skatepark
Moderaator: petrolhead
skatepark
nii,sai siis seal sõitmas käidud väga fun oli,publikut oli meeletult ja need hüpped, uhhhhh, aga lõpuks õnnestus auto ära lõhkuda,kukkusin kuidagi tobedalt katuse peale,mille tagajärjel purunesid mootori kinnitused
Nii, et soovitad ka teistele? Me siin ju kunagi plaanisime sinna minna. Ma tahaks proovida küll neid suuri küppeid.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
soovitaksin siis, kui seal oleks natsa pehmem pinnas, kuid seda seal pole. Kui hüpe ebaõnnestub, siis on väga valus vaadata kuidas auto ja asfalt jubeda pauguga kokku põrkavadasterix kirjutas:Nii, et soovitad ka teistele? Me siin ju kunagi plaanisime sinna minna. Ma tahaks proovida küll neid suuri küppeid.
Bagi kummid justkui võrreldamatudlt kergemad kui dirtbonzid või misiganes tahmarõngad mida Sävätsile alla saab keerata ja kontrolli on enam kui küll...
RandoM@DontUnderstandWhatsAllThisFuzzAbout
RandoM@DontUnderstandWhatsAllThisFuzzAbout
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Tiib kaitseb oluliselt auto konstruktsiooni, näiteks tagumist amrditorni/amorte (Võibolla mäeletate miks mul viimsis saltot proovides aamorditorn katki läks?).
Miks ma ilma tiivata hüppama peaks minema? Kui sa arvad et see on võimatu, siis on küsimus vaid amortide ümberpaigutamises ja vasaku käe nimetissõrmes.
Kui skateparki minna siis peaks kaameramehe ka kaasa võtma. Sealt saab ju päris häid videosid.
Miks ma ilma tiivata hüppama peaks minema? Kui sa arvad et see on võimatu, siis on küsimus vaid amortide ümberpaigutamises ja vasaku käe nimetissõrmes.
Kui skateparki minna siis peaks kaameramehe ka kaasa võtma. Sealt saab ju päris häid videosid.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
RandoM, kas ma saan sinust õieti aru, et tiival on oluline funktsioon olla kaitsvaks faktoriks ja ilma selleta saab pea sama hästi hüpata ja asi on kinni vaid oskuses? Imelik, nii palju kui mina olen pagi võistlusi kõrvalt vaadanud siis on ilma tiivata mehed hüpetel ikka päris hädas olnud ja nad on üritanud kiirkorras tiiba vahetada. Et nüüd pikk jutt segaseks kohe kuidagi ei jää siis formaliseerin oma väite otse: 1. raskemate ratastega sõites on gaasil/piduril rohkem mõju õhus lennates kui kergemate ratastega sõites (asi millest üldse jutt alguse sai, mitte aga mingist pagi vs mt'st kuhu ta kisub).
Mida ma ütlesin:"Selleks et hästi (=elegantne lend ja korralik maandumine) hüpata ei pea omama raskeid rattaid, tihti on kergematega lihtsam ja seda tänu auto väiksemale tundlikusele gaasiasendi suhtes. Ainuke reaalne kasu mis ma nubz'ide vahetamisel originaalide või dirtbonzide vastu on on kõrgem profiil = pehmemad maandumised ja vähem purunenud juppe. Väga tundliku auto juhtimiseks on vaja väga osavat pilooti.
Oma esimese lausega ma vihjasin et bagi kergete ratastega teeb ka salto ära... vaevaliselt aga vahel siiski (bagil eksisteerib selline asi nagu null punkt, mis on päris tagurpidi olles millest ülesaamiseks on vaja ületada tiiva tagumsie otsa poolt genereeritud jõud, kui sealt üle saab toimub kõik juba automaatselt). Ei ole vaja mingeid megaraskeid kumme alla keerata, mis mõjuvad laastavalt auto kiirus ja kiirendusomadustele, rääkimata juhitavusest.
Bagist ja tiibadest veel:
Ilma tiivata saab hüpata küll, see, kuidas bagi hüppab sõltub pigem hüppe profiilist, amordiseadistusest ja piloodist kui tiivast. Mõni hüpe (eriti kiired ja lühikese profiiliga) viskab nii et autot ei olegi võimalik kontrollida/tema liikumist ette arvestada (näiteks Tartu raja kõrgenduse pealesõidu üks külg oli selline, tee või tina... hakkama ei saa). Vähemalt mitte lihtsurelikul. Tiivaga või ilma.
Tiib kui selline omab balansseerivat mõju. Kui oled kunagi bagi küljelt vaadanud siis saad aru, et tema esiots ei tekita just rohkem surujõudu kui tagumine. See tähendab olles parallleelselt maaga. Kui aga nina hakkab alla vajuma, tiiva pind suureneb, ning surub tagumiku alla. Nina tõuseb, tiiva pind suureneb taas ning tagumine osa tõuseb. See kehtib loomulikult juhul kui piloot ei pidurda ega lisa gaasi. Ilma tiivata saab hüpata, kui hüppe profiil on selleks sobiv, kui ei võitle või ennast lolliks. Sellistel juhtudel üritatakse kasvõi eelsõidus tiiba vahetada.
Tegelikult võiksin ma aerodünaamikast ja muust veel palju edasi rääkida aga moment ei viitsi. Kui kedaig huvitab, miks tema auto ei hüppa ilusti siis võib küsida. Küll ma seletan.
Oma esimese lausega ma vihjasin et bagi kergete ratastega teeb ka salto ära... vaevaliselt aga vahel siiski (bagil eksisteerib selline asi nagu null punkt, mis on päris tagurpidi olles millest ülesaamiseks on vaja ületada tiiva tagumsie otsa poolt genereeritud jõud, kui sealt üle saab toimub kõik juba automaatselt). Ei ole vaja mingeid megaraskeid kumme alla keerata, mis mõjuvad laastavalt auto kiirus ja kiirendusomadustele, rääkimata juhitavusest.
Bagist ja tiibadest veel:
Ilma tiivata saab hüpata küll, see, kuidas bagi hüppab sõltub pigem hüppe profiilist, amordiseadistusest ja piloodist kui tiivast. Mõni hüpe (eriti kiired ja lühikese profiiliga) viskab nii et autot ei olegi võimalik kontrollida/tema liikumist ette arvestada (näiteks Tartu raja kõrgenduse pealesõidu üks külg oli selline, tee või tina... hakkama ei saa). Vähemalt mitte lihtsurelikul. Tiivaga või ilma.
Tiib kui selline omab balansseerivat mõju. Kui oled kunagi bagi küljelt vaadanud siis saad aru, et tema esiots ei tekita just rohkem surujõudu kui tagumine. See tähendab olles parallleelselt maaga. Kui aga nina hakkab alla vajuma, tiiva pind suureneb, ning surub tagumiku alla. Nina tõuseb, tiiva pind suureneb taas ning tagumine osa tõuseb. See kehtib loomulikult juhul kui piloot ei pidurda ega lisa gaasi. Ilma tiivata saab hüpata, kui hüppe profiil on selleks sobiv, kui ei võitle või ennast lolliks. Sellistel juhtudel üritatakse kasvõi eelsõidus tiiba vahetada.
Tegelikult võiksin ma aerodünaamikast ja muust veel palju edasi rääkida aga moment ei viitsi. Kui kedaig huvitab, miks tema auto ei hüppa ilusti siis võib küsida. Küll ma seletan.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events