![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kas meil ka keegi selliste kaherattaliste raadiomudelitega üldse tegeleb või äkki isegi võistlusi korraldab?
Mina pole küll mingi seletaja aga maailmatasemel tundub ainus tunnustatav klass olema 1:5 skaala baikide oma. Antud momendil .JazZ kirjutas:Huvitav kas onroad open klassis võiks sõita sellise asjaga?
Muidugi saab.Selleks ta krossikas ongi . Kui võtta "kangem " elektrikas 11 voldise liitiumaku ja vastava võimsama mootoriga siis läheb eriti rajuks . Oma silm on muidugi kuningas aga ka jutuube annab ettekujutusemadda kirjutas:Kas selle krossikaga saab mulla, peene kruusa ja muru peal ka sõita? Ja kui kiire see üldse on ?
Ikka samadel füüsikaseadustel nagu "pärismotikadki" ja tavajalgrattadFaasan kirjutas:Need krossikad tõmblevad nii naljakalt kurvides, kuid mis moodi need kahe ratta peal püsivad??Enamvähem ratas liigub edasi ega lase küljele kukkuda?
Aru ma ei saa...
Miks ma peaks ise aru saama .Ega ma endale ei kirjutanud,fireTeam kirjutas:kas sa ise ka said aru mida sa rääkisid? nata sain pihta aga mitte palju
Hommikut !Sinuhobi kirjutas:ma saan aru et tegu siis Thunder Tiger 1/5 ?
Kui sul miskit mõnikord teha pole siis Rocca keskuse katuseparklas võiksid seda täitsa nii mõnelegi demoda
Kas tavatsiklitel kasutatav vastupööramine ei aita mudeli puhul?puurmaa kirjutas:Pöörded on muidugi harjutamist vajavad - raadius sõltub kiirusest mitte aga niivõrd roolikeeramisest ja vägisi kisub minema palju suuremaks kui vaja
Aga kuidas off-roadikad keeravad, seal ei tohiks vastukeeramine nii hästi toimida? Kas mudelitel kasutatakse äkki mingit liigutatava raskuskeskme lahendust ka veel?ollo kirjutas:Vastupööramist kasutavad need tsiklid nagunii, teisiti ei olegi võimalik. Eks see kurvi raadius sõltub palju pööramismehhanismi täpsusest ja ka rehvidest. Suurel tsiklil ka näiteks tühjapoolse esirehviga on pööramine suht keeruline.
Mis saladust siin on , terve internet neid tellimisvõimalusi täis ja roccalmaares ka olemas.Proff95 poolt antud lingil inglise veebipoes tükk maad odavam veel kui saksamaal kust mina tellisin kuna saan saksa keelest ka aruHerkki kirjutas:Kui saladus pole, siis kustkohast tellisid?
Isegi olen korduvalt samasuguse agregaadi peale mõelnud... Kui mõni päev äkki ikkagi Rocca parklas näha saaks, siis tuleks vb järgmisesse tellimusse sisse kirjutada... Võinoh, hetkel letis nitromootoriga isend täiesti olemas...
Hobimaailmas praegu letis saada liposid 4100mah, 5300mah, 5400mah jne. Tule läbi ja leiame sobiva lahenduse.puurmaa kirjutas:Mis saladust siin on , terve internet neid tellimisvõimalusi täis ja roccalmaares ka olemas.Proff95 poolt antud lingil inglise veebipoes tükk maad odavam veel kui saksamaal kust mina tellisin kuna saan saksa keelest ka aruHerkki kirjutas:Kui saladus pole, siis kustkohast tellisid?
Isegi olen korduvalt samasuguse agregaadi peale mõelnud... Kui mõni päev äkki ikkagi Rocca parklas näha saaks, siis tuleks vb järgmisesse tellimusse sisse kirjutada... Võinoh, hetkel letis nitromootoriga isend täiesti olemas.... Roccalmaares on aga nitromootoriga letis kohe olemas . Kel kogemused ja ei karda sellise mootoriga jändamist siis kindlasti ka hea variant. Saab pikalt sõita. Käisin seal eile akut otsimas. Motikat kaasas ei olnud, läksin otse töölt. No kus seal sõita proovida saab päise päeva ajal , nii autode vahel mina küll veel laveerida ei oska temaga , kindlasti rihid mingi ärika hirmkalli mersu uksele mõlgi sisse
![]()
Täna lähen uut suuremat akut otsima , ei teagi veel tegelikult millist osta , korraliku laadija ostsin eile roccalmaarest ära . Tasub äkki Liitiumi võtta või pole mõtet ja osta mingi suurema NiMH kuhugi 4000 kanti ?
seda kindlast ja keermeliim stokkeris letis olemas ,kindlast ka hästi varustatud kaubanduskeskustes.pole küll ise sealt otsimas käinudRandoM kirjutas:Rooliamordi all pidasin silmas originaalroolihoovastiku väljavahetavat amortisaatorit, mis puht teoreetilsielt võiks rooli konkreetsemaks teha.