Jalgratta matk 1500-2000km
Jalgratta matk 1500-2000km
Ahoi...
Minul ning ühel mu sõbral on tekkinud plaan teha eestimaale rattaga ring peale ning seda keanl keavdisel ajal. Plaan on rattaga mööda kõrvalisi teid ca 2 nädala jooksul asjaga hakkama saada.
Eesmärk pole asjaga lihtsalt hakkama saada - eesmärk on asi ära tea ja näha kogu maad.
Miks ma siia sellest kirjutan - sest kui me mõtlesime, et kellega minna siis tekkis mõte, et miks mitte teha avalik üritus - tulevad need kes soovivad.
Palju kilomeetreid ning suur sport?? - umm, mina olin viimati jalgratta seljas ca 2 aastat tagasi ning mul pole kunagi olnud "oma" jalgratast. Kui saan mina hakkama siis saab igaüks.
Juhul kui leidub huvilisi siis märgutage.
Ajakava: 10.05.08 (laupäev) 24.05.08 (laupäev) - tegu esialgse ideega - muudame nii nagu aeg täpsustub...
Kindlasti pole tegu korraldatud üritusega - ainult ajastus ning seltskond - igaüks peab ise oma heaolemise eest ise muretsema.
Minul ning ühel mu sõbral on tekkinud plaan teha eestimaale rattaga ring peale ning seda keanl keavdisel ajal. Plaan on rattaga mööda kõrvalisi teid ca 2 nädala jooksul asjaga hakkama saada.
Eesmärk pole asjaga lihtsalt hakkama saada - eesmärk on asi ära tea ja näha kogu maad.
Miks ma siia sellest kirjutan - sest kui me mõtlesime, et kellega minna siis tekkis mõte, et miks mitte teha avalik üritus - tulevad need kes soovivad.
Palju kilomeetreid ning suur sport?? - umm, mina olin viimati jalgratta seljas ca 2 aastat tagasi ning mul pole kunagi olnud "oma" jalgratast. Kui saan mina hakkama siis saab igaüks.
Juhul kui leidub huvilisi siis märgutage.
Ajakava: 10.05.08 (laupäev) 24.05.08 (laupäev) - tegu esialgse ideega - muudame nii nagu aeg täpsustub...
Kindlasti pole tegu korraldatud üritusega - ainult ajastus ning seltskond - igaüks peab ise oma heaolemise eest ise muretsema.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
kõrvalise isikuna soovitan soojalt kõikidel "sportlikud" sadulad vahetda "naistekatelt" võeud ülipehmete GEL-sadulate vastu.
vastasel korral on pikalt käimisega probleeme ja naine võib kah rahulolematu olla mõnda aega.....no ja matk võib kah pooleli jääda plaaniust varem
Indrek@sõitnud sportsadulaga Saaremaale
vastasel korral on pikalt käimisega probleeme ja naine võib kah rahulolematu olla mõnda aega.....no ja matk võib kah pooleli jääda plaaniust varem
Indrek@sõitnud sportsadulaga Saaremaale
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Me korra sõbraga otsustasime ka teha jalgratta matka Viljandisse mis seal on 180km rattaga. Sõit sinna kestis ca 10h pausidega ja kannid olin nii läbi et järgmine päev ei saanud sadulasse istuda ja niipalju kannatust ei olnud et tagasi sõita rattastega esimesed 10km oli täielik piin. Sõitsime tagasi Autoga sõbra naine tuli järele . Milleks ma räägin, need kes varem selliseid üritusi ei ole teinud soovitaks lihtsalt asjasse tõsisemalt suhtuda ja selline asi et ma ise 100km päevas sõidan ei kära.kõrvalise isikuna soovitan soojalt kõikidel "sportlikud" sadulad vahetda "naistekatelt" võeud ülipehmete GEL-sadulate vastu.
vastasel korral on pikalt käimisega probleeme ja naine võib kah rahulolematu olla mõnda aega.....no ja matk võib kah pooleli jääda plaaniust varem
Indrek@sõitnud sportsadulaga Saaremaale
Korra olen Roheliste Rattaretkel käinud, see aasta kui Eesti Eurovisiooni võitis... Too kevad oli varem rattaga ikka mõnisada kilti vähemalt läbi sõidetud, kuid sellest hoolimata olid hommikud ikka valusad Õnneks lohuta see, et teistel oli veel hullem. 50-100km päev väikese eeltrenniga pole seega probleem.
