Mure seoses plaaniga muuta 14 juuli võistlus kahe päevaseks!
Mure seoses plaaniga muuta 14 juuli võistlus kahe päevaseks!
Mure on siis seose kahe päevaseks muutumisega. Kuna netis on pikalt üleval olnud, et võistlus tomub 14 juuli ja ainult ühe päevasena siis on 15 juuliks ostetud juba lennuki piletid.
Usun, et selline probleem on päris paljudel, et 15 on lihtsalt ära planeeritud millekski muuks!
Usun, et selline probleem on päris paljudel, et 15 on lihtsalt ära planeeritud millekski muuks!
Võistluskalendrit ei tohiks tegelikult üldse muuta arvan mina. See, et korraldajale sobib ei tähenda see, et kõik sellega päril oleksid.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
nagu näha pole veel kindel aga plaani võib tulla
http://www.hobi.ee/index.php?option=com ... &Itemid=40
http://www.hobi.ee/index.php?option=com ... &Itemid=40
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Hakka tina tegema :
Rajaomanikele sooviavalduste saatmise tärminiks seatud aeg (22.juuni 2007 kell 18:00) on nüüdseks läbi, ning ainuke saabunud avaldus rahuldati. 2007 EM offroad mudeliklassides toimuvad Luigel!
Raja iseloomustus:
Pikkus - u200m
Laius - >4m
Hüpete arv - u20
Lihtsustatud rajaskeem (väiksmea hüpete arvuga) 1:6 skaala mudelitele.
Loomult tehniline ning muutlik.
Lisavarustus:
Rajal on saadaval 220v elekter, kompressor ning vesi. Tasuta telkimisvõimalus raja läheduses. Lähim söögikoht u. 1,5km
Treeningvõimalused:
mudeliklubi team-nbrs.com liikmetele 8.00-23.00 iga päev (liitumistingiumis uuri kodulehelt). Klubivälistele võistlejatele on rada avatud võistluste nädalal neljapäevast pühapäevani.
Lisainformatsioon:
Suure tõenäosusega muutub võistlus kahepäevaseks. Lõplik otsus selle kohta 2 nädalat enne võistlust.
Rajaomanikele sooviavalduste saatmise tärminiks seatud aeg (22.juuni 2007 kell 18:00) on nüüdseks läbi, ning ainuke saabunud avaldus rahuldati. 2007 EM offroad mudeliklassides toimuvad Luigel!
Raja iseloomustus:
Pikkus - u200m
Laius - >4m
Hüpete arv - u20
Lihtsustatud rajaskeem (väiksmea hüpete arvuga) 1:6 skaala mudelitele.
Loomult tehniline ning muutlik.
Lisavarustus:
Rajal on saadaval 220v elekter, kompressor ning vesi. Tasuta telkimisvõimalus raja läheduses. Lähim söögikoht u. 1,5km
Treeningvõimalused:
mudeliklubi team-nbrs.com liikmetele 8.00-23.00 iga päev (liitumistingiumis uuri kodulehelt). Klubivälistele võistlejatele on rada avatud võistluste nädalal neljapäevast pühapäevani.
Lisainformatsioon:
Suure tõenäosusega muutub võistlus kahepäevaseks. Lõplik otsus selle kohta 2 nädalat enne võistlust.
diugu kirjutas:tee või tina...aga ei loe kuskilt välja...et keegi plaanib seda kahepäevasex viia....
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
ma olen pigem mures raja enda pärast mis 200m pikk (umbes nagu viimase winteri siserada) ja lisaks veel 20 hüpet.
Mäletamist mööda oli kunagi kirjas EAMK reegllites ka raja minimaalne pikkus 250 meetrit mis sai võetud EFRA reeglitest ( http://www.efra.se/pdf/handb07weblocked.pdf lehekülg 100 )
Tule taevas appi
Milleks selline skate park !
Ja kui 1:6 masinatele on veelgi lühendatud rada (oletame, et 20-40 meetrit ?) siis tekib küsimus kuidas ja mismoodi seal sõita üldse on võimalik.
Pikk sirge teeb raja veelgi lühemaks umbes 45-50 meetrit
Hakkame siis lahutama maksimumidega 200 -40 -50 = 110 meetrit umbes
Lahutame ka hüppeid, et siis lühendatud variandil jääb neid umbes 15 alles ja hakkab jagunema 110 meetri peale .
ehk siis iga 7 meetri peale 1 või iga 14 meetri peale 2
kuulge rajaloojad ......... see nüüd küll ei sobi !
Mäletamist mööda oli kunagi kirjas EAMK reegllites ka raja minimaalne pikkus 250 meetrit mis sai võetud EFRA reeglitest ( http://www.efra.se/pdf/handb07weblocked.pdf lehekülg 100 )
Tule taevas appi
Milleks selline skate park !
Ja kui 1:6 masinatele on veelgi lühendatud rada (oletame, et 20-40 meetrit ?) siis tekib küsimus kuidas ja mismoodi seal sõita üldse on võimalik.
Pikk sirge teeb raja veelgi lühemaks umbes 45-50 meetrit
Hakkame siis lahutama maksimumidega 200 -40 -50 = 110 meetrit umbes
Lahutame ka hüppeid, et siis lühendatud variandil jääb neid umbes 15 alles ja hakkab jagunema 110 meetri peale .
ehk siis iga 7 meetri peale 1 või iga 14 meetri peale 2
kuulge rajaloojad ......... see nüüd küll ei sobi !
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
1. siin vist on põhiteemaks võistlus ja sellega seonduv, mitte WEB/tarkvara arendus (palun liigutage see kuhugi paremasse kohta), mitte et mul sel teemal midagi kosta poleks.
Asjast:
Ohvrood võistlus on teadupärast ikkagi seotud kiiruse ja autovalitsemisega, stiilipunkte 3D elementide sooritamise eest ei anta, samuti pole plaanis anda ka punkte kaugemale/kõrgemale lendamise eest. Moraal: rada olgu sõidetav, mitte mingi meerikamägede kogum , mille läbimise tulemusel mitte ühtegi tervet liikurit enam rajal pole. Samuti pole kuigi reaalne ja huvitav kulutada meerikamägedes turnimiseks ja juhuslikult sinna vahele sattunud sirgjooneliste lõikude läbimiseks ringiajana ca 1 minut!
Igatahes oleks huvitav vaadata seda va uut Luige rada, enne kui sellel hakata mingeid tiitlivõistlusi läbi viima. (hüpped ja muu kiiret edasiliikumist takistavad tegurid vaja ära hinnata, vajadusel vähendada.)
Korraldusliku poole pealt.
Võistlejate kohapealsel registreerimisel pistetakse kätte ajakava, millest ka kinni peetakse, ning mingeid probleeme ei tohiks tekkida võitluse ühe päeva sisse mahutamisega.
Saga Continues ....
Minuarust oleks vast õiglane vaid litsenseeritd pilootidel lubada osaleda Eesti Meistrivõistluse nime kandval võistlusüritusel?? Mis arvate, kaasmudelistid.
Tänase päeva seisuga on litsentse jagatud 52 numbri jagu, millaski Roogojal vaadeldes ja omale personaalse pondri hankinud kodanike aliasi vaadates tundub et ca 40 tegelast on seni kusagil varjusurmas.
Asjast:
Ohvrood võistlus on teadupärast ikkagi seotud kiiruse ja autovalitsemisega, stiilipunkte 3D elementide sooritamise eest ei anta, samuti pole plaanis anda ka punkte kaugemale/kõrgemale lendamise eest. Moraal: rada olgu sõidetav, mitte mingi meerikamägede kogum , mille läbimise tulemusel mitte ühtegi tervet liikurit enam rajal pole. Samuti pole kuigi reaalne ja huvitav kulutada meerikamägedes turnimiseks ja juhuslikult sinna vahele sattunud sirgjooneliste lõikude läbimiseks ringiajana ca 1 minut!
Igatahes oleks huvitav vaadata seda va uut Luige rada, enne kui sellel hakata mingeid tiitlivõistlusi läbi viima. (hüpped ja muu kiiret edasiliikumist takistavad tegurid vaja ära hinnata, vajadusel vähendada.)
Korraldusliku poole pealt.
Võistlejate kohapealsel registreerimisel pistetakse kätte ajakava, millest ka kinni peetakse, ning mingeid probleeme ei tohiks tekkida võitluse ühe päeva sisse mahutamisega.
Saga Continues ....
Minuarust oleks vast õiglane vaid litsenseeritd pilootidel lubada osaleda Eesti Meistrivõistluse nime kandval võistlusüritusel?? Mis arvate, kaasmudelistid.
Tänase päeva seisuga on litsentse jagatud 52 numbri jagu, millaski Roogojal vaadeldes ja omale personaalse pondri hankinud kodanike aliasi vaadates tundub et ca 40 tegelast on seni kusagil varjusurmas.
Paar komentaari raja kohta...
1) rada sai tehtud selline, et oleks võimalik kohalikes oludes teha trenni enam vähemgi talutavalt sarnasel rajal võrreldes vähegi suuremate võistlustega. Vaadake soome radasi, või kasvõi läti kõige uuemat rada. Kogu maailmas on trend, et nn euro-style siledad rajad on asendumas us-style hüpeterohkete radadega.
Soovitan soojalt minna proovima Lavanko või Turu rada.... Lavankot võimalus proovida juba see nädalavahetus, Hobao Cup...
2) raja pikkus hakkab juba kiskuma sinna 300m kanti (varuplats läks kah käiku).
3) Stiilipunkte tõesti ei anta, kuid mõju ringiaegadele on tõesti suur. Isiklik kogemus näitab, et meie tipptase (rando, janko) jääb põhjamaade omast ca 20% alla (ringiaegade põhjal).
4) korraldusliku poole pealt sõna ei võta, ma ei korralda. Mulle isiklikult meeldiks kahepäevane (st neljapäevane). Neljapäeval vabatreening, reedel grupitreening ja jagamine alagrupiddesse, laupäeval eelsõidud (ja paar finaali), pühapäeval bagi finaalid.
1) rada sai tehtud selline, et oleks võimalik kohalikes oludes teha trenni enam vähemgi talutavalt sarnasel rajal võrreldes vähegi suuremate võistlustega. Vaadake soome radasi, või kasvõi läti kõige uuemat rada. Kogu maailmas on trend, et nn euro-style siledad rajad on asendumas us-style hüpeterohkete radadega.
Soovitan soojalt minna proovima Lavanko või Turu rada.... Lavankot võimalus proovida juba see nädalavahetus, Hobao Cup...
2) raja pikkus hakkab juba kiskuma sinna 300m kanti (varuplats läks kah käiku).
3) Stiilipunkte tõesti ei anta, kuid mõju ringiaegadele on tõesti suur. Isiklik kogemus näitab, et meie tipptase (rando, janko) jääb põhjamaade omast ca 20% alla (ringiaegade põhjal).
4) korraldusliku poole pealt sõna ei võta, ma ei korralda. Mulle isiklikult meeldiks kahepäevane (st neljapäevane). Neljapäeval vabatreening, reedel grupitreening ja jagamine alagrupiddesse, laupäeval eelsõidud (ja paar finaali), pühapäeval bagi finaalid.
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
Rada ju veel valmis pole , vara hõisata , mis seal on ja mida ei ole . Soomes pole käinud , aga seda tean küll, et omal ajal Jouni ütles vanal Tartu rajal : Tahaks Tartu rajal sõita mitte Soome radadel turnida . Samuti norm hüpetega paljudele ihaldatud Läti rada . Eks Tallinna pool ole suht tasane , seepärast neid hüppeid sealsetele radadele juurde kasvabki .
Muidugi peakski nii olema , et EAMK hoiabki silma peal rajal kui peaksid toimuma meistrikad , on ju enamusel litsensi eest makstud ja seega tahaks sõita rajal mis on kohandatud vastavalt reeglitele . Ja veel peaksid võistlejad korjama kampapeale raha ja kinkima korraldajatele kellad ja sunniviisiliselt õpetama kella tundma , OLEKS IKKAGI VAST ABIKS ÕIGEAEGSETELE VÕISTLUSTE ALGUSELE .
Muidugi peakski nii olema , et EAMK hoiabki silma peal rajal kui peaksid toimuma meistrikad , on ju enamusel litsensi eest makstud ja seega tahaks sõita rajal mis on kohandatud vastavalt reeglitele . Ja veel peaksid võistlejad korjama kampapeale raha ja kinkima korraldajatele kellad ja sunniviisiliselt õpetama kella tundma , OLEKS IKKAGI VAST ABIKS ÕIGEAEGSETELE VÕISTLUSTE ALGUSELE .
kuulge...mis vahe seal on...kas rada on 200m või 500 m pikk.on tal 20 hypet...40...või ainult 2....meistrid SELGITATAXE ju just sellel rajal...väga ebaloogiline olex nyyd mõelda...et see rada peab KÕIKIDELE sobima....et kõik olex asjaga rahul jne...ALATI on keegi kellel on miskit ytlemist....kuna selgitataxe MEISTRID....siis peax need sõitjad suutma kohaneda iga rajaga....vähemalt tahax loota....ja tehnika peax olema kah ikkagi meistrile vääriline...st...kestma...ning sõitja ise peax loomulikult suutma hinnata oma sõiduoskusi ja tehnika vastupidavust...ma arvan et see kõik kokku ongi nagu...meistrix saamise eeldus....nii arvan mina ...
Vahe on ikka suur ....... aga ei viitsi ja ei taha vaielda ........ vaid pigem peaks olema kompromissid.
EAMK kui kõrvaline osapool vaatab raja üle ja teeb oma arvamuse kas see sobib kõikidele klassidele ja mis ei sobi jne.
Mina kes hetkel 1:6 masinate esindaja soovin avaldada ka arvamust kas meie trimmerid seal sõidavad või ukerdavad ja kui ukerdavad siis ei ole see rada meile sobilik ning palun rajameistritel teha see sõidetavaks vastavalt EFRA reeglitele kus on kirjas, et hüpped peavad olema kooskõlas auto mastaabide ja eripäradega.
Kui hüpped lõhuvad autot vale hüpeka nurga tõttu ei ole see kahjuks ainud sõitja mure ja see viga tuleb korrigeerida.
Ma saan aru, et rada arendavad mehed kes sõidavad nitrokatega aga kas seal ei peaks juures olema ka näiteks 1:5 / 1:6 masinate esindajad !
EAMK kui kõrvaline osapool vaatab raja üle ja teeb oma arvamuse kas see sobib kõikidele klassidele ja mis ei sobi jne.
Mina kes hetkel 1:6 masinate esindaja soovin avaldada ka arvamust kas meie trimmerid seal sõidavad või ukerdavad ja kui ukerdavad siis ei ole see rada meile sobilik ning palun rajameistritel teha see sõidetavaks vastavalt EFRA reeglitele kus on kirjas, et hüpped peavad olema kooskõlas auto mastaabide ja eripäradega.
Kui hüpped lõhuvad autot vale hüpeka nurga tõttu ei ole see kahjuks ainud sõitja mure ja see viga tuleb korrigeerida.
Ma saan aru, et rada arendavad mehed kes sõidavad nitrokatega aga kas seal ei peaks juures olema ka näiteks 1:5 / 1:6 masinate esindajad !
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
kui juba jutt radade ja hypete peale läks, siis võtaks ka sõna. Nimelt olen täheldanud, et trimmerid sõidavad tihtipeale katteta hypped auku, ehk höövedavad ära, ei väida, et see on trimmerite süü, sest nad lihtsalt on sellised mis teha. Aga rajameister võiks olukorda ettenäha, ning hypped mistraga katta, siis ei tekiks seda ohtu.
Just my ...
Just my ...
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
võtke kätte labidas ja ehitage rada,mitte ärge kommentaarige siin mitu hüpet,kui pikk jne.inimesed näed võtsid labida ja ehitavad,keegi pole oma silmaga rada näinud ja juba teil ei sobi sõita(või te ei oska)(mina ei oska aga õpin vaikselt)minule isiklikult meeldivad väga hüpped sellepärast ma ohvroodi sõidangi,muidu oleks ammu onnroodis sõitmas,au tuleb nendele vendadele anda ja labidas käes appi minna....igatahes väärt ettevõtmine
P.S kui abi vaja olen käpp
P.S kui abi vaja olen käpp
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Kodanik akaver võiks panna ülesse ka mõne pildi präägusest raja olukorrast.Ise olen silmaga rada näinud ja minule tundus ta hästi tehniline.Palju rütmi seksioone ja ka pöördega tabeltop.Rada oli siis küll hästi kompaktne ja kokku surutud aga kui akaver ütles et käiku läks ka abi plats siis on loota natuke suuremat rada.
Kommentaar : Rajaomanikele sooviavalduste saatmise tärminiks seatud aeg (22.juuni 2007 kell 18:00) on nüüdseks läbi, ning ainuke saabunud avaldus rahuldati. 2007 EM offroad mudeliklassides toimuvad Luigel!
Kes võttis selle risti kanda peab kandma selle lõpuni arvestades reegleid ja eripärasid. Pärast meistrikaid tulgu või veeuputus.
Vaataks meeleldi raja isegi üle nagu ka paljud teised tegelased kui vaid keegi täpsustaks kus see asub jne !
Ja mis ajast Off-road on hüppamine !
Au annamegi eelduseks, et iga klass saab muretult rada läbida.
Arvestama peab ju kõigiga seda enam, et tegu on Meistrivõistlustega !
Me võime siin arvata mida tahame aga eks lõpusõna ütleb EAMK ja kui see ütleb, et sobib kõigile siis mis seal ikka eks lõhume siis oma kallist tehnikat ja loodame, et lõpuni vastu peame.
Kes võttis selle risti kanda peab kandma selle lõpuni arvestades reegleid ja eripärasid. Pärast meistrikaid tulgu või veeuputus.
Vaataks meeleldi raja isegi üle nagu ka paljud teised tegelased kui vaid keegi täpsustaks kus see asub jne !
Ja mis ajast Off-road on hüppamine !
Au annamegi eelduseks, et iga klass saab muretult rada läbida.
Arvestama peab ju kõigiga seda enam, et tegu on Meistrivõistlustega !
Me võime siin arvata mida tahame aga eks lõpusõna ütleb EAMK ja kui see ütleb, et sobib kõigile siis mis seal ikka eks lõhume siis oma kallist tehnikat ja loodame, et lõpuni vastu peame.
kaval kirjutas:võtke kätte labidas ja ehitage rada,mitte ärge kommentaarige siin mitu hüpet,kui pikk jne.inimesed näed võtsid labida ja ehitavad,keegi pole oma silmaga rada näinud ja juba teil ei sobi sõita(või te ei oska)(mina ei oska aga õpin vaikselt)minule isiklikult meeldivad väga hüpped sellepärast ma ohvroodi sõidangi,muidu oleks ammu onnroodis sõitmas,au tuleb nendele vendadele anda ja labidas käes appi minna....igatahes väärt ettevõtmine
P.S kui abi vaja olen käpp
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Kas te ei leia, et tele vaidlus kisub mõtetuks ? Samahästi võiks vaielda teemal, mitu puud on mets.kaval kirjutas:mis ajast ohvrood on siledal sõitmine ?minu arusaama järgi on ohvrood erinevate head tehnikat nõudvate takistustega sõit(hüpped,kurvid,kalded jne.),milleks ei ole kindlasti siledal vuramine
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
olen kõigega nõus,20 hüpet on liig,(arvan,et loetud koos maandumis nõlvaga)aga pole vaja lahmida,et see ei sobi ja sellele ei sobi see,võtke ette ja ehitage rada siis,nagu teile sobib,mina isiklikult võin sõita kus iganes,ka roogojal andke armu ja minge appi tegelastele kes on püha asja ette võtnud ja ehitavad raja,mitte ärge otsige abi reeglitest EFRA,EAMK jne.me peaks tegelikult kõik õnnelikud siin olema,et keegi üldse sellise asja ette võttis ja roogojale lisaks ühe raja viitsis ehitada.
l
ja hr.pihus küsimus sulle :mitu puud on siis metsas ?
l
ja hr.pihus küsimus sulle :mitu puud on siis metsas ?
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Sile = asfalt või betoon minu jaoks ja ükskõik milline maastik ongi offroad. See mida sina kirjeldad kisub sinna takistussõidu kanti kus nüüd juba korraldatakse ka võistlusi. http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=1936kaval kirjutas:mis ajast ohvrood on siledal sõitmine ?minu arusaama järgi on ohvrood erinevate head tehnikat nõudvate takistustega sõit(hüpped,kurvid,kalded jne.),milleks ei ole kindlasti siledal vuramine
1:6 masinad tahavad hüppamiseks hoogu saada ja kui piisavalt kiirendada pole võimalik siis tuleb hüpetest üle kulgeda. Suuresti on see probleem ka Roogojal, et ei saa hoogu üles paljudes kohtades.
Raja ehitusega ära mulle nähva, sest olen koos teiste tartlastega 2 SÕIDETAVAT rada ehitanud.
Võistluste 2 päevaseks muutmisele olen isiklikult vastu aga kui teisiti kohe kuidagi ei saa, mis siis ikka.
miks te siis Tartu rada betoonist ei valanud ? minupärast sõida või parketti pidi ja keegi pole SULLE midagi NÄHVAND seoses raja ehitusega,pole aimugi kuidas sa end puudutatuna said tunda aga see selleks,sai jälle teemat arendada.siimuonu kirjutas:Sile = asfalt või betoon minu jaoks ja ükskõik milline maastik ongi offroad. See mida sina kirjeldad kisub sinna takistussõidu kanti kus nüüd juba korraldatakse ka võistlusi. http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=1936kaval kirjutas:mis ajast ohvrood on siledal sõitmine ?minu arusaama järgi on ohvrood erinevate head tehnikat nõudvate takistustega sõit(hüpped,kurvid,kalded jne.),milleks ei ole kindlasti siledal vuramine
1:6 masinad tahavad hüppamiseks hoogu saada ja kui piisavalt kiirendada pole võimalik siis tuleb hüpetest üle kulgeda. Suuresti on see probleem ka Roogojal, et ei saa hoogu üles paljudes kohtades.
Raja ehitusega ära mulle nähva, sest olen koos teiste tartlastega 2 SÕIDETAVAT rada ehitanud.
Võistluste 2 päevaseks muutmisele olen isiklikult vastu aga kui teisiti kohe kuidagi ei saa, mis siis ikka.
keegi pole ka teie radade kohta nagu midagi maininud imelik
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Millal rajaga tutvuda saab ?
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
võiks rääkida asjast mitte mingi nõmeda vastusega teemat solkida !
kaval kirjutas:peale võistlust
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
õige mõteJAN kirjutas:Võiks ju teema lukku panna , kuni mingite raja piltide avalikustamiseni . Mõtetu vaidlus , vaid jutu tasandil , ehk on siiski enne võistlust võimalus piltidega tutvuda .
ja veel hr.Sinuhobile,ennem kui teemasse midagi kirjutad siis loe pealkiri läbi ja otsusta siis kes teemat solgib
Mure seoses plaaniga muuta 14 juuli võistlus kahe päevaseks! oli teemaks
Viimati muutis kaval, 01.07.2007 21:52, muudetud 1 kord kokku.
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
Saab näha ja saab proovida: http://www.hobi.ee/index.php?option=com ... =07&day=08
Muul ajal ainult klubi liikmetele.
Muul ajal ainult klubi liikmetele.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
kuskohas see seal täpsemalt paikneb ?
Kas ehk saaks läbi delfi regio kuidagi täpsustatud asukohta
Kas ehk saaks läbi delfi regio kuidagi täpsustatud asukohta
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Kuidas sõita luige rajale:
Järvelt keera vana viljandi mnt peale.
Sõida otse umbes 7 km. (Tallinn lõppeb umbes 4 km kohal).
Sõida, kuni vasakut kätt tee ääres on silt kirjaga "LUIGE KESKUS". Silt näitab üle tee paremale.
Keera paremale.
Sõida otse ca 300m, kuni jõuad nn nõukaaegse väravani - valvur jne. Kui värav kinni, jää seisma ja oota, valvur avab (või roni autost välja ja ava ise).
Nüüd sõida veel otse ca 70 m, kuni oled ninaga vastu garaazide kompleksi. Gaarazide taga see rada ongi, keera paremale ja sõida ymber garaazide.
Järvelt keera vana viljandi mnt peale.
Sõida otse umbes 7 km. (Tallinn lõppeb umbes 4 km kohal).
Sõida, kuni vasakut kätt tee ääres on silt kirjaga "LUIGE KESKUS". Silt näitab üle tee paremale.
Keera paremale.
Sõida otse ca 300m, kuni jõuad nn nõukaaegse väravani - valvur jne. Kui värav kinni, jää seisma ja oota, valvur avab (või roni autost välja ja ava ise).
Nüüd sõida veel otse ca 70 m, kuni oled ninaga vastu garaazide kompleksi. Gaarazide taga see rada ongi, keera paremale ja sõida ymber garaazide.
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
-
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22.09.2005 13:01
Kas keegi oleks hea ja viskaks mu kuskilt luigelt rajal peale?Ise trandsporti ei oma.Marsaga saaks luigele sõita.
Up!
Up!
Viimati muutis motokrosser, 09.07.2007 12:44, muudetud 1 kord kokku.
Noniii .......... rajal siis käidud tsipa sõidetud jne .
Kommentaariks siis ehk niipalju, et loodetavalt tuleb ikka Meistrikate jaoks rajapikendus ilma suurtemate viguriteta sest 1:6 klassile on hetkel olemasolev rada tänu teatud atraktsioonide ärajäämise tõttu ikka maru lühike ja sõitmine veerand gaasiga
Soovitus kõigile trimmeritele : Pull-start katke 100% kinni
Kommentaariks siis ehk niipalju, et loodetavalt tuleb ikka Meistrikate jaoks rajapikendus ilma suurtemate viguriteta sest 1:6 klassile on hetkel olemasolev rada tänu teatud atraktsioonide ärajäämise tõttu ikka maru lühike ja sõitmine veerand gaasiga
Soovitus kõigile trimmeritele : Pull-start katke 100% kinni
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Rada tehniliselt ise enesest oli päris huvitav eriti see nö pikk lauge kurv koos valliga ja kaldseinaga puki juures. Mõnes kohas oleks rada vaja veel korrigeerida ja kõrvaldada nö puudusi.
Halb on see et rajamehhaanikutele ei ole eriti ruumi ja tuleb joosta mudelit päästma kohati üle mitme raja ja takistuse. Lõpuks on sul kett üsna maas ja arvestades veel et hingeldades ei ole seal üldse õhku tolm ja ving on püsti
Igatahes loodab et enne võitlust sajab natuke vihma maha et seda tolmu vähem oleks ja kindlasti vaja läbimõelda rajamehhaanikute kohad
Mul siiamaani lihased kanged jooksmisest ja hüppamisest Hea trenn oli mitte ainult mudeli juhtimise osas kui ka füüsilises mõttes . Väga hea vaheldus!
Halb on see et rajamehhaanikutele ei ole eriti ruumi ja tuleb joosta mudelit päästma kohati üle mitme raja ja takistuse. Lõpuks on sul kett üsna maas ja arvestades veel et hingeldades ei ole seal üldse õhku tolm ja ving on püsti
Igatahes loodab et enne võitlust sajab natuke vihma maha et seda tolmu vähem oleks ja kindlasti vaja läbimõelda rajamehhaanikute kohad
Mul siiamaani lihased kanged jooksmisest ja hüppamisest Hea trenn oli mitte ainult mudeli juhtimise osas kui ka füüsilises mõttes . Väga hea vaheldus!
Paneme nüüd 7-10 trimmerit ka rajale ja oh siis seda möllu seal
Tolm on jah karm ja eriti kui seda seal palju saab olema nii, et rajamehaanik ei näe kuhu minna ja ei näe ka mis kuskilt tulemas on !
Ega kellegil pole tuletõrjes tutvusi et ehk saaks ühe pritsumeeste masina sinna kastma ?
Tolm on jah karm ja eriti kui seda seal palju saab olema nii, et rajamehaanik ei näe kuhu minna ja ei näe ka mis kuskilt tulemas on !
Ega kellegil pole tuletõrjes tutvusi et ehk saaks ühe pritsumeeste masina sinna kastma ?
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd