LRP QC .3 Probleem

Siin kategoorias leiad erinevaid lihtsamaid ja keerulisemaid nippe ja artikleid kuidas oma mudelit paremaks putitada.
Vasta
coolix
Postitusi: 280
Liitunud: 18.05.2011 08:16

LRP QC .3 Probleem

Postitus Postitas coolix » 24.12.2014 20:55

Nimelt probleem seisneb selles, et kui aku järgi siis lähevad juhtmed ja kondekas kuumaks. Kasutan 2s LIPO akut. Kuid milline takisti läheb ESC +- vahele?? Vahetasin juhtmed ära AKU-ESC, ESC-MOTO kui sama jama ikka. Kas võib olla, et mootor kas liiga väikse keeru arvuga või siis liiga suure ? Moto on miskisugune rope vms. Loodan, et keegi oskab miskit rääkida selle ESC kohta.

eikeikeik
Postitusi: 344
Liitunud: 28.08.2013 13:35

Re: LRP QC .3 Probleem

Postitus Postitas eikeikeik » 29.12.2014 00:13

+ & - vahele ei soovitaks ma ühtegi takistit panna peale mõne kasuliku seadme nagu lamp, mootor või muu takisti, mille funktsiooniks on tarbida akust saabuvat energiat. Takisti on takistus ja nende kahe pooluse vahel hakkab toimuma kõvem soojuse eraldumine kuna pussi ja miinuse vahel on takisti (takistus) ja lahjema takisti puhul ei eraldu ainult soojus ja see võib päädida hetkelise lühisega, mille tulemusena põleb takisti läbi.

Enne elektriga mängimist soovitaks teha vähemalt mõned elementaarteadmised selgeks. Kas googeldamine tõesti ei anna tarkust antud isendi kohta? Kondekate (kondensaatorite) soojenemine ei ole kindlasti hea märk ja näitab, et midagi on väga valesti. Reeglina järgneb elektrolüütkondensaatorite temperatuuri kasvule elektrolüüdi eraldumine, mis reeglina käib halvemal juhul hetkeliselt ja heleda laksuga.

Erinevad regulaatorid toetavad erinevaid mootoreid ja nende koostööhuvides võiksid nad omavahel olla sobivate parameetritega.

Kui mootrist oleks midagi teada, siis oleks tore, aga reeglina on nii, et lahja-nõrk regulaator ei kannata väikete keerdudega mootorit. Antud isendil on kaks setupi mode, aga laias laastus 6-27 keeruga mootorit toetab. Vaata üle , et oleks valitud õige nn. "map".

Muidugi jääb segaseks asjaolu, et kas mainitud soojenemise protsessid leiavad aset kasutamisel ja sõitmisel või juba siis kui lihtsalt asi on sisselülitatud. Viimane variant on paha-paha, aga kasutamisel soojenemine sõltuvalt koormusest on kuni mingi piirini normaalne ja seda eriti siis kui juhtmed on nigelad ja jooted-liited-klemmid-ühendused ei ole piisavalt kvaliteetsed.

HAnnes & Googel-Moogel

Pontus
Postitusi: 10
Liitunud: 26.02.2013 23:24

Re: LRP QC .3 Probleem

Postitus Postitas Pontus » 06.01.2015 17:47

Ma saan kodaniku probleemist aru nii, et soenema hakkavad juhtmed kohe peale pingestamist.
Siis on ESCi transid tõenäoliselt lahti, st mootor on ESCist lahti ja mootor ei saa kuidagi süüdi olla. Kui tahad, siis veendu - jooda mootor lahti ja vaata, kas ikka juhtmed soenevad. Juhtmete vahetamine... nojah. Said ikka piisavalt suure ristlõikega?
Akujuhtmete kui madala takistusega juhtide soenemine räägib üldjuhul suurest voolust. Eeldades, et ESCiga mingit lollust tehtud pole, vaataksin mina selle kuumeneva lüüdi üle.
Lüüt on ju toitega rööpi. Võta ta maha sealt ja vaata, kas läks paremaks. See sama lüüt võibki sul "ESC +- takisti" olla.

Vasta