No kus ma ütlesin, et ta mõttetu on? On kindlasti sihtgruppe, kus ta õigustab ennast. Ta on MINU jaoks ebaotstarbekohane ja ebamugav! ta sisaldab akusid(akude laadimine, väsimine), ülekandeid (kulumaterjal), ta on suuremõõtmeline(taskusse ei pane, peab eraldi kaasas kandma). Ühesuunalaagri vastupidavuse võid võrdsustada kummiratta kulumisega.Taits kirjutas:Miks asjalikumate mootorite taga ei ole nöörstarterit? Euroopa tasemel võistlustel pole ühtegi võistlejat, kelle mehaanik tiriks autot nöörist käima. Kõik need mehed ja tehased, kes mootoreid arendavad on valet asja ajanud? Ma saan aru, et sa nüüd ütled, et sina ei võistle ja sulle see meeldib. Starterbox ei ole mõtetu. Mina tahaks näha seda, et sa igal hetkel tõmbad mootori poole nööripikkusega käima. Nöörstarter on RTR autodel, et klienti mitte äraehmatada lisakuluga, et tuleks starterbox osta. Ühesuunalaager ei pea kaua vastu. Mitte ühegi tootja oma. Starterbox on vaieldamatult kõige töökindlam variant mootori käivitamiseks.
Ja tuletaks meelde, et siiski neid toodetakse. Boxid pole neid päris välja tõrjunud. Ilmselt ei tõrjugi!
Kuidas sellest nii raske on aru saada?
1 kodanik väitis, et box on ainuõige ja mina lükkasin selle ümber.
Äkki argumenteeriks asja vaadatuna mitte ainult oma mätta otsast?
p.s. hr. zjeebra äkki kohendab, et lõim saaks õigesse kohta?