syncmahv kirjutas:Ma ei saa aru sellest et kas inimesed ei oska enam lugeda?
Teeme nimi on ju Pilte Mujalt Maailmast.
Mis te neist videodest siia topite, tehke selleks eraldi teema.
kuna videoid tundub väga noored postitavat, võib arvata, et pole veel piisavalt koolis käidud ja tänu sellele on lugemisoskus pea olematu
Postitatud: 01.09.2007 16:50
Postitas motokrosser
Isikud peaks olema 10 pluss kes videosi postitavad.
Mina olen hetkel 10.
Postitatud: 01.09.2007 20:24
Postitas oliwer999
sellepärast 10+ et sina oled kymme? mudu oleksid 12+ pannud eksju haha
pole vaja vanuse piirangut
muide...''Üldine'' foorumis on selline pealkiri nagu ''Videod''
postitage sinna need lahedad videod
Postitatud: 09.09.2007 21:00
Postitas RonM
Mis te sellest ideest aravate.
No nii Zebra1188 on plaan ka siukest ehitada või mis ?
Postitatud: 10.09.2007 15:06
Postitas oliwer999
lõigud liht katuse ära et oleks convertible? pole väga raske
lahe on jah aga ma ei saa aru nendest ameeriklastest. Matab meeletu pappi alla ja kordagi mudelit käima ei pane ja ei katsetagi teda...
Selge see et tehnika peab liikuma, korra kuus mõne minuti võiks lasta mudelil töötada ja sõita...
Kusjuures olles USA's ma käisin Vintage Car show'l ja seal olid tõesti mõned vennad kes tõid auto kohale haagisega kordagi käivitamatta autot ja küsimusele kas auto ei tööta vastati jumala tõsidusega et auto töötab aga autot on käivitatud ainult 2 korda et nagu see lisab sellele väärtust...
ma arvan et lauri saadetud lingilt nähtud kahjustused juhtusid nii, et 2 8aastast poissi küsisid seda autot korraks vaadata ja auto omanik keeras 3-ks minutiks selja...
Postitatud: 21.09.2007 10:34
Postitas uljaspea
Tehti väike katsetus 1/8 versus 1/1.
Kahjuks see kord võitis 1/1
Viimaste piltide hulgas oli test tehtud samuti elekrikaga.
Aga kahjuks peame kogema, et 1/1 sai jälle suurima karika.
Seega seis hetkel 0:2 juhib 1/1
Postitatud: 21.09.2007 12:36
Postitas Daniel
uljaspea kirjutas:Tehti väike katsetus 1/8 versus 1/1.
samas mõõtkavas peaks arvestama raja pikkust
vaevalt et sõiduatol sama kaalu ja jõu suhe on
elektrikate jõusuhtest ei tasu yldse mainida
Postitatud: 21.09.2007 15:49
Postitas Zebra1188
Nii juhtub, kui igasugu lahtised detailid vedelevad teel, kus kiirused on suured
Postitatud: 24.10.2007 10:01
Postitas Zebra1188
Miks küll meil Driftimisega nii aktiivselt ei tegeleta??
Postitatud: 24.10.2007 16:57
Postitas syncmahv
Oleks kõva reklaam taga siis vb isegi tegeletaks.
Ma olen täiestikindel et paljusi inimesi huvitaks see idee kui kuuleksid seda kuskilt Sky+st
aga noh eks see reklaam maksa ka päris hüva summa
Postitatud: 24.10.2007 19:15
Postitas kaval
Zebra1188 kirjutas:
Miks küll meil Driftimisega nii aktiivselt ei tegeleta??
vaata missuguses miniriigis me elame,ei jõua üksi igalepoole
Postitatud: 25.10.2007 22:11
Postitas RonM
ARMY SAVAGE
Postitatud: 25.10.2007 22:20
Postitas RonM
2 BRUSHLESSIGA Savage
Postitatud: 26.10.2007 00:11
Postitas lauri
Need seal kukil paistavad küll väga harjadega ehk BRUSHED mootorid olevat...
Postitatud: 26.10.2007 07:40
Postitas eerikkarts
RonM need on BRUSHED mootorid!
Postitatud: 26.10.2007 10:06
Postitas Indrek_s
Mõned Brushlessid:
Kyosho MP 7.5
XT8 truggy
ilmselt Losi Truggy ja Revo
Hot Bodies Lightning Stadium (ilmselt kellegi kaasmaalase oma)
Losi 8ight
Hellfire
ja seda nimekirja võiks lõputult jätkata......
PS Huvitatutele võin hankida vajalikud motor mount`id jms
Postitatud: 27.10.2007 17:59
Postitas Arps
Pildid siis järgmisel aastal peetava mm, warm-upilt.
Kuidas õhufilter puhas hoida
Ja lõpetuseks väike video sealt.
Postitatud: 27.10.2007 18:29
Postitas R0mm
Huvitav kuidas see mootor õhku peaks saama kui talle kumm peale tõmmata? Loogikavastane ja ma arvan et see asi ei toimi sedasi
Postitatud: 27.10.2007 19:12
Postitas Arps
eks üks ots jääb lahti ja kui pilti vaatad siis mootor töötab
Postitatud: 27.10.2007 19:46
Postitas R0mm
Seda ma imestangi et ta töötab, aga siiski pikemas perspektiivis pole see loogliline, sest põlemiseks on vaja õhku, aga see hr preservatiiv on seal juba niigi vaakumis ja vaevalt et sealt vahelt kuskilt piisavalt õhku peale tuleb, et näiteks võistlema julgeks sellise setupiga minna Turvalisuse kohapealt on muidugi väga viis.
Postitatud: 28.10.2007 12:20
Postitas oliwer999
mis tropp laseks sellises pasas liugu rajal? :D:D:D
talle maksti vist
Postitatud: 28.10.2007 14:11
Postitas motokrosser
Eeestis (tartus) on veel hullemagi pasa sees liugu lastud.
Postitatud: 28.10.2007 14:19
Postitas Indrek_s
see mootor võib selle kantossiga töötada, kuid näita lolli, kes sellega sõitma läheks ja eos kaotama hakkaks
eelmist pilti vaadates,tundub,et mudeliomaniku katusega pole vist kõik korras
Postitatud: 30.10.2007 00:11
Postitas TarMoH
Videos tundus küll, et seda autot on päris võimatu ohjes hoida. Eks näeb, kunas meie "ehitajad" midagi sellist valmis meisterdavad, igaljuhul sellisega oleks hea drag-race'i teha, mitte võidu sõita
Postitatud: 30.10.2007 09:56
Postitas oliwer999
jällegi yks on-road buggy
neid on-road savageid on liiga palju
buggysid eriti palju ei ole
aga täitsa kõva :D:D
Postitatud: 30.10.2007 11:54
Postitas ollo
oliwer999 kirjutas:jällegi yks on-road buggy
neid on-road savageid on liiga palju
buggysid eriti palju ei ole
aga täitsa kõva :D:D
Minuarust on liiga palju igast jorsse, kes mitte millestki mitte midagi ei tea, kellel midagi asjalikku öelda ei ole, aga kes siiski peavad vajalikuks kõike kommenteerida
Postitatud: 30.10.2007 13:32
Postitas oliwer999
aitäh
Postitatud: 30.10.2007 13:46
Postitas h6bekuul
tundub BS...hääle järgi ütleks, et käib ainult 1 mootor? Ja nats veider aretada powerit juurde ja siis minna jääle demoma?
Postitatud: 30.10.2007 15:04
Postitas TarMoH
Mis on-road, mis jää, mis üks mootor? Millest te räägite
1) see ikkagi offroad buggy ( Kyosho MP777 põhi)
2) Tundub nagu rohkem liivaplats või mingi selline mänguväljaku moodi asi
3) kuulda on ju, et käib kaks mootorit.
4) nats powerit, minumeelest on sellel kõvasti rohekm powerit kui "nats".
Postitatud: 30.10.2007 15:06
Postitas h6bekuul
ok ok..vana kõrv vedas alt, aga ikkagi nonsens panna autonoomselt 2 mootorit vedama.
Postitatud: 30.10.2007 16:03
Postitas R0mm
Pole see asi nii ennekuulmatu midagi. Üks mudel tuleb lausa vabrikust kahe mootoriga
Postitatud: 30.10.2007 16:10
Postitas h6bekuul
ma loodan väga, et sellel on vähemalt paakide juures lähtutud ühise_anuma_süsteemist ja ühine karburaator kahe põlemiskambri peale. Ehk siis 2 segu kruvi...mitte 4
Postitatud: 30.10.2007 16:15
Postitas RandoM
h6bekuul kirjutas:ma loodan väga, et sellel on vähemalt paakide juures lähtutud ühise_anuma_süsteemist ja ühine karburaator kahe põlemiskambri peale. Ehk siis 2 segu kruvi...mitte 4
ei. Milleks? Kas sa oled kunagi kahte identset mootorit näinud, mis käiksid identse seguga? Ei arvanudki. segu ja paagid on ikka eraldi.
Postitatud: 30.10.2007 16:47
Postitas h6bekuul
ahahh..jajahh..irw...ja siis 1 mootor on tagasilla jaoks ja teine esimese
Postitatud: 30.10.2007 16:57
Postitas alku
h6bekuul kirjutas:ahahh..jajahh..irw...ja siis 1 mootor on tagasilla jaoks ja teine esimese
Siuke killumees...
Postitatud: 30.10.2007 18:20
Postitas eerikkarts
ahahh..jajahh..irw...ja siis 1 mootor on tagasilla jaoks ja teine esimese
Mis siin naljakat, mitmemootorilised mudelid pole haruldus ja teevad igasugu asju, mõned pildid Tipp kiiruse võistlusest ja MicroPulling'ust
Ning lõputuseks turbiiniga isend:
Postitatud: 30.10.2007 21:34
Postitas Zebra1188
Holy crap!
Postitatud: 30.10.2007 22:31
Postitas rohupoiss
Kas keegi oskaks umbkaudu selle "takistuse" kaalu õelda mida need micropulling traktorid veavad ?
Postitatud: 30.10.2007 23:10
Postitas TarMoH
Depending on the class of the tractors the weight of the brake-van can reach 25 kilo´s.
Tundub, et seal on omad klassid ja sellele vastavad ka reeglid, aga mina leidsin vähemalt sellise info. Kuni 25kg siis äkki, keegi võib täpsustada.