NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
http://www.ferox-rc.com/fx4wd.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Ferox FX 4WD
kõige kaasaegsema seadmed, nagu CAD programmid algas detsembris 2009, arengu ferox FX 4WD. Põhitähelepanu oli suunatud, valgus-ja neljarattaliste-style 01:08 olemast oma jalgu. Tulemuseks on kiire, kerge ja täiustatud 01:05 lollakas erinevate uuendusi.
Peamine uus funktsioon on ilmselt mehaaniline lahtisidumine esitelg. Ferox on viskoosne haakeseadisele edastamiseks. See võimaldab püsiva kiiruse tasakaal esi-ja tagateljel. Puudused Kesk diferentseeritud ja jäik drive on välja lülitatud, nii täielikult. Ferox FX 4WD liigendatud nagu 2WD, kuid kiirendab nagu 4WD.
Peatamise tõttu geomeetria seoses risti paigaldatud mootor, sõiduk pakub enneolematuid grip ja madal raskuskese.
kõige kaasaegsema seadmed, nagu CAD programmid algas detsembris 2009, arengu ferox FX 4WD. Põhitähelepanu oli suunatud, valgus-ja neljarattaliste-style 01:08 olemast oma jalgu. Tulemuseks on kiire, kerge ja täiustatud 01:05 lollakas erinevate uuendusi.
Peamine uus funktsioon on ilmselt mehaaniline lahtisidumine esitelg. Ferox on viskoosne haakeseadisele edastamiseks. See võimaldab püsiva kiiruse tasakaal esi-ja tagateljel. Puudused Kesk diferentseeritud ja jäik drive on välja lülitatud, nii täielikult. Ferox FX 4WD liigendatud nagu 2WD, kuid kiirendab nagu 4WD.
Peatamise tõttu geomeetria seoses risti paigaldatud mootor, sõiduk pakub enneolematuid grip ja madal raskuskese.
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
et google tõlkija oli abiks vätony012 kirjutas:Ferox FX 4WD
kõige kaasaegsema seadmed, nagu CAD programmid algas detsembris 2009, arengu ferox FX 4WD. Põhitähelepanu oli suunatud, valgus-ja neljarattaliste-style 01:08 olemast oma jalgu. Tulemuseks on kiire, kerge ja täiustatud 01:05 lollakas erinevate uuendusi.
Peamine uus funktsioon on ilmselt mehaaniline lahtisidumine esitelg. Ferox on viskoosne haakeseadisele edastamiseks. See võimaldab püsiva kiiruse tasakaal esi-ja tagateljel. Puudused Kesk diferentseeritud ja jäik drive on välja lülitatud, nii täielikult. Ferox FX 4WD liigendatud nagu 2WD, kuid kiirendab nagu 4WD.
Peatamise tõttu geomeetria seoses risti paigaldatud mootor, sõiduk pakub enneolematuid grip ja madal raskuskese.
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
http://www.rc-tune.de/forum/viewtopic.p ... c&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
paremad pildid siis siin ja ka arutelu.......
paremad pildid siis siin ja ka arutelu.......
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Ei sa aru kuidas nii väärt vahenditega jõuti lahenduseni, et õhufilter on küljeaknast väljas!tony012 kirjutas:Ferox FX 4WD
kõige kaasaegsema seadmed, nagu CAD programmid algas detsembris 2009, arengu ferox FX 4WD. Põhitähelepanu oli suunatud, valgus-ja neljarattaliste-style 01:08 olemast oma jalgu. Tulemuseks on kiire, kerge ja täiustatud 01:05 lollakas erinevate uuendusi.
Peamine uus funktsioon on ilmselt mehaaniline lahtisidumine esitelg. Ferox on viskoosne haakeseadisele edastamiseks. See võimaldab püsiva kiiruse tasakaal esi-ja tagateljel. Puudused Kesk diferentseeritud ja jäik drive on välja lülitatud, nii täielikult. Ferox FX 4WD liigendatud nagu 2WD, kuid kiirendab nagu 4WD.
Peatamise tõttu geomeetria seoses risti paigaldatud mootor, sõiduk pakub enneolematuid grip ja madal raskuskese.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Vaata sellelt lingilt esimest fotot: http://www.rc-news.de/12/2010/ferox-fx- ... oad-buggy/" onclick="window.open(this.href);return false;
Küljeaknast on näha karburaator koos õhufiltri kinnituskoonusega kuhu on paber sisse topitud!
Sinna külge käib õhufilter mis pärast paigaldust ulatub aknast välja ligi 10 cm.
Küljeaknast on näha karburaator koos õhufiltri kinnituskoonusega kuhu on paber sisse topitud!
Sinna külge käib õhufilter mis pärast paigaldust ulatub aknast välja ligi 10 cm.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Tõnu: see filter jääb ikkagi kere alla, vaata seal all on ka veel üks pilt millest on seda täiesti selgelt võimalik aru saada.
EKV Suvekarikas 2009.a 1.koht 1/18 stock
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
See alumine kus on näha, et filter jaab kere alla, on cad joonis.
Selle auto kohta sain ma esimest korda infot juba 2009 lõpus kui otsisin 4WD 1/5 autot mida maale tooma hakata. Juba sel ajal oli neil lubadus, et tehakse selline õhufiltri konstruktsioon nagu sellel joonis aga miski pärast siini tegemata. Ilmselt probleem selles, et kere liigub nii palju, et lõhub ära. Vaadake saksa võistluste fotosid. Seal sõidavad filter külgaknast väljas. Teine asi miks see auto mulle ei meeldinud oli, et neil oli plaanis jääda nelikant hexide juurde ja kasutada väikseid rattaid. Sellest veast said nad kohe pärast teste aru aga lahendus on poolik. Nüüd kasutatakse küll 24 mm kuuskant hexi ja suuri rattaid aga mutter on endiselt väike ja ka rattalaagrid.
Kolmas oluline asi oli hind. Selle hinnaga vähemalt eestis neid suuremas koguses turustada ei õnnestu.
Aga kui keegi soovib 2000 euro eest 4WD 1/5 siis FG Leopard Competition 4WD on kindlasti parem valik!
Selle auto kohta sain ma esimest korda infot juba 2009 lõpus kui otsisin 4WD 1/5 autot mida maale tooma hakata. Juba sel ajal oli neil lubadus, et tehakse selline õhufiltri konstruktsioon nagu sellel joonis aga miski pärast siini tegemata. Ilmselt probleem selles, et kere liigub nii palju, et lõhub ära. Vaadake saksa võistluste fotosid. Seal sõidavad filter külgaknast väljas. Teine asi miks see auto mulle ei meeldinud oli, et neil oli plaanis jääda nelikant hexide juurde ja kasutada väikseid rattaid. Sellest veast said nad kohe pärast teste aru aga lahendus on poolik. Nüüd kasutatakse küll 24 mm kuuskant hexi ja suuri rattaid aga mutter on endiselt väike ja ka rattalaagrid.
Kolmas oluline asi oli hind. Selle hinnaga vähemalt eestis neid suuremas koguses turustada ei õnnestu.
Aga kui keegi soovib 2000 euro eest 4WD 1/5 siis FG Leopard Competition 4WD on kindlasti parem valik!
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Kõik areneb, seega ka mudelism. Eks kõigil ole omad miinused ja plussid, kuid praeguse seisuga kaaluvad plussid miinused üle.
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Fg Leopard Competition 4WD ongi sellepärast parem, et on rohkem arenenud. FG-l on tehasetiim ja aastaid kogemusi. Korralikku võistlusautot ei ehita keegi tühja koha pealt.mursik kirjutas:Kõik areneb, seega ka mudelism. Eks kõigil ole omad miinused ja plussid, kuid praeguse seisuga kaaluvad plussid miinused üle.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
-
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22.09.2005 13:01
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
http://www.bigscaler.de/magazin/rc-news ... ginnt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Ma ei suuda selles autos midagi uut ja huvitavat näha ka. Feroxil on ikka palju asju üritatud uutmoodi teha.motokrosser kirjutas:jq THE car on IMO täitsa tühjakohapealt tehtud.
Kui 1/8 bagidest rääkida siis Team Durango DNX408 on märksa uuenduslikum.
Viimati muutis Tõnu2, 16.01.2011 17:43, muudetud 1 kord kokku.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Enamus eelmisel aastal tutvustatud autodest on pm lambist tehtud. Durango, Serpent(jah on-roadi alal on nad kõvad tegijad), The CAR. Aga no suur pettumus on ikkagi The car, ootused olid suuremad...
Suur skaala on nagu on, andke sõita ja ütlen arvamuse
Suur skaala on nagu on, andke sõita ja ütlen arvamuse
EKV Suvekarikas 2009.a 1.koht 1/18 stock
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Team Durango 1/10 offroadist räägiti ka ju juba aastal 2007.T6nuT kirjutas:Enamus eelmisel aastal tutvustatud autodest on pm lambist tehtud. Durango, Serpent(jah on-roadi alal on nad kõvad tegijad), The CAR. Aga no suur pettumus on ikkagi The car, ootused olid suuremad...
Suur skaala on nagu on, andke sõita ja ütlen arvamuse
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
jah, aga mõeldes siiski lähema aja jooksul siis on uusi autosid/firmasid juurde tulnud. Minu arust on kõige naljakam see, et The CAR mis sai suure reklaami osaks ja kõik kiitsid, et oh nüüd tuleb ikka see õige bagi välja. Ja nüüd kus see on juba inimeste käes hakkavad asjad katki minema. Nüüd on see spur geari jama- mina sain nii aru, et kui sõita tahate ostke losi oma ja siis saate kunagi uue.
EKV Suvekarikas 2009.a 1.koht 1/18 stock
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Kui kohe üldse mitte midagi ei ole reklaamiks öelda uuenduste kohapealt, tuuakse alati välja, et kasutati hüpersuper CAD programme. Cad programm on samasugune elementaarne primitiivtöövahend nagu viil, freespink, pliiats ning tükike paberit.
Viimati muutis edvin, 16.01.2011 18:49, muudetud 1 kord kokku.
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Turundus oli The Car-il kindlasti parim.T6nuT kirjutas:jah, aga mõeldes siiski lähema aja jooksul siis on uusi autosid/firmasid juurde tulnud. Minu arust on kõige naljakam see, et The CAR mis sai suure reklaami osaks ja kõik kiitsid, et oh nüüd tuleb ikka see õige bagi välja. Ja nüüd kus see on juba inimeste käes hakkavad asjad katki minema. Nüüd on see spur geari jama- mina sain nii aru, et kui sõita tahate ostke losi oma ja siis saate kunagi uue.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
CAD on jah pigem paber ja pliiats. Aga oodake paar-kolm kuud ja eks siis näis, mida The CAR´ist räägitakse.
Burn more fuel!
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
JQ suhtes ei ole tegelikult midagi katastroofilist. minul on see auto siin lauapeal näiteks reaalselt olemas ja ilmselt olen siin seltskonnas ainus kes teda põhjalikult on saanud torkida ja kokku panna. Minu algne kindel seisukoht, et tegemist on Losi klooniga sai ehitamise käigus üsna kiirelt ümber lükatud. Esmapilgul sarnased asjad on tegelikult päris erinevad autod. THE Cari disainimisel ei ole eesmärgiks võetud uuenduslik välimus vaid võimalikult head sõidiomadused. Ma ei taha kedagi kiita ega laita, seega ärge võtke keegi isiklikult. Durango puhul on teadlikult rõhku pandud erilistele lahendustele ja silmailule, aga palju sellest reaalselt ringiajas kajastub? Kas mulle meeldib Durango? Jah, meeldib, sest ta näeb ilus välja. Kas mulle meeldib The Car, ei tea veel, pole sõitnud. Durangoga ka pole, samuti ühegi teise uue autoga mis just turule tulnud. Teatud põhjusel olen ma muidugi JQ mudeliga tuttavam kui teistega ja ma tean, et kõik disainielemendid on sellel põhjusega. Kui ma peaksin võrdlema JQ disaini näiteks arhitektuuriga (andestust, professionaalne kretinism), siis tegemist oleks ilmselt funktsionalismiga, mille vedavaks dogmaks on "vorm tuleneb funktsioonist". Lahtiseletatuna tähendab see silmale nähtava vormi tekkimist asja funktsionaalsusest. JQ puhul on disainutud vajadus, millest tuleneb vorm, mitte ei ole disainitud vormi ja siis mõeldud, et kuidas see nüüd mõistlikult liikuma panna. Ainus asi selle auto juures, mis on tehtud ainult ilu silmas pidades on tagatiib, kõik muu on sellepärast, et ta täidab mingit funktsiooni, millest reaalset kasu on rajal kiiremini liiklemiseks. JQ innovatsioon ei peitu ägedas välimuses vaid auto seades.
Mis nüüd puutub esimeste partii apsudesse, siis tegemist täiesti tavapärase nähtusega, et mingid kalad on, mis kiiresti likvideeritakse. Praegu on põhiline see keskdifri teema, mis paljudel on ilmnenud. Kõikidele auto omanikele saadetakse uus parandatud spurr tasuta koju, sõltumata kas neil on see juppideks lennanud või mitte. Teine asi, millega on probleeme old on purunevad kütusepaagi postid, mis samuti on juba ümber disainitud ja järgmistes partiides on uued. Rohkem nagu mingit tüüpviga polegi. Pole põhjust väga õnnetu olla justkui.
Loodan, et ei tundu kuhugi kallutatud jutt, pigem oli idee, seda JQ asja inimestele natuke lähemale tuua, kuna praeguste sõnavõttude puhul on näha, et väga põhjalikult asjaga kursis ei olda.
Mina ei taha öelda, kas see on hea või halb auto, seda näitab ainult aeg ja omanike tagasiside (THE Cari omanike). Põhiliselt leiavad põhjust asja kallal norida ikka need, kellel puudub konkreetse mudeliga igasugune kogemus, need kes esindavad (loe: tiimisõitjad) mõnda konkureerivat brändi või need kes müüvad konkureerivat brändi. Reaalselt JQ autot omavad inimesed on asjaga üldiselt üsna rahul ja ootavad väikese tagasilöögina oma uut spurri
Mis nüüd puutub esimeste partii apsudesse, siis tegemist täiesti tavapärase nähtusega, et mingid kalad on, mis kiiresti likvideeritakse. Praegu on põhiline see keskdifri teema, mis paljudel on ilmnenud. Kõikidele auto omanikele saadetakse uus parandatud spurr tasuta koju, sõltumata kas neil on see juppideks lennanud või mitte. Teine asi, millega on probleeme old on purunevad kütusepaagi postid, mis samuti on juba ümber disainitud ja järgmistes partiides on uued. Rohkem nagu mingit tüüpviga polegi. Pole põhjust väga õnnetu olla justkui.
Loodan, et ei tundu kuhugi kallutatud jutt, pigem oli idee, seda JQ asja inimestele natuke lähemale tuua, kuna praeguste sõnavõttude puhul on näha, et väga põhjalikult asjaga kursis ei olda.
Mina ei taha öelda, kas see on hea või halb auto, seda näitab ainult aeg ja omanike tagasiside (THE Cari omanike). Põhiliselt leiavad põhjust asja kallal norida ikka need, kellel puudub konkreetse mudeliga igasugune kogemus, need kes esindavad (loe: tiimisõitjad) mõnda konkureerivat brändi või need kes müüvad konkureerivat brändi. Reaalselt JQ autot omavad inimesed on asjaga üldiselt üsna rahul ja ootavad väikese tagasilöögina oma uut spurri
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Oehh! See oli ilus!R0mm kirjutas:Kui ma peaksin võrdlema JQ disaini näiteks arhitektuuriga (andestust, professionaalne kretinism), siis tegemist oleks ilmselt funktsionalismiga, mille vedavaks dogmaks on "vorm tuleneb funktsioonist". Lahtiseletatuna tähendab see silmale nähtava vormi tekkimist asja funktsionaalsusest. JQ puhul on disainutud vajadus, millest tuleneb vorm, mitte ei ole disainitud vormi ja siis mõeldud, et kuidas see nüüd mõistlikult liikuma panna.
Nii ilusti öeldud, mul tuli kohe pisar silmanurka!
Aamen!
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Samas Durango eesmärk on võita, seda tõestasid nad ka MMil, et seda nad on võimelised tegema- tuli ju ka nendele kiireim aeg(ajad). Nende eesmärk on ka tuua innovaatilisi uuendusi autol, mis on põhieesmärgiks ka mudelismi arendusel. Durangoga sõitnud-ütlen niipalju, et hoopis teisest puust kui mõni muu bagi(asso, xray jne). Ka 1/10 bagi on omaette liiga. Kõik need detailid mis on välja toodud on vajalikud- niipalju välimusest. Ja tuua välja lühikese ajaga 4erinevat autot, see on juba areng.
EKV Suvekarikas 2009.a 1.koht 1/18 stock
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Mina ka teemast mööda:
jq THE Car ongi Auto suure algustähega.
Vahe tänaste kiiretega (8ight 2.0, RC8B, BOB jt) on täpselt samaväärne mis siis kui rajal olid MP 777, XB8, Hyper8 ja tulid järgmise põlvkonna mudelid. (Asso, Losi, hiljem Xray jt.) Kes on rajal The Car'i proovinud (Eestist ilmselt ainult Jörg ja mina?) ütlevad kindlasti, et see auto lihtsalt töötab igast asendist paremini. Innovatsioon ei ole see kui üritatakse teha midagi teisiti lihtsalt teistmoodi tegemise pärast. Kui Land Rover Defender roosaks värvida ja Hello Kitty summutiotsaga varustada ei tee see temast linnamaasturit, täpselt samal põhjusel ei teinud robocopi välimus ning innovaatilised lahendused sellest tootest võistlusmudelit:
Mul on Durango autode vastu sügav lugupidamine, aga võidusõidus ei ole abiks turul suvaliste uudsete lahendustega lahmimine. (või nagu näiteks pidurite puhul - taasleiutada ammu kõrvale heidetud vana)
TõnuT - Tuua välja lühikese ajaga neli mudelit ei ole mitte areng vaid märk meeleheitest
jq THE Car ongi Auto suure algustähega.
Vahe tänaste kiiretega (8ight 2.0, RC8B, BOB jt) on täpselt samaväärne mis siis kui rajal olid MP 777, XB8, Hyper8 ja tulid järgmise põlvkonna mudelid. (Asso, Losi, hiljem Xray jt.) Kes on rajal The Car'i proovinud (Eestist ilmselt ainult Jörg ja mina?) ütlevad kindlasti, et see auto lihtsalt töötab igast asendist paremini. Innovatsioon ei ole see kui üritatakse teha midagi teisiti lihtsalt teistmoodi tegemise pärast. Kui Land Rover Defender roosaks värvida ja Hello Kitty summutiotsaga varustada ei tee see temast linnamaasturit, täpselt samal põhjusel ei teinud robocopi välimus ning innovaatilised lahendused sellest tootest võistlusmudelit:
Mul on Durango autode vastu sügav lugupidamine, aga võidusõidus ei ole abiks turul suvaliste uudsete lahendustega lahmimine. (või nagu näiteks pidurite puhul - taasleiutada ammu kõrvale heidetud vana)
TõnuT - Tuua välja lühikese ajaga neli mudelit ei ole mitte areng vaid märk meeleheitest
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
http://www.rc-tune.de/forum/viewtopic.p ... c&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu küll annate........ juhiks siiski tähelepanu auto lihtsale ehitusele...
mcd ja fg jäävad kaugele maha.
Seda nüüd küll kuida see isend sõidab,kestab............
Nu küll annate........ juhiks siiski tähelepanu auto lihtsale ehitusele...
mcd ja fg jäävad kaugele maha.
Seda nüüd küll kuida see isend sõidab,kestab............
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Ei saa öelda, et on kõige lihtsama ehitusega. Ferox on lihtsa ehitusega mootorist keskdiffrini. Fg-l on kõige lihtsam esi ja tagasilla vaheline ühendus. MCD - l on kõige lihtsam käänmike ja pidurite ehitus.
Põhjus miks ma MCD-d pole seni teemasse kaasanud on oluliselt erinev hinnatase.
Aga mis siin niisama arutada. Ma olen valmis rajal võrdlema - võidusõitma MCD-ga vaatamata sellele, et MCD maksab 700 EUR vähem!
Põhjus miks ma MCD-d pole seni teemasse kaasanud on oluliselt erinev hinnatase.
Aga mis siin niisama arutada. Ma olen valmis rajal võrdlema - võidusõitma MCD-ga vaatamata sellele, et MCD maksab 700 EUR vähem!
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
kas ikka maksab........paljumaksab sinu mcd..........ALU....
ei räägi siin auto hinnast vaid LIHTSUSEST.Pöörlevaid vidinaid vähem,täis raam,alumiinium,
servod.ligipääs parem,ehituslikult on näha ju et isendil on vähesega hakkama saadud.......
tulemus vähemalt tundub et on väga OK
Nii võibki vaidlema jääda eks aeg näitab millal selline isend eestis sõitma hakkab....
EI arvanud, et isend kaasab nii suure arutelu
ei räägi siin auto hinnast vaid LIHTSUSEST.Pöörlevaid vidinaid vähem,täis raam,alumiinium,
servod.ligipääs parem,ehituslikult on näha ju et isendil on vähesega hakkama saadud.......
tulemus vähemalt tundub et on väga OK
Nii võibki vaidlema jääda eks aeg näitab millal selline isend eestis sõitma hakkab....
EI arvanud, et isend kaasab nii suure arutelu
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
MCD Racing loobus alu-auto ehk Ultimate versiooni tootmisest tegelikult kuna plastikauto on kiirem.mursik kirjutas:kas ikka maksab........paljumaksab sinu mcd..........ALU....
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Midagi veel uuemat ja innovaatilisemat 1/5-le
Mamba brushless mootor ja regu:
http://www.redrc.net/2011/01/castle-cre ... more-38736" onclick="window.open(this.href);return false;
Mamba brushless mootor ja regu:
http://www.redrc.net/2011/01/castle-cre ... more-38736" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Võrreldes bensiinimootoriga tundub elekter tagasiminek. Maksab rohkem ja sõita saab lühemat aega.Arps kirjutas:Midagi veel uuemat ja innovaatilisemat 1/5-le
Mamba brushless mootor ja regu:
http://www.redrc.net/2011/01/castle-cre ... more-38736" onclick="window.open(this.href);return false;
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Loll jutt suhu tagasi. Küll siin mõne aasta pärast ka võimsamad akud olemas, mis kenasti tunni vastu peavad ja laevad ennast 15min täis. Vast LiIon on see suund, tänagi kannatab neid 5C'ga laadida ja korduvalt-korduvalt ilma, et midagi nendega juhtuks.Tõnu2 kirjutas:Võrreldes bensiinimootoriga tundub elekter tagasiminek. Maksab rohkem ja sõita saab lühemat aega.Arps kirjutas:Midagi veel uuemat ja innovaatilisemat 1/5-le
Mamba brushless mootor ja regu:
http://www.redrc.net/2011/01/castle-cre ... more-38736" onclick="window.open(this.href);return false;
X-Ray XT8 brushless
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Ei ole mitte loll jutt. Alustuseks räägime olevikust mitte ärme teoretiseeri tulevikust. Sõidan 1/8 offroad elektrit ja 1/10 onroad elektrit akudega mis on kannatavad 5C - ga laadimist. Sellest muutub ainult laadimisaeg. 20 minutit ja aku täis. Sõiduaeg on ikka sama 10 min.kodanik kirjutas:Loll jutt suhu tagasi. Küll siin mõne aasta pärast ka võimsamad akud olemas, mis kenasti tunni vastu peavad ja laevad ennast 15min täis. Vast LiIon on see suund, tänagi kannatab neid 5C'ga laadida ja korduvalt-korduvalt ilma, et midagi nendega juhtuks.Tõnu2 kirjutas:Võrreldes bensiinimootoriga tundub elekter tagasiminek. Maksab rohkem ja sõita saab lühemat aega.Arps kirjutas:Midagi veel uuemat ja innovaatilisemat 1/5-le
Mamba brushless mootor ja regu:
http://www.redrc.net/2011/01/castle-cre ... more-38736" onclick="window.open(this.href);return false;
Ilmselt pole sa bensukat omanud - kasutanud. Iga 40 minuti järel kalla paak täis ja saad jälle 40 min sõita. Bensiin maksab tanklas 1,2 eur liiter. Mootri remont ehk rõnga vahetus 10 eur. Kuludes ei konkureeri mingil juhul!
Tule sõida ise mõlemat klassi(võistle) siis saab sinu juttu tõsiselt võtta.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Kas paari aasta pärast on sellised akud olemas? Ma sügavalt kahtlen. Aku mis kaaluks sama palju nagu trimmeri paagitäis bensiini ja võimaldaks trimmeriga 45min sõita, paari aasta jooksul ei õnnestu kindlasti nii tihedalt energiat akusse kokku pakkida. Oi kuidas 1/1 skaala elektriautotööstus januneb selliste maailma päästvate lahenduste järgi.kodanik kirjutas:Küll siin mõne aasta pärast ka võimsamad akud olemas, mis kenasti tunni vastu peavad ja laevad ennast 15min täis. Vast LiIon on see suund, tänagi kannatab neid 5C'ga laadida ja korduvalt-korduvalt ilma, et midagi nendega juhtuks.
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Jah selle 1/1 skaala osas on sul õigus. Seal on massid teised ja akude vajaduski teine ehk akud peavad toitma ka palju muud peale auto liikuma saamise. Mudelismi maailmas selle võrra kergem, et akud peavad põhimõtteliselt ainult rattaid ringi ajama (muu on tühine).edvin kirjutas:Kas paari aasta pärast on sellised akud olemas? Ma sügavalt kahtlen. Aku mis kaaluks sama palju nagu trimmeri paagitäis bensiini ja võimaldaks trimmeriga 45min sõita, paari aasta jooksul ei õnnestu kindlasti nii tihedalt energiat akusse kokku pakkida. Oi kuidas 1/1 skaala elektriautotööstus januneb selliste maailma päästvate lahenduste järgi.kodanik kirjutas:Küll siin mõne aasta pärast ka võimsamad akud olemas, mis kenasti tunni vastu peavad ja laevad ennast 15min täis. Vast LiIon on see suund, tänagi kannatab neid 5C'ga laadida ja korduvalt-korduvalt ilma, et midagi nendega juhtuks.
Tõsi see on, et võistlemas pole käinud ja nitrokat/benuskat pole omanud (põhjuselt, et ei viitsi seda mootorit koguaeg puhastada ja timmida), kuid siiski võiks lähitulevikust teoritiseerida. Mina näen elektril küll palju helgemat tulevikku kui bensiinil või mõnel muul nafta baasil toodetud kütteallikal. Võib-olla trimmerite puhul on tõesti akude kaal suurema tähtsusega kui mõne muu masina puhul, kus 300g lisakaalu kompenseerib elektrimootori pöördemoment ja selle saadavus igast asendist.
X-Ray XT8 brushless
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Elektrimootori suurim moment on 0 p/min juures, edasi kukub kolinal. 300grammist lisakaalu saab kompenseerida ainult elektrikuluga, mis tähendab vähenevat sõiduaega. Huvitav mitu sangpommi peab kaaluma trimmeri aku et saaks järjest 45min paugutada?kodanik kirjutas:Võib-olla trimmerite puhul on tõesti akude kaal suurema tähtsusega kui mõne muu masina puhul, kus 300g lisakaalu kompenseerib elektrimootori pöördemoment ja selle saadavus igast asendist.
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Praegusel 1/8 elektribagil kaaluga 3300g 4S 5800 mah aku kaalub 600g ja sellega saab 10 minutit sõita.
Baja kaalub 3 X rohkem ehk umbes 10 kg (10 000g). No kui kaalu kolmekordistamise pärast ei kulu elektrit 3 X rohkem siis 2 X küll kindlasti. Seega akuga 8S 5800 mah kaaluga 1200g saab sõita ka 10 minutit. Seega 45 minuti sõitmiseks on vaja vähemalt 8S 26100 mah akut mis kaalub umbes 5,4 kg (5400g). Bensumootor kaalub 2 kg. See elektri mootor ja regu kokku 1 kg. Seega saab 8S 5800 mah akuga enam vähem tavabesuka kaalus sõiduki küll aga sõiduaeg 10 minutit.
Teoreetiliselt 45 minutit sõitva auto kaal tuleks 14 kg. See on peaaegu poole raskem kui esialgu arvestatud 10 kg ja sellise massi liigutamiseks enam edised elektrikuluarvestused ei kehti ja kuluks veel oluliselt rohkem kui 26100 mah.
Baja kaalub 3 X rohkem ehk umbes 10 kg (10 000g). No kui kaalu kolmekordistamise pärast ei kulu elektrit 3 X rohkem siis 2 X küll kindlasti. Seega akuga 8S 5800 mah kaaluga 1200g saab sõita ka 10 minutit. Seega 45 minuti sõitmiseks on vaja vähemalt 8S 26100 mah akut mis kaalub umbes 5,4 kg (5400g). Bensumootor kaalub 2 kg. See elektri mootor ja regu kokku 1 kg. Seega saab 8S 5800 mah akuga enam vähem tavabesuka kaalus sõiduki küll aga sõiduaeg 10 minutit.
Teoreetiliselt 45 minutit sõitva auto kaal tuleks 14 kg. See on peaaegu poole raskem kui esialgu arvestatud 10 kg ja sellise massi liigutamiseks enam edised elektrikuluarvestused ei kehti ja kuluks veel oluliselt rohkem kui 26100 mah.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
No kas tõesti siis 1/8 buggyd nii erinevad. Mul 1/10 masin ja BL peal ning kasutan 2S 5200mah x2 akusid. Üks kaalub 314g ning nendega suudab mu masin lõdvalt 30min sõita, tavaliselt isegi 45min ja seda mitte töristades. Ennem saab siiber, kui aku tühjaks saab. Masin kaalub mingi 4,5kg.
X-Ray XT8 brushless
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
1:10 offroad 4,5 kilo?? Ei saa olla
Jörg Miikael Tiit - 4x EFRA European Champion
SWorkz Motorsports
Nosram Electronics
Mudelihall
Savöx Servos
T-Pro Tires
RJX Hobby
Awesomatix
Insane Racing
mcd.ee
ToniSport
Boca Bearings
HobbyFactory
Võrguvara
SWorkz Motorsports
Nosram Electronics
Mudelihall
Savöx Servos
T-Pro Tires
RJX Hobby
Awesomatix
Insane Racing
mcd.ee
ToniSport
Boca Bearings
HobbyFactory
Võrguvara
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
See peab tõesti imerelv olema. Uurisin stardivalmis 1/10 offroad bagi stardikaalu. Tavaliselt 1600 - 1900g. Kasutatakse ühte 2S lipot või siis 2S saddle pack akut. Meie võistlusi vaadates lõpeb vool vahel isegi enne kui 10 min täis saab!kodanik kirjutas:Mul 1/10 masin ja BL peal ning kasutan 2S 5200mah x2 akusid. Üks kaalub 314g ning nendega suudab mu masin lõdvalt 30min sõita, tavaliselt isegi 45min ja seda mitte töristades. Ennem saab siiber, kui aku tühjaks saab. Masin kaalub mingi 4,5kg.
Et sellist massi niikaua edasivedada peab olema tegu mängumootoriga.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Sa kodanik elad kuskil teises maailmas, hõõrdevabas maailmas.
4wd 1/10 kestab meil 15 min kindlasti aga mitte kunagi üle 20 minuti (tegemist on suht vähevõimsa ja külma elektroonikaga, aku on 3S).
Mõlemal tagaveolisel on tagaveo tõttu veerevaid osi oluliselt vähem, pool tundi on sõiduaja piiriks.
4wd 1/10 kestab meil 15 min kindlasti aga mitte kunagi üle 20 minuti (tegemist on suht vähevõimsa ja külma elektroonikaga, aku on 3S).
Mõlemal tagaveolisel on tagaveo tõttu veerevaid osi oluliselt vähem, pool tundi on sõiduaja piiriks.
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Mul monster hpi e-savage, mille tehase kaal on ~4kg ning mul klaasplastist kere peal, mis kaalub ise juba vähemalt 200g kui mitte rohkem. Kaalusin just masina ära ning kaalub 4,7kg. Isegi imestasin, et miks nii raske, kuna kahe brushed mootori asemel on üks brushless. Selline jurakas see on ning akud peavad küll kõvasti. Võib-olla tingitud sellest, et mootor on selle masina jaoks liialt võimas, st tähendab, et full-throttle'it ei ole võimalik koguaeg kasutada. Äkki sellest tulenevalt töötab mootor madalamatel pööretel ja ressurssi säästvamalt??? Muidu masinal jõudu küllaga, igast asendist tõmbaks katuse peale, kui wheeliebar'i poleks küljes. Proovisin isegi selle kelgu ette rakendada, kus mu ligi 2 aastane (~13kg) laps istus ning veab ära küll. Natuke raskust peale ja siis läheb ka üles mäge. Peakski ühe väikse video sellest tegemaJörg777 kirjutas:1:10 offroad 4,5 kilo?? Ei saa olla
X-Ray XT8 brushless
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Savage pole 1:10 bagi vaid 1:8 monster... vääga erinevad asjad
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
E-Savage on 1/10tony012 kirjutas:Savage pole 1:10 bagi vaid 1:8 monster... vääga erinevad asjad
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Ma eriti ei usu, et nitro savage ja e savage kasutaks erinevat raami ja rattaid ja vedrustust jne...
savage ei ole mitte mingil juhul sobilik nimetada 1:10
savage ei ole mitte mingil juhul sobilik nimetada 1:10
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
e-savage on suur aga siiski 1/10. Mis tähendab et elektrikulu on suuuuuuuur.
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
Ma ei saa aru mida te jaurate koguaeg. Üks üritab musta valgeks teha ja teine valget mustaks seoses sellega kas kestab või mitte. Mina näen lihtsat lahendust... minupoolt Baja ja kodaniku pool elektroonika ning teeme proovi. Milleks selline mõttetu arutelu mis toimuks (põhirõhk on tuleviku vormis) paari aastapärast akude valdkonnas. Paari aastapärast on üldse teine tase nii mootorite kui ka akude valdkonnas. 20 aasta pärast hakkame üldse päikesepatareide peal sõitma ja voolu tarbima mis selleks ajaks on tavapärane asi.
Mina pooldan mingis mõttes Tõnu arvamust, et 30 minutit ära ei kesta. Mingis mõttes sellepärast, et krt äkki kestabki. Aga see selleks... finantsilisest poolest olen mina 100% Tõnuga nõus mootori odavuse kohta võrreldes elektriga. Sama raha eest kui elektri peale üle minna saaks juba vaata, et 3 (KOLM) bensiinimootorit mille eluiga KOKKU on ikka palju pikem kui elektrimootori oma. Akude elueast ma juba ei räägigi. Tuleb olevikuga kaasa käia mitte filisofeerida mis tulevikus toimuma hakkab. Küll tulevikus olla näha mis saama hakkab ja kui ongi elekter suurel skaalal tulevik siis räägime sellest tulevikus.
See teema on mutunud samaks nagu kuldkuulike rääkis kui jama on ikka starterbox .... pullstart peaks ikka igal mudelil kohustuslik olema
Esialgsest teemast on loba juba pärist kaugele läinud.
Päikest
Mina pooldan mingis mõttes Tõnu arvamust, et 30 minutit ära ei kesta. Mingis mõttes sellepärast, et krt äkki kestabki. Aga see selleks... finantsilisest poolest olen mina 100% Tõnuga nõus mootori odavuse kohta võrreldes elektriga. Sama raha eest kui elektri peale üle minna saaks juba vaata, et 3 (KOLM) bensiinimootorit mille eluiga KOKKU on ikka palju pikem kui elektrimootori oma. Akude elueast ma juba ei räägigi. Tuleb olevikuga kaasa käia mitte filisofeerida mis tulevikus toimuma hakkab. Küll tulevikus olla näha mis saama hakkab ja kui ongi elekter suurel skaalal tulevik siis räägime sellest tulevikus.
See teema on mutunud samaks nagu kuldkuulike rääkis kui jama on ikka starterbox .... pullstart peaks ikka igal mudelil kohustuslik olema
Esialgsest teemast on loba juba pärist kaugele läinud.
Päikest
Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95
KONTAKT:555 628 95
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
team losi xxx-cr ja strike mõlemad 1:10,ma oolen ikka seda meelt et 1:5-6 peavad jääma bensiinikateks,1:8 võiks ka olla bensiiniga,nitrost hoian ma eemale
-
- Postitusi: 663
- Liitunud: 30.03.2007 12:47
- Asukoht: helsinki-vantaa-espoo
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
kahju ,et teemast mööda on rohkem kui teemasse
krt. alati läheb mingi hea teema yle mulaks, kus vaieldakse kellel on pikem vms
ja ikka panevad tarka need kes ise väga ei teagi millest räägivad
sellist mudelit tahaks kindlasti näppida ja rajal proovida veelgi rohkem
hr. myrsik kas tuled varsti uudse ja pöneva isendiga rajale vöi lihtsalt viskasid "kondi" foorumlastele hambusse???
elekter versus bensiin versus nitrobensiin selline vaidlus ei peaks siin olema
krt. alati läheb mingi hea teema yle mulaks, kus vaieldakse kellel on pikem vms
ja ikka panevad tarka need kes ise väga ei teagi millest räägivad
sellist mudelit tahaks kindlasti näppida ja rajal proovida veelgi rohkem
hr. myrsik kas tuled varsti uudse ja pöneva isendiga rajale vöi lihtsalt viskasid "kondi" foorumlastele hambusse???
elekter versus bensiin versus nitrobensiin selline vaidlus ei peaks siin olema
ilma mudelita Targutaja
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Re: NO NII ONGI MIDAGI UUT 1:5 4wd
E-Savage kasutab täiesti erinevat raami ja rattaid ja vedrustust jne...tony012 kirjutas:Ma eriti ei usu, et nitro savage ja e savage kasutaks erinevat raami ja rattaid ja vedrustust jne...
savage ei ole mitte mingil juhul sobilik nimetada 1:10
E-Savage on ametlikult 1/10.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu