Reeglid ??????!!!
Reeglid ??????!!!
Tervist,olen uus kasutaja,asjast huvitatud ja otsin endale autot peale seda kui käisin tartus võistlust vaatamas Winter cup oli äkki? Enne kui hakkan üldse autot ostma sooviks mingeid reegleid on mingid mõõdud piiranguteks,? tean et paagid mootorid ja autode raskus aga sooviks kohta kus need kõik kirjas oleks. Loeks täpsemalt pärast ostan auto tulen võistlusele ja sis tuleb välja et selle autoga ei võigi võistelda.
Tegelt suurem küsimus tekkiski sellest et tahtsin teada kas 1:6 bensiini mootoriga autoga võib MT liigas sõita ega liiga suur pole jms. (Mõtlen siin FG monsterit) nagu soovitati ära osta P. . .a otsustasin et kui korralik sis korralik
Tegelt suurem küsimus tekkiski sellest et tahtsin teada kas 1:6 bensiini mootoriga autoga võib MT liigas sõita ega liiga suur pole jms. (Mõtlen siin FG monsterit) nagu soovitati ära osta P. . .a otsustasin et kui korralik sis korralik
Tere, eelmise aasta reeglid: http://www.modelcar.ee/files/RCreeglid2005.pdf
1/6 bensiinimootoriga auto monstriklassi reeglitele siiski ei vasta. Kui võistelda tahad, siis vaata ikka 1/8 nitromootoriga monstri või bagi poole.
1/6 bensiinimootoriga auto monstriklassi reeglitele siiski ei vasta. Kui võistelda tahad, siis vaata ikka 1/8 nitromootoriga monstri või bagi poole.
Reeglitega on ühest küljest lihtne ja teisalt jälle käib vinge andmine, kui lugenud oled. Andmine käib MT ja n.ö. Stadium Truck-ide reeglite vahel, kuna tegelikult on tegemist tõesti kahe erineva asjaga. (ära vaata siin Winter Cup 2005/2006 sarja, see läheb lõpuni vana viisi. Muutused tulevad aga kindlasti uuel hooajal)
Seega on lihtne praegu ainult 1/8 buggy puhul. Seal ei anna sisuliselt millegi muuga ämbrisse panna, kui ostad teadmatusest liiga suure mootori. Ja seda ka ainult juhul, kui ostad n.ö. järgmise mootori. Kui ostad auto RTR (võiks tõlkida vist kui "sõiduvalmis") versioonis, pole oluline millise mootori tootja sinna peale kruvinud on, sõita võid praeguste reeglite kohaselt kuni mootori eluea lõpuni. Järgmine aga ei tohi olla suurem kui 0,21 kuuptolli e. siis 3,5 ccm. Põhimõtteliselt nii lihtne ongi. Kaaluga sisuliselt ei ole võimalik vastu näppe saada, see tuleb igal juhul täis. Jääb ainult summuti ja mõõdud. Summuti peab olema kahekambriline ja EFRA heakskiiduga. Mõõtudega on aga nii ja na. Teadjamate lõunanaabrite jutu järgi on siin üks võimalus, kuda "kasti" ei mahu: vaja on "laiendatud" rattakinnituste ja teatud tüüpi velgede koostööd. Siis pidi saama nii lai, et ei mahu ettenähtud mõõtudesse.
Kerega, selle õhukese leksaan koorikuga seal auto peal, on ka asi lihtne: buggyl peab ikka olema buggy oma ja see peab olema värvitud e. mitte läbipaistev v.a. muidugi aknad, need ei pea olema värvitud.
Ega vist muud. Jätkake, kellel midagi pähe tuleb, mis minul märkimatta jäi või parandage, kui valesti on.
Seega on lihtne praegu ainult 1/8 buggy puhul. Seal ei anna sisuliselt millegi muuga ämbrisse panna, kui ostad teadmatusest liiga suure mootori. Ja seda ka ainult juhul, kui ostad n.ö. järgmise mootori. Kui ostad auto RTR (võiks tõlkida vist kui "sõiduvalmis") versioonis, pole oluline millise mootori tootja sinna peale kruvinud on, sõita võid praeguste reeglite kohaselt kuni mootori eluea lõpuni. Järgmine aga ei tohi olla suurem kui 0,21 kuuptolli e. siis 3,5 ccm. Põhimõtteliselt nii lihtne ongi. Kaaluga sisuliselt ei ole võimalik vastu näppe saada, see tuleb igal juhul täis. Jääb ainult summuti ja mõõdud. Summuti peab olema kahekambriline ja EFRA heakskiiduga. Mõõtudega on aga nii ja na. Teadjamate lõunanaabrite jutu järgi on siin üks võimalus, kuda "kasti" ei mahu: vaja on "laiendatud" rattakinnituste ja teatud tüüpi velgede koostööd. Siis pidi saama nii lai, et ei mahu ettenähtud mõõtudesse.
Kerega, selle õhukese leksaan koorikuga seal auto peal, on ka asi lihtne: buggyl peab ikka olema buggy oma ja see peab olema värvitud e. mitte läbipaistev v.a. muidugi aknad, need ei pea olema värvitud.
Ega vist muud. Jätkake, kellel midagi pähe tuleb, mis minul märkimatta jäi või parandage, kui valesti on.
Siit saad kah ehk midagi. Nende järgi on peetud ja ehk peetakse ka tulevikus eesti meistrivõistlused. http://www.modelcar.ee/files/RCreeglid2005.pdf
Vaata ka: http://www.modelcar.ee/
Vaata ka: http://www.modelcar.ee/
Loodame, et ka kunagi 1:6 masinate vahel võistlused toimuva hakkavad.
Hetkel siis teadaolevaid ja enam vähem kindlaid ostjaid esmasele partiile 7, ehk tiim juba koos
Kahjuks ostjad kõik uued näod ja kas nad ka oma kodupõldudelt kunagi välja tulevad on iseasi.
Hetkel siis teadaolevaid ja enam vähem kindlaid ostjaid esmasele partiile 7, ehk tiim juba koos
Kahjuks ostjad kõik uued näod ja kas nad ka oma kodupõldudelt kunagi välja tulevad on iseasi.
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Eks ma tulen kui kere lõplik viimistlus valmis ja kui ka mõni sõber tellitavast partiist oma oma kätte saab siis nagu lõbusam rada läbida.
tomkar kirjutas: Sinuhobi, tule oma 1:6 monstriga, seda asja tahaks liikumas näha. Näeks äkki kuidas ta rada läbib.
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
MT-ga reeglitega ei ole ka tegelikult midagi hullu. Kuna MT autod on teineteisest palju rohkem erinevad kui buggyd, siis tõenäoliselt tuleb teha vähemalt 2 klassi.
Minu arvamus on, et 1/8 nitro MT mudeli jaoks leiad sa 2006 hooajal kindlasti klassi (võib-olla ka 1/10). Muude mõõtmete/elektri puhul tõenäoliselt mitte. Jälgi foorumit:
http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=577
Mis puutub buggy mootori töömahtu, siis tänastes Eesti reeglites on kirjas, et on lubatud suuremad kui 0.21 mootorid kui need tulevad autoga kaasa ja võistluse korraldaja seda aktsepteerib. Ehk minu arvates on see veidi jama, et võistluse korraldajale on jäetud õigus ise reegleid teha. Täna oleks 0.21 mootoriga buggy kindlam valik.
Minu arvamus on, et 1/8 nitro MT mudeli jaoks leiad sa 2006 hooajal kindlasti klassi (võib-olla ka 1/10). Muude mõõtmete/elektri puhul tõenäoliselt mitte. Jälgi foorumit:
http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=577
Mis puutub buggy mootori töömahtu, siis tänastes Eesti reeglites on kirjas, et on lubatud suuremad kui 0.21 mootorid kui need tulevad autoga kaasa ja võistluse korraldaja seda aktsepteerib. Ehk minu arvates on see veidi jama, et võistluse korraldajale on jäetud õigus ise reegleid teha. Täna oleks 0.21 mootoriga buggy kindlam valik.