Ledsin netis ringi surfates siukse lehekülje:
http://rbinnovations.com/catalog/produc ... ucts_id/29
siin on list superchargeritest teistele mudelitele:
http://rbinnovations.com/catalog/index.php/cPath/21
Kas seda võistlustel kasutada ka võib?
Savage 25 supercharger
Ei pidavat olema muud efekti kui küttesegu puhutakse silindrist lihtsalt läbi ning seda põletamata jättes.
>> vastus pärineb vanast foorumist - Mty
>> vastus pärineb vanast foorumist - Mty
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Päris lahe. Ma sellega võistlustele muidugi ei läheks lihtsalt selle pärast, et kui sul see rihm lendab poole sõidu ajal siis masin ka kohe ei liigu. Kui mootor tööle jääb siis tuuning on küll kohe paigast ära, kuna õhu peale saadavus muutub väga paljust järsku väga väikeseks. Samuti võib sellega mootorit olla tuunida päris raske. Kahetaktiliste mootorite puhul võib jah asjal olla lisaks veel asterixi poolt nimetatud mõju. Seda kõikge kui arvestada, et teatud hetkel on siiski sisselase ja väljalase korraga lahti (erinevalt neljataktilistest mootoritest) siis seal võib nii lihtsalt kütte korstnasse puhuda. Üleliigse kütte mõtetu korstnasse tagumise vastu aitab korralik summuti mis suunab rõhulaine just selliselt tagasi, et kütust asjatult korstnasse ei satuks. Sellest ka erinevatele pööretele ja jõule tuunitud summutid - laine liikumise kiirus ja toru pikkus panevad selle paika. Kui keegi tahab tuunida jõuallikat siis soovitan alustada pigem õhufiltrist ja siis summuti (selles järjekorras mootori eluea huvides).