Lihtne kütusepaagi modifikatsioon
Lihtne kütusepaagi modifikatsioon
Kõigepealt soovitaks lugeda teooriatja siis asja erinevaid realisatsioone ja tulemustest, mida on tänu sellele lisaks saadud siit.
Lühidalt asi kokku võttes on modifikatsiooni sisuks summutist tuleva surve vooliku sisendi paigutamine kütuse paagi põhja mitte aga peale, nii nagu see on originaalis Savage 25RTR'il. Samuti peaks see voolik olema suhteliselt pikk vältimaks kütuse välija jooksmist summuti kaudu. Modifikatsiooni tulemusel saavutatakse ühtlasem kütuse surve karburaatorisse sõltumata kütuse kogusest paagis. Tänu sellele väldid liiga rikast segu täis paagi ja liiga vaest segu tühjema paagi korral. Ise pole veel proovinud aga 12lk. positiivset tagasisidelt savage-centralis annab piisava kindlustunde ja samuti ka asjakohane teooria, et asjast peaks abi olema. Teen ära nii kui hakkan masinat näppima.
Lühidalt asi kokku võttes on modifikatsiooni sisuks summutist tuleva surve vooliku sisendi paigutamine kütuse paagi põhja mitte aga peale, nii nagu see on originaalis Savage 25RTR'il. Samuti peaks see voolik olema suhteliselt pikk vältimaks kütuse välija jooksmist summuti kaudu. Modifikatsiooni tulemusel saavutatakse ühtlasem kütuse surve karburaatorisse sõltumata kütuse kogusest paagis. Tänu sellele väldid liiga rikast segu täis paagi ja liiga vaest segu tühjema paagi korral. Ise pole veel proovinud aga 12lk. positiivset tagasisidelt savage-centralis annab piisava kindlustunde ja samuti ka asjakohane teooria, et asjast peaks abi olema. Teen ära nii kui hakkan masinat näppima.
Katsetasin teemat aga minul jäi põhiprobleemiks see et kui auto välja suri siis kippus paak tagurpidi läbi summuti tühjaks jooksma. Ja seda isegi 50 cm vooliku puhul. Üks variant oleks mingi automaatselt sulguva klapi teema aretada aga ma ei tea kas kogu selle kompunni tulemus ka vaeva väärt on.
Tomkar oled sa ise seda proovinud?
Tomkar oled sa ise seda proovinud?
Kui kedagi huvitab siis mul üks ühesuunaklapp vedeleb, sai kunagi ostetud, enda savage tarbeks aga siis loobusin sellest monstrumist.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Sorry mehed, aga minu diletantlik arvamus on, et selliste jamadega võib tegeleda siis, kui mitte mõmmigi targemat enam teha pole
Kui mõni sellise aretatud paagisüsteemiga maailmameistriks tuleb, siis ma teen omale ka. Niikaua kasutan head ja äraproovitud meetodit.
Korraliku (=hermeetilise) paagi ja toruga on see rikka ja vaese segu teema suht olematu. A võibolla savagetel ongi nii kehvad paagid
Ainus asi, mille pärast tasub muret tunda, on rõhu pulseerimine, mis ajab kütuse vahule. Selle vastu aitab pikem (20cm) survevoolik, mille vahele võib veel lisada rõhu silumiseks kütusefiltri (EDIT: mitte -vooliku ). Kahekambrilisel summutil võib rõhuväljundi võtta sekundaarkambrist, sealt saab ka siledama rõhu, kui primaarist (mis on enamasti default).
A mis mina, tehasetööline, ka asjadest tean...
Kui mõni sellise aretatud paagisüsteemiga maailmameistriks tuleb, siis ma teen omale ka. Niikaua kasutan head ja äraproovitud meetodit.
Korraliku (=hermeetilise) paagi ja toruga on see rikka ja vaese segu teema suht olematu. A võibolla savagetel ongi nii kehvad paagid
Ainus asi, mille pärast tasub muret tunda, on rõhu pulseerimine, mis ajab kütuse vahule. Selle vastu aitab pikem (20cm) survevoolik, mille vahele võib veel lisada rõhu silumiseks kütusefiltri (EDIT: mitte -vooliku ). Kahekambrilisel summutil võib rõhuväljundi võtta sekundaarkambrist, sealt saab ka siledama rõhu, kui primaarist (mis on enamasti default).
A mis mina, tehasetööline, ka asjadest tean...
Viimati muutis ollo, 05.09.2005 11:02, muudetud 1 kord kokku.
Rando pakutav klapp on see vidin, et kes peaks veel aretustööd teha tahtma: http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/WTI0001P?&I=LXG850