Nitro puldiauto ehitamine
Moderaator: petrolhead
-
- Postitusi: 3
- Liitunud: 14.09.2018 16:04
Nitro puldiauto ehitamine
Tere.
Mul on plaanis ehitada nitro/sisepõlemis mootoriga puldiautot, kas skaalal 1/16 või 1/10. Kere on olemas aga mul oleks vaja servomootoritele (keeramine ja gaas) akut. Seda kust ma leiaksin aku ja sellega koos hea laadia, ma ei tea. Kas oskate soovitada mingit odavat akut koos laadiaga? Aitäh!
Mul on plaanis ehitada nitro/sisepõlemis mootoriga puldiautot, kas skaalal 1/16 või 1/10. Kere on olemas aga mul oleks vaja servomootoritele (keeramine ja gaas) akut. Seda kust ma leiaksin aku ja sellega koos hea laadia, ma ei tea. Kas oskate soovitada mingit odavat akut koos laadiaga? Aitäh!
Re: Nitro puldiauto ehitamine
Softcore versioon on 4 AA patareid omavahel ühendada... Või kui ruumi vähe, siis kasuta AAA patareisi
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
-
- Postitusi: 3
- Liitunud: 14.09.2018 16:04
Re: Nitro puldiauto ehitamine
Olgu, aitäh!
Aga patareidest tuleks ju ainult kahe otsaga ühendus, vastuvõtjasse aga läheb kolme ühendusega ots. Kuidas saaks ma kohe aku ühendada vastuvõtjasse ja sealt vastuvõtjast otse kahte sevomootorit?
Aga patareidest tuleks ju ainult kahe otsaga ühendus, vastuvõtjasse aga läheb kolme ühendusega ots. Kuidas saaks ma kohe aku ühendada vastuvõtjasse ja sealt vastuvõtjast otse kahte sevomootorit?
Re: Nitro puldiauto ehitamine
Vastuvõtjasse pead panema ainult + ja - otsa. Signaali otsa ei ole vaja kasutada. Tavaliselt juhtmed Must ja punane.
Re: Nitro puldiauto ehitamine
Üldiselt on välja kujunenud, et pinge lastakse seadmele ikkagi kahe otsaga, millest siis üks on 0 potentsiaal ning teine, olenevalt akust, näiteks 4 AA patarei puhul 6V.
Kui Sa nüüd lähedalt oma vastuvõtjat vaatad, siis on sinna nende kolme ühenduspulga rea alguse juurde kirjutatud: S + -
"S" -> signaal, millega juhitakse servo mootorite asendit või kiirusregulaatorit (enamasti kollane kaabli soon)
"+" -> patareipaki "+" klemm (enamasti punane kaabli soon)
"-" -> patareipaki "-" klemm (enamasti pruun või must kaabli soon)
Oma akupatarei ühenda siis vastuvõtja külge vastava "+" ja "-" klemmi külge. Hea kui paned vahele ka lüliti, millest masinat välja lülitada. Vastuvõtjal on need "+" klemmid sisemiselt kokku ühendatud ja nii jagatakse seda signaali klemmide kaudu edasi vastava kanali "+" klemmi kaudu servodele. Samamoodi on ka "-" klemmidega.
Kindlasti on Sinu auto mudeli juhendis (mille leiad vajadusel tootja kodulehelt) soovitud ühendus kirjeldatud.
Lõpptulemus on midagi sellist
Sellel järgneval pildil siis rudder servo on Sinul rooli servo ning sail servo pidur/gaas.
Kui Sa nüüd lähedalt oma vastuvõtjat vaatad, siis on sinna nende kolme ühenduspulga rea alguse juurde kirjutatud: S + -
"S" -> signaal, millega juhitakse servo mootorite asendit või kiirusregulaatorit (enamasti kollane kaabli soon)
"+" -> patareipaki "+" klemm (enamasti punane kaabli soon)
"-" -> patareipaki "-" klemm (enamasti pruun või must kaabli soon)
Oma akupatarei ühenda siis vastuvõtja külge vastava "+" ja "-" klemmi külge. Hea kui paned vahele ka lüliti, millest masinat välja lülitada. Vastuvõtjal on need "+" klemmid sisemiselt kokku ühendatud ja nii jagatakse seda signaali klemmide kaudu edasi vastava kanali "+" klemmi kaudu servodele. Samamoodi on ka "-" klemmidega.
Kindlasti on Sinu auto mudeli juhendis (mille leiad vajadusel tootja kodulehelt) soovitud ühendus kirjeldatud.
Lõpptulemus on midagi sellist
Sellel järgneval pildil siis rudder servo on Sinul rooli servo ning sail servo pidur/gaas.
-
- Postitusi: 3
- Liitunud: 14.09.2018 16:04