"Sportsadul" nõuab rattapükse, millega koos ta toimima on mõeldud. Geel täidisega sadul on aga kindlapeale soovitatav. Paarinädalaseks rattaretkeks pole mina aga vist elusees valmis 3-4 päeva on täitsa paras ja maksimum. Jõudu teile!
"Sportsadul" nõuab rattapükse, millega koos ta toimima on mõeldud. Geel täidisega sadul on aga kindlapeale soovitatav. Paarinädalaseks rattaretkeks pole mina aga vist elusees valmis 3-4 päeva on täitsa paras ja maksimum. Jõudu teile!
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
ma võiks ka osaleda kui lubataks klikiaegset pedaalidega jalgratast millel ka väike bensumootor peal (säärekas)
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Hehh, säärekatega rändamisest ma tean samuti piisavalt. Ise käinud säärekaga Kundas, Pärnus, Pedasel ja Hiiumaal (kõik erinevad reisid).Sinuhobi kirjutas:ma võiks ka osaleda kui lubataks klikiaegset pedaalidega jalgratast millel ka väike bensumootor peal (säärekas)
Rivi lõpus võid põristada küll ma arvan, lõpus sellepärast, et siis sa ei tossuta jalgrattureid.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
algul lõpus ja pärast ees ja kõik muu seltskond ratastega nööripidi järgitomkar kirjutas:Hehh, säärekatega rändamisest ma tean samuti piisavalt. Ise käinud säärekaga Kundas, Pärnus, Pedasel ja Hiiumaal (kõik erinevad reisid).Sinuhobi kirjutas:ma võiks ka osaleda kui lubataks klikiaegset pedaalidega jalgratast millel ka väike bensumootor peal (säärekas)
Rivi lõpus võid põristada küll ma arvan, lõpus sellepärast, et siis sa ei tossuta jalgrattureid.
Peab vist patremat mootorit vaatama hakkama
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Aga siis umbes kilomeeter viimasest ratturist tagapool, noh et ei segaks linnulaulu nautimist.Sinuhobi kirjutas:algul lõpus ja pärast ees ja kõik muu seltskond ratastega nööripidi järgitomkar kirjutas:Hehh, säärekatega rändamisest ma tean samuti piisavalt. Ise käinud säärekaga Kundas, Pärnus, Pedasel ja Hiiumaal (kõik erinevad reisid).Sinuhobi kirjutas:ma võiks ka osaleda kui lubataks klikiaegset pedaalidega jalgratast millel ka väike bensumootor peal (säärekas)
Rivi lõpus võid põristada küll ma arvan, lõpus sellepärast, et siis sa ei tossuta jalgrattureid.
Peab vist patremat mootorit vaatama hakkama
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Tervitus.
Mõte on muidugi ilus - jalgrattaga looduses, kus kummisahin, linnulaul ja kosutav õlle.
Olen ise kolmest roheliste rattaretkest osa võtnud ja on ka sel aastal kindel plaan seda teha. Viide: http://www.loodusajakiri.ee/loodusesober/uudised74.html
See üritus on minu arust igati lahe - tuhanded sõbralikud ratturid, kaunis loodus, ilusad paigad! Kuna need kaks üritust kattuvad, siis mina ise eelistan roheliste rattaretke. Kolm päeva jutti sõita on juba üheks korraks selline piiripeal paras ettevõtmine, et rohkem korraga ei tahagi.
Selleks, et nii pikka retke ette võtta, peaks olema ka natuke teistsugused jalgrattad:
http://en.wikipedia.org/wiki/Recumbent_bicycle
http://www.hot.ee/burley/recumben.htm.
Välismaal on sellistega reisimine päris tavaline. Hea, mugav sõita, ei väsi nii kiiresti ära, kui seda teha rattal püstises asendis, kus tuuletakistus on ka pea 2 korda suurem.
Et kus ma seda kõike tean? Mul on plaan ehitada selline jalgratas roheliste rattamatka tarbeks! Olen nende "recumbent´ide" kohta päris palju juba uurinud, et tean, mida tahan.
Aga et Eestimaale ring peale teha, siis soovitan soojalt mõelda rolleri peale. Eeliseid nii jalgratta kui ka auto ees on mitmeid:
1. Liikumis kiirus on piisav ka looduse nautimiseks
2. Ei väsita nii jubedalt ära, kuid pedaalide sõtkumine
3. Saab läbida rahulikult ka metsateid ja kitsaid radasid
4. Liikumiseks kulu (kütus) on päris väike
5. jne.
Olen sellist varianti ise mitmeid kordi mõelnud, kuid oma tutvus ringkonnas pole selliseid matkasõprasid, kel ka roller olemas oleks. Samas sellise tripi jaoks pole palju mingi kümnetuhandeline (kasutatud) hea roller osta.
Natuke mõtlemisainet teile igaljuhul.
Kui mingi uus idee tuleb, kus seltskond pole piiratud, siis karjuge aga siia - igasugune seiklemine on teretulnud
Rainar
Mõte on muidugi ilus - jalgrattaga looduses, kus kummisahin, linnulaul ja kosutav õlle.
Olen ise kolmest roheliste rattaretkest osa võtnud ja on ka sel aastal kindel plaan seda teha. Viide: http://www.loodusajakiri.ee/loodusesober/uudised74.html
See üritus on minu arust igati lahe - tuhanded sõbralikud ratturid, kaunis loodus, ilusad paigad! Kuna need kaks üritust kattuvad, siis mina ise eelistan roheliste rattaretke. Kolm päeva jutti sõita on juba üheks korraks selline piiripeal paras ettevõtmine, et rohkem korraga ei tahagi.
Selleks, et nii pikka retke ette võtta, peaks olema ka natuke teistsugused jalgrattad:
http://en.wikipedia.org/wiki/Recumbent_bicycle
http://www.hot.ee/burley/recumben.htm.
Välismaal on sellistega reisimine päris tavaline. Hea, mugav sõita, ei väsi nii kiiresti ära, kui seda teha rattal püstises asendis, kus tuuletakistus on ka pea 2 korda suurem.
Et kus ma seda kõike tean? Mul on plaan ehitada selline jalgratas roheliste rattamatka tarbeks! Olen nende "recumbent´ide" kohta päris palju juba uurinud, et tean, mida tahan.
Aga et Eestimaale ring peale teha, siis soovitan soojalt mõelda rolleri peale. Eeliseid nii jalgratta kui ka auto ees on mitmeid:
1. Liikumis kiirus on piisav ka looduse nautimiseks
2. Ei väsita nii jubedalt ära, kuid pedaalide sõtkumine
3. Saab läbida rahulikult ka metsateid ja kitsaid radasid
4. Liikumiseks kulu (kütus) on päris väike
5. jne.
Olen sellist varianti ise mitmeid kordi mõelnud, kuid oma tutvus ringkonnas pole selliseid matkasõprasid, kel ka roller olemas oleks. Samas sellise tripi jaoks pole palju mingi kümnetuhandeline (kasutatud) hea roller osta.
Natuke mõtlemisainet teile igaljuhul.
Kui mingi uus idee tuleb, kus seltskond pole piiratud, siis karjuge aga siia - igasugune seiklemine on teretulnud
Rainar
http://nagi.ee/profile/Rixy
Standard Monstertruck 1:8 TeamLosi LST2 with Radio JR XS-6 Synthesized FM 40MHz system
Standard Monstertruck 1:8 TeamLosi LST2 with Radio JR XS-6 Synthesized FM 40MHz system
Mingi Eesti mingid meistrivõistlused, ei muudtomkar kirjutas:Mingi võistlus on veel vahepeal kuhu ma katsun ennast kuidagi kohale pedaalida...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Trass paigas jah... nii äärest ei võta kui esialgu mõtlesime kuna jube palju kruusa tuleb nii.
Lühidalt tuleb asi umbes nii:
Lühidalt tuleb asi umbes nii:
1. Päev alustatakse Maardu järve äärest - Kas siis järve rannalt või Peterburi tee äärest olevast putkast. Sealt edasi sõidame Jõelähtme - Koogi - (Jägala Juga) - Ruu - Kaberla - Valkla - Salmistu - Põhja - Muuksi - Kolga - Kolgaküla - Vihasoo - VÕSU - Koljaku - Oandu - Mustoja telkimisala (85 km)
2. Päev. Võtame vähe rahulikumalt ja ravime tagumikke Mustoja - Vihula - Pajuveski - Karula - Kiva - Rutja - Karepa - Toolse - Kunda - Malla - Kuura - Lepiku - VIRU-NIGULA - Koila - Aeriaru - Rannu - Kõrkküla - Liimala puhkeküla (71 km)
3. Päev. Liimala - Purtse - Moldova - Aa - Saka mõis - Saka - Ontika - Valaste - Toila - Voka - Päite mka - Sillamäe - SINIMÄE - Udria - Meriküla - Puhkova - RAUDKIVI TALU http://www.zone.ee/raudkivi (70km)
4. Päev. Matka kõige haigem päev kus tuleb Narvast alla Peipsi järve äärde sõita - Puhkova - Vodava - Vanaküla - Narva - Narva jõe kanjoni mka - Arumäe - Mustajõe - Kriivasoo - Gorodenka - Kuningaküla - Permisküla - Karoli - Jaama - (Vasknarva) - Smolnitsa - Remniku - ALAJÕE - Uusküla - Kauksi (avaliku ranna kõrval kämping. KÄmpingust 500m telkimisplats) (106 km)
5. Päev. Kauksi - Rannapungerja - Tudulinna - Pikati - Änniksaare - Avinurme - Ulvi - Lilastvere - (Torma) - Vaiatu - Tõikvere - Rääbise - Kivijärve - Soomevere - Kuremaa järve äärde telkima (76 km)
6. Päev. Kuremaa - Palamuse - Luua - Kaiavere - Saadjärve - Lähte - Vahi - Tartu (50km)
7. Päev. Tartu - Haage - Rõhu - Keeri - Meeri - Tõravere - Vissi - Elva (30km)
7.2. Päev pikem variant - Tartu - Kaagvere - Roiu - Uniküla - Lootvina - Vastse-Kuuste - Kiidjärve - Himmaste - Põlva - Himma - Vaimela - Võru (78km)
8. Päev. Kuna tegemist saab olema päris rohkete tõusude ja langustega siis sai ka sel päeval ka trass lühem valitud kui 100km lähedale. Elva - Kalme - Rõngu - Koruste - PikaSilla - Tõrva - Kirikuküla - Karjatnurme - Ala - Ainja (telkima jääme Käbi puhkemajja - www.puhkemaja.com) (70km)
8.2. Päev pikem variant - Võru - Vagula - Sõmerpalu - Linnamäe - Vaabina - Antsla - Kobela - Tsirguliina - Sooru - Piiri - Aitsra - Jeti - Holdre - Taagepera - Ala - Karksi-Nuia (111km)
9. Päev. Ainja - Karksi-Nuia - Abja-Paluoja - Lüütre - Sarja - Tõlla - Tihemetsa - Killingi-Nõmme - Lodja - Ristiküla - (Surju) - Laadi - Reiu - PÄRNU - Papsaare - Valgeranna (telgime ranna ääres mändide vahel - võimalus on ka ööbida sealses kämpingus)(97 km)
10. Päev. 10 päeval võime valida kahe tee vahet. vastavalt sellele kuidas energiat jagub - kas mööda rannajoont 132 km või otsemat teed Virtsu 87 km
10.1 Valgeranna - Audru - Põldeotsa - Kõima - Lindi - Kõpu - Pootsi - (Munalaid) - Pootsi - Seliste - Tõstamaa - Sööni - Vaiste - Kulli - Õhu - Varbla - Allika - Paatsalu - Vatla - Karuse - Kõmsi - Virtsu -(Laev liigub iga täistund kuni kella 22:00'ni Hind koos rattaga 50.-)- Kuivastu - Mõega - Liiva Aki Kämping (132 km)
10.2 Valgeranna - Audru - Põhara - Ahaste - Soeva - Kalli - Virtsu tee - Käru - Torgu - Nurmsi - Karuse - Kõmsi - Hanila - Virtsu - - Kuivastu - Mõega - Liiva Aki Kämping (87km)
11. Päev. Liiva - Linnuse - Mehama - Käo - Laimjala - Sakla - Masa - Tahula - Kudjape - Kuressaare - Mullutu - Arandi - Kärla - Karujärve Kämping (103km)
12. Päev. Karujärv - Pidula - Silla - Mustjala - Ranna - Võhma - Panga - Pahapilli - Liiküla - Asuka - Metsküla - Tuhkana - Pammana - Leisi - Roobaka - Pahila - Tagavere - Mehama - Levala - Tohvri Turismitalu (http://www.saaremaa.ee/tohvri/) (89km)
13. Päev. Levala - Ariste - Orissaare - Koguva - Liiva - Kuivastu - Kõmsi - Tuudi - Lihula - Kirbla - Laiküla - Rõude - Tammiku - Oonga - Parila - Liivaküla (? kaardil näitab kahte majutusasutust) (116 km)
14. Päev. Liivaküla - Haapsalu - Rannaküla - Linnamäe - Oru - Keedika - Valgeristi - Kuijõemõisa - Metslõugu - Määra - Padise - Rummu - Vasalemma - Lehola - Keila - Harku - Õismäe - Iga roju oma koju (104km)
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
päris pikk ring..... Ma jõudsin just noorte jalgratta matkalt tagasi ning see oli juba suht pikk(4 päeva).Tallinn-Tartu-Kavastu-Varnja-Kolkja-Alatskivi-
Kallaste-Mustvee-Jõgeva-Tallinn. Minu jaoks juht väsitav. Aga edu teiele siis sellele jalgratta matkale.
Kallaste-Mustvee-Jõgeva-Tallinn. Minu jaoks juht väsitav. Aga edu teiele siis sellele jalgratta matkale.
[quote]JussPB Kirjutas:Kujutan ette:D
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]
Niih, asi tehtud. Tehke järgi või maksge kinni
kokku tuli mingi 1300+km kuid kuna mu enda kell hakkas tögama siis mul täpset mõõtu endal pole... Lõunasse minnes sattusime ikka Valka kah, jne...
Kõige pikem päev oli Tõrvast Valgeranda (pärnu) 124km.
Kõige pikemad 2 nädalat mis mul seni olnud on.
kokku tuli mingi 1300+km kuid kuna mu enda kell hakkas tögama siis mul täpset mõõtu endal pole... Lõunasse minnes sattusime ikka Valka kah, jne...
Kõige pikem päev oli Tõrvast Valgeranda (pärnu) 124km.
Kõige pikemad 2 nädalat mis mul seni olnud on.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
1300km on Tallinn-Kaunas-Tallinn ja autagagi suhteliselt väsitav sõita Kõva mees see Tomkar, pole midagi öelda Kuidas teil ööbimine lahendatud oli, palju oli metsa all ja palju pehmes voodis?
Kuidas prognoos on, millal järgmine kord ratta selga istuda soovid ?
Kuidas prognoos on, millal järgmine kord ratta selga istuda soovid ?
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Kann on täiesti harjunud, täiesti vabalt võin ratta selga hüpata - kõndimine tundub kuidagi mõtetu... ratas kulus ainult ära, vahetasin keti ja nüüd peksab üle - tuleb ka tagumised hammakad vahetada.
Voodis möödus kogu tripist kokku 2 ööd - üks Tartus enne võistlust ning teine Tõrvas (saime enne Valgat kõvasti vett kaela ning läksime hotelli, et kola kuivatada.)
Üldiselt viis tee tartus edasi nii: Samal päeval (Laupäeval) vurinal põlva poole taevaskotta.
Pühapäeva hommikul kalapüük (2 pisikest haugi) hommiku söögiks uhhaa ratta selga ning põlvasse, võrru, ööbimine võru ligidal ühe järve ääres.
Esmaspäeval - antsla (katkine rehv, väike vesi kaela) välja sõidul vale tee ning sattusime rebasemäe maasiku kaitsealale (kuidas kõlab? - jah, kruusatee ja sitaks mägesi). Sattusime Valka (algul polnud plaanis). Mingi 10km enne valgat saime täieliku veesõja kaela. Mingi osa istusime bussipeatuses pipraviinaga ennast ravides. Valga (söök) Tõrvasse (pidime minema kaugemale kuid kopp oli ees)
Teisipäev, ilm hea, sõitma, abja-paluoja, kilingi-nõmme, pärnu, valgeranna (124km) õhtul grill ja jääger.
Kolmapäev, ilm keskpärane (mitte liiga suur vihm) võtsime suurema ringi (ranniku äärest) lihula peale. Lihula, muhu. Ööbisime keset muhu olevas kämparis (ahjaa, see oli samuti voodis, 3 seega)
Neljapäev, kahula küla muhus (vihma ära ootamise paus), saarde, Orissaare (lõuna, remopaus - ühel lagunes rattasaabas ära), kaali, enne kuressaaret Suure Töllu kämparisse. Mõned õlled (3'ni - standard kell).
Reede: Kuressaare, kindlus, lõuna vesipiip chill keskväljakul. kella 15'st alla tuult purjetasime põhjapoole Leisi (Triigi sadam kust läheb paat hiidu nin õlletoober). Õlletoober - suutsime ennast samal ajal toimuvalt mototoobrile (tsiklite kokkutulek) siise möllida - ei pidanud vahtra lehtedega ning jõmmidega tava telklaagris olema. Meie värava uksel oli piletikontroll kirvega ja kogu ala oli tsikleid täis - väga turvaline. Toober umbes kella 3-4'ni.
Lauba: Toobril hommikune seljanka, pigem 2, kella 13:30'se paadiga hiidu, 41km sirget pedaalimist (pohmakatest jäi vaid mälestus ja tühi kõht), Kõrgessaares suur lõuna. Vaatasime kella ja avastasime et venitada pole midagi, kärdlasse, 5 min pausi ning Heltermaale, 20:30 paadiga mandrile. Haapsalust kolinal läbi, uuemõisa. Saun ning ühe tehase puhkeruumi põrandal magamine maitses väga hästi.
Pühapäev, haapsalust välja, vana haapsalu maantee, Padise, vasalemma, keila (lõuna) saue, saku luige.
Tallinna ringteel, Kiili mineva teeotsa juures oli viimane paus ning mina läksin sealt oma teed, Nabalasse - teised läksid Jürisse. Üks mees pesi jüris ratta ära ja pedaalis sealt edasi Maardusse.
Selline oli siis lühidalt trip peale Tartu MV'd
Voodis möödus kogu tripist kokku 2 ööd - üks Tartus enne võistlust ning teine Tõrvas (saime enne Valgat kõvasti vett kaela ning läksime hotelli, et kola kuivatada.)
Üldiselt viis tee tartus edasi nii: Samal päeval (Laupäeval) vurinal põlva poole taevaskotta.
Pühapäeva hommikul kalapüük (2 pisikest haugi) hommiku söögiks uhhaa ratta selga ning põlvasse, võrru, ööbimine võru ligidal ühe järve ääres.
Esmaspäeval - antsla (katkine rehv, väike vesi kaela) välja sõidul vale tee ning sattusime rebasemäe maasiku kaitsealale (kuidas kõlab? - jah, kruusatee ja sitaks mägesi). Sattusime Valka (algul polnud plaanis). Mingi 10km enne valgat saime täieliku veesõja kaela. Mingi osa istusime bussipeatuses pipraviinaga ennast ravides. Valga (söök) Tõrvasse (pidime minema kaugemale kuid kopp oli ees)
Teisipäev, ilm hea, sõitma, abja-paluoja, kilingi-nõmme, pärnu, valgeranna (124km) õhtul grill ja jääger.
Kolmapäev, ilm keskpärane (mitte liiga suur vihm) võtsime suurema ringi (ranniku äärest) lihula peale. Lihula, muhu. Ööbisime keset muhu olevas kämparis (ahjaa, see oli samuti voodis, 3 seega)
Neljapäev, kahula küla muhus (vihma ära ootamise paus), saarde, Orissaare (lõuna, remopaus - ühel lagunes rattasaabas ära), kaali, enne kuressaaret Suure Töllu kämparisse. Mõned õlled (3'ni - standard kell).
Reede: Kuressaare, kindlus, lõuna vesipiip chill keskväljakul. kella 15'st alla tuult purjetasime põhjapoole Leisi (Triigi sadam kust läheb paat hiidu nin õlletoober). Õlletoober - suutsime ennast samal ajal toimuvalt mototoobrile (tsiklite kokkutulek) siise möllida - ei pidanud vahtra lehtedega ning jõmmidega tava telklaagris olema. Meie värava uksel oli piletikontroll kirvega ja kogu ala oli tsikleid täis - väga turvaline. Toober umbes kella 3-4'ni.
Lauba: Toobril hommikune seljanka, pigem 2, kella 13:30'se paadiga hiidu, 41km sirget pedaalimist (pohmakatest jäi vaid mälestus ja tühi kõht), Kõrgessaares suur lõuna. Vaatasime kella ja avastasime et venitada pole midagi, kärdlasse, 5 min pausi ning Heltermaale, 20:30 paadiga mandrile. Haapsalust kolinal läbi, uuemõisa. Saun ning ühe tehase puhkeruumi põrandal magamine maitses väga hästi.
Pühapäev, haapsalust välja, vana haapsalu maantee, Padise, vasalemma, keila (lõuna) saue, saku luige.
Tallinna ringteel, Kiili mineva teeotsa juures oli viimane paus ning mina läksin sealt oma teed, Nabalasse - teised läksid Jürisse. Üks mees pesi jüris ratta ära ja pedaalis sealt edasi Maardusse.
Selline oli siis lühidalt trip peale Tartu MV'd
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Mnjaaa - olete väga tublid! Ise kõhklesin, kas suudate ka maha märgitud marsuudi läbida, kuid paistab, et suutsite
Eesti mees on kangekaelne ja jäärapäine, et kui midagi kokkulepitud, siis tuleb ka see ära teha
Veelkord kiidusõnad!
Ps. Kas mingeid intsidente ka oli, mis retke sujuvust oleks natukenegi häirinud?
Eesti mees on kangekaelne ja jäärapäine, et kui midagi kokkulepitud, siis tuleb ka see ära teha
Veelkord kiidusõnad!
Ps. Kas mingeid intsidente ka oli, mis retke sujuvust oleks natukenegi häirinud?
http://nagi.ee/profile/Rixy
Standard Monstertruck 1:8 TeamLosi LST2 with Radio JR XS-6 Synthesized FM 40MHz system
Standard Monstertruck 1:8 TeamLosi LST2 with Radio JR XS-6 Synthesized FM 40MHz system
Uus trip plaanimisel/mõtlemisel...
Esialgne plaan:
http://maps.google.com/maps/ms?source=s ... e6&t=p&z=7
Lühidalt: Batumi, Zugdidi, Kutaisi, T'bilisi (Georgia) läbi mäeaheliku Armeeniasse ning siis Jerevan.
Praeguse seisuga tripi pikkus ~800 + ~10-15% eksimisi.
Pikkus selgub ka paremini kui joon on veetud täies pikkuses mööda teid, mitte linnulennul. Hetkel vaid osaliselt üle vaadatud.
Siit ka küsimus/palve - kui kellelgi leidub häid kontakte kaarte materjale Georgia ja/või Armeenia kohta siis laenaks/kasutaks hea meelega.
Ajakava - Aprilli keskpaik/teine pool.
Oled huvitatud samuti tulemisest? Liitu vabalt.
Esialgne plaan:
http://maps.google.com/maps/ms?source=s ... e6&t=p&z=7
Lühidalt: Batumi, Zugdidi, Kutaisi, T'bilisi (Georgia) läbi mäeaheliku Armeeniasse ning siis Jerevan.
Praeguse seisuga tripi pikkus ~800 + ~10-15% eksimisi.
Pikkus selgub ka paremini kui joon on veetud täies pikkuses mööda teid, mitte linnulennul. Hetkel vaid osaliselt üle vaadatud.
Siit ka küsimus/palve - kui kellelgi leidub häid kontakte kaarte materjale Georgia ja/või Armeenia kohta siis laenaks/kasutaks hea meelega.
Ajakava - Aprilli keskpaik/teine pool.
Oled huvitatud samuti tulemisest? Liitu vabalt.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
khmmm...
aga tekkis selline küsimus, et miks selline marruut ja miks sellises kohas?
ning kuids algpunkti saada ja kuidas lõpp-punktist tagasi koju?
ning mis on planeeritav matka kestvus päevalises ekvivalendis?
aga tekkis selline küsimus, et miks selline marruut ja miks sellises kohas?
ning kuids algpunkti saada ja kuidas lõpp-punktist tagasi koju?
ning mis on planeeritav matka kestvus päevalises ekvivalendis?
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Algusesse eeldame hetkel, et saab lennukiga ning sama eeldus kehtib ka lõpu kohta
Miks selline marsruut? hmm... euroopa on igav, skandinaavia oleks vast kah... baltikum ja poola on mõtetu, vahemere kant on niisama lebotamiseks... Georgia tundus huvitav. Miks Armeenia - Georgia ise jäi natuke väikeseks. Mõte oli ka korra Musta mere äärest tõmmata Azovi mere äärde (Azerbatsaani - Bakuusse) kuid seal tundub vahepeal üls suur tundmatu tundra olevat - igaks juhuks matsime maha kuid, kes teab. KM'e tuli kah natuke liiga palju.
Ajakava mõte: 14(+2) päeva kohal millest 10 päeva kindlasti sõitu ning 4 päeva puhvrit (kuskil lebotada kui hea koha peale trehvame) +2 kola ettevalmistamiseks ning pärastiseks pakkimiseks.
Sellised mõtted...
Miks selline marsruut? hmm... euroopa on igav, skandinaavia oleks vast kah... baltikum ja poola on mõtetu, vahemere kant on niisama lebotamiseks... Georgia tundus huvitav. Miks Armeenia - Georgia ise jäi natuke väikeseks. Mõte oli ka korra Musta mere äärest tõmmata Azovi mere äärde (Azerbatsaani - Bakuusse) kuid seal tundub vahepeal üls suur tundmatu tundra olevat - igaks juhuks matsime maha kuid, kes teab. KM'e tuli kah natuke liiga palju.
Ajakava mõte: 14(+2) päeva kohal millest 10 päeva kindlasti sõitu ning 4 päeva puhvrit (kuskil lebotada kui hea koha peale trehvame) +2 kola ettevalmistamiseks ning pärastiseks pakkimiseks.
Sellised mõtted...
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Rattapedenduse kohalt oleks vist mõistlik ära mainida, et ma ostsin oma esimese isikliku jalgratta eelmine aasta alles, just eelmise matka tarvis.
Kui nüüd veel liiga täpne olla siis peale seda pole väga kordagi märkimisväärselt sõitnud kah (alla 10 km kokku vast)...
Nüüd tuleb vist igaks juhuks üle vaadata, hooldada ja hakata trennima vaikselt jälle
Kui nüüd veel liiga täpne olla siis peale seda pole väga kordagi märkimisväärselt sõitnud kah (alla 10 km kokku vast)...
Nüüd tuleb vist igaks juhuks üle vaadata, hooldada ja hakata trennima vaikselt jälle
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Tervitused Georgia rannalinnast Batumi!
6hk 26-28, vesi 22.
L2bitud 950 kilomeetrit, k6rgeim punkt ~2100m - 88bimine telgis, metsas kuna kohalik kyla kasutas lehmasita brikette kytteks ning "poes" oli vaid kokkakoolat, konserve, makarone ja purgi kaasi. Korralik vesterni kyla munakiviteega ja k6ikv6imalike pudulojustega tee 22res. Naised said kaevu 22res kokku vee j2rgi k2ies (rikkamad eesliga), mehed passisid niisama eemal. Ainult saloon oli puudu. M2gedest alla tulles j6udsime uuesti l2hisajanditesse.
6hk 26-28, vesi 22.
L2bitud 950 kilomeetrit, k6rgeim punkt ~2100m - 88bimine telgis, metsas kuna kohalik kyla kasutas lehmasita brikette kytteks ning "poes" oli vaid kokkakoolat, konserve, makarone ja purgi kaasi. Korralik vesterni kyla munakiviteega ja k6ikv6imalike pudulojustega tee 22res. Naised said kaevu 22res kokku vee j2rgi k2ies (rikkamad eesliga), mehed passisid niisama eemal. Ainult saloon oli puudu. M2gedest alla tulles j6udsime uuesti l2hisajanditesse.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB