kuradi hea uudis,sellise muggyle tellima kui müük algab juhul kui see töötab ikka bensiiniga,googlest leidsin Smartech 1/8th Scale Gasoline Power mis näeb välja nagu tavalise nitro mootoriga...
Seda asja oleks tõesti huvitav näha, aga siiamaani on mudelite bensiinimootorid siiski oluliselt suuremad kui nitromootorid. Teine häda on väiksest bensiinimootorist kilovattide kättesaamine, kuna bensiin kütusena toodab laias laastus 10 korda vähem võimsust kui sama kubatuuriga nitromootor. Lisaks vajab bensiinimootor küünalt, ehk siis süütesüsteemi jne. Aga ootame ja vaatame mis sealt tuleb. Pildil on monster ja ilmselt see on ka mõistlik, kuna arvatavasti see mootor siiski ei saa olla nii väike ja kerge, et teda oleks mõistlik näiteks 1/8 bagi külge panna.
Üli põnev.
Võiks öelda, et üle mitme aasta on lõpuks midagi radikaalselt uuenduslikku RC-maailmas tehtud.
Muidugi veel ei tea võimsus jms näitajaid, loodetavasti tekib varsti youtube`i ka videosid.
HPI Savage w LRP.28
Hobao Hyper 8,5 Pro .30 Sirio Over-Powered-Edition
LRP S10 Blast2 TC
8cc näib asjale külje peale kirjutatud olevat, kui see töömahtu tähendab, siis võib ehk heal juhul 3.5cc nitromootoriga enamvähem võrdväärse paugu ehk isegi välja anda.
Mina isiklikult nats kardan seda asja, kui tavabensiiniga mudelimootorid laiatarbekaubaks saavad. Erinevalt metanoolist ja nitrost on bensiiniaurud suht plahvatusohtlikud ja tõenäosus näiteks tankimisel pauku saada suurusjärkudes suurem.
Ära näe kolli seal kus teda pole.
Tavabensiiniga mudelimootorid laiatarbekaubaks nagu pakutakse juba väga pikalt juba erinevad mootorid autodele ,lennukitele ja paatitele.
Samahästi võiks ka öelda,et laiatarbe sõiduautod on ohtlikud kuna tangitakse tavakütust.
Minuarust nitro on eriti ohtlik kütus hullem kui tavakütus.
Kinnitusaugud ilmselt on samad, aga mootor ise kohe kindlasti ei sobi paljudele tragidele ja bagidele, kuna tal on taga see hiiglamasuur pullstart, mis ilmselt jääb paigaldamisel jalgu, ehk teisisõnu läheb see enne vastu põhja kui mootor oma pukkideni jõuab. Paljudele bagidele ei lähe isegi pullstardiga nitromootor sel samal põhjusel külge. Teine probleem tekib ilmselt summuti paigutamisega, kuna väljalase paistab tal olema mootori paremal küljel. Ühelgi pildil summutit mootori küljes pole ja ma ei tea ühtegi bagi, millel oleks mootorist paremal ruumi summuti jaoks. Samas ehk on nad välja mõelnud kuidas summuti sealt paremalt ümber mootori kuidagi vasakule oma tavapärasesse kohta on viidud? Tundub, et küünlale sädeme saamiseks on vajalik suur lisaaku ja seoses sellega ka mingi elektroonikakarbike. Suurte monsterite peal on asjal ilmselt mõtet ja ehk isegi ka truggydel, aga bagi peale sellisel asjal küll kohta pole mulle tundub. Võtab liialt ruumi lihtsalt kogu see mootor ja kaasnev kola.
Tundub, et HPI üritus jäi mingil põhjusel ainult ürituseks.
Uue üritajana on aga reaalselt mudeli välja toonud Losi ja Dynamite logoga bensiinimootori on omale selga saanud LST XXL monster truck. http://www.losi.com/Products/Default.as ... D=LOS04002" onclick="window.open(this.href);return false;
HPI Baja 5B- endine
Team Associated SC10 endine
HPI E-Firestorm Flux endine
endine HPI Savage Flux 1:8
DJI Phantom 2 H4-3d- endine
Yuneec E-GO 2
DJI Phantom 2 H4-2d- endine
DJI Phantom 3 Professional
Traxxas summit-endine
Traxxas E-Revo