1. leht 1-st

Küsimus, kas OFFROAD või ONROAD?

Postitatud: 17.05.2014 14:51
Postitas jAnz
Ma plaanin osta RC masinat, aga küsimus siis selline: kumba osta, kas OnRoad või Offroad..
Mida soovitate mul osta?
Eelised?
Kahjud?

Re: Küsimus, kas OFFROAD või ONROAD?

Postitatud: 18.05.2014 01:28
Postitas heiks
offroad suvel
onroad talvel
st terve aasta sisustatud hobiga.muidugi kui ei taha ainult kodus pöristada?siis offroad

Re: Küsimus, kas OFFROAD või ONROAD?

Postitatud: 18.05.2014 22:12
Postitas jAnz
Olen valinud siis OffRoadi.
Hakkan sõitma rallit kruusal või mudasemal pinnal.
Täpselt kodu juures on mõnus ralliplats kruusal..
Kas on mingisugused kahjud ka, kui sõita täiesti tavalise RC autoga märjal alal või mudasemas piirkonnas?
Kas võib üldse märjal alal, kui on vihma sadanud või sajab, RC autoga ringi vurada?

Re: Küsimus, kas OFFROAD või ONROAD?

Postitatud: 06.07.2015 10:35
Postitas DeDog
Kui auto on pritsmekindel siis võib sellega küll sõita läbi lompide ja nii.

Re: Küsimus, kas OFFROAD või ONROAD?

Postitatud: 06.07.2015 11:30
Postitas 426f
Tegelikult see harjavaba mootoriga päris nii ei ole,et võid läbi vee sõita.Kevadine soolane sulavesi sõidutee ääres tapab harjavaba mootori kohe.Talvel puhta lume peal sõidutamine jättis elektri osad isegi terveks kui kiiruseregulaator oli omaette kaanega karbis peidus.Mootor läks muidugi seest täiesti rooste,aga töötas edasi.Nitro mootori hõõgküünlale oli isegi lumi täielik surm.sulanud lumi läks läbi õhufiltri mootorisse ja peale seisma jätmist tuli uus küünal panna.Jah võib küll märja ilmaga mudelit sõidutada kui on piisavalt raha,et peale igat lombist läbi sõitmist tellida uus mootor ja kiiruseregulaator.Minu mudeli asjad püsivad veest nii kaugel kui võimalik.

Re: Küsimus, kas OFFROAD või ONROAD?

Postitatud: 06.07.2015 13:50
Postitas GTR 3.0
426f kirjutas:Tegelikult see harjavaba mootoriga päris nii ei ole,et võid läbi vee sõita.Kevadine soolane sulavesi sõidutee ääres tapab harjavaba mootori kohe.Talvel puhta lume peal sõidutamine jättis elektri osad isegi terveks kui kiiruseregulaator oli omaette kaanega karbis peidus.Mootor läks muidugi seest täiesti rooste,aga töötas edasi.Nitro mootori hõõgküünlale oli isegi lumi täielik surm.sulanud lumi läks läbi õhufiltri mootorisse ja peale seisma jätmist tuli uus küünal panna.Jah võib küll märja ilmaga mudelit sõidutada kui on piisavalt raha,et peale igat lombist läbi sõitmist tellida uus mootor ja kiiruseregulaator.Minu mudeli asjad püsivad veest nii kaugel kui võimalik.
Sõltub mootorist muidugi. Kui BL mootoril kinnine korpus, siis ei juhtu sellega niipea midagi. Aeg-ajalt peab laagrid lihtsalt välja vahetama
Muidugi soovitan oma mudeliga veest kaugemale hoida kui tahad et komponendid säiliksid kauem.