1:18 Asso putukate nõuanded

Siin kategoorias leiad erinevaid lihtsamaid ja keerulisemaid nippe ja artikleid kuidas oma mