EK Offroad 2007 1. etapp
Ma olen vist vahepeal midagi olulist maha maganud, kas tiimiväliselt ka võistelda annab või see tiimi arvestus on mingi uus lisalõbu? Ise ei saa kahjuks enne võistelda, kui oma masinalt talve-etapil välja laenatud servod ükskord kaaskodanikelt tagasi saan... paistab, et saatus tahab pidevalt teisiti..
Punktiarvestuse pidamise reeglid on publitseeritud portaalis hobi.ee tasub vaadata.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Punktiarvetuse pidamine on jabur minumeelest.
Näide :
Tiim1
Klass1 sai sõitja 50 punkti
Klass2 sai sõitja 50 punkti
Klass3 sai sõitja 40 punkti
Keksmine ~46
Tiim2
Klass1 sai sõitja 47 punkti
Klass2 sai sõitja 47 punkti
Keksmine ~47
Kus on loogika?
Näide :
Tiim1
Klass1 sai sõitja 50 punkti
Klass2 sai sõitja 50 punkti
Klass3 sai sõitja 40 punkti
Keksmine ~46
Tiim2
Klass1 sai sõitja 47 punkti
Klass2 sai sõitja 47 punkti
Keksmine ~47
Kus on loogika?
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Eino loogika on kuid teamide arvestuses saab kõige parema tulemuse juhul kui ühes klassis võit ära tuleb ja ülejäänud klassides enam rajale ei minda. Näide: mina võitsin trimmerite klassi (50p) ülejäänud vennad sellepeale oma klassides rajale ei lähe (mis on muidugi tegelikult väga kaheldav kuid siiski) ja ongi keskmine 50p.
Ma pole muidugi neid punktiarvestuse reegleid teamide osas läbi lugenud nii, et ma võin ka pada ajada ja sellisel juhul tuhat vabandust.
Ma pole muidugi neid punktiarvestuse reegleid teamide osas läbi lugenud nii, et ma võin ka pada ajada ja sellisel juhul tuhat vabandust.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
tomkar kirjutas:Eino loogika on kuid teamide arvestuses saab kõige parema tulemuse juhul kui ühes klassis võit ära tuleb ja ülejäänud klassides enam rajale ei minda. Näide: mina võitsin trimmerite klassi (50p) ülejäänud vennad sellepeale oma klassides rajale ei lähe (mis on muidugi tegelikult väga kaheldav kuid siiski) ja ongi keskmine 50p.
Ehk siis 50 asemel saaksite 25 punkti.2.2 Arvestatakse finaali jõudnud tiimiliikmete punkte, kui finaali jõuab alla kahe tiimiliikme siis jagatakse finalisti punktid kahega.
Sest tiimis ei pea olema nelja võistlejat. Nii on võimalik ka tiimidel, kus näiteks üks võistleja on kanaaridel puhkamas endiselt konkureerida.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Lugesin hobi.ee portaali ja nägin sellist asja :
Team B-Est tulemuse kohta on esitatud määrustiku punkti 4.4 nõuetele vastav protest punkti 1.9.4 alusel. Protest on läbivaatamisel, tähtaeg otsuse tegemiseks on 17.mai 2007 12:00
See otsus ei saa olla mingil juhul positiivne. Osadel sõitjatel on kirjas margiks '???' aga see ei vasta kindlasti tõele. Sellist marki pole olemas.
Reeglid ei ütle ka seda, et ma pole veel kindel millega ma sõidan siis on see lubatud. Siis võin ma pannagi endale kirja ??? ja sõidan millise auto või mootoriga tahes ja vahetan marki millal tahan. Tehke siis palun masinatele tehniline kontroll võistluste ajal mitte aga pärast võistlusi.
Iga asi trahv ja trahv või 300 ja 500 krooni. Kui arve maksmata kas võtame ka viivist? või kui võitja tiim meenet ei saanud rakendame korraldaja suhtes trahvi?
Nüüd palun öelge mulle, et ma olen loll ja sain valesti aru
Ja veel, tehke ikka reeglid ennem ära ja näidake neid tiimidele aga mitte ei tee neid hiljem ja siis peksame neid.
Team B-Est tulemuse kohta on esitatud määrustiku punkti 4.4 nõuetele vastav protest punkti 1.9.4 alusel. Protest on läbivaatamisel, tähtaeg otsuse tegemiseks on 17.mai 2007 12:00
See otsus ei saa olla mingil juhul positiivne. Osadel sõitjatel on kirjas margiks '???' aga see ei vasta kindlasti tõele. Sellist marki pole olemas.
Reeglid ei ütle ka seda, et ma pole veel kindel millega ma sõidan siis on see lubatud. Siis võin ma pannagi endale kirja ??? ja sõidan millise auto või mootoriga tahes ja vahetan marki millal tahan. Tehke siis palun masinatele tehniline kontroll võistluste ajal mitte aga pärast võistlusi.
Iga asi trahv ja trahv või 300 ja 500 krooni. Kui arve maksmata kas võtame ka viivist? või kui võitja tiim meenet ei saanud rakendame korraldaja suhtes trahvi?
Nüüd palun öelge mulle, et ma olen loll ja sain valesti aru
Ja veel, tehke ikka reeglid ennem ära ja näidake neid tiimidele aga mitte ei tee neid hiljem ja siis peksame neid.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Tiimide arvestuse reeglid juba mõnda aega hobi.ee-s nähtaval olnud ja 25.04 on sinna viimased muudatused tehtud? Mina ntx teatasin Randole oma mootori vahetusest.asterix kirjutas:Ja veel, tehke ikka reeglid ennem ära ja näidake neid tiimidele aga mitte ei tee neid hiljem ja siis peksame neid.
Muidugi minu arust ei muuda see midagi kui keegi sõidab mingi muu masina või mootoriga kui algselt kirjas. Ntx tegi Guido võistluspäeva hommikul autoostu, et üldse sõita saada. Kas selle eest peaks tiimi karistama? Ma arvan et mitte, Rando äkki sa loobud sellest mudeli ja mootori teemast reeglites?
Viimati muutis antia, 16.05.2007 21:32, muudetud 1 kord kokku.
Kahjuks olen mina selles tiimide vahelises jamas tõesti süüdi.
Miks siis ei ole Taivo vastu protesti?
Näiteks Taivo kes oli reg. RB mootoriga oli finaalis peal midagi muud. Kui see mootor on RB söön enda mütsi ära.
http://picasaweb.google.com/mudelism/Pr ... 1534014610
Ütleme nii, et ei soovi vorsti küpsetajat rajal näha.
Miks siis ei ole Taivo vastu protesti?
Näiteks Taivo kes oli reg. RB mootoriga oli finaalis peal midagi muud. Kui see mootor on RB söön enda mütsi ära.
http://picasaweb.google.com/mudelism/Pr ... 1534014610
Ütleme nii, et ei soovi vorsti küpsetajat rajal näha.
Taivo Murumäe "taits"
Eesti meister 2005 klassis 1:8 Rallycross
Mudel: Kyosho MT777 Spec1
Mootor: Sirio
Võistlusklass: 1:8 Rallycross
http://www.hobi.ee/index.php?option=com ... &Itemid=40
Veel midagi? Eks kui kõht tühi, siis häirib ikka see, et vorstid küpsevad ja taldrikul ettekantakse
Eesti meister 2005 klassis 1:8 Rallycross
Mudel: Kyosho MT777 Spec1
Mootor: Sirio
Võistlusklass: 1:8 Rallycross
http://www.hobi.ee/index.php?option=com ... &Itemid=40
Veel midagi? Eks kui kõht tühi, siis häirib ikka see, et vorstid küpsevad ja taldrikul ettekantakse
Burn more fuel!
Võtke nüüd kõik marurahulikult....Taits kirjutas:Veel midagi? Eks kui kõht tühi, siis häirib ikka see, et vorstid küpsevad ja taldrikul ettekantakse
Ilmselgelt on siin kohti, mida võiks yle vaadata ja mida võibolla parandada. Asi tuleb ette võtta objektiivselt ja selliselt et võidaks sport.
Praegu mina näiteks ei näe põhjust, miks üldse masina 48h ette teatamise reegel olemas on kuna seda isegi korraldaja eiranud on. Ja seda täiesti emotsioonita...
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Reeglid olid juba mõndaaega enne võistlust üleval kõigile tutvumiseks ja me kõik oleks saanud oma kommentaarid ettepanekud edastada me võiksime natukene tõsisemalt sellesse suhtuda. Kui ei oleks seda protesti esitatud siis ei oleks ka seda arutelu ja järgmine võislus läheks samamoodi.
Reeglite mõte on see, et need peavad olema põhjendatud ja et neid tuleb järgida ka "võistluste korraldaja" peab neid jälgima ja mõned veel kellel ??? auto ja mootori kohapeal.
Nüüd peaks minuarust võistluste korraldaja oma sõna sekka ütlema kuidas ja miks nii juhtus. Ja kas järgmine võistlus on reeglite järgi või on mööndused ka lubatud, sest kui järgmine protest esitatakse järgneb sellele samasugune arutelu.
Reeglite mõte on see, et need peavad olema põhjendatud ja et neid tuleb järgida ka "võistluste korraldaja" peab neid jälgima ja mõned veel kellel ??? auto ja mootori kohapeal.
Nüüd peaks minuarust võistluste korraldaja oma sõna sekka ütlema kuidas ja miks nii juhtus. Ja kas järgmine võistlus on reeglite järgi või on mööndused ka lubatud, sest kui järgmine protest esitatakse järgneb sellele samasugune arutelu.
paar sõna nendest ???? põhjustest team-nbrs.com puhul.
Minu truggy kohapeal on ??? sest ta on tõesti ???. Ise tehtud hästi tehtud, meenutab küll kyoshot kohati, kuid ainult meenutab.
Rando kohapeal ???? sest tal ei olnud selge, mis autoga ta sõitma hakkab. Uus auto (Hyper laekus karbis minu laua peale reede õhtul kell 22:30, mootor sai karbist väja ca 3:00 ja 4:00 alustasime sissesõiduga.
Iseküsimus muidugi on, kas ja kuidas seda mudelimarki/mootorit peaks jälgima....
Minu truggy kohapeal on ??? sest ta on tõesti ???. Ise tehtud hästi tehtud, meenutab küll kyoshot kohati, kuid ainult meenutab.
Rando kohapeal ???? sest tal ei olnud selge, mis autoga ta sõitma hakkab. Uus auto (Hyper laekus karbis minu laua peale reede õhtul kell 22:30, mootor sai karbist väja ca 3:00 ja 4:00 alustasime sissesõiduga.
Iseküsimus muidugi on, kas ja kuidas seda mudelimarki/mootorit peaks jälgima....
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
Asi ei ole auhinnas ja me ei ragista ka. Kuid minuarvamus on kui reeglid on kirjas, siis peaks neid ka respekteerima. Kui on kirjas reegel mis ei ole oluline, siis mõnele võib mõni teine reegel ebaolulisena tunduda mida võiks eirata jne. Mina kui uustulnuk lugesin reegleid ja tegin vastavalt nendele kuid nüüd jääb mulje, et auto ja mootori võin ka võistluspäeval valida.
Ega EAMK reeglid (need mille järgi EK) käib ei keelagi mootorit vahetada ja see arutelu siin saab puudutada vaid Teamide arvestuse osa. Teamide arvestuse osa suhe EAMK EK'ga on vaid see, et samade võistlustulemuste alusel arvestatakse mingi teiste reeglite alusel veel mingit lisatulemust.antia kirjutas:.. vähemalt peaks reeglitesse tekitama variandi, et kui mootor kotti jookseb vms muu sarnane jama mootori või autoga siis saab seda kuidagi asendada. Või siis variant, et selline sõitja on võimalik teamiarvestusest välja jätta.
Samuti võiks anda näiteks välja eriauhinna kõige rohkem punkte kokku saanud võistlejale EK sarjas jms. See on igaühe oma voli arvutada samadel tulemustel, mingite reeglite alusel, mingeid muid tulemusi. EAMK tulemust aga need arvutused ega reeglid, mille alusel neid tehakse, ei mõjuta.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Tegelikult ei tea. Kuna ma teda isiklikult ei tunne, siis ei ole päris õige tema üle kohut mõista. Küll aga ma tean, et kui aritmeetiline keskmine võtta, siis on mehed paremad kokad kui naised. (sveitsi sõltumatu labori hinnagul)tomkar kirjutas:arvad, et ta ei oska köögis midagi teha?
Just, iga inimene peaks tegema seda mida ta kõige paremini oskab.tomkar kirjutas: EDIT: seni on siis teema OT ja lööme pläraga aega surnuks kuni otsus sünnib?
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Ei tahaks ebaviisakas olla, aga tahaks näha juba võistlusest pilte.
Enamusi võibolla see ei huvita, kuid tean paari, keda huvitab.
Et kallid piltnikud, ärge jätke fotosid sahtlipõhja tolmu koguma!
Jagage ka meiega.
Enamusi võibolla see ei huvita, kuid tean paari, keda huvitab.
Et kallid piltnikud, ärge jätke fotosid sahtlipõhja tolmu koguma!
Jagage ka meiega.
http://nagi.ee/profile/Rixy
Standard Monstertruck 1:8 TeamLosi LST2 with Radio JR XS-6 Synthesized FM 40MHz system
Standard Monstertruck 1:8 TeamLosi LST2 with Radio JR XS-6 Synthesized FM 40MHz system