WinterCup 2009|2010
-
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22.09.2005 13:01
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
-
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22.09.2005 13:01
-
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22.09.2005 13:01
Ja Tarvi&Co juba soovitasid miskist jubinat, et põhi eest enne silda ära ei murduks.edvin kirjutas:Pane põhjaplaadile tugevdus alla, muidu seda külmaga tugevaks ei saa. Liiga palju auke on põhjaplaadi otsa nõrgestamas. oople.com/forums oli näidatud kuidas teha lazer pommikindlaks. Tõsi, hetkel Avast karjub et oople lemotokrosser kirjutas:Ja põhi pooleks.
vitab viirust ja ei lase sisse.
Oleks teadnud, et nii läheb, oleks vähemalt habeme ära ajanud
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
- Sandervend
- Postitusi: 76
- Liitunud: 12.10.2008 23:09
- Asukoht: Tallinn
Mahe üritus , tore autasustus , tänud kõigile kaasvõistlejatele.
Eri tänud Käverile , Latikale, Ressarile, Joonasele, Edvinile ja muidugi ka Taitsile suurepärase tõlke eest.
Eri tänud Käverile , Latikale, Ressarile, Joonasele, Edvinile ja muidugi ka Taitsile suurepärase tõlke eest.
Viimati muutis Sandervend, 16.11.2009 15:48, muudetud 1 kord kokku.
Kyosho Lazer ZX-5 võistlusvalmis ja tuunitud , HotBodies Cyclone D4 WCE, Robitronic Mantis x2,HPI MT2 18SS, Robitronic Protos, Mingi onroad asi on ka.
[img]http://img167.imageshack.us/img167/9571/foorumisignahu7.jpg[/img]
[img]http://img167.imageshack.us/img167/9571/foorumisignahu7.jpg[/img]
Minu suured tänud Tõnisele,kes lahkelt lubas sõita enda suurepärase ,kauni,kiire ja võimsa autoga Openit.Ja tänan ka kaasvõistlejaid mõistva suhtumise eest,kuna sõitsin nitroautoga elus esimest korda.Oli tõsiselt tore nädalavahetus,tänud korraldajatele!
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8
1:8 elekter on ÄGE - täiesti ausalt. Kiireim offroad mudeliklass, tõestatult
* võistluste kohta pole ühtegi halba sõna öelda, ainult head - väga mõnus!
* autasustamine oli muidugi nagu päris
* 1:8 elekter - äge, mõnus, võimas, töökindel, mugav, puhas, kuiv, kiire
* seltskond, rada, korraldus, toitlustus... 5+
Suurimad tänud Tõnule, kes laenas mootori kinnitust ning toimivaid rehve. Ja tänud ka Veltsile, kellel täiesti juhtumisi oli olemas vajaminev Xray 808 akuboks... Akuboks sai auto külge leiutatud reede õhtul, mootori kinnitus laupäeva hommikul. Auto sain valmis siis, kui esimene sõit oli 4 minutit käinud. Rajale, servo revers peale ja rohkem nagu muresid päeva jooksul väga polnudki. Põhimõtteliselt kõik toimis ja kestis. 4S akust kulus 3000mAh ehk keskmine võimsus ainult ~18A*3.7V*4 = 266W. Ülekanne oli üks ja sama, mis oli välja arvutatud - pauku piisavalt ja miski üle ei kuumenenud. Ja kes brushless süsteemi ostavad, siis ostke sensoriga, näiteks Tekin!
Pildid nähtaval siin (kahjuks oli veidi pime ja mõned udused)
Tulemused hobi.ee lehel
* võistluste kohta pole ühtegi halba sõna öelda, ainult head - väga mõnus!
* autasustamine oli muidugi nagu päris
* 1:8 elekter - äge, mõnus, võimas, töökindel, mugav, puhas, kuiv, kiire
* seltskond, rada, korraldus, toitlustus... 5+
Suurimad tänud Tõnule, kes laenas mootori kinnitust ning toimivaid rehve. Ja tänud ka Veltsile, kellel täiesti juhtumisi oli olemas vajaminev Xray 808 akuboks... Akuboks sai auto külge leiutatud reede õhtul, mootori kinnitus laupäeva hommikul. Auto sain valmis siis, kui esimene sõit oli 4 minutit käinud. Rajale, servo revers peale ja rohkem nagu muresid päeva jooksul väga polnudki. Põhimõtteliselt kõik toimis ja kestis. 4S akust kulus 3000mAh ehk keskmine võimsus ainult ~18A*3.7V*4 = 266W. Ülekanne oli üks ja sama, mis oli välja arvutatud - pauku piisavalt ja miski üle ei kuumenenud. Ja kes brushless süsteemi ostavad, siis ostke sensoriga, näiteks Tekin!
Pildid nähtaval siin (kahjuks oli veidi pime ja mõned udused)
Tulemused hobi.ee lehel
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
võistlus oli mõnus nagu ikka, kui Rando korraldab, kuigi minu jaoks lõppes see varakult. Ja pilte vaadates (autasustamine), oleksin ikka pidanud Stocki sõitma
Natuke asjalikku juttu ka - minu arvates on rada igav, see üks "hüpe", mis tuli juurde kuu ajaga, on lihtsalt ülesõit ja juurde nagu midagi ei anna. Minu võidusõit lõppes peale suurt hüpet, kui hüppe alt tulev auto minu taga ratta otsast sõitis (metall pooleks). Küsimus, et kas kuidagi oleks võimalik piirata nende hüpeka alt tulijate teed nii, et nad peaksidki sõitma ikka hüpeka lähedalt, mitte aga sealt äärest, kuhu mõned maanduvad?
Kas teiste meelest on hüppeid piisavalt? Mulle meenutab Saue rada, kui 1:10 Offroad sõidab (On-roadil siis)! Midagi natuke tehnilisemat tahaks proovida, nagu oli eelmine aasta Wintercupil Jälgimäel, et ikka oli hüppeid, mis sõidu kulgu muutsid ja põnevamaks tegid.
Natuke asjalikku juttu ka - minu arvates on rada igav, see üks "hüpe", mis tuli juurde kuu ajaga, on lihtsalt ülesõit ja juurde nagu midagi ei anna. Minu võidusõit lõppes peale suurt hüpet, kui hüppe alt tulev auto minu taga ratta otsast sõitis (metall pooleks). Küsimus, et kas kuidagi oleks võimalik piirata nende hüpeka alt tulijate teed nii, et nad peaksidki sõitma ikka hüpeka lähedalt, mitte aga sealt äärest, kuhu mõned maanduvad?
Kas teiste meelest on hüppeid piisavalt? Mulle meenutab Saue rada, kui 1:10 Offroad sõidab (On-roadil siis)! Midagi natuke tehnilisemat tahaks proovida, nagu oli eelmine aasta Wintercupil Jälgimäel, et ikka oli hüppeid, mis sõidu kulgu muutsid ja põnevamaks tegid.
See hüpe on oma profiili poolest vaieldamatult Eesti parim. Tublid rajaomanikud mujalt võiksid käia ja selle hüppe profiili kopeerida - viskab auto väga hästi
Eks sattusin ise ka ühel korral sinna hüppe "taha" maha Taivole jalgu, kuid ega see mingi suur probleem tegelikult pole - vähemalt buggy klassis. Tagaveoliste ilma pidamiseta autodega ehk suurem mure, kuid...
Võibolla hüppe lõpust seda jätkata üle all oleva rajaosa võrgu abil nagu siin...
Eks sattusin ise ka ühel korral sinna hüppe "taha" maha Taivole jalgu, kuid ega see mingi suur probleem tegelikult pole - vähemalt buggy klassis. Tagaveoliste ilma pidamiseta autodega ehk suurem mure, kuid...
Võibolla hüppe lõpust seda jätkata üle all oleva rajaosa võrgu abil nagu siin...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- Sandervend
- Postitusi: 76
- Liitunud: 12.10.2008 23:09
- Asukoht: Tallinn
1:10 nii väike, et kukub läbi võrgu silma ? Eks neid võrke ole erinevaid! Küll ta toimiks, kuid ega väga karjuvat vajadust hetkel tõesti ei ole. Kuid, kui teha, siis selline võrgu lahendus oleks tõenäoliselt toimiv.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Mul omal küll selle hüppe juures probleeme väga ei tekkind, välja arvatud üks sõit kui Jörg mu pisikesele bagile kogemata peale astus seal. Ja siis veel paar korda keegi ees oli, aga sain enamvähem mööda manööverdatud.
Kui nüüd sinna sildu ehitada ükskõik mis materjalidest, siis hakkavad pihta uued probleemid sellega, kuidas neid kätte saada, kel õnnestub end võrgu all kuskile kinni sõita.
Kui nüüd sinna sildu ehitada ükskõik mis materjalidest, siis hakkavad pihta uued probleemid sellega, kuidas neid kätte saada, kel õnnestub end võrgu all kuskile kinni sõita.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
-
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22.09.2005 13:01
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
ühesõnaga ainult mina siis teen TÜHJA koha pealt kära, et selline suvaline kahe suuna ristumine on täitsa vägev teistele?! Huvitav on aga see, et sõidu ajal kuulsin kogu aeg pukis mingit mula selle kohta, et keegi on seal pikali ja ees, aga ju vist kuulsin siis valesti, sest ainult minul oli ju seal probleem. Teised panevad nagu pohli
edvin - ja see toru mille peale maandud on parem, kui serv sillal?
edvin - ja see toru mille peale maandud on parem, kui serv sillal?
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
Rait sa pole ainuke kellel sarnane otsasõit toimus. Ma ka ei saanud hoogu piisavalt ülesse ja maandusin täpselt hüppe taga. Tulemus oli see, et Priit sõitis samasse kohta sisse nagu sulle sõideti ja ülemine turnbukle läks kõveraks kergelt. Hea, et mitte midagi katki ei läinud ja asi toimus eelsõidus mitte finaalis.
Samas ei tea kas see võrgu teema ikka hea mõte on.Keegi sõidab ennast sinna alla kinni ja ega sealt alt pole just kõige toredam teisi välja aidata.
Hüppeid pole ka ju kuhugi lisada .... pärast on samasugune Luige karusell
Samas ei tea kas see võrgu teema ikka hea mõte on.Keegi sõidab ennast sinna alla kinni ja ega sealt alt pole just kõige toredam teisi välja aidata.
Hüppeid pole ka ju kuhugi lisada .... pärast on samasugune Luige karusell
Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95
KONTAKT:555 628 95
näeb ikka. Hobi.ee uudis muudetud.reigo kirjutas:Tekkis küsimus, kas enam ringi aegu ei näe? Oli tore neid vaadata. Kuid ei ole tingiv vajadus nende järele.
Hüpete ja hüppamise kohta:
Ülehüpe on de facto see asi mis peab olema, muidu mina ei mängi. Ülehüppe heaks omaduseks on suurenev kurvide arv erinevas suunas ning efektiivsem pinna kasutus, seega seda muuta ei taha. Silla ideed olen algusest peale vaaginud, ent vaadates kui suhteliselt vähe selles kohas probleeme on võrreldes näiteks üle piirete vastassuunda sõitmisega on sild minuarvates pseudoprobleem. See et mõni auto sellest katki läheb et ta satub kohta kus ta ei peaks olema on siiski minuarvates rohkem sõitja kui raja probleem. Võibolla ma eksin muidugi. + Igasuguste sildade vastu räägib küsimus mis saab siis kui keegi sinna alla jääb.
Väike hüpekas mis kuuga lisandus tundub mulle just selle kohana kus ringiaeg kas tehakse või ei tehta, sest selleks, et olla täpselt paigas järgneva kiire parema ja terava vasakkurvi jaoks peab teda tabama ikka väga täpselt õigest kohast ja õige kiirusega.
Raja profiil: Saab järgmiseks korraks kindlasti muudetud ning pigem saab see tehtud varem kui hiljem. Ehkki ma pean ausalt tunnistama et teda kuidagi muuta on väga keeruline sest mulle isiklikult imponeerib ta täpselt sellisena nagu ta praegu on
Võistluste kohta: Väga meeldiv on kuulda jäägitult positiivset järelkaja ning ma luban, et neiudega selle hooaja üllatused ei lõppe vaid jagub nii mõndagi ka eelseisvatele etappidele.
Mis mind isiklikult hämmastas oli üllatavalt väike osalejate arv 1:10 stock klassis, mis on ühtlasi ka see asi millele ma ei suuda põhjendust enda tegudest/tegemata jätmistest leida. Loodetavasti oli tegu halbade juhuste kokkulangemise ning ajutise tagasilöögiga. Hämmastavalt suur oli osalejate arv 1:10 modified klassis, kellest paljud oleksid minu isikliku arvamuse kohaselt võinud alustada hoopis stockis. Aga vaba maa ja igaühel on õigus ise otsustada.
Kehvasti läinud asjadest veel: Lauri, ma tegelikult ka mõtlesin sinu ja pildistamise peale, aga võtan omaks süü selle üle, et ei kontrollinud Jaanuse toodud prosede töökorras olekut, sest enne nad ju töötasid. Valgust oli tegelikult plaanitud piisavalt et häid pilte saada. Aga ütleme nii et mis valesti see uuesti Vaesed piigad jäid ka haigeks, aga tänu Jonasele ja tema puhurile peaks järgmisel korral soem olema. Eks ma siis lähen ja kostitan neid piparmünditeega vahepeal. Tagajärgede eest peab ju vastutama, olgu see kui ebameeldiv tahes
Aga kõik muu paistis sujuvat ning tundus lahe. Nüanssides arenemisvõimalusi on veel muidugi meeletult.
Ahjaa, ja üks asi veel. Kui oled vanuses 35+ siis pane enda vaim pühapäevaks (13.detsember) valmis
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
miks sinna silla alla keegi kinni jääb? See on ju peaaegu sirge?! Ja Rando, vihjata sellele, et mina olin seal kus poleks pidanud, siis mõte, et juhtida hüppealune liiklus hüppele lähemale, oligi pakutud just seetõttu, et ratta kaotasin ma toru juures, kus mingil arusaamatul põhjusel üks sõitja üritas oma kurvi raadiust lühendada, sõites trajektooril, mis kuhugi ei vii ( aga osad maanduvad just selles kohas!).
1:10 stocki vähene huvi - rada on enamus sile pind ja seoses sellega, et midagi tehnilist pole, siis ei olnud ka eriti huvi rohkem aeglase autoga sõita. Ei oska teiste kohta öelda, aga lihtne rada aeglase autoga on natuke igav!
1:10 stocki vähene huvi - rada on enamus sile pind ja seoses sellega, et midagi tehnilist pole, siis ei olnud ka eriti huvi rohkem aeglase autoga sõita. Ei oska teiste kohta öelda, aga lihtne rada aeglase autoga on natuke igav!
-
- Postitusi: 663
- Liitunud: 30.03.2007 12:47
- Asukoht: helsinki-vantaa-espoo
vöistlus oli vägev ja kiitus eestvedajatele !
paremaks vöiks teha :¤ suur hype teeb haiget suurele mudelile kui
maandud rajapiirdele (kui muudetakse rada ,siis saaks äkki sellega arvestada)
¤ väga paha kui rajamehhaanikud on: kurdid, pimedad, laisad, uimased, rumalad (mudel visatakse suvaliselt rajale-mitte söidusuunas)
¤ tore kui oleks autasustamisel alati fotograaf (kasvöi fotokas millega pildistada)
¤ autasustamistelk peaks olema veel soojem siis vötaks neiud soojendusdressi ka maha
¤ Grimm-i bagile lisada +5kg et tal nii libe poleks
paremaks vöiks teha :¤ suur hype teeb haiget suurele mudelile kui
maandud rajapiirdele (kui muudetakse rada ,siis saaks äkki sellega arvestada)
¤ väga paha kui rajamehhaanikud on: kurdid, pimedad, laisad, uimased, rumalad (mudel visatakse suvaliselt rajale-mitte söidusuunas)
¤ tore kui oleks autasustamisel alati fotograaf (kasvöi fotokas millega pildistada)
¤ autasustamistelk peaks olema veel soojem siis vötaks neiud soojendusdressi ka maha
¤ Grimm-i bagile lisada +5kg et tal nii libe poleks
ilma mudelita Targutaja
Võrdle näiteks Käveri 1:0 modi ringiaegu ja stock ringiaegu... mismõttes see stock siis niii aeglane on?
parmaat kirjutas: 1:10 stocki vähene huvi - rada on enamus sile pind ja seoses sellega, et midagi tehnilist pole, siis ei olnud ka eriti huvi rohkem aeglase autoga sõita. Ei oska teiste kohta öelda, aga lihtne rada aeglase autoga on natuke igav!
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Oh, õudu. Härra ei jõua nüüd neid naisfännide horde endast eemal hoida. Telefon on pidevalt punane ja piltilusad tüdrukud saadavad siivutuid kirju ja pilte. Aga ma ei jõua ju igale poole. Ja nüüd veel nii kuulus. Raske on see mudelisti elu, et ma nii ilus olen ja nüüd ka ülemaailma kuulus. Järgmisel aastal Euro B´l lased kaasvõistlejad härra aupaklikult igas kurvis mööda ja annavad teed. Isegi Keilia teeb silma ja püüab härra tähelepanu võita, mitte vastupidi.
Burn more fuel!
Juhtusin seda 1:10 modi terve päeva kõikides sõitudes mehhaniseerima. Rada igavaks tembeldada 1:10 sõitjate poolt on küll väheke ülepakutud. Ei näinud ma rajal ühtegi meest, kes oleks suutnud selle raja igavaks sõita. Minumeelest jagus enemikes kurvides põnevust, sest igal ringil läbiti kurve erineva trajektooriga - see ju küll igav poleparmaat kirjutas:1:10 stocki vähene huvi - rada on enamus sile pind ja seoses sellega, et midagi tehnilist pole, siis ei olnud ka eriti huvi rohkem aeglase autoga sõita. Ei oska teiste kohta öelda, aga lihtne rada aeglase autoga on natuke igav!
Pigem olid 1:10 sõitjatel rehvid valed, pidamist vähe ning seaded täiesti mööda ehk siis lihtsalt ebameeldiv sõita? Jah, rada ongi "flat" ning tuleb nö onroad seadet kasutada. Trennis sai tõdetud, et kui autol vähekenegi mingi seadistuselement mööda on, siis sõitmine väga piinarikas. Täiesti usun, et heas seades ja heades kätes 1:10 stock masinaga oleks 1:10 modi võinud vabalt ära võita. Niiet ei saa ka aru, miks stocki ei sõideta. 17-keeru mootor on ju tegelikult väga kiire.
Ega see siis lahenus pole, et kui kurvides ja sirgetel pidamist pole ning sõita ebamugav - paneme kõik kohad hüppeid täis Mina küll naudin olukorda, kus seadel on suur tähtsus ja vähegi vale rehviga on võimatu sõita (Taivo on mingi müstiline erand!). Offroadis sellist olukorda pole varem Eestis olnud.
Minu 2 senti.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Raske on olla ilus mees!Taits kirjutas:Oh, õudu. Härra ei jõua nüüd neid naisfännide horde endast eemal hoida. Telefon on pidevalt punane ja piltilusad tüdrukud saadavad siivutuid kirju ja pilte. Aga ma ei jõua ju igale poole. Ja nüüd veel nii kuulus. Raske on see mudelisti elu, et ma nii ilus olen ja nüüd ka ülemaailma kuulus. Järgmisel aastal Euro B´l lased kaasvõistlejad härra aupaklikult igas kurvis mööda ja annavad teed. Isegi Keilia teeb silma ja püüab härra tähelepanu võita, mitte vastupidi.
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8
igavaks tembeldasin raja ma peale esimest võistlust, sõitsin 15 keeruga ja ikka enamuse ajast pidi sõitma gaas põhjas. Seda ma mõtlengi tehnilise osa all, et oleks siis seal tagumistes kurvides vaja vahepeal pidurdada või tugevamini gaasi anda (et üle hüpata millestki näiteks). Aga sealt sõidad lühikese trajektooriga läbi ja siis gaas põhja pikaks ajaks. Pigem siis ukerdan juba modiga, millega ei saa gaasi põhja niisama lihtsalt lükata. Modiga on seetõttu ka huvitavam, sest ei ole üldse lihtne sõita , eriti kui auto on off-road seades. Lootsin, et tehakse rada hüppelisemaks, aga jäi saue onroadiks kahjuks. Maitse asi!
Ma omaltpoolt toetaks teooriat, et modiga on mõnus. Põhjagaasiga sõitmisest on asi kaugel, seda saab hetkeks rakendada vaid sel ainsal sirgel, ülejäänd on vähemalt 2wd mudelit juhtides üsna vähese gaasiga ja küllaltki tehniline, et õigesti kurve sõita, mis mul veel näiteks kaugeltki ideaalselt ei õnnestu, seega arenguruumi on. Samas tuleb juba oluliselt paremini välja kui varem. Eriti heaks on läinud tagumise otsa kurvide sõitmine, mida õnnestub päris ideaaltrajektoori jälgides läbida. Kohati muidugi kukuvad ka liiga suured poognad välja, aga asi edeneb. Samuti on märgata ringiaegades olulist stabiilsuse kasvu, mida näiteks veel suvel eriti ei olnud. Kuni ma kõiki ühe ringi aegu poole sekundi sisse ei sõida, sinnamaani vist veel rada igavaks ei hakka nimetama. Hetkel ei oska ka hüpetest puudust tunda, kuna rajal on kurv kurvi otsa ja kurvitamine pakub juba piisavalt tegevust. Peasirgele küpete lisamine oleks ilmselt paha, kuna kohe raja ääres on täiesti juhuslikult mingid väljaulatuvad konstruktsioonid, kuhu end saaks jube mõnusalt katki hüpata.
Mingite elementidega võiks ju raja siledust kuskil konarlikumaks teha, aga mingeid selliseid a la kicker Lattik küll vist kuskile ära ei majuta?
Mingite elementidega võiks ju raja siledust kuskil konarlikumaks teha, aga mingeid selliseid a la kicker Lattik küll vist kuskile ära ei majuta?
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
Ma arvan, et martin lee vaatab ka nüüd taitsi poole ila suunurgast tilkumas (taits 2008 euroB )Taits kirjutas:Oh, õudu. Härra ei jõua nüüd neid naisfännide horde endast eemal hoida. Telefon on pidevalt punane ja piltilusad tüdrukud saadavad siivutuid kirju ja pilte. Aga ma ei jõua ju igale poole. Ja nüüd veel nii kuulus. Raske on see mudelisti elu, et ma nii ilus olen ja nüüd ka ülemaailma kuulus. Järgmisel aastal Euro B´l lased kaasvõistlejad härra aupaklikult igas kurvis mööda ja annavad teed. Isegi Keilia teeb silma ja püüab härra tähelepanu võita, mitte vastupidi.
Kogu minu lugupidaamise juures ei saa ma Sinust hästi aru.Kõigepealt Sa virised,et hüpe on paha ja sa ei suuda piisavalt kaugele hüpata.Järgmises postituses kirjutad,et rada on liiga sile ja sellepärast igav.Kumba Sa siis tahad? Minu meelest on tiba ebaviisakas viriseda inimeste kallal,kes on selle raja valmis ehitanud ja mitte vähe vaeva näinud,et kõigil oleks võimalus talvel kuskil võistelda.Ma usun,et korraldajad võtavad rõõmuga vastu Sinu abikäed,kui Sa tahad aidata rada paremaks,huvitavamaks,mõnusamaks muuta.parmaat kirjutas:no vot Romm, nagu sa ütlesidki, et tulevad kurvid ideaaltrajektooril juba enam vähem. No aga see on ju on-road, nagu sauel, aga kass Wintercupi mõte pole mitte olnud ikka off-road hooaja jätkumine?`Või olenmillestki valesti aru saanud
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8
Eks arvan, et just Martin Lee kaasa kena assopusa vahetab nüüd omanikku. Järgmine kord kui temake mind basseini ääres näeb, tuleb ta just minu lauda, kus härrad tõsisemalt võistluste ettevalmistusega tegelevad, mitte ei putita mudeleid. (2008 euro b)Ma arvan, et martin lee vaatab ka nüüd taitsi poole ila suunurgast tilkumas (taits 2008 euroB )
Burn more fuel!
Kas onroad on kõigile nii selge, et seda õppida ei tasu? Ma usun, et paha ei tee ja see rada on üsnagi tehniline. Sellest ei saa ehk aru need, kes sõidavad lihtsalt piirete vahel, mitte mööda trajektoori. See pikk kurv väikse hüppega on üks kõige keerulisemaid kohti üldse meie mudeliradadel.
Jonas Nahkor
Team Xray
Team Xray
Mina lugesingi Sinu teksti ja sain sellest niimoodi aru.Ma olen üsna vilets sõitja,aga isegi mina sain oma tagaveolise stock autoga sealt probleemideta üle.Ja et rada oleks igav kuulen ma esimest korda.Saaksin sellest aru kui Sinu nimel oleks n arv kiiremaid ringe,hunnikus esikohti jne.Ei ole ma kuulnud seda ka Tõnu,Taivo,Rando,Jonase,Raineri,Andrese ,Lauri ega teiste kiirete meeste käest.Aga maitse asi,mulle näiteks ei meeldi Luige.See aga ei tähenda,et see igav rada oleks.Ja minu jutu mõte on selles,et kui mingi asi Sulle ei meeldi,ei tähenda see veel,et see on halb.parmaat kirjutas:Toomased - loeme ikka teiste kirjutatud teksti ka, mitte hüpe ei ole paha, vaid maandumise kohas ristuvad teed, selles on asi. Ülejäänud rada on nagu on-road, onju nii! Ja silla mõte oli selles, et ometi oleks mõnel hüppel ka maandumise koht (langus)!
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8