Milline Off-Road masinatest osta
Moderaator: petrolhead
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Milline Off-Road masinatest osta
Olen nii mõnda aega jälginud seda foorumit ja ühe silmaga vaatanud neid Nitro monster autosi. Ja nüüd tekkis kange soov ikka endale midagi sarnast osta.
Üldiselt rahaliselt plaan raisata ca 7-8kilo
Ütlen välja et olen algaja suurt R/C masinatest eriti ei jaga... selles suhtes et millised on vastupidavad millised eelistused peaksid olema ühe või teise auto juures jne. Muus osas tehnikas ja sisepõlemismootorite osas probleeme ei teki nii mõnigi mootoratas ja auto olnud ja nende mootoreid lappanud küllalt.
Aga siiski silma jäid HPI Savage 25, või HPI Savage SS 4.6. Kuna varuosi on saada ja samas on autod levinud siin eestis ka rohkem seega võimalus osaleda võistlustel vms.
Üldiselt tahaks teada teie soovitust... Alustada tahan ikka korralikust masinast.
Sõelale hetkel jäid:
HPI Savage 25
HPI Savage SS 4.6
Kui on muud soovitada jään teie pakkumisi ootama
Arusaamatu on siin HPI poes mis kuulub "HPI Savage SS 4.6" juurde kontaktandmeid telefoni vms ka ei ole et vestelda sellel teemal. Ise mõtlen raskemat teed minna. Tellides TowerHobies'st ja sõber kevadel tagasitulles võtab kaasa, pääsen tollimaksust.
Mida peaks veel lisaks tellima kohe et kasulikum oleks?
Mida Guurud soovitate?
PS! Tekkis küsimus... Mul maal olemas 20L metanüül piiritust, põhimõtteliselt kui lisada sinnna vajalik kogus kastoor õli kas saab sellega alguses hästi odavalt ringi põristada. Nitrometaani sisaldus tõstab kütuse efektiivsust ju... Loogiliselt võttes ma lihtsalt ei saavuta selliseid pöördeid nagu vaja ja seega ei saavuta piisavat võimsust, aga laguseks piisab ju küll... Või mis?
Üldiselt rahaliselt plaan raisata ca 7-8kilo
Ütlen välja et olen algaja suurt R/C masinatest eriti ei jaga... selles suhtes et millised on vastupidavad millised eelistused peaksid olema ühe või teise auto juures jne. Muus osas tehnikas ja sisepõlemismootorite osas probleeme ei teki nii mõnigi mootoratas ja auto olnud ja nende mootoreid lappanud küllalt.
Aga siiski silma jäid HPI Savage 25, või HPI Savage SS 4.6. Kuna varuosi on saada ja samas on autod levinud siin eestis ka rohkem seega võimalus osaleda võistlustel vms.
Üldiselt tahaks teada teie soovitust... Alustada tahan ikka korralikust masinast.
Sõelale hetkel jäid:
HPI Savage 25
HPI Savage SS 4.6
Kui on muud soovitada jään teie pakkumisi ootama
Arusaamatu on siin HPI poes mis kuulub "HPI Savage SS 4.6" juurde kontaktandmeid telefoni vms ka ei ole et vestelda sellel teemal. Ise mõtlen raskemat teed minna. Tellides TowerHobies'st ja sõber kevadel tagasitulles võtab kaasa, pääsen tollimaksust.
Mida peaks veel lisaks tellima kohe et kasulikum oleks?
Mida Guurud soovitate?
PS! Tekkis küsimus... Mul maal olemas 20L metanüül piiritust, põhimõtteliselt kui lisada sinnna vajalik kogus kastoor õli kas saab sellega alguses hästi odavalt ringi põristada. Nitrometaani sisaldus tõstab kütuse efektiivsust ju... Loogiliselt võttes ma lihtsalt ei saavuta selliseid pöördeid nagu vaja ja seega ei saavuta piisavat võimsust, aga laguseks piisab ju küll... Või mis?
Re: Milline Off-Road masinatest osta
Kuna tundub, et tehnika sulle võõras pole siis soovitaks SS-i. Sinna juurde tuleb küll kogu elektroonika lisaks soetada kuid kui arvestada kokku nende upgradede hinnad, mis tal peal on siis jääd ikka plussi.eerikkarts kirjutas:Sõelale hetkel jäid:
HPI Savage 25
HPI Savage SS 4.6
Arusaamatu on siin HPI poes mis kuulub "HPI Savage SS 4.6" juurde kontaktandmeid telefoni vms ka ei ole et vestelda sellel teemal.
See, et seal kontakte pole on meie viga. Minu number on 5112197, helista ja räägin sulle lähemalt asjast.
Kui otsustad SS kasuks siis on sul tarvis osta kogu raadio aparatuur. S.o. piduri/gaasi servo (enamvähem ükskõik milline, soovitaks HPI SF-2, mis on hingelt tegelikult futaba), rooliservo (sinna midagi tugevat, võiks olla kuskil 11kg väändega, uuri: http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=341), saatja+vastuvõtja - vastavalt soovile/rahakotile, vastuvõtja aku (näiteks see), vastuvõtja lüliti. Lisaks natuke ka "rajavarustust". St. küünlatoide, korralik akulaadija. Mina teeks vist SSi kohe ka rotostardi peale ümber e. siis rotostardi komplekt.eerikkarts kirjutas: Mida peaks veel lisaks tellima kohe et kasulikum oleks?
Mida Guurud soovitate?
Mina ei katsetaks kuna lihtsalt ei usaldaks ennast ja kardaks liiga palju mootori tervise pärast.eerikkarts kirjutas: PS! Tekkis küsimus... Mul maal olemas 20L metanüül piiritust, põhimõtteliselt kui lisada sinnna vajalik kogus kastoor õli kas saab sellega alguses hästi odavalt ringi põristada. Nitrometaani sisaldus tõstab kütuse efektiivsust ju... Loogiliselt võttes ma lihtsalt ei saavuta selliseid pöördeid nagu vaja ja seega ei saavuta piisavat võimsust, aga laguseks piisab ju küll... Või mis?
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Tänud tomkar!
Hetkel siis uurin kuidas ja kui palju maksab ja millal saaks kauba tellides USA'st. Proovib pääseda tollimaksust.
Hetkel panin kokku sellise Wishlisti: http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/WTW0201P
Kas vaja veel midagi juurde? Akulaadijat ja küünlatoidet ma ei arvestanud kuna seal teine pinge
Siit siis läheb vaja järgmiseid asju:
Savage SS 4.6: 6990.- http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... ucts_id=33
Saatja: 550.- http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... cts_id=201
Vastuvõtja: 400.- http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... cts_id=202
2 kvartsi: 390.- http://www.hpi.ee/pood/index.php?cPath=69_71
Küünlatoide: 250.- http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... ucts_id=60
Gaasihoova servo: 275.- http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... cts_id=110
Roolihoobade servo: 495.- http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... cts_id=109
Nii nagu märgiti siis:
Akud vastuvõtjale: 300.- http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... ucts_id=81
Akud saatjasse 8tk: ~400.- http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... cts_id=160
Päris krõbe kuramus... Veel vaja laadijat ka ju.
Kas akusi ka vaja? või on komplektis?
Mis veel mu silmade vahele jäi?
Hetkel siis uurin kuidas ja kui palju maksab ja millal saaks kauba tellides USA'st. Proovib pääseda tollimaksust.
Hetkel panin kokku sellise Wishlisti: http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/WTW0201P
Kas vaja veel midagi juurde? Akulaadijat ja küünlatoidet ma ei arvestanud kuna seal teine pinge
Siit siis läheb vaja järgmiseid asju:
Savage SS 4.6: 6990.- http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... ucts_id=33
Saatja: 550.- http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... cts_id=201
Vastuvõtja: 400.- http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... cts_id=202
2 kvartsi: 390.- http://www.hpi.ee/pood/index.php?cPath=69_71
Küünlatoide: 250.- http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... ucts_id=60
Gaasihoova servo: 275.- http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... cts_id=110
Roolihoobade servo: 495.- http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... cts_id=109
Nii nagu märgiti siis:
Akud vastuvõtjale: 300.- http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... ucts_id=81
Akud saatjasse 8tk: ~400.- http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... cts_id=160
Päris krõbe kuramus... Veel vaja laadijat ka ju.
Kas akusi ka vaja? või on komplektis?
Mis veel mu silmade vahele jäi?
Viimati muutis eerikkarts, 25.01.2006 22:57, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22.09.2005 13:01
Towerist maksudest pääsemiseks on vist ainuke viis tõesti keegi järgi saata või kohapeal tuttavat omada, muidu maksad käibeka nagunii. Aga võibolla eksin. Muudest kohtadest on maksuta pääsetud küll. Ameeriklased on lihtsalt liiga ausad.
Ka Savage ei ole halb valik. Kui aga tekkib tahtmine truggy (suurte koledate ratastega buggy, 1/8 mõõdus) või buggy soetada, võin kiirelt ratastele aidata.
Ka Savage ei ole halb valik. Kui aga tekkib tahtmine truggy (suurte koledate ratastega buggy, 1/8 mõõdus) või buggy soetada, võin kiirelt ratastele aidata.
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Jah just mõtlengi sõbra järgi saata või õigemini ta maksab oma krediidiga ja USA piirkonnas kui kaup ületab $150 transport tasuta ja pärast saadab erapostiga edasi. Aga see vajab läbirääkimist jne võtab kindlasti rohkem aega.
Aga mis kohad on kust saab maksudest mööda? nö faltsifitseeritakse paki maksumust.
Aga mis kohad on kust saab maksudest mööda? nö faltsifitseeritakse paki maksumust.
Kui ta just ise ei too siis pakile mingi väärtuse sealt saatmisel peab ta ju ikka kirjutama (vist), aga ta võib panna selle oluliselt väiksema ja siis maksad selle väiksema hinna järgi oma maksud... aga ükskõik mismoodi ta ka ei saadaks siis suht suur pakk läheb juba ise transpordina omajagu palju maksma..
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
45 on tollivaba
Ja erapakk läheb maksma mingi 40-$50. Pakile võid vabalt märkida ka väärtuseks $0. Vahe on selles et kui pakk kaduma läheb siis sa saad pakile märgitud väärtuse tagasi. Mida väiksem pakk seda suurem kadumise tõenäosus, mida suurem seda väiksem...
Igaljuhul ma võidan isegi ca 1000-1500 EEK'u kui tellin sealt kui maksud peale tulevad kaotan ca ca 1500.
Mul tekkisid mõned küsimused kas sagedusalad 27 ja 75mhz on meil lubatud?
Ja teine küss kas need towerhobbie'se servod on normaalsed?
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/WT ... LXANT5&P=K
Ja veel. Reaalselt kui tihti on üldse tagumine käik kasutatav? Kas on mõtet seda moodulit kohe osta, või saab kokku hoida... Minul on tunne et vist ei tasu kohe osta ja pealegi meil on saada hiljem peale osta.
Ja erapakk läheb maksma mingi 40-$50. Pakile võid vabalt märkida ka väärtuseks $0. Vahe on selles et kui pakk kaduma läheb siis sa saad pakile märgitud väärtuse tagasi. Mida väiksem pakk seda suurem kadumise tõenäosus, mida suurem seda väiksem...
Igaljuhul ma võidan isegi ca 1000-1500 EEK'u kui tellin sealt kui maksud peale tulevad kaotan ca ca 1500.
Mul tekkisid mõned küsimused kas sagedusalad 27 ja 75mhz on meil lubatud?
Ja teine küss kas need towerhobbie'se servod on normaalsed?
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/WT ... LXANT5&P=K
Ja veel. Reaalselt kui tihti on üldse tagumine käik kasutatav? Kas on mõtet seda moodulit kohe osta, või saab kokku hoida... Minul on tunne et vist ei tasu kohe osta ja pealegi meil on saada hiljem peale osta.
Võistlustel on tagurpidi käik keelatud näiteks.
Ise alguses kah natuke kahtlesin selles, et kuidas sa juhid masinat kui tagurpidi käiku pole. Natuke võtab harjumist ja arvestamist sellega (ei roni ninaga kuhugi vastu seina jne.) ja saab hakkama. Lihtsalt tihemini pead masinale järgi jalutama kuhugi.
Ise alguses kah natuke kahtlesin selles, et kuidas sa juhid masinat kui tagurpidi käiku pole. Natuke võtab harjumist ja arvestamist sellega (ei roni ninaga kuhugi vastu seina jne.) ja saab hakkama. Lihtsalt tihemini pead masinale järgi jalutama kuhugi.
Tagurpidikäigu moodulil ei ole minu arust mingit mõtet. Kuluta see raha parem korraliku servo peale, N: Futaba, Sanwa, KoPropo.
27 on lubatud aga probleemne, kanaleid vähevõitu. 75 ei ole Eestis lubatud aga sõidetakse ikka, seni pole keegi külge tulnud, vist. Pikemas perspektiivis soovitaks 40 või 2,4.
27 on lubatud aga probleemne, kanaleid vähevõitu. 75 ei ole Eestis lubatud aga sõidetakse ikka, seni pole keegi külge tulnud, vist. Pikemas perspektiivis soovitaks 40 või 2,4.
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Vaatasin veel www.towerhobbies.com ja vaatasin veel neid Truck'e
Siit foorumist loetud Traxxase REVO ja HPI Savage X 4.1
Oskate midagi kosta ka nende kohta?
Traxxase REVO'st jäi mulje üsna kvaliteetsest masinast ja HPI Savage X'st pole absull mingit seisukohta.
Millega HPI meeldib et meil juppe saada, samas Kuidas Revoga on?
Mis meeldib Savage X ja Revo puhul komplekti kuulub kõik vajalik...
Milline teie mõõdupuu siis oleks nende masinate vahel?
HPI Savage SS 4.6
HPI Savage X
HPI Savage 25 RTR
Traxxas Revo
Siit foorumist loetud Traxxase REVO ja HPI Savage X 4.1
Oskate midagi kosta ka nende kohta?
Traxxase REVO'st jäi mulje üsna kvaliteetsest masinast ja HPI Savage X'st pole absull mingit seisukohta.
Millega HPI meeldib et meil juppe saada, samas Kuidas Revoga on?
Mis meeldib Savage X ja Revo puhul komplekti kuulub kõik vajalik...
Milline teie mõõdupuu siis oleks nende masinate vahel?
HPI Savage SS 4.6
HPI Savage X
HPI Savage 25 RTR
Traxxas Revo
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Ma jälle oma tobedate küsimustega
1. Kas on kuskil võimalik milliset võistlusreeglid on?
Reglemendid mootori osas vms
2. Kas nii Savage SS 4.6 ikka mahub võistlusklassi?
Revo on ju vist 1/10 ja Savage 1/8 kas nad mõlemad on ühes klassis ?
Revo on väiksem ja kergem seega kiirem kui Savage 25. Kuid väänet peaks jällegi Savage SS rohkem olema ja Revole konkurentsi pakkuda samas jälle Savage juhtavus peaks nõrgem olema... Paras dilemma
Üldiselt hetkel veel siiski süda ihkab Savage SS 4.6 samas hind hammustab pea $100 kallim Revost. RTR konditsiooni viimisel.
1. Kas on kuskil võimalik milliset võistlusreeglid on?
Reglemendid mootori osas vms
2. Kas nii Savage SS 4.6 ikka mahub võistlusklassi?
Revo on ju vist 1/10 ja Savage 1/8 kas nad mõlemad on ühes klassis ?
Revo on väiksem ja kergem seega kiirem kui Savage 25. Kuid väänet peaks jällegi Savage SS rohkem olema ja Revole konkurentsi pakkuda samas jälle Savage juhtavus peaks nõrgem olema... Paras dilemma
Üldiselt hetkel veel siiski süda ihkab Savage SS 4.6 samas hind hammustab pea $100 kallim Revost. RTR konditsiooni viimisel.
praegu on 1/8 Monstrite klassis üle poole Savaged ja samuti on ka poodiumikohad Savageid täis (on juhtunud ka, et kõik savaged on esikolmikus). Seega ei ole siin kahtlust savagete võistlusvõimekuses. Mis puudutab varuosadega varustamist (äärmiselt oluline faktor), siis savage on selles osas vaieldamatult parimas olukorras.
Savage SS 4.6 äärmiselt rahul omanik:)
Savage SS 4.6 äärmiselt rahul omanik:)
Kui juba REVO vs Savage teema esile tuli, siis vähemalt minu arvates ei ole Savagest Revole mingit konkurenti, kui siis ehk ainult laupkokkupõrkes. See öeldud imestan ma siiamaani kuidas Asko sävätsiga nii kähku liikleb.
Samas varuosade saadavus on prioriteet number 1, vähemalt minu arvates, sellest mitte vähem tähtis on see kui kiiresti sa saad autol mingeid detaile vahetada, selles osas on Truggyd ja Buggyd kõige edulisemad aparaadid.
Samas varuosade saadavus on prioriteet number 1, vähemalt minu arvates, sellest mitte vähem tähtis on see kui kiiresti sa saad autol mingeid detaile vahetada, selles osas on Truggyd ja Buggyd kõige edulisemad aparaadid.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Bugid ei meeldi lihtsalt mulle ja truggidest ei tea suht midagi va et sama mis bagi kuid suurte ratastega, eelis on selles madal raskuskese ja ja parem läbivus halval teel tänu ratastele. Mind üldiselt köidab see Bashimine: hüpped jms. Kuid tahaks ka konkurentsi pakkuda kui liikuma õpin. Hetkel kõik unistus ja plaanid. Loodan esimese võistluse hooajaks juba ratastel olla. Ei tea kuidas naisele selgeks teen et tahan Raadio teel juhitavat autot osta... ammugi peaksin juba sellest vanusest välja kasvanud olema. Ja veel kui teada saab kui suurt summat plaanin kulutada... lahutab minust
Aga teemasse küsimus, mis vahe on AM ja FM saatjatel. Kummad on paremad? Sisetunne ütleb et laine raadious on AM suurem ja FM aga väiksem kui puhtam ja väiksema viitega? On see ni?
Hetkel ootan sõbra vastust mailile kas saab ta auto osta ja otsustada parim raha üleandmise viis!
Aga teemasse küsimus, mis vahe on AM ja FM saatjatel. Kummad on paremad? Sisetunne ütleb et laine raadious on AM suurem ja FM aga väiksem kui puhtam ja väiksema viitega? On see ni?
Hetkel ootan sõbra vastust mailile kas saab ta auto osta ja otsustada parim raha üleandmise viis!
Viimati muutis eerikkarts, 28.01.2006 15:38, muudetud 1 kord kokku.
Rando Rando, ma ei tea, aga ma olen suutnud savagea sõita väga häid tulemusi, nii et savage ei ole halb valik. Ma ei ütle ka seda, et Revo halb on, kindlasti mitte.RandoM kirjutas:Kui juba REVO vs Savage teema esile tuli, siis vähemalt minu arvates ei ole Savagest Revole mingit konkurenti ?
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Mina ei öelnud, et savage on parem kui revo. Igaüks teeb ise oma valiku, millise masina ostab endale.Wakim kirjutas:Ai ai ai, pidevalt käib see vaidlemine. Kumb parem.
Aga mis teha, juusiis inimestele meeldib.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
-
- Postitusi: 62
- Liitunud: 29.06.2005 12:50
- Asukoht: Tartu
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Hellfire on hinnas päris kallis, ju vist sellepärast et värske toode. Konstruktsioon meenutab rohkesti Truggy't.
Härrased ehk on võimalik kellegi juures vaadta või katsuda HPI masinaid, ehk demonstreeriksite ka midagi.
Siiamaani sai korra nähtud kiirendus võistlustel kuidas käristasid nendega ja videode pealt.
Härrased ehk on võimalik kellegi juures vaadta või katsuda HPI masinaid, ehk demonstreeriksite ka midagi.
Siiamaani sai korra nähtud kiirendus võistlustel kuidas käristasid nendega ja videode pealt.
Võimalik, et homme tuleb väike sõit. Üks kodanik soovis veel näha millega tegu. Sõidaks kuskil Pirita kandis. Kui huvi, viska priva sõnum.eerikkarts kirjutas:Hellfire on hinnas päris kallis, ju vist sellepärast et värske toode. Konstruktsioon meenutab rohkesti Truggy't.
Härrased ehk on võimalik kellegi juures vaadta või katsuda HPI masinaid, ehk demonstreeriksite ka midagi.
Siiamaani sai korra nähtud kiirendus võistlustel kuidas käristasid nendega ja videode pealt.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Igaksjuhuks soovitan sul enne kindla otsuse tegemist proovida mõlema klassi masinaid. st siis nii Bagi kui MT'd. Arvesta ka fakti et 7 tänast buggy sõitjat (wintercupil osalenut) on enne omanud (või omavad praegugi) MT'd, ent MT sõitjatest mitte ükski pole omanud bagi. Kindlasti tasub enne otsuse langetamist võistlustele tulla oma silmaga asja kaema.
Mitte et ma tahaks sind metsikult buggy ostma meelitada vaid mulle on jäänud lihtsalt mulje et sa oled bagisid üksnes piltidelt näinud ning seega ei mõista nende olemust. Ma olen ka 100% kindel et on inimesi kellele ei meeldi bagide teravus, äkilisus ja dünaamilisus.
Mitte et ma tahaks sind metsikult buggy ostma meelitada vaid mulle on jäänud lihtsalt mulje et sa oled bagisid üksnes piltidelt näinud ning seega ei mõista nende olemust. Ma olen ka 100% kindel et on inimesi kellele ei meeldi bagide teravus, äkilisus ja dünaamilisus.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Just nimelt bagi juures nende äkkilisus on võõras alguses. Kindel see et ma tõesti ei tea nendest midagi, sellepärast ka on-road masin langes alt ära kuna tõesti kiired ja pole niisama lihtne igalpool sõita. Samas suvilas mul päris suur grunt seal MT'ga oleks ülimalt hea sõita. Arvan kui skill jõuab juba kindla tasemeni siis tõesti võibolla bagi suunas heidan pilgu.
Otsus selles suhtes olemas et plaan MT soetada ja sellest alustada.
Otsus selles suhtes olemas et plaan MT soetada ja sellest alustada.
Täna on plaanis minna kuhugi väheke sõitma jah. Hellfire sai eile esimesed 6 paaki kütust läbi ja hakkasin juba vaikselt karpa kruvisi keerama. See mis juhtuma hakkas selle peale võttis väheke kõhedaks küll kuid kuna plats oli väike siis ei hakkanud kõike kohe välja võtma ... pimedaks kiskus kah juba.
Mis puutub naise teadlikusse meie hobide hinnast siis see teema on ennegi läbi käinud ja üldiselt on naiste jaosk raha summad, mis kuluvad, tabu
Ega ju tegelikult sina kah täpselt tea kui kallist keemiat su kaasa ostab peaasi et tulemus hea on: ta on õnnelik
Mis puutub naise teadlikusse meie hobide hinnast siis see teema on ennegi läbi käinud ja üldiselt on naiste jaosk raha summad, mis kuluvad, tabu
Ega ju tegelikult sina kah täpselt tea kui kallist keemiat su kaasa ostab peaasi et tulemus hea on: ta on õnnelik
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Kuule mis ma saan ütelda See pani otsusele lõpliku punkti!
Asko masin avaldas muljet oma performacega!
Samas kõik 3 Savage'l olid korra probleemid.
Ühel ütles niiskuse pärast rooliservo ülesse
Teine sai korra ülemise õõtsa puruks hüpatud, mis sai kohapeal kohe vahetatud. Ja Asko masinal tuli kere kinnitus lahti ja üks küljeplaat tuli lahti ja kardaan lendas alt ära!
Üldiselt see ei ehmatanud sugugi mitte kuna nähes kuidas masinad hüppekal lendasid ja maandusid imestas üldse kuidas nad terveks jäävad.
Igaljuhul Savage SS 4.6 läheb loosi lähimal ajal
Hellfire ei näidanud oma potensiaali mootor vajab veel häälestamist.
Aga igaljuhul mulle meeldisid need masinad väga.
Asko masin avaldas muljet oma performacega!
Samas kõik 3 Savage'l olid korra probleemid.
Ühel ütles niiskuse pärast rooliservo ülesse
Teine sai korra ülemise õõtsa puruks hüpatud, mis sai kohapeal kohe vahetatud. Ja Asko masinal tuli kere kinnitus lahti ja üks küljeplaat tuli lahti ja kardaan lendas alt ära!
Üldiselt see ei ehmatanud sugugi mitte kuna nähes kuidas masinad hüppekal lendasid ja maandusid imestas üldse kuidas nad terveks jäävad.
Igaljuhul Savage SS 4.6 läheb loosi lähimal ajal
Hellfire ei näidanud oma potensiaali mootor vajab veel häälestamist.
Aga igaljuhul mulle meeldisid need masinad väga.
Samad sõnad Asko masina osas. Kuid tuleb meeles pidada ka seda, et Asko masinal on kolmene kast, mis teeb tema liikumise nobedamaks. Hetkel jään kõõluma Savage X ja SS 4.6 vahel. Praeguse seisuga tundub vägisi, et kaldun pigem X kasuks. Plussiks on uuendused raami osas ning parem pääs kriitilisemate pulkade juurde. Ka on X'i mootorit edasi arendatud ning HPI väitel erinevus versus K4.6 on 0.25hp. Ning aasta pärast, kui mootor on kohviks lastud, siis on juba suure tõenäosusega midagi veel paremat, kui K4.6, väljas.
Ega jah, masinatel olnud "probleemid" kuuluvad selliste normaalsete valdkonda.
1) Lumes ja sulas sõites aasta vana ja korra juba remotud Hitec teise ilma läheb on lihtsalt "kulu".
2) Õõts (tagumine ülemine) purunes frontflip-i ürituste käigus.
3) Asko masina kruvid lahti - s..t happens
Asko masin oli päris hästi pöördes küll seal aga kui ta ürigas hellfiret kätte saada sii see ei õnnestunud (viimane lihtsalt pööras eest ära oma kaks korda väiksema pöörderaadiusega)... sirge peal oleks ta muidugi hellfirest lihtsalt üle sõitnud
1) Lumes ja sulas sõites aasta vana ja korra juba remotud Hitec teise ilma läheb on lihtsalt "kulu".
2) Õõts (tagumine ülemine) purunes frontflip-i ürituste käigus.
3) Asko masina kruvid lahti - s..t happens
Asko masin oli päris hästi pöördes küll seal aga kui ta ürigas hellfiret kätte saada sii see ei õnnestunud (viimane lihtsalt pööras eest ära oma kaks korda väiksema pöörderaadiusega)... sirge peal oleks ta muidugi hellfirest lihtsalt üle sõitnud
päris lahe oli tõepoolest, masin töötas suurepäraselt. Siit kõikidele kütusukriisis vaevlevatele hobilistele järgiproovitud tõestus - helikopteri kütus töötab igatahes savage mootoris suurepäraselt. Helikopteri kütust on kullos veel saada.
Kruvide lahti tulemine on mul juba krooniline viga (monsterit mõtlen:)), ei teagi kohe mida peaks selleks ette võtma, proovin lähiajal asendada kõik kinnitused hexpoltidega, ehk saab kõvemini ka kinni keerata. Keermeliimist ei ole lihtsalt tolku. Kas keegi oskab äkki soovitada kõvemat keermeliimi kui HPI originaalliim, neil peaksid ka mingid tüübierinevused olema?
Kruvide lahti tulemine on mul juba krooniline viga (monsterit mõtlen:)), ei teagi kohe mida peaks selleks ette võtma, proovin lähiajal asendada kõik kinnitused hexpoltidega, ehk saab kõvemini ka kinni keerata. Keermeliimist ei ole lihtsalt tolku. Kas keegi oskab äkki soovitada kõvemat keermeliimi kui HPI originaalliim, neil peaksid ka mingid tüübierinevused olema?
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Kolasin ringi siin foorumis ja vaatasin kuulutusi, silma hakkas laagrite müügikuulutus. Kõik kohe uraaga tellisid mõnuseid koguseid, hakkas kohe hirm kas tõesti see nii minev ja kuluv kaup?
Kaua laagrid üldiselt kestavad, millised laagrid kõige rohkem kuluvad jne?
Kas on üldse vaja mingeid juppe kohe varuda ostes Savage SS 4.6'e?
Vabandan oma lollide küsimuste pärast
Kaua laagrid üldiselt kestavad, millised laagrid kõige rohkem kuluvad jne?
Kas on üldse vaja mingeid juppe kohe varuda ostes Savage SS 4.6'e?
Vabandan oma lollide küsimuste pärast
Lollid küsimused on küsimata jäänud küsimused. Noh, või siis need millele on kaks postitust üleval pool vastus.
Üldiselt Savagel kuluvad diffrite laagrid (B032). Üldiselt aga Nitrokatel saavad siduri laagrid palju vatti. Samas kestsid minu esimesed siduri laagrid üle poole aasta. Mõned bagi mehed aga vahetavad neid igaks juhuks enne igat finaali kuulduste järgi... .
Kui savagel järgida, et pronks puks siduri ees (selline) normaalse tervise juures on siis on minul ka siduri laagrid kestnud. Õhtule ongi nad läinud mul just nii, et puks on ära kulunud, laager pesas välja ja siis hakkab mingi kammajaa peale.
Üldiselt Savagel kuluvad diffrite laagrid (B032). Üldiselt aga Nitrokatel saavad siduri laagrid palju vatti. Samas kestsid minu esimesed siduri laagrid üle poole aasta. Mõned bagi mehed aga vahetavad neid igaks juhuks enne igat finaali kuulduste järgi... .
Kui savagel järgida, et pronks puks siduri ees (selline) normaalse tervise juures on siis on minul ka siduri laagrid kestnud. Õhtule ongi nad läinud mul just nii, et puks on ära kulunud, laager pesas välja ja siis hakkab mingi kammajaa peale.
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
2012
Niih sain siis ka nüüd tellimuse sisse antud, eks ehk järgmine nädal tellitakse ära siis kui kohale jõuab saadetakse erapostiga veel edasi siiapoole, tellitud said siis sellised asjad:
1) HPI 1/8 Savage SS 4.6 Kit -$404
2) Hitec Aggressor 3-Channel FM/1 HS-325HB Servo (saatja, vastuvõtja ja standart servo) -$77
3) Tower Hobbies TS-70MG S2K Super-Torque 2BB Servo 9,6Kg@6V -$35
4) Great Planes ElectriFly Peak 400 DC 1-10C Peak Charger -$30
5) Venom VTM Micro Temp Monitor On-Board -$18
6) Ofna 250cc Spout Bottle $3.80
Ülejäänud jupid saab siit.
1) HPI 1/8 Savage SS 4.6 Kit -$404
2) Hitec Aggressor 3-Channel FM/1 HS-325HB Servo (saatja, vastuvõtja ja standart servo) -$77
3) Tower Hobbies TS-70MG S2K Super-Torque 2BB Servo 9,6Kg@6V -$35
4) Great Planes ElectriFly Peak 400 DC 1-10C Peak Charger -$30
5) Venom VTM Micro Temp Monitor On-Board -$18
6) Ofna 250cc Spout Bottle $3.80
Ülejäänud jupid saab siit.