Küsimus: Erinevate akude laadimisaeg / mahalaadimine.
Küsimus: Erinevate akude laadimisaeg / mahalaadimine.
Tere,
http://www.hpi.ee/?lang=est&m1=1&m2=37&tk=26&prod=13
Mis võiks olla selle ettenähtud laadimisaeg?
Pakend sai ammu ära visatud aga kui ei eksi, siis seal ka infot polnud.
Tänan vastuse eest!
http://www.hpi.ee/?lang=est&m1=1&m2=37&tk=26&prod=13
Mis võiks olla selle ettenähtud laadimisaeg?
Pakend sai ammu ära visatud aga kui ei eksi, siis seal ka infot polnud.
Tänan vastuse eest!
Viimati muutis Loom, 06.03.2009 12:14, muudetud 1 kord kokku.
Savage X 4,6
Laadimisaeg sõltub laadimisvoolust. Mis vooluga laed?
Mina laeks sellist akut rahumeeli 1400mA-ga ja kui pole ise välja lülituv DeltaPeak laadija, siis tühja aku puhul kuskil 70min või kuni aku on umbes +50C
Üldiselt:
mahtuvus (mAh) : laadimisvool (mA) = laadimisaeg (h)
Võid 10 kuni 20% kauem laadida, kuna laadimisega seonduvad ka kaod.
Mina laeks sellist akut rahumeeli 1400mA-ga ja kui pole ise välja lülituv DeltaPeak laadija, siis tühja aku puhul kuskil 70min või kuni aku on umbes +50C
Üldiselt:
mahtuvus (mAh) : laadimisvool (mA) = laadimisaeg (h)
Võid 10 kuni 20% kauem laadida, kuna laadimisega seonduvad ka kaod.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Ei viitsinud nende 32-tunniste laadimisaegade peale enam närvi minna ja ostsin Hobikeskusest natuke korralikuma akulaadija. Väga mõistlik pood ja vastutulelikud tegelased leti taga. Tänud sinnapoole.
Mul on ka muuseas Alzheimeri tõbi ja laadimisega/mahalaadimisega seonduvad tarkused ei püsi meeles: voldid, amprid, milliamprid ja muu selline läheb omavahel sassi.
Niisiis küsin mingisugust lihtsat valemit/arvamust.
Nimh ja NiCd Laadimine ja mahalaadimine
Laadimisajaks arvestame turvalise tunnikese.
Aku1 peal kirjas 2200 ja 7,2V. 6 Purki. NiCd
Aku2 peal kirjas 1600 ja 1,2V. 1 Purk. NiCd
Aku3 peal kirjas 1400 ja 6V, 5 Purki. NiMh
Kohevad tänud ette neile kes vastata viitsivad
Mul on ka muuseas Alzheimeri tõbi ja laadimisega/mahalaadimisega seonduvad tarkused ei püsi meeles: voldid, amprid, milliamprid ja muu selline läheb omavahel sassi.
Niisiis küsin mingisugust lihtsat valemit/arvamust.
Nimh ja NiCd Laadimine ja mahalaadimine
Laadimisajaks arvestame turvalise tunnikese.
Aku1 peal kirjas 2200 ja 7,2V. 6 Purki. NiCd
Aku2 peal kirjas 1600 ja 1,2V. 1 Purk. NiCd
Aku3 peal kirjas 1400 ja 6V, 5 Purki. NiMh
Kohevad tänud ette neile kes vastata viitsivad
Savage X 4,6
Kui aku on täis, peaks saama teda tühjaks laadida? Või nii pisikest akut ei saa laadida tühjaks? Aga samas ei saa teda ka täis laadida lihtsalt kuskile metsa vahele sõitma minnes ei viitsiks sama targalt tagasi tulla, sest küünlatoide ei nõustu ühel hetkel. Talvel on selle käivitamisega nagu ta on : )
Savage X 4,6
Täenäoliselt kehv kontakt või liiga pikk laadimisjuhe... ehk lühidalt - küünlatoite aku ja laadija vahel on takistus, mis ajabki laadija segadusse. Puhasta küünlatoite kontaktid, hangi normaalne juhe...Loom kirjutas:Aku2 (küünlatoide) pisdiitab . Hakkan laadima, ütleb battery voltage too high. Hakkan discharge tegema ... ütleb 10 seki pärast, et tehtud. Aga küünlaniiti hõõgutab kenasti ilusti. Milles võib olla murä?
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Või üritad Sa seda küünlatoidet mingi 5A'ga laadida äkki?
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Saabun tagasi ühe eelmise küsimuse juurde.
Battery Voltage Too high
Toidet annab arvuti toiteblokk... juhtmed on väga korralikud ja lühikesed.
Manuaal ütleb probleemiks:
"Võib tähendada probleemi akuga või valesid laadimis/mahalaadimis seadeid."
Laadimise ajal see probleem tekib. Laadimisvooluks 1500mAh puhul ilusti 1,5A. Siis 1A ja siis 0,5A. Niiviisi punnitab hädapärast rohkem sisse veidi aga... toredam oleks probleemist üldse lahti saada.
Mis võib seda sündroomi tekitada? Ideid?
Tänan.
Battery Voltage Too high
Toidet annab arvuti toiteblokk... juhtmed on väga korralikud ja lühikesed.
Manuaal ütleb probleemiks:
"Võib tähendada probleemi akuga või valesid laadimis/mahalaadimis seadeid."
Laadimise ajal see probleem tekib. Laadimisvooluks 1500mAh puhul ilusti 1,5A. Siis 1A ja siis 0,5A. Niiviisi punnitab hädapärast rohkem sisse veidi aga... toredam oleks probleemist üldse lahti saada.
Mis võib seda sündroomi tekitada? Ideid?
Tänan.
Savage X 4,6
Võimalik,et just manuali uskuma peakski.Ehk oled seadetes purkide arvu tegelikust väiksemaks märkinud?Nt. tahad laadida 6 elementi aga seaded on määratud 5-le.Loom kirjutas:Saabun tagasi ühe eelmise küsimuse juurde.
Battery Voltage Too high
Toidet annab arvuti toiteblokk... juhtmed on väga korralikud ja lühikesed.
Manuaal ütleb probleemiks:
"Võib tähendada probleemi akuga või valesid laadimis/mahalaadimis seadeid."
Laadimise ajal see probleem tekib. Laadimisvooluks 1500mAh puhul ilusti 1,5A. Siis 1A ja siis 0,5A. Niiviisi punnitab hädapärast rohkem sisse veidi aga... toredam oleks probleemist üldse lahti saada.
Mis võib seda sündroomi tekitada? Ideid?
Tänan.
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Reeglina battery voltage too high on sellepärast et üritatakse laadida suurema vooluga kui arvestatud või aku suudab võtta. Või juhtmed on suure takistusega või mõni purk läbi
Mingid suvalised nõrgad akud mis on suure sisetakistusega ei suuda kõrget laetavat voolu võtta ja seega kui üritatakse laadida suurema vooluga kerkib aku pinge ülesse kuni laadia arvates pinge liialt kõrge on.
Suvalisi akusid ära üle 0,5C lae. Ehk 1500mah akut lae 700-800mA
Teine varjat et akupakis on mingi vigane purk siis teeb täpselt samat pulli aga seda siis kordades kiiremini. Kontrolli peale laadimist kas mõni purk on kuumem kui teised siis suur tõenäosus et see purk on vigane!
Mingid suvalised nõrgad akud mis on suure sisetakistusega ei suuda kõrget laetavat voolu võtta ja seega kui üritatakse laadida suurema vooluga kerkib aku pinge ülesse kuni laadia arvates pinge liialt kõrge on.
Suvalisi akusid ära üle 0,5C lae. Ehk 1500mah akut lae 700-800mA
Teine varjat et akupakis on mingi vigane purk siis teeb täpselt samat pulli aga seda siis kordades kiiremini. Kontrolli peale laadimist kas mõni purk on kuumem kui teised siis suur tõenäosus et see purk on vigane!
lauri kirjutas:Laadimisaeg sõltub laadimisvoolust. Mis vooluga laed?
Mina laeks sellist akut rahumeeli 1400mA-ga ja kui pole ise välja lülituv DeltaPeak laadija, siis tühja aku puhul kuskil 70min või kuni aku on umbes +50C
Aku on siis täis kui aku on umbes 45-55C ?
Mul on 8.4V 3000mAh aku. Ei lähe üldse soojaks peale laadimist, jääb täiesti tavaline toa temperatuur. Väljas saan aga sõita 15-17 minutit. 17T motooriga Stock Truggy ( Thunder Tiger )
Kas peaks teist korda veel laadima panema? Või on kõik õige
15-17 minutit sõiduaega on enamvähem see mis antud akust antud mootoriga võiks välja tulla. Kõik on kõige paremas korras
Rando
Rando
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Kui isegi laadimise lõpus NiMH aku soojaks ei lähe siis ei ole ta saanud TÄIESTI täis laetud. Kui natukenegi meeles koolifüüsika ja kasutada testrit on põhjus lihtlabaselt leitav. Näiteks minu RTR komplektiga kaasa tulnud laadija lihtsalt ei laadinudki rohkem kui umbes pool akutäit ja jokk. 2400 akusse mahtuvast andis laadija 1200 mA ja tunni aja pärast lükkas end välja.Peaks olema arusaadav kui palju voolu akusse jõudis . Mingist deltapiikist pole vist sellise laadija hinda vaadates mõtet unistadagi, ei tea eiviitsinud mõõta nii täpselt ja juures vahtida. Muidugi võib igat laadijat hea testri abil elementaarselt üle kontrollida ja näha mida ta tegelikult teeb, millal välja end lülitab , palju voolu ja kui stabiilselt annab jne . Korralik laadija ja korralikud lühikesed ja jämedad hea kontaktiga juhtmed on hädavajalikud et aku täis saada ning pikemas perspektiivis teda mitte ruttu kiffa keerata
Kyosho Mini-Z ; Thunder Tiger FM-1e (Ducati 999 R)