Mehaaniline ülelaadimine nitromootoril :)
Mehaaniline ülelaadimine nitromootoril :)
Et siis... ilmun kohale võistlusele autoga, mille nitromootorile on peale pandud kompressor... kas meil reeglites on mingit seika, mis sellist tegevust keelaks?
Leidsin sellise asja internetiavarustest: http://www.rbinnovations.com/product_p/rbk10547.htm
Võimalik ka keemiline ülelaadmine, nagu näha antud lehelt
Leidsin sellise asja internetiavarustest: http://www.rbinnovations.com/product_p/rbk10547.htm
Võimalik ka keemiline ülelaadmine, nagu näha antud lehelt
Ja käid tankimas iga 3 minuti tagant ? Millegipärast pole ma in-real-life suurimaid võimalike karburaatori ventuurisid tarbinud, alati võimalikult väikese külge kruvinud... vot ei teagi miks Ja see supercharger on vist ka nii raske, et mehed ei julgenud kaalu isegi spec-lehele kirjutada...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Loe enne toote kirjeldus läbi kui seletama kukud. Müüakse täiesti töövõimelist kompressorit nitrometaankütusel sõitvale RC mootorile. Kui suur sellise lahenduse kasutegur jõukasvu kohapealt on, on juba muidugi vaieldav iseenesest.h6bekuul kirjutas:ülelaadimine ikka hoopis midagi muud tähendab
see leitus on ilmselt samane kütusepaagis suurema rõhu saavutamisega?
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Ülelaadimine tähendab seda, et silindrisse pressitakse mehaanilise abivahenediga õhku rohkem, kui sinna mootor ise imeda suudab. Aga et segu ei muutuks liiga lahjaks, tuleb ka kütet juurde anda. supercharger (antud juhul siis mitte turbocharger) on suurte autode puhul asja nimetus. www.howstuffworks.com seletab selle ilusti lahti, tõsi 4taktiliste näitel.
EDIT: supercharger on kompressor mida käitatakse mehaaniliselt ja seetõttu on kasutegur üsna niru, turbo puhul siis heitgaasid.
EDIT: supercharger on kompressor mida käitatakse mehaaniliselt ja seetõttu on kasutegur üsna niru, turbo puhul siis heitgaasid.
Viimati muutis edvin, 16.01.2009 13:12, muudetud 3 korda kokku.
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Mis vahet on kas 2 taktiline või 4 taktiline mootor. Õhk surutakse kokku ju ühtemoodi ja kompressor tekitab suure ülerõhu, ja kui kolb alla liigub ja avab pordid siis ülerõhus olev segu paiskub põlemiskambrisse. Samas vaja suuremat kütuse kogust peale. Ja ongi märksa rohkem segu ühes kambris mille tulemusena ka suurem võimsus põlemisel. Nitrometaan ongi sisuliselt meie kütuses keemilise ülelaadimise element ka. Tänu nitrometaanile kütusele on vaja märksa vähem õhku normaalseks põlemiseks, aga see teine jutt
Mina pigem läheneks teise nurga alt, kas sa tõesti suudad selle jõu maha panna ? või kui ka suudad maha panna, kas sa suudad teda seal maas sihipäraselt ja effektiivselt kasutada ?
Viimati muutis kpihus, 16.01.2009 14:28, muudetud 1 kord kokku.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Mida need klapid siia üldse puutuvad. Nitromootoril on klappide asenduseks pordid, täidavad täpselt sama ülesannet ju. Mis vahet seal on mispidi kütuse ja õhu segu mootorisse kantakse. Määrav on see, mis surve juures seda tehakse. Tavanitrokal imetakse segu mootorisse, antud mehaanilise ülelaadimislahenduse puhul seda pressitakse atmosfääri rõhust suuremal rõhul mootorisse, sealt ka lisajõud.
Ahjaa... sellise lahenduse puhul ei saa ometigi jätta tegemata ka maarjamaa tuuninguspetsialistide põhilist töövahendit, koonusfiltrit http://www.rbinnovations.com/category_s/39.htm
Ahjaa... sellise lahenduse puhul ei saa ometigi jätta tegemata ka maarjamaa tuuninguspetsialistide põhilist töövahendit, koonusfiltrit http://www.rbinnovations.com/category_s/39.htm
Siin lahendus su probleemile: http://www.rbinnovations.com/product_p/dwa6300-04a.htm :Dh6bekuul kirjutas:just..ärme selle jõu mahakandmisele mõtle
Kui nüüd lõpuni aus olla siis tegelikult ei olegi rohkem vaja kui koonusfiltrit ja turbo kleepsu. Esimene neist annab ca16,72% jõudu juurde ja teine kuskil üle 30%. Samuti väheneb kütusekulu (kuskil 113,8%), tõsi iga 10minuti tagant tuleb nüüd hakata paagist kütet välja kallama.meph kirjutas:Ahjaa... sellise lahenduse puhul ei saa ometigi jätta tegemata ka maarjamaa tuuninguspetsialistide põhilist töövahendit, koonusfiltrit
Yks asi jääb arusaamatuks. Asi käib rihmaga--seega ta koguaeg töötab...mootoril paraku aga ainult yks silinder seega koguaeg ei ole nagu kytust peale vaja....et huvitav kuhu ta selle kytuse vahepeal surub?
Samuti jääb arusaamatuks, kuhu öhufilter käib.
Samuti jääb arusaamatuks, kuhu öhufilter käib.
Viimati muutis AGVX, 16.01.2009 14:32, muudetud 1 kord kokku.
