2010 hooaja lõpetamine
2010 hooaja lõpetamine
2.10.2010 kogunevad nitro- ja bensumudelite mehed Pilkuse järvele Otepää lähedal selle aasta hooaega lõpetama. Külalisi on oodata Lätist ja Poolast. Pilkuse järv asub 2 km Kanepi maanteel.
Re: 2010 hooaja lõpetamine
See oli küll pikk etteteatamise aeg...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Re: 2010 hooaja lõpetamine
äge, ma jätan KÕIK oma plaanid poolelei ja lenda, loomulikult olen ma valmis tulema kui 1.10 loen sellist teadet, et 2.10 on teisel pool eestit selline üritus, oot, ei jõuagi enam trükkida, lähen mootorit soojendama...
oot, tulin korra tagasi, kas lätakatele teatasid ikka nädal ennem ja poolakaid üllatad ehk alles täna õhtul, et nad tulemas on?
...yeah, right....
oot, tulin korra tagasi, kas lätakatele teatasid ikka nädal ennem ja poolakaid üllatad ehk alles täna õhtul, et nad tulemas on?
...yeah, right....
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
-
- Postitusi: 663
- Liitunud: 30.03.2007 12:47
- Asukoht: helsinki-vantaa-espoo
Re: 2010 hooaja lõpetamine
mida möla ?Alpro kirjutas:äge, ma jätan KÕIK oma plaanid poolelei ja lenda, loomulikult olen ma valmis tulema kui 1.10 loen sellist teadet, et 2.10 on teisel pool eestit selline üritus, oot, ei jõuagi enam trükkida, lähen mootorit soojendama...
oot, tulin korra tagasi, kas lätakatele teatasid ikka nädal ennem ja poolakaid üllatad ehk alles täna õhtul, et nad tulemas on?
...yeah, right....
köik ei ela foorumis
möned äkki tegelevad mudelismiga
ilma mudelita Targutaja
Re: 2010 hooaja lõpetamine
Äkki panite tähele mis on postituse alateema?
Minul näitab:
Foorumi pealeht » Veesõidukid » Üldine arutelu
Minul näitab:
Foorumi pealeht » Veesõidukid » Üldine arutelu
Re: 2010 hooaja lõpetamine
See on laevamudelistide omapära, et nad on harjunud kohese reaktsiooniga
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: 2010 hooaja lõpetamine
njaah, laevad, laevad...
my bad, aga ikkagi oleks olnud suht huvitav sellist asja varem teada, oleks ehk esimesel laeva üritusel oma elus ära käinud!?
my bad, aga ikkagi oleks olnud suht huvitav sellist asja varem teada, oleks ehk esimesel laeva üritusel oma elus ära käinud!?
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Re: 2010 hooaja lõpetamine
Võistlustest anti teada juuni algul. Vt. "Pildikesi paadivüistlustelt".
Kuna paadindus on mulle alati hingelähedane olnud jäi see teade hinge närima.
Augusti algul jõudsin niikaugele,et võtsin tegijatega ühendust ning kohtumine Priiduga lõppes paadi kooriku tooriku omandamise ja kindla plaaniga ka ise osa võtta.
Mootori otsingud viisid mind RC EST i kus sobiv 3,5 AXE Rossi meremootor juba pikki aegu oodanud oli. Siin kohal suur tänu RC EST tiimile kes soodsatel tingimustel selle mootori omandada lubasid.
Paadinduses tehakse asjad ise või ostetakse kalli raha eest nendelt, kes teha oskavad. Teat. põhjustel jai viimane variant ära, nii et tuli tegutsema asuda.
Jõu ülekandeks otsustasin kasutada hammasrataste asemel antud alal siin mail nägemata hammas-rihmülekannet. Tellisin rihmad ja rattad, mis lubatud nädala asemel jõudsid kahe ja poolega ehk siis nädal enne võidusõitu.
Vajalikud alumiiniom ja vaskmaterjalid sain firmast Enimor. See on vist ainus koht kus ei pea 6 meetrit materjali korraga ostma vaid mõõdetakse sulle välja nii palju kui just vaja on.
Kaks unetut ööd Tehnika Ülikooli robotimeeste töökojas ja tarvilikud treimis ja fteesimistööd said tehtud ning 2 päeva enne võistlust sain kronsteinid paadi külge ja paadi pooled kokku kleebitud.
Enne võistlust veele mineku matsin maha.
Need oli juba 2 okt.esimesed tunnid kui lõpetasin viimase vajaliku tüki - elektroonikakarbi kaane välja saagimise. Selle kinnitamine pidi jääma juba võistluspaiga tööks.
Kell 7 teele ja 10-ks kohale, eesmärgiks saada tulemus kirja ehk läbida 1 ring.
Tulemused:
esimene sõit 6 ringi, mille lõpetas vastuvõtja surm elektroonika karpi tunginud vee tagajärlel
teine sõit 16 ringi, millest esimene ring sai tehtud koos küünlatoitega ja paar korda sai mootori seadistamiseks veel maha tuldud.
10 võistleja hulgas 8 koht.
OK. Kiirus võrreldes liidritega oli muidugi olematu (esikoht läbis 36 ringi) aga eesmärk sai kuhjaga täidetud, ideid arendamiseks on palju ja talvejagu tööd ees. Aga silmad sain pähe.
Üldmulje võistlustest.
Ilm oli fantastiline. Seltskond oli venekeelne v.a. Priit ja mina aga väga abivalmis ja vastutulelik. Suur hulk Läti külalisi. Korraldus sujus, võitjad said karika, kõik osavõtjad kes soovisid õhtusöögi.
Palve Priidule info enne võistlusi üles panna tuli minult mõttega, et võib olla leidub teisigi minusuguseid paadihulle kes asjaga tegeleda tahaks. Ise ma seda teha ei saanud, sest ei teadnud isegi mida see endast kujutab.
Ja selle kuulutuse peale tuli ka huvilisi kohale
Järgmine võidusõit mai 2011, kuupäeva tapsustatakse. Loodan näha ka neid kellele seekordne etteteatamise aeg liiga lühikeseks jäi ja seetõttu endast väga välja läksid
Kuna paadindus on mulle alati hingelähedane olnud jäi see teade hinge närima.
Augusti algul jõudsin niikaugele,et võtsin tegijatega ühendust ning kohtumine Priiduga lõppes paadi kooriku tooriku omandamise ja kindla plaaniga ka ise osa võtta.
Mootori otsingud viisid mind RC EST i kus sobiv 3,5 AXE Rossi meremootor juba pikki aegu oodanud oli. Siin kohal suur tänu RC EST tiimile kes soodsatel tingimustel selle mootori omandada lubasid.
Paadinduses tehakse asjad ise või ostetakse kalli raha eest nendelt, kes teha oskavad. Teat. põhjustel jai viimane variant ära, nii et tuli tegutsema asuda.
Jõu ülekandeks otsustasin kasutada hammasrataste asemel antud alal siin mail nägemata hammas-rihmülekannet. Tellisin rihmad ja rattad, mis lubatud nädala asemel jõudsid kahe ja poolega ehk siis nädal enne võidusõitu.
Vajalikud alumiiniom ja vaskmaterjalid sain firmast Enimor. See on vist ainus koht kus ei pea 6 meetrit materjali korraga ostma vaid mõõdetakse sulle välja nii palju kui just vaja on.
Kaks unetut ööd Tehnika Ülikooli robotimeeste töökojas ja tarvilikud treimis ja fteesimistööd said tehtud ning 2 päeva enne võistlust sain kronsteinid paadi külge ja paadi pooled kokku kleebitud.
Enne võistlust veele mineku matsin maha.
Need oli juba 2 okt.esimesed tunnid kui lõpetasin viimase vajaliku tüki - elektroonikakarbi kaane välja saagimise. Selle kinnitamine pidi jääma juba võistluspaiga tööks.
Kell 7 teele ja 10-ks kohale, eesmärgiks saada tulemus kirja ehk läbida 1 ring.
Tulemused:
esimene sõit 6 ringi, mille lõpetas vastuvõtja surm elektroonika karpi tunginud vee tagajärlel
teine sõit 16 ringi, millest esimene ring sai tehtud koos küünlatoitega ja paar korda sai mootori seadistamiseks veel maha tuldud.
10 võistleja hulgas 8 koht.
OK. Kiirus võrreldes liidritega oli muidugi olematu (esikoht läbis 36 ringi) aga eesmärk sai kuhjaga täidetud, ideid arendamiseks on palju ja talvejagu tööd ees. Aga silmad sain pähe.
Üldmulje võistlustest.
Ilm oli fantastiline. Seltskond oli venekeelne v.a. Priit ja mina aga väga abivalmis ja vastutulelik. Suur hulk Läti külalisi. Korraldus sujus, võitjad said karika, kõik osavõtjad kes soovisid õhtusöögi.
Palve Priidule info enne võistlusi üles panna tuli minult mõttega, et võib olla leidub teisigi minusuguseid paadihulle kes asjaga tegeleda tahaks. Ise ma seda teha ei saanud, sest ei teadnud isegi mida see endast kujutab.
Ja selle kuulutuse peale tuli ka huvilisi kohale
Järgmine võidusõit mai 2011, kuupäeva tapsustatakse. Loodan näha ka neid kellele seekordne etteteatamise aeg liiga lühikeseks jäi ja seetõttu endast väga välja läksid
- Manused
-
- FRS 3,5 2.jpg (44.8 KiB) Vaadatud 6770 korda
-
- FSR 3,5.jpg (74.01 KiB) Vaadatud 6770 korda