autole on tehtud plastist õõtsad, siis on nad seda mingi mõttega. Kõik, mis läigib, ei ole alati parem.
Esiteks on alumiiniumist asjadel omadus minna katkiminemise asemel kõveraks. Mis on ühest küljest hea (laseb edasi sõita), teisest küljest aga väga halb, sest keerab auto käitumise pekki ja mõni kodanik ei saa ilmselt pool aastat aru, mis ta autol viga on, et see enam ei toimi.
Teiseks on vedrustuse komponentide jäikus samasugune tjuuningelement nagu iga teinegi, ehk õõtsamaterjali asendamine teistsugusega muudab auto käitumist. Vahel on seda just vaja kasutada, aga enamasti (eriti inimeste puhul, kes ei tea kuigi hästi, mida nad teevad), teeb see asja ainult hullemaks.
Rõhuv enamus bling-bling juppe on maailmas olemas ainult selleks, et lollidelt nende raha ära võtta, mis on iseenesest ka väga tänuväärne tegevus. Kiiremini sõitmisega pole neil eriti pistmist.
Enne, kui keegi kõvasti karjuma hakkab, siis loomulikult on juppe, mis teevad autod kiiremaks, kergemaks, vastupidavamaks. Valdav enamus teeb siiski ainult läikivamaks.
Kui autole on tehtud plastist õõtsad, siis on nad seda mingi mõttega. Kõik, mis läigib, ei ole alati parem.
Esiteks on alumiiniumist asjadel omadus minna katkiminemise asemel kõveraks. Mis on ühest küljest hea (laseb edasi sõita), teisest küljest aga väga halb, sest keerab auto käitumise pekki ja mõni kodanik ei saa ilmselt pool aastat aru, mis ta autol viga on, et see enam ei toimi.
Teiseks on vedrustuse komponentide jäikus samasugune tjuuningelement nagu iga teinegi, ehk õõtsamaterjali asendamine teistsugusega muudab auto käitumist. Vahel on seda just vaja kasutada, aga enamasti (eriti inimeste puhul, kes ei tea kuigi hästi, mida nad teevad), teeb see asja ainult hullemaks.
Rõhuv enamus bling-bling juppe on maailmas olemas ainult selleks, et lollidelt nende raha ära võtta, mis on iseenesest ka väga tänuväärne tegevus. Kiiremini sõitmisega pole neil eriti pistmist.
Enne, kui keegi kõvasti karjuma hakkab, siis loomulikult on juppe, mis teevad autod kiiremaks, kergemaks, vastupidavamaks. Valdav enamus teeb siiski ainult läikivamaks.
-
- Postitusi: 663
- Liitunud: 30.03.2007 12:47
- Asukoht: helsinki-vantaa-espoo
on tegelasi kes kiidavad ,nagu mina ja on neid kes sõidavad nii hästi ,et neil pole alu-juppidest suurt kasu.wanga66 kirjutas:vaatasin ebays nodi ja tekkis üks küsimus kas alumiiniumist õõtsad on paremad kui plastik õõtsad
minule on neist küll kõvasti kasu olnud
pole suutnud veel (sõitnud üle aasta) xl-alu-õõtsasid kõveraks ega katki sõita. tänu sellele üks peavalu vähem
aga alati läheb katki ikka nõrgim-lüli st. õõtsad terved aga puruneb miski muu osa. ja eriti odavad ei ole ka alu-jupid.
ilma mudelita Targutaja
-
- Postitusi: 663
- Liitunud: 30.03.2007 12:47
- Asukoht: helsinki-vantaa-espoo
jahh !wanga66 kirjutas:üks küsimus veel kas näiteks tuuning toru teeb auto kuidagi võimsamaks
ja kas 26kuubikuline mootor on kohe kõvasti võimsam ja parem kui stock
see on kindel ,et tuuning toru teeb imesid ja sellise toruga mudelit enam tavalise puldiga ei juhi. siis on tarvis tuuning-pulti ka
aga tuuning summutid annavad ikka juurde võimsust ja kiirust
ilma mudelita Targutaja
Njah.. kahjuks on vist enamus KIIREID sõitjaid tagasi "tikutopsi" peale kolinud.. Selle võimsuse ja kiirusega pole meie radadel midagi peale hakata...
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
Siinmail levinud (AMBRC) transponder ühendatakse vastuvõtja vabasse kanalisse või kui seda pole, siis Y-juhtmega aku või servo juhtmega paralleelselt. Tahab saada toidet, et töötaks. Transponderit on sul vaja võistlustel või trennis, kus ajavõtt eksisteerib. Reeglina saad seda ka rentida. Üldiselt maksab üle 99$
http://www.amb-it.com/download/AMBrc2_06.pdf
http://www.amb-it.com/download/AMBrc2_06.pdf
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]