virtual RC
Moderaator: petrolhead
virtual RC
pimedateks sügisõhtuteks...
kas keegi on proovinud sellist asja nagu Duratrax RealRace RC simulator, millised on muljed?
http://www.realrace.com
kahjuks ei suutnud kusagilt mingit demot asja kohta leida.
Nagu ka on-road Virtual RC-s peaks seal saama kasutada oma pulti kui vastuvõtja läbi spets seadme USB-sse ühendada.
vanas foorumis oli selle Virtual RC kohta thread:
http://www.mudelismifoorum.com/viewthread.php?tid=2055
RealRace foorumis ringi vaadates tundub et tegu on suht surnud projektiga ja kogu kamp kasutab Virtual RC-d, kus aga ei ole off-roadi
kas keegi on proovinud sellist asja nagu Duratrax RealRace RC simulator, millised on muljed?
http://www.realrace.com
kahjuks ei suutnud kusagilt mingit demot asja kohta leida.
Nagu ka on-road Virtual RC-s peaks seal saama kasutada oma pulti kui vastuvõtja läbi spets seadme USB-sse ühendada.
vanas foorumis oli selle Virtual RC kohta thread:
http://www.mudelismifoorum.com/viewthread.php?tid=2055
RealRace foorumis ringi vaadates tundub et tegu on suht surnud projektiga ja kogu kamp kasutab Virtual RC-d, kus aga ei ole off-roadi
Virtual RC'd olen ise kasutanud, arvuti link sai ehitatud vastuvõtjast, kahest servost, akust, kahest potekast, mõnest juhtmest ja Gameport (või oli see nüüd COM) pistikust. Toimis nagu kellavärk.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Virtual RC on onroad simu. Kui plaanid harjutamise mõttes, et MT klassi kiiremini sõita katsetada siis võid ära unustada. Vahe on öö ja päev. Bagidele on ta ehk lähemal, kuid endiselt hoopis teine teema.
Mängus on ainult sisepõlemismootoriga onroadid, mina olen võistelnud 1:10 Nitro onroadiga, ja julgen väita et sarnasused on olemas, isegi üsna reaalselt käitub. Suur pluss on see et sul on võimalus omandada mingi arusaam auto reageerimisest suvalise seadistuse muutmisel. Enamuste sõitjate seadistamien piirdub ju kodus ehitamisega ja kohapeal mootori tuunimisega. Ja ürita siis aru saada kas camberi lisamine 1 kraadi võrra aitas midagi või ei, eriti kui vahepeal on muudetud ka kick-upi ja miljonit muud asja. Seal käib seadistamine kiirelt, paari hiire klõpsuga ja on üpris lihtne mõista mis nüüd muutus, on võimalik ka seadistamisega üle piiri minna ja asi täitsa metsa keerata. See osa on väga reaalne, samuyti sõidudünaamika. Pidamise ja muu kohta ei oska kommenteerida, pole kunagi spetsiaalselt ehitatud onroad rajal sõitnud. Samuti ei tea kommenteerida 235mm ja 1:8 IC kohta, kuna 1:8 autoga olen ainult parklates funninud ja sedagi hobimootori ja kulunud kummidega. Seega kommenteerida ei oska.
Kuna mitmele kodanikule on mootori seadistamine tõsine probleem (võistlustel tuleb keskmiselt 3-4 inimest küsima et äkki saan tal mootori ära seadistada), siis selle õppimisvõimalust seal ei ole. Kuigi oleks ehk hea, sest tundub et mõistmine, mida üks või teine seadistus teeb on päris suur probleem.
Kokkuvõtteks: Ajaviitmiseks ok, onroadi võistlusteks harjutamisel samuti.
Mängus on ainult sisepõlemismootoriga onroadid, mina olen võistelnud 1:10 Nitro onroadiga, ja julgen väita et sarnasused on olemas, isegi üsna reaalselt käitub. Suur pluss on see et sul on võimalus omandada mingi arusaam auto reageerimisest suvalise seadistuse muutmisel. Enamuste sõitjate seadistamien piirdub ju kodus ehitamisega ja kohapeal mootori tuunimisega. Ja ürita siis aru saada kas camberi lisamine 1 kraadi võrra aitas midagi või ei, eriti kui vahepeal on muudetud ka kick-upi ja miljonit muud asja. Seal käib seadistamine kiirelt, paari hiire klõpsuga ja on üpris lihtne mõista mis nüüd muutus, on võimalik ka seadistamisega üle piiri minna ja asi täitsa metsa keerata. See osa on väga reaalne, samuyti sõidudünaamika. Pidamise ja muu kohta ei oska kommenteerida, pole kunagi spetsiaalselt ehitatud onroad rajal sõitnud. Samuti ei tea kommenteerida 235mm ja 1:8 IC kohta, kuna 1:8 autoga olen ainult parklates funninud ja sedagi hobimootori ja kulunud kummidega. Seega kommenteerida ei oska.
Kuna mitmele kodanikule on mootori seadistamine tõsine probleem (võistlustel tuleb keskmiselt 3-4 inimest küsima et äkki saan tal mootori ära seadistada), siis selle õppimisvõimalust seal ei ole. Kuigi oleks ehk hea, sest tundub et mõistmine, mida üks või teine seadistus teeb on päris suur probleem.
Kokkuvõtteks: Ajaviitmiseks ok, onroadi võistlusteks harjutamisel samuti.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Jep, tegelikult oli pigem küsimus selle RealRace kohta, kus peaks ka off-road olema. (topicu pealkiri läkse veidi nihu).
Küsimus just harjutamises, võistlusi toimub mayb korra kuus, rada asub ka Tartus. Tallinnas niisama põllu peal keerutamisest suurt midagi tolku pole, pealegi läheb sügisel varakult pimedaks õhtuti.
Kui sul see vastuvõtja-PC adapter kusagil kasutult seisab, võtaks seda korra proovida RealRace peal.
Küsimus just harjutamises, võistlusi toimub mayb korra kuus, rada asub ka Tartus. Tallinnas niisama põllu peal keerutamisest suurt midagi tolku pole, pealegi läheb sügisel varakult pimedaks õhtuti.
Kui sul see vastuvõtja-PC adapter kusagil kasutult seisab, võtaks seda korra proovida RealRace peal.
Ta on mul siin arvutilaua all, vajab ühte või kahte servot ja vastuvõtjat/akut. Ühendub gameporti. Kui see sobib siis ainult järgitulemise küsimus.
Olevil vist oli realrace, kas just G2 ei tea. EHk räägib ise muljeid.
Tegelikult on sõiduoskuse lihvimisega küll nii et simus sa seda selgeks ei saa. Selleks et kiireks sõitjaks saada tuleb kõva konkurentsiga võistlustel käia. Sellistel kus sa pead ikka südamest pingutama et veerandfinaali saada. Kogu see muu tiirutamine on ainult enda lõbuks, hüppelist arengut kindlasti ei toimu. Simu on pigem suitsukate, saad proovida võõra raja layouti või õppida mikda teeb auto üks või teine seadistus (muuseas, väga hea seadistusjuhend on www.modelcar.ee's).
Olevil vist oli realrace, kas just G2 ei tea. EHk räägib ise muljeid.
Tegelikult on sõiduoskuse lihvimisega küll nii et simus sa seda selgeks ei saa. Selleks et kiireks sõitjaks saada tuleb kõva konkurentsiga võistlustel käia. Sellistel kus sa pead ikka südamest pingutama et veerandfinaali saada. Kogu see muu tiirutamine on ainult enda lõbuks, hüppelist arengut kindlasti ei toimu. Simu on pigem suitsukate, saad proovida võõra raja layouti või õppida mikda teeb auto üks või teine seadistus (muuseas, väga hea seadistusjuhend on www.modelcar.ee's).
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Mul on jah Realrace G2, samuti olen VirtualRC'd aegajalt keerutanud. Adaptereid on mul ka mõned, aga põhiliselt kasutan (ka VirtualRC's) RealRace G2 pulti läbi gameport->usb konverteri. Ei kuluta oma 3PK'd ja ka akusid pole vaja laadida.
Rando jutule selles suhtes vaidlen vastu, et simu aitab sõiduoskusele _väga_ kõvasti kaasa. Põllu peal keerutamisest on kasutegur nii umbes 4 suurusjärku suurem, ma pakun... loomulikult on reaalne rada ikka õige asi, aga virtuaalis kulub kummi, kütust ja varuosi oluliselt vähem, samuti on trenni intensiivsus oluliselt suurem (seadistuse muutmiseks kuluv aeg ntx reaalis on midagi muud).
Mina arvan, et ka offroaderitele on onroadi sõitmisest väga palju kasu. Õpetab väga hästi trajektoori sõitma ja igasugu kontrollivahendeid sujuvalt kasutama. Kui oskad mööda siledat rada kiiresti sõita, on offroad palju lihtsam kätte tulema, saad keskenduda olulisele, mitte ei pea tegelema auto kuidagimoodi rajal hoidmisega.
Simudest: VirtualRC on übercool. Autod käituvad suht realistlikult, ka ringiajad pidavat olema üsna reaalsed japuha. Mulle meeldib, oleks ainult rohkem aega tegeleda... riistvara nõudmised on suht kõrged, eriti videokaardile. Minu läpparis käib, a mul on siin Geforce 4 440 Go sees ka, mis omal ajal oli üsna kõige-kõige läppari videokaart (nüüd küll 3 aastat vana ja ainult 32MB mälu).
RealRace G2 - mõistetavatel põhjustel olen ma selles rohkem rajaautodega mänginud, need olid suhtkoht OK (aga VirtualRC on parem). Offroadi olen seal proovinud, imelik oli, väga raske sõita ja rajadetailidest (tõusud/langused/augud) väga keeruline aru saada. Vbla ma ei oska, vbla mul kehv arvuti, ei tea.
RRG2 plussiks on radade tegemise võimalus, onroadis pole see teabmiskeeruline ka. Offroadis oluliselt hullem (3D vs. 2D).
Peale viimast XP reinstalli pole ma RR isegi installinud, kuigi teise (vana) boodi peal peaks ta veel olema. Kui kellelgi huvi, siis võib idee järgi minu juures nii RRG2 kui VRC'd aktsioonis näha ja proovida.
Rando jutule selles suhtes vaidlen vastu, et simu aitab sõiduoskusele _väga_ kõvasti kaasa. Põllu peal keerutamisest on kasutegur nii umbes 4 suurusjärku suurem, ma pakun... loomulikult on reaalne rada ikka õige asi, aga virtuaalis kulub kummi, kütust ja varuosi oluliselt vähem, samuti on trenni intensiivsus oluliselt suurem (seadistuse muutmiseks kuluv aeg ntx reaalis on midagi muud).
Mina arvan, et ka offroaderitele on onroadi sõitmisest väga palju kasu. Õpetab väga hästi trajektoori sõitma ja igasugu kontrollivahendeid sujuvalt kasutama. Kui oskad mööda siledat rada kiiresti sõita, on offroad palju lihtsam kätte tulema, saad keskenduda olulisele, mitte ei pea tegelema auto kuidagimoodi rajal hoidmisega.
Simudest: VirtualRC on übercool. Autod käituvad suht realistlikult, ka ringiajad pidavat olema üsna reaalsed japuha. Mulle meeldib, oleks ainult rohkem aega tegeleda... riistvara nõudmised on suht kõrged, eriti videokaardile. Minu läpparis käib, a mul on siin Geforce 4 440 Go sees ka, mis omal ajal oli üsna kõige-kõige läppari videokaart (nüüd küll 3 aastat vana ja ainult 32MB mälu).
RealRace G2 - mõistetavatel põhjustel olen ma selles rohkem rajaautodega mänginud, need olid suhtkoht OK (aga VirtualRC on parem). Offroadi olen seal proovinud, imelik oli, väga raske sõita ja rajadetailidest (tõusud/langused/augud) väga keeruline aru saada. Vbla ma ei oska, vbla mul kehv arvuti, ei tea.
RRG2 plussiks on radade tegemise võimalus, onroadis pole see teabmiskeeruline ka. Offroadis oluliselt hullem (3D vs. 2D).
Peale viimast XP reinstalli pole ma RR isegi installinud, kuigi teise (vana) boodi peal peaks ta veel olema. Kui kellelgi huvi, siis võib idee järgi minu juures nii RRG2 kui VRC'd aktsioonis näha ja proovida.
Offroadis ja onroadis trajektoori valik justkui vähe erinev. Ühte sõidetakse võimalikult lühidalt ning võimalikult tasasel maal, et mitte veeta aega katusel, kui teises üritatakse kõik kurvid võimalikult suure vauhtiga läbi kimada kasutades selleks kogu raja laiust.
Eks igaüks jääb muidugi oma arvamuse juurde, aga realrace tahaks proovida küll.
Eks igaüks jääb muidugi oma arvamuse juurde, aga realrace tahaks proovida küll.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Rando, äkki selgitad natuke seda on-road off-road erinevust konkreetsemalt.
mina olen asjadest niimoodi aru saanud et laiem trajektoor annab parema pidamise ja võimaluse suuremal kiirusel (ja kokkuvõttes kiiremini) kurvi läbida, kas ma olen millestki valesti arusaanud? Natuke pikem pidurdus ja järsem sissepööre (aeglaselt sisse-kiirelt välja) annavad võimaluse kurvist kiiremini sirgele välja kiirendada aga ikkagi kasutatakse suht kogu raja laiust. kiirendamisel pole ilmselt kunagi võimsust ja pidamist piisavalt (võrreldes teistega) et kurvi väga seest ja lühidalt sõita? see peaks nii on- kui off-roadis samamoodi kehtima?
mina olen asjadest niimoodi aru saanud et laiem trajektoor annab parema pidamise ja võimaluse suuremal kiirusel (ja kokkuvõttes kiiremini) kurvi läbida, kas ma olen millestki valesti arusaanud? Natuke pikem pidurdus ja järsem sissepööre (aeglaselt sisse-kiirelt välja) annavad võimaluse kurvist kiiremini sirgele välja kiirendada aga ikkagi kasutatakse suht kogu raja laiust. kiirendamisel pole ilmselt kunagi võimsust ja pidamist piisavalt (võrreldes teistega) et kurvi väga seest ja lühidalt sõita? see peaks nii on- kui off-roadis samamoodi kehtima?
Jah, sul on õigus. Ideaalselt sileda raja puhul... Kus meil sellised on? Ma ka ei tea. Reaalsetes tingimustes on mõistlik sõita kurvi kõige siledamat teed pidi (ei kehti kaldkurvide jms puhul, mis on täiesti omaette teema), ning pahatihti on see kõige siledam justnimelt kurvi keskel, ehk sõit toimub seest välja., sest suure hooga keerates on võimalused auto külili ajada (raja konaruste tõttu siis) võrreldamatult suuremad kui kurvi aeglaselt läbides kasutadeks selleks lühimat võimalikku teed. Peale kurvi kiirendus on puhtalt mootori/kummide/siduri teha. Kui autol on palju pöörlevat massi siis ei ole see "seisma, pööre, minek" stiil ehk parim, sest auto ei suuda lihtsalt piisavalt kiirendada (see kehtib siis raskete rataste ja -ülekandega monstrumite puhul).
Kui tegu päris algajaga siis aitab simu loomulikult selgeks saada kuhu poole peab pöörama kui auto tuleb sinu poole jne, kuid selleks et võistlusi võita jääb simust väheks. Arvan vähemalt mina.
Kui tegu päris algajaga siis aitab simu loomulikult selgeks saada kuhu poole peab pöörama kui auto tuleb sinu poole jne, kuid selleks et võistlusi võita jääb simust väheks. Arvan vähemalt mina.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Mul on sama huvi, ootan peaorganisaatorilt vastust
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Seda, et onroad rajad on alati siledad, võib arvata ainult inime, kes kunagi rada pole sõitnud Ja katus on asfaldilgi kerge tulema, kui vähegi pidamist on.
Selge see, et trajektoori valikul tuleb vaadata muudki, kui rajapiirdeid (jah, ka asfaldil), aga point ehk põhiline on ikkagi selles, et seda tuleb teha täpselt ühtemoodi, masina järjekindlusega, igal ringil. Ja nii tund aega järjest, kui vaja. Kui RandoM seda suudab, siis pole tal tõesti simus midagi teha. Minul on tegemist, et 5 minutit kõik ringid 1 sekundi sisse sõita, rääkimata 2-3 kümnendikust, nagu tippmehed seda suudavad (sealjuures ~5% kiiremini, kui minu kiireim ring), seega simuleerin ma ka edaspidi, kui vähegi aega on.
Selge see, et trajektoori valikul tuleb vaadata muudki, kui rajapiirdeid (jah, ka asfaldil), aga point ehk põhiline on ikkagi selles, et seda tuleb teha täpselt ühtemoodi, masina järjekindlusega, igal ringil. Ja nii tund aega järjest, kui vaja. Kui RandoM seda suudab, siis pole tal tõesti simus midagi teha. Minul on tegemist, et 5 minutit kõik ringid 1 sekundi sisse sõita, rääkimata 2-3 kümnendikust, nagu tippmehed seda suudavad (sealjuures ~5% kiiremini, kui minu kiireim ring), seega simuleerin ma ka edaspidi, kui vähegi aega on.
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
On Sul äkki mingi joonis vms selle jaoks või mille järgi Sa tegid?RandoM kirjutas:Virtual RC'd olen ise kasutanud, arvuti link sai ehitatud vastuvõtjast, kahest servost, akust, kahest potekast, mõnest juhtmest ja Gameport (või oli see nüüd COM) pistikust. Toimis nagu kellavärk.
Üritasin internetist otsida, aga ei leidnud mitte midagi...