RTR BAJA 5B mootor
Moderaator: petrolhead
RTR BAJA 5B mootor
Kas kuskil RTR BAJA 5B mootori kohta ka rohkemat infi olemas on.
Tahaks huvipärast võrrelda FG mootoriga mille andmed on :
3,55 HP-14.000 r.p.m
1,7 Nm-10.000 r.p.m
19.500 r.p.m. Maximum Speed
Tahaks huvipärast võrrelda FG mootoriga mille andmed on :
3,55 HP-14.000 r.p.m
1,7 Nm-10.000 r.p.m
19.500 r.p.m. Maximum Speed
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Misasi see max pöörded 19 500 on? Kas mingi piiraja on peal?
Igasuguste mudelimootorite võrdlemine internetist leitavate andmete alusel on umbes sama kui vaadata pilti ja öelda et see mootor tundub võimsam...
Igasuguste mudelimootorite võrdlemine internetist leitavate andmete alusel on umbes sama kui vaadata pilti ja öelda et see mootor tundub võimsam...
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
hmm, ma tean et FG toodab 23cc mootoriga aparaate... Ma ei mõista sinu pointi.
Kütused/küünlad/õhuniiskus/temperatuur. Standardit hobujõu ja momendi mõõtmiseks ju ei ole...
Kohvipaksu pealt saad sama eduliselt vaadata kumb mootor pädevam on. Või olen ma millestik VÄGA valesti aru saanud?
Pöörete küsimus oli ajendatud sellest et ma ei saa aru mille järgi see pöörete näitaja antakse. Kui max pörded siis tähendab see ju sisuliselt seda et tõstad auto maast õhku ja annand niiaplju gaasi kui torust tuleb, ta jääbki kasvama, kuni ühel hetkel meterjal enam vastu ei pea, ja hetk enne maagilsit klõpsu ongi maksimum pöörded. Mind lihtsalt ajab närvi see kuidas mootoritootjad saavad karistamatult kirjutada numbreid mis on saadud lastes filosoofil lugeda nullist üheksani.
Kütused/küünlad/õhuniiskus/temperatuur. Standardit hobujõu ja momendi mõõtmiseks ju ei ole...
Kohvipaksu pealt saad sama eduliselt vaadata kumb mootor pädevam on. Või olen ma millestik VÄGA valesti aru saanud?
Pöörete küsimus oli ajendatud sellest et ma ei saa aru mille järgi see pöörete näitaja antakse. Kui max pörded siis tähendab see ju sisuliselt seda et tõstad auto maast õhku ja annand niiaplju gaasi kui torust tuleb, ta jääbki kasvama, kuni ühel hetkel meterjal enam vastu ei pea, ja hetk enne maagilsit klõpsu ongi maksimum pöörded. Mind lihtsalt ajab närvi see kuidas mootoritootjad saavad karistamatult kirjutada numbreid mis on saadud lastes filosoofil lugeda nullist üheksani.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Sain sinu küsimusest nati valesti aru.
See kas on mingi piiraja peal? pani mind kuidagi arvama, et miks pöörded nii madalad on, et nii vähe pöördeid on. Aga iseeneesest on täiesti loogiline et 23cc mootor ei arenda niipalju pöördeid kui pisikesed nn tavalised mudelite mootorid.
Mootoritootjate düno näidud mudelite puhul on jah sellised kuna pole paika pandud mingit standardit, ja loogiline et igaüks paneb selle parima numbri mis nad enda mootorist välja pigistada suudavad.
Nati teemast kõrvale kaldudes hakkas huvitama teema, et miks pole tulnud mudelitele väljalaskeklapiga mootoreid? on see ju iseenesest täiesti teostatav asi ja võimsuse kasv peaks meeletu olema. (Nendele kes pole selle teemaga eriti kursis siis väljalaske klapp võimaldab sisuliselt muuta väljalaske kanali suurust ja sellega võimalik saada võimsust tohutult juurde kogu pöörete ulatuses). Keegi targem äkki oskab vastuse anda mulle.
See kas on mingi piiraja peal? pani mind kuidagi arvama, et miks pöörded nii madalad on, et nii vähe pöördeid on. Aga iseeneesest on täiesti loogiline et 23cc mootor ei arenda niipalju pöördeid kui pisikesed nn tavalised mudelite mootorid.
Mootoritootjate düno näidud mudelite puhul on jah sellised kuna pole paika pandud mingit standardit, ja loogiline et igaüks paneb selle parima numbri mis nad enda mootorist välja pigistada suudavad.
Nati teemast kõrvale kaldudes hakkas huvitama teema, et miks pole tulnud mudelitele väljalaskeklapiga mootoreid? on see ju iseenesest täiesti teostatav asi ja võimsuse kasv peaks meeletu olema. (Nendele kes pole selle teemaga eriti kursis siis väljalaske klapp võimaldab sisuliselt muuta väljalaske kanali suurust ja sellega võimalik saada võimsust tohutult juurde kogu pöörete ulatuses). Keegi targem äkki oskab vastuse anda mulle.
Klappidega mootorid on täiesti olemas aga ainult lennukitele vist.
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXSD21&P=0
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXSD21&P=0
mitte klappidega mootor, aga ühe klapiga, st väljalaske klapiga jah.
Täiesti pulli pärast saatsin RB-le kirja ja sain ka vastuse. Nendel pidi olema selliseid mootoreid tehtud juba päris üksjagu, ja võimsuse näitajad pidid väga head olema, aga see pidi olema nii väikse mootori juures väga raske toota ja selle pärast ka tuleks selle mootori hind nii kõrge, et keegi seda ei sooviks osta.
http://en.wikipedia.org/wiki/2_stoke_po ... ve_systems
natuke seletav link.
Täiesti pulli pärast saatsin RB-le kirja ja sain ka vastuse. Nendel pidi olema selliseid mootoreid tehtud juba päris üksjagu, ja võimsuse näitajad pidid väga head olema, aga see pidi olema nii väikse mootori juures väga raske toota ja selle pärast ka tuleks selle mootori hind nii kõrge, et keegi seda ei sooviks osta.
http://en.wikipedia.org/wiki/2_stoke_po ... ve_systems
natuke seletav link.
aga kas midagi analoogi testi tulemusi ka vastu millalgi tuleb ?
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd