2008 1:8 OffRoad Buggy EM-B eesti osalejate valik
Õli amortidest välja ja sidurilaagrid ribadeks ehk siis õnn kaasa
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
-
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22.09.2005 13:01
Kuna rando onu A meistrikatele sõitma läheb?
EDIT: Em-a nimekirjas on uhkelt andres kaveri nimi mitte härra rando mere nimi
http://www.euros2008.gr/euros_entries.htm
EDIT: Em-a nimekirjas on uhkelt andres kaveri nimi mitte härra rando mere nimi
http://www.euros2008.gr/euros_entries.htm
See ei ole mingi uudis!ahti kirjutas:Samas Taitsile hakasid väikesed lapsed meeldima!
Kui täpsem olla siis Taitsile meeldivad väikesed poisid. Ta on seda ise korduvalt öelnud.
Märten
Hobimaailm
Hobimaailm
Jäi ette selline link:
http://rcmag.com/modules.php?name=Forum ... 220#214220
http://www.rcmag.com/reviews/course/tt1 ... ac0608.htm
Sinna hakkab ehk veel inffi ja pilte tulema, prantsuskeelt peaks translate.google.com valdama.
http://rcmag.com/modules.php?name=Forum ... 220#214220
http://www.rcmag.com/reviews/course/tt1 ... ac0608.htm
Sinna hakkab ehk veel inffi ja pilte tulema, prantsuskeelt peaks translate.google.com valdama.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Raske päev on seljataga ja Taits on kõigi meie seljataga
Päeva lõpetas varem vihmasadu!Kolmas ajatreening jäi tegemata! Päeva lõpukst tehti regrupeering ning juhtuski see mida kartsime, eestlased suht samas kandis. Kuldar ja akaver ühes sõidus, taivo ja margus ka õhes sõidus, kuid ahtile naeratas saatus ja ta ei ole teiste eestlastega koos
Ehk siis peale treeninguid on seis järgnev:
akaver 82 vist
ahti 83 vist
kuldar 92
margus 103
taits 106 (oma tavapärasel kohal)
Taitsil oli hea mehaanik(ahti), aga tihend oli kehva - kui nüüd üdini aus olla, siis teine sõit vedas asso alt - juhtus sama asi, mis torgeril juhtus finaalide aeg(teavad vaid asjaosalised ise). Lisaks põles heleda leegiga rooliservo esimeses sõidus maha!
Kõigil jäi midagi kripeldama, kellegil polnud ideaalset sõitu . . . ehk tegime oma tavapärased tulemused!
Aga kokku võttes:
tänane päev polnudki oluline, pigem tutvusime uue olukorraga, ehk siis EM-i ärevusega(nagu eelmisel aastal torger õpetas - sisendame endale, et tegemist on "külavõistlusega")
Ootame homset ootusärevusega, et näidata ennast euroopale!
Ja meie kõigi eesmärk homme-ülehomme teha parem tulemus, kui on tehtud eelnevalt - ehk siis eesmärgiks on koht 102 (T.Torger koht 102 EM B 2007.a.)
Ahti nimel, kogu EM-"b tiim"
Päeva lõpetas varem vihmasadu!Kolmas ajatreening jäi tegemata! Päeva lõpukst tehti regrupeering ning juhtuski see mida kartsime, eestlased suht samas kandis. Kuldar ja akaver ühes sõidus, taivo ja margus ka õhes sõidus, kuid ahtile naeratas saatus ja ta ei ole teiste eestlastega koos
Ehk siis peale treeninguid on seis järgnev:
akaver 82 vist
ahti 83 vist
kuldar 92
margus 103
taits 106 (oma tavapärasel kohal)
Taitsil oli hea mehaanik(ahti), aga tihend oli kehva - kui nüüd üdini aus olla, siis teine sõit vedas asso alt - juhtus sama asi, mis torgeril juhtus finaalide aeg(teavad vaid asjaosalised ise). Lisaks põles heleda leegiga rooliservo esimeses sõidus maha!
Kõigil jäi midagi kripeldama, kellegil polnud ideaalset sõitu . . . ehk tegime oma tavapärased tulemused!
Aga kokku võttes:
tänane päev polnudki oluline, pigem tutvusime uue olukorraga, ehk siis EM-i ärevusega(nagu eelmisel aastal torger õpetas - sisendame endale, et tegemist on "külavõistlusega")
Ootame homset ootusärevusega, et näidata ennast euroopale!
Ja meie kõigi eesmärk homme-ülehomme teha parem tulemus, kui on tehtud eelnevalt - ehk siis eesmärgiks on koht 102 (T.Torger koht 102 EM B 2007.a.)
Ahti nimel, kogu EM-"b tiim"
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Mhmh, isegi kahtlustasin seda. Hästi armas oleks sellest muidugi teinekord ette teatada, lihtsalt mitteilmumine kvalifitseerub suhteliselt ebasportlikuks käitumiseks... mis ühtlasi võib mõjutada järgmiste aastate kohtade jagamisi. Kohad on ju EMil piiratud ja piisava etteteatamisega oleks olnud võimalik see tühjaks jäänud koht kellelegi teisele anda.
Pärast nelja eelsõiduvooru kahe parima summas ehk üldjärjestus:
Taivo - 83
Kuldar - 98
Margus - 99
Ahti - 100
Andres - 107
Taivo ainus eestlastest, kes 9 ringi saanud, parimad mehed (3tk) on ka 10 ringi kätte saanud juba viimases kahes voorus ehk siis vahe pikalt üle 10% kiiruses Samas 15-20 sekundit parandus Taivol oleks koha juba esikümne kanti andnud, ehk ääretult tihe pakk! Taivo ja Marguse heat tundub selles mõttes hea, et ainult 8 meest, samal ajal enamikes 10.
Jääme nüüd Ahti kommentaare ootama
Taivo - 83
Kuldar - 98
Margus - 99
Ahti - 100
Andres - 107
Taivo ainus eestlastest, kes 9 ringi saanud, parimad mehed (3tk) on ka 10 ringi kätte saanud juba viimases kahes voorus ehk siis vahe pikalt üle 10% kiiruses Samas 15-20 sekundit parandus Taivol oleks koha juba esikümne kanti andnud, ehk ääretult tihe pakk! Taivo ja Marguse heat tundub selles mõttes hea, et ainult 8 meest, samal ajal enamikes 10.
Jääme nüüd Ahti kommentaare ootama
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Lauri inf vastab sajaga tõele! Konkurents on eriti tihe - see ei ole aastaga muutunud. Katus muudab paljugi! Kõigil oli ka täna väikeseid probleeme, kellelelektoonika, kellel auto seadistamisega! Mina sain auto suht heaks õhtu viimaseks sõiduks, aga siis oli juba hilja - paar äpardust selles s'idus maksis 9 ringi.
Nagu näha on eestlaste tase suht ühtlane
Taivo tänane kvalifikatsioonijärgne tegevus: kaks tundi auto silitamist, küünla vahetus ning loodetavasti akaver laeb ka aku täis, siis võib homme finaalides jätkata!
Homne päev algab 1/256 finaalis - Marguse ja akaveri jaoks(A finaal 1 ja 5(vist)stardikoht) ja ahti jaoks(B finaal 1 stardikoht). Kuldar sai 1/128 finaali(B 7 stardikoht). Taits on 1/64 finaali A 7 stardikoht!
Marguse ja taitsi heat selles suhtes selline, et nemad olid treeningute kehvemad mehed, sellest olid nad ka viimases sõidus.
Seega algab meie homne päev vara ja kindlasti ka lõppeb vara aga see on selline tase hetkel eesti meestel
Nagu näha on eestlaste tase suht ühtlane
Taivo tänane kvalifikatsioonijärgne tegevus: kaks tundi auto silitamist, küünla vahetus ning loodetavasti akaver laeb ka aku täis, siis võib homme finaalides jätkata!
Homne päev algab 1/256 finaalis - Marguse ja akaveri jaoks(A finaal 1 ja 5(vist)stardikoht) ja ahti jaoks(B finaal 1 stardikoht). Kuldar sai 1/128 finaali(B 7 stardikoht). Taits on 1/64 finaali A 7 stardikoht!
Marguse ja taitsi heat selles suhtes selline, et nemad olid treeningute kehvemad mehed, sellest olid nad ka viimases sõidus.
Seega algab meie homne päev vara ja kindlasti ka lõppeb vara aga see on selline tase hetkel eesti meestel
Kuldar
Taivo
Ahti
Margus
Andres
Kõik teised sõitsid, taits on ainult 10 ringi kirja saanud.
Ehk sõidud sõidetud. Üks ilus pilt meenutuseks kah:
Kuldar puudu.
Taivo
Ahti
Margus
Andres
Kõik teised sõitsid, taits on ainult 10 ringi kirja saanud.
Ehk sõidud sõidetud. Üks ilus pilt meenutuseks kah:
Kuldar puudu.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Ja siseinfot ka: Taitsi varajase katkestamise põhjuseks oli rooliservo elektroonika lahkumine siit ilmast. Katkestas neljandalt kohalt (stardikoht 7) ehk põhimõtteliselt oleks tõusukohale kakelnud ja tema enda sõnade järgi: "Kuldarist oleks kindlasti eespool olnud".
Aga oleks ja poleks. Nüüdseks on härrad Barcelonasse jõudnud ning homme peaksid kodumaale saabuma. Keegi lilledega lennujaama?
Aga oleks ja poleks. Nüüdseks on härrad Barcelonasse jõudnud ning homme peaksid kodumaale saabuma. Keegi lilledega lennujaama?
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Tehniline küsimus ka mis oli raja pinnas, kuidas pidamine ja milline oli raja kestvus (augud, vallid jne)
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
kohalolemata võin lubada, et mingeid valle seal ei olnud. Pinnas ilmselt savi (+ millegi kõva segu). Augud (kui üldse siis) pidurdus ja kiirendusmaadel, ehk aeglaste kurvide sisse ja väljasõitudel.Sinuhobi kirjutas:Tehniline küsimus ka mis oli raja pinnas, kuidas pidamine ja milline oli raja kestvus (augud, vallid jne)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
70+ kohad
1/64 finaalis olid Kuldar ja Taivo.
1/64 finaalis olid Kuldar ja Taivo.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Ja kes veel ei tea, siis handy-cap voorus, ehk B taseme euroopakatel võtsid Britid oma esimese Euroopameistritiitli 1:8 offroadis.
Autoriks Lee Martin, autoks Team Associated RC8 ja mootoriks Sirio.
Ma küll täpselt ei oska öelda, mis selle taga on aga miskipärast Lee Martinit A-euroopakatele ei lubatud. Go figure.
Finaali lõppseis:
Finaali tulemused:
Autoriks Lee Martin, autoks Team Associated RC8 ja mootoriks Sirio.
Ma küll täpselt ei oska öelda, mis selle taga on aga miskipärast Lee Martinit A-euroopakatele ei lubatud. Go figure.
Finaali lõppseis:
Finaali tulemused:
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Suhtlesin ka brittidega, kuid liiga hilja nad avastasid, et sõidan assoga. Kuid olemas on Martin Lee setup-sheet Rada oli pealtnäha kerge, aga tegelikult väga raske sõita. Mina ei saanud hakkama kividega kaetud negatiivsete kaldkurvidega.
Ahti arvutatud kohad:
Kuldar 79
Taivo 83
Margus
Ahti
Andres
Teised olid vist üle saja. Ei mäleta enam peast. Lähipäevil pildid ja pikem jutt.
Ahti arvutatud kohad:
Kuldar 79
Taivo 83
Margus
Ahti
Andres
Teised olid vist üle saja. Ei mäleta enam peast. Lähipäevil pildid ja pikem jutt.
Burn more fuel!
Jääme huviga kõigilt võistlejatelt võistlusmuljeid ootama. Ärge olge siis laisad ja kirjutage siia oma kogemusi, tarkusi ja elamusi...
Neid erinevate riikide esindusi vaadates piltidelt on ikkagi tubli värk, et meie väiksest riigist 5 meest kohal. Loodame, et järgmisel aastal saab Eesti vähemalt sama palju või rohkemgi kohti
Ega meil vist tehnika taha peitu pugeda pole enam võimalik. Enamikel meist potensiaalne euroopa meistri auto ja tehnika olemas, vaja sõitma õppida ja kogemusi koguda. Eks erinevate võistluste tulemused näitavad tegelikult, et võita võib väga-väga mitme eri tootja auto, rehvide ja mootoriga! Kas järgmise aasta EM B toimumiskoht on juba teada? Lähme kambaga Luige rada selle koopiaks ehitama
Neid erinevate riikide esindusi vaadates piltidelt on ikkagi tubli värk, et meie väiksest riigist 5 meest kohal. Loodame, et järgmisel aastal saab Eesti vähemalt sama palju või rohkemgi kohti
Ega meil vist tehnika taha peitu pugeda pole enam võimalik. Enamikel meist potensiaalne euroopa meistri auto ja tehnika olemas, vaja sõitma õppida ja kogemusi koguda. Eks erinevate võistluste tulemused näitavad tegelikult, et võita võib väga-väga mitme eri tootja auto, rehvide ja mootoriga! Kas järgmise aasta EM B toimumiskoht on juba teada? Lähme kambaga Luige rada selle koopiaks ehitama
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
See suur, et üheksas. Aga kas Olev ütleks nüüd kõva häälega ka, mitmes oli SH (LRP) mootor (= Mitmes oli esimene sõitja, kes SH/LRP mootorit kasutas).ollo kirjutas:Kui nüüd Rando ütleks veel kõva häälega ka, mitmes oli kõige maailmameistrim maailmameistrite mootor (=RB).
Ma niisama, ausalt.
Taits, kas sa Lee Martiniga juttu rääkisid? Neo 08'l aitas ta mind kõvasti, koos sir Mayfieldi ja Saxtoniga. Ma unustasin sulle muidugi öelda, et tegelikult nad ei hammusta, oleks väärt nõu saanud.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
LRP tiim on lihtsalt nii kõva, et nad B-eurole üldse ei panustanud, lähevad kohe A võidu peale väljaRandoM kirjutas: Aga kas Olev ütleks nüüd kõva häälega ka, mitmes oli SH (LRP) mootor (= Mitmes oli esimene sõitja, kes SH/LRP mootorit kasutas).
Ma niisama, ausalt.
Erinevalt mõnest teisest siinkandis, ma pole ka kunagi pasundanud, et ** või *** on maailma parim ja just seda on vaja, et olla teistest ees. See iroonistatud LRP/SH mootor koos LRP bagiga sõitis IIRC ka viimasel Luige etapil kiireima ringi bagis, seega töötab minu arvates Eesti tasemel piisavalt.
LRP .12 mootor, mida ma oma "põhitöös" kasutan, on muide Picco tehtud ja mingid jutud käivad, et ka järgmised offroadi võistlusmootorid saavad tulema sealt.
Sa tahtsid ikka öelda see iroonistatud LRP/SH mootor koos LRP/SH bagiga. Kas pole?ollo kirjutas:See iroonistatud LRP/SH mootor koos LRP bagiga sõitis IIRC ka viimasel Luige etapil kiireima ringi bagis, seega töötab minu arvates Eesti tasemel piisavalt.
http://www.shengines.com/Z-CAR/HOME.htm
He started it!
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Tahtsin jah, aga mul ei tulnd meelde, kas see oli ka SH või mõnede muude töökate kollaste inimestega koostöös tehtud ja ma siis ei pannud. Mul ei olnud ka piisavalt igav, et seda viitsida internetist otsida, kas oli nii või eiRandoM kirjutas:Sa tahtsid ikka öelda see iroonistatud LRP/SH mootor koos LRP/SH bagiga. Kas pole?ollo kirjutas:See iroonistatud LRP/SH mootor koos LRP bagiga sõitis IIRC ka viimasel Luige etapil kiireima ringi bagis, seega töötab minu arvates Eesti tasemel piisavalt.
http://www.shengines.com/Z-CAR/HOME.htm
Minu esialgsed andmed kohtate järgi olid:
79. Kuldar
83. Taivo
92. Margus
95. Ahti
110. Andres
Ehk siis kõik miskipärast tagumises neljandikus.
Rajast - rada oli kiire ja vägagi tehniline! Enamuse raskeks kohaks oligi see kiviparketiga kaetud negatiivse kaldega S-kurv. Hüpped olid kaetud vaibaga. Kogu nende kolme võistluspäeva jooksul tekkisid rajale kaks kehva auguga kohta, kus auto või võtta imeliku trajektoori, aga seda sai kergelt vältida. Samas oli kasutatud nn. murumatti piannases(roheline plastik) - see ka aitas rajal jääda korralikuks.
Tulemusi analüüsida - siis enamus jääb ikkagi tihendi taha, ei ole muud midagi öelda, sest tehnika on üldjoontes sama - eks igal asjal on omad + ja -, aga see selleks!
Minul sai mais 2 aastat mudelimaalimas elatud, seega on kõik kinni tihendis! Samas Tanel eelmise aasta "sõbranna" Katja Saksamaalt sõitis ka see aata 30......40 piirimail. Eelmisest aastast jäi meelde see, et tema alustas sõitmist ala 8...9 aastaselt ja on sellega tegelenud 15 aastat! On kuhu poole püüelda.
Finaalide päev:
Tehnika vedas siis alt Taitsi, Akaver´il olid mingid juhtmed sassi läinud ja elektroonika jumpsis! Ülejäänud ehk siis mina, kuldar ja margus tegime enam vähem oma sõitu - vähemalt saime ühe tõusufinaali kõik edasi ja järgnevas jäime hätta.
Mina üritasin ikka eelmise aasta Torgeri mõtteil sõita, et tegemist on küla võistlusega - aga miskipärast oli see peas kinni ja andis ikka pukis olles tunda, eriti esimiese finaal sõidu ajal ja miskipärast, kui sõitsid just liidrina
Minu arvates oli Taivo reaalne koht seal kusagil 10 kohta eespool! Tase on väga ühtlane, kui sõidad oma finaali, siis vigu ei andestata!
Teises tõusufinaalis startisin tagant 9-ndana - peale esimest ringi olin kolmas-neljas - siis tegin paari ringi jooksul vigu, vahe kärises ning lõpuks jäi edasi jõudmine ca 15 sek kaugusele.
Kui vaadata kvalifikatsiooni tulemusi, siis sekundi sees on ikka mitu meest!
Kokku võttes võib öelda - VÕISTELDA-VÕISTELDA-VÕISTELDA, siis tulevad ka tulemused
Jääme meie meeste tehtud pilte ootama . . .
79. Kuldar
83. Taivo
92. Margus
95. Ahti
110. Andres
Ehk siis kõik miskipärast tagumises neljandikus.
Rajast - rada oli kiire ja vägagi tehniline! Enamuse raskeks kohaks oligi see kiviparketiga kaetud negatiivse kaldega S-kurv. Hüpped olid kaetud vaibaga. Kogu nende kolme võistluspäeva jooksul tekkisid rajale kaks kehva auguga kohta, kus auto või võtta imeliku trajektoori, aga seda sai kergelt vältida. Samas oli kasutatud nn. murumatti piannases(roheline plastik) - see ka aitas rajal jääda korralikuks.
Tulemusi analüüsida - siis enamus jääb ikkagi tihendi taha, ei ole muud midagi öelda, sest tehnika on üldjoontes sama - eks igal asjal on omad + ja -, aga see selleks!
Minul sai mais 2 aastat mudelimaalimas elatud, seega on kõik kinni tihendis! Samas Tanel eelmise aasta "sõbranna" Katja Saksamaalt sõitis ka see aata 30......40 piirimail. Eelmisest aastast jäi meelde see, et tema alustas sõitmist ala 8...9 aastaselt ja on sellega tegelenud 15 aastat! On kuhu poole püüelda.
Finaalide päev:
Tehnika vedas siis alt Taitsi, Akaver´il olid mingid juhtmed sassi läinud ja elektroonika jumpsis! Ülejäänud ehk siis mina, kuldar ja margus tegime enam vähem oma sõitu - vähemalt saime ühe tõusufinaali kõik edasi ja järgnevas jäime hätta.
Mina üritasin ikka eelmise aasta Torgeri mõtteil sõita, et tegemist on küla võistlusega - aga miskipärast oli see peas kinni ja andis ikka pukis olles tunda, eriti esimiese finaal sõidu ajal ja miskipärast, kui sõitsid just liidrina
Minu arvates oli Taivo reaalne koht seal kusagil 10 kohta eespool! Tase on väga ühtlane, kui sõidad oma finaali, siis vigu ei andestata!
Teises tõusufinaalis startisin tagant 9-ndana - peale esimest ringi olin kolmas-neljas - siis tegin paari ringi jooksul vigu, vahe kärises ning lõpuks jäi edasi jõudmine ca 15 sek kaugusele.
Kui vaadata kvalifikatsiooni tulemusi, siis sekundi sees on ikka mitu meest!
Kokku võttes võib öelda - VÕISTELDA-VÕISTELDA-VÕISTELDA, siis tulevad ka tulemused
Jääme meie meeste tehtud pilte ootama . . .
Suhtlesin härra Drescheriga, kes siis briti sõitijaid üles putitas. Rando, millal Asso Big Bore amorte saab? Martin sõitis seal nendega esimest korda ja mitte kehvastiTaits, kas sa Lee Martiniga juttu rääkisid?
Lee Martini juures meeldis mulle Asso pusa, teate küll mida ma mõtlen (inside joke)
Burn more fuel!
Huvi pärast küsin kohe, mis marki servo ja kaua teeninud on (sõidutundi, võistlust) ? Brushlessil see eelis jah, katsetangi just BLS351-e... piduri/gaasi peal oli hea, nüüd panen rooli peale, tõenäoliselt ka hea
Mis see akaveri elektri-tehniline kala oli siis? Hirmsasti tahaks teiste vigadest õppida...
Mis see akaveri elektri-tehniline kala oli siis? Hirmsasti tahaks teiste vigadest õppida...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Ilma lipo reguta ei pidavat servodele/vastuvõtjale hea olema kui lipo resiiverisse ühendatakse. Vähemalt nii teadsid minust veel targemad inimesed rääkida.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
mm,ei. vastupidi, toimis ka ilma lipo reguta. Probleem oli lihtne - oma finaalis (koos margusega) olles umbes teine ja vist juba keegi ringiga sisse saanutest sõitis hyppel tagant sisse. Ja tulemuseks nina ees maandumine vastasnõlva. ja lipo regu küljest rebiti juhe lahti. RB mootor töötas suurepäraselt edasi. Regu vahelt välja ja lipo otse receiveri taha.RandoM kirjutas:Ilma lipo reguta ei pidavat servodele/vastuvõtjale hea olema kui lipo resiiverisse ühendatakse. Vähemalt nii teadsid minust veel targemad inimesed rääkida.
Ja uhasin edasi. teha polnud ainult siis enam midagi....
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
Futaba S9402. Sõitnud kurat teab kui kaua ja veel rohkem võistlusi. Tegelikult ju enne suurvõistlusi vahetatakse vanad juustud uute vastu, aga kus siis mina sellega...Huvi pärast küsin kohe, mis marki servo ja kaua teeninud on (sõidutundi, võistlust) ?
Ja minu kõrvalistujatele tol õhtul, et õige vastus on Paistu.
Burn more fuel!
Ega Taitsil ei olnud muidugi ühtegi autot ka kaasas kus üks tutikas ja teine veel tutikam servo peal oli, eksole. Ja ega polnud antud ka nõusolekut nende kasutamiseks, või pigemini isegi soovitust nende kasutamiseks...
Aga kommid olid head. St, ma arvan et nad on head, sest ma unustasin nad tööjuurde.
Aga kommid olid head. St, ma arvan et nad on head, sest ma unustasin nad tööjuurde.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Ajasid vist servo numbrid sassi ja mõtlesid BLS451-e. BLS251 on helika sabaservo, minuteada Futaba pole seda offroad autodel kasutamiseks spetsifitseerinud. BLS451 on BLS351-st kiirem ja võiks jah gaasil kasutada. Uurisin pikalt ja põhjalikult neid brushless servosid ja jõudsin tulemuseni, et BLS351 on overall parim neist ja sobib igalepoole, ka kõige odavam neist. IMHO pole mõtet gaasile hakata 0.02sekundit kiiremat, kuid nõrgemat ja kallimat servot panema (451 vs 351) Pigem juba mõlemad 351-ed. 100-120$ tükist BLS351 - pole nagu mõtet enam vanamoodsaid servosid väga tarbida tõesti!tomkar kirjutas:BLS351 on roolile kindlasti parem valik kui gaasi jaoks. Gaasile BLS251.
Muideks see juhtmete lahtitulemine lipo regu tagant valmistas mulle juba laua taga muret. Seetõttu tõmbasin juhtmed "ringiga" lipo regu trükiplaati altküljelt läbi teiseltpoolt välja ja kogu asi termorüüsi sisse. Nii ei saa juhe iialgi otse trükiplaadilt lahti tulla, termorüüs hoiab teda regu trükiplaadi vastas tihedalt kinni. Lennuki kiiruseregudel olen juhtmete jootekohad silikooniga üle liiminud, sobiks ka kuumliim, et need liikuma ei pääseks.
ollo, kas see aasta küsiti 6 kohta EM-ile ja saadi 6 või küsiti rohkem? Ei tea mitme hulka peaks buggys EK aasta kokkuvõttes tulema, et 2009 EM-ile saada...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Lauril hammas verel jah? Saadi 6 kohta, aga küsiti 7. Vaata selle sama teema esimesi postitusi. Mina soovitan raudselt minna. Saad kuhjaga kogemusi. Näiteks pane uued servod peale. Ja kui võimalik siis mina raudselt üritaksin järgmine aasta minna. Eks meistrikad tuleb ära võita, siis pilet juba taskus Järgmine aasta toimuvad need siis Taanis(oli vist seal).
Eks kommid pugige Rootsis ära.
Eks kommid pugige Rootsis ära.
Burn more fuel!
Nagu ma kevadel mõtlesin ja ütlesin, et see suvi võiks offroadiga veidi tõsisemalt tegeleda, ehk viitsin ka talvel ja järgmisel aastal Võiks EM-ile minna küll jah järgmisel aastal, kuigi ma buggy hetkel väga second priorityna sõidan, põhimõtteliselt truggy vanade varuosadega, niiet vaevalt et saan piisavalt hea koha kokkuvõttes
Aga enne seda on vaja meile tehnilisi radasid, kus saaks trenni teha (hint: akaver - luige raja kasutuskord?)
Aga enne seda on vaja meile tehnilisi radasid, kus saaks trenni teha (hint: akaver - luige raja kasutuskord?)
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]