Thunder Tiger ST-1
Team Associated RC18R
Team Associated RC18R
Ütleme nii, et teoreetiliselt ei toimu resonantsväljalaskega mootoris puhas läbipuhumine, toru tekitatud lained toimivad omamoodi "klapina". Sellele vaatamata ei usu ma 2-taktilise mudelimootori ülelaadimisse enne, kui seda ise elusalt töötamas näinud olen.
Mis reeglitesse puutub, siis kunagi oli seal küll sees punkt ülelaadimise keelustamise kohta, ma ei viitsi hetkel vaadata, kas see seal siiani istub või on kuhugi kaduma saanud.
Mis reeglitesse puutub, siis kunagi oli seal küll sees punkt ülelaadimise keelustamise kohta, ma ei viitsi hetkel vaadata, kas see seal siiani istub või on kuhugi kaduma saanud.
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Kui nyyd kahetaktilist veel lähemalt vaadata siis esialgu nimetades asja "peale_laadimiseks" saavutad kõigepealt suurema rõhu vända kambris. Seal ei ole väljalaset jne lahti - niipalju kui sisse suudad suruda niipalju ka sinna läheb.
Kolvi alla tulles aga avaneb kõigetealt väljalase (suurem pauk kimab sinna minema sunni suunas) ning mingil hetkel sisselase. Kuna kalob surub alla minnes vändaruumi ruumala veel väiksemaks siis surutakse ühtlasi küttesegu "kolvi alt" -> "kolvi peale". Väljalaske port ka ühtlasi sulgub viimasena kolvi üles liikudes.
Ainuke lootus, et kogu "ektra peer", mis sai vända ruumi surutud, lihtsalt lendu ei läheks lasub tõesti - ollo poolt välja toodud summutist tagasi tuleval surve lainel. Kuna seal aga gaasid juba jahtuvad, rõhk väheneb jne siis ma ei usu, et sellel "jõuga surumisel" suurt effekti on arvestades selle krempli käitamise hõõrdumisele ärakuluvat jõudu.
Palju liikuvat kola selleks, et saada raskesti seadistatavat (rõhud ja rõhulaine ajastus peavad klappima) ja kahtlase kasuga mootorit. Lisaks sellele muidu iga liikuva detaili lisamine lisab asja pekki mineku tõenäosust.
Nelja-tahistel just tänu klappidele ei ole eel nimetatud probleeme. Seal pole kunagi sisselase ja väljalase korraga lahti.
Miks nii põhjalikult - kunagi mõtlesin selle peale natuke ... "et põnev noh"....
Põnev siinani, kui keegi viitsib proovida siis vaataks hea meelega.
Kolvi alla tulles aga avaneb kõigetealt väljalase (suurem pauk kimab sinna minema sunni suunas) ning mingil hetkel sisselase. Kuna kalob surub alla minnes vändaruumi ruumala veel väiksemaks siis surutakse ühtlasi küttesegu "kolvi alt" -> "kolvi peale". Väljalaske port ka ühtlasi sulgub viimasena kolvi üles liikudes.
Ainuke lootus, et kogu "ektra peer", mis sai vända ruumi surutud, lihtsalt lendu ei läheks lasub tõesti - ollo poolt välja toodud summutist tagasi tuleval surve lainel. Kuna seal aga gaasid juba jahtuvad, rõhk väheneb jne siis ma ei usu, et sellel "jõuga surumisel" suurt effekti on arvestades selle krempli käitamise hõõrdumisele ärakuluvat jõudu.
Palju liikuvat kola selleks, et saada raskesti seadistatavat (rõhud ja rõhulaine ajastus peavad klappima) ja kahtlase kasuga mootorit. Lisaks sellele muidu iga liikuva detaili lisamine lisab asja pekki mineku tõenäosust.
Nelja-tahistel just tänu klappidele ei ole eel nimetatud probleeme. Seal pole kunagi sisselase ja väljalase korraga lahti.
Miks nii põhjalikult - kunagi mõtlesin selle peale natuke ... "et põnev noh"....
Põnev siinani, kui keegi viitsib proovida siis vaataks hea meelega.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
õige Tom, ÕIGE, seega kõik peavad oma khatlused ja irwitused mahasuruma ja kiirma seda mõtet ette ja taha, siis meph tellid ja proovib, ning siis saavad kõik seda minihypertruperextra-lahedat jubinat käppida ja lakkudatomkar kirjutas: Põnev siinani, kui keegi viitsib proovida siis vaataks hea meelega.
kuigi, niipalju kui ma meffi tean, tellib ta selle niikuinii, kui ta seda JUBA teinud pole
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Seda saab vabalt ka elektrimootori jahutina kasutada Unusta need vanamoodsad ventilaatorid...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Ei ole hea mõte seda osta, kui just mootoreid sul konteinerite viisi ei vedele.
Ärge siis kohe rusikatega minu poole vehkima hakake, et äratan siin vanat teemat ellu, aga nagu näha siis lahendust või mingit vastust pole leitud ja ega mina ka ei tea, kas te olete võistlustel seda arutanud, kuid vältimaks uljaspeade, kes soovivad autole hullult power'it juurde saada, ostu soove. Tõesti tundub, et see kõlbaks vaid ventilaatoriks elektri mootorile.
Ärge siis kohe rusikatega minu poole vehkima hakake, et äratan siin vanat teemat ellu, aga nagu näha siis lahendust või mingit vastust pole leitud ja ega mina ka ei tea, kas te olete võistlustel seda arutanud, kuid vältimaks uljaspeade, kes soovivad autole hullult power'it juurde saada, ostu soove. Tõesti tundub, et see kõlbaks vaid ventilaatoriks elektri mootorile.
Kyosho MP777/GRP