Mugen EMBX-5T 1:8 Truggy conversion aina stabiilsem
Moderaator: petrolhead
Mugen EMBX-5T 1:8 Truggy conversion aina stabiilsem
Täna on siis see õhtu kui minu kaua komplekteeritud amprijanune tegelane on oma esimesed meetrid läbinud. Valmis ta muidugi ei ole aga kui laupäeval on ilm ilus ja reedene tähtede seis hea siis ehk õnnestub teda ka rajal liikumas näha.
Õiged 4S LiPo'd on teel kodumaa poole aga väike test 3S-ga oli juba suhteliselt terava loomuga... Võimalik muidugi et kellaaeg oli juba hiline ja pimedus lisas tõmmet
Tegin ka kiirelt mõned klõpusd http://picasaweb.google.com/tarmo.ausin ... 3316977714
Õiged 4S LiPo'd on teel kodumaa poole aga väike test 3S-ga oli juba suhteliselt terava loomuga... Võimalik muidugi et kellaaeg oli juba hiline ja pimedus lisas tõmmet
Tegin ka kiirelt mõned klõpusd http://picasaweb.google.com/tarmo.ausin ... 3316977714
Viimati muutis Mindstorm, 13.10.2008 22:44, muudetud 2 korda kokku.
Mugen MBX-5T ProSpec | LRP .28 Spec 3
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Suurimad tänud korra veel siis Eerikule kes konkurendi oma akuga liikuma aitas!
Panen siia natukene täpsema info minu mudeli kohta.
Toorikuks valisin Mugen MBX-5T Truggy. Kulude kokkuhoiu eesmärgil valisin ProSpec versiooni asemel baasversiooni aga siiski olin sunnitud ühe pulga laenama ProSpec'ilt, sest muidu ei oleks mootor ära mahtunud.
Conversioni tegemiseks otsustasin kasutada RC Product Design poolt välja töötatud lahendust. Lahendus on väga korralikult, läbimõeldult ja puhtalt tehtud. Sisuliselt oli vaja ainult kruvi õigetesse aukudesse panna ja kõik oli paigas. Hind tuntub küll pisult soolane aga julgen väita, et minuarust on toode oma hinda väärt Auto kaalujaotus tundus sõidus olema suhtelisel hea. Nii front kui ka back flipid tehti sellega õhus ära ja hüpetesse minek ja sealt maandumine oli mugav.
Mootoriks valisin NEU 1515 1.5d. Foorumitest loetu ja isetehtud arvutuste põhjal tundus olema truggy jaoks igati tubli ja kvaliteetne mootor. Mootor käib vaikselt ja sujuvalt ning võimsusest ei paista puudust olema.
ESC ehk siis Elektriline Kiiruse Regulaator on Castle Creations Mamba Max. Tegu on küll 1/10 skaalale ja 2S LiPo-le disainitud reguga aga ka 4S ja 1/8 ei paista olema talle suureks probleemiks. Kahjuks on juurde vaja UBEC pinge piirajat servole ja vastuvõtjale sobiva 6V saamiseks akustu tuleva 14.8V asemele. Sisseehitatud BEC tuleb välja lülitada sest see ei kesta.
Akudeks tellisin 6000mah (PolyQuest) ja 5000mAh (Zippy). Nagu Eerik on testinud siis 5000mAh annab sõiduajaks umbes 15minutit. Minu auto tarbis võistlusel 10min sõiduga ca 2500-3000mAh. Siit võib siis järeldada, et võistlustel osalemiseks oleks ehk parem omada akut mahuga nii 3500-4000mAh. Sellisel juhul saab natuke vähendada auto kaalu ja parandada kaalujaotust.
Kaal nitro vs brushless. Kaalusin siis huvi pärast ära mõlemad autod koos kerge muda kihiga. Lahinguvalmis Nitro Mugen MBX-5T ilma ühe amordita kaalus 4450 grammi ja Brushless MBX-5T ilma akuta kaalus 4050g. LiPo aku mahuga 5000mAh millega sõitsin kaalub 520g. Seega kogukaal oli 4570g ehk siis 120g raskem kui nitro. Kui aga sõita võistlusi 10min formaadis ja kasutada näiteks 3700mAh akut (380g) siis oleks kogukaal 4430g. Seega nii nitro kui brushless kaaluvad tegelikkuses ühepalju
Panen siia natukene täpsema info minu mudeli kohta.
Toorikuks valisin Mugen MBX-5T Truggy. Kulude kokkuhoiu eesmärgil valisin ProSpec versiooni asemel baasversiooni aga siiski olin sunnitud ühe pulga laenama ProSpec'ilt, sest muidu ei oleks mootor ära mahtunud.
Conversioni tegemiseks otsustasin kasutada RC Product Design poolt välja töötatud lahendust. Lahendus on väga korralikult, läbimõeldult ja puhtalt tehtud. Sisuliselt oli vaja ainult kruvi õigetesse aukudesse panna ja kõik oli paigas. Hind tuntub küll pisult soolane aga julgen väita, et minuarust on toode oma hinda väärt Auto kaalujaotus tundus sõidus olema suhtelisel hea. Nii front kui ka back flipid tehti sellega õhus ära ja hüpetesse minek ja sealt maandumine oli mugav.
Mootoriks valisin NEU 1515 1.5d. Foorumitest loetu ja isetehtud arvutuste põhjal tundus olema truggy jaoks igati tubli ja kvaliteetne mootor. Mootor käib vaikselt ja sujuvalt ning võimsusest ei paista puudust olema.
ESC ehk siis Elektriline Kiiruse Regulaator on Castle Creations Mamba Max. Tegu on küll 1/10 skaalale ja 2S LiPo-le disainitud reguga aga ka 4S ja 1/8 ei paista olema talle suureks probleemiks. Kahjuks on juurde vaja UBEC pinge piirajat servole ja vastuvõtjale sobiva 6V saamiseks akustu tuleva 14.8V asemele. Sisseehitatud BEC tuleb välja lülitada sest see ei kesta.
Akudeks tellisin 6000mah (PolyQuest) ja 5000mAh (Zippy). Nagu Eerik on testinud siis 5000mAh annab sõiduajaks umbes 15minutit. Minu auto tarbis võistlusel 10min sõiduga ca 2500-3000mAh. Siit võib siis järeldada, et võistlustel osalemiseks oleks ehk parem omada akut mahuga nii 3500-4000mAh. Sellisel juhul saab natuke vähendada auto kaalu ja parandada kaalujaotust.
Kaal nitro vs brushless. Kaalusin siis huvi pärast ära mõlemad autod koos kerge muda kihiga. Lahinguvalmis Nitro Mugen MBX-5T ilma ühe amordita kaalus 4450 grammi ja Brushless MBX-5T ilma akuta kaalus 4050g. LiPo aku mahuga 5000mAh millega sõitsin kaalub 520g. Seega kogukaal oli 4570g ehk siis 120g raskem kui nitro. Kui aga sõita võistlusi 10min formaadis ja kasutada näiteks 3700mAh akut (380g) siis oleks kogukaal 4430g. Seega nii nitro kui brushless kaaluvad tegelikkuses ühepalju
Mugen MBX-5T ProSpec | LRP .28 Spec 3
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz
Mootor oli pidevalt suhteliselt jahe ehk siis seal 40-50 kraadi piires.
Ventikatega oli nii, et esimene kippus sõidu ajal paigast ära minema ja siis lagunes päris ära. Peale lagunemist mõõtsin regu temperatuuriks ca 80 kraadi. Enne kui töötas oli 50 kraadi juures. Hiljem panin uue väiksema ventika aga paraku enam tempi ei mõõtnud.
Üldiseltt tundus, et valitud ülekandega - 11T/46T - mis arvutuste kohaselt andis teoreetiliseks max kiiruseks vaid 56 km/h käis asi üsna libedalt ja jahedalt.
Ventikatega oli nii, et esimene kippus sõidu ajal paigast ära minema ja siis lagunes päris ära. Peale lagunemist mõõtsin regu temperatuuriks ca 80 kraadi. Enne kui töötas oli 50 kraadi juures. Hiljem panin uue väiksema ventika aga paraku enam tempi ei mõõtnud.
Üldiseltt tundus, et valitud ülekandega - 11T/46T - mis arvutuste kohaselt andis teoreetiliseks max kiiruseks vaid 56 km/h käis asi üsna libedalt ja jahedalt.
Mugen MBX-5T ProSpec | LRP .28 Spec 3
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz
Eks ikka on huvi. Saad sa selle kuskile välja riputada?
Mugen MBX-5T ProSpec | LRP .28 Spec 3
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz
Kuna 1:8 elektri kestvus on teemaks siis väike statistika minu versiooni kohta viimasest WinterCup etapilt...
Trennides ja finaalides ise puldi taga olles jäi amprite kulu 10-13 minuti kohta kuskil 3000-3800mAh vahele. Võimalik, et minu stiilitu sõit lihtsalt kulutab liiga palju minu ja auto energiat
Reigo aga sõitis minu autoga 20min finaali ära kulutades selleks ainult 4100mAh'i. Hämmastav!?! (Reigo sõiduaeg oli täpselt 20 minutit sest ma jõudsin auto maha panna täpselt paar sekundit enne starti)
Mootori ja regu temperatuuri ma ei vaevunudki mõõtma sest mõlemad olid pidevalt peale sõite käega katsudes pisult leiged.
Trennides ja finaalides ise puldi taga olles jäi amprite kulu 10-13 minuti kohta kuskil 3000-3800mAh vahele. Võimalik, et minu stiilitu sõit lihtsalt kulutab liiga palju minu ja auto energiat
Reigo aga sõitis minu autoga 20min finaali ära kulutades selleks ainult 4100mAh'i. Hämmastav!?! (Reigo sõiduaeg oli täpselt 20 minutit sest ma jõudsin auto maha panna täpselt paar sekundit enne starti)
Mootori ja regu temperatuuri ma ei vaevunudki mõõtma sest mõlemad olid pidevalt peale sõite käega katsudes pisult leiged.
Mugen MBX-5T ProSpec | LRP .28 Spec 3
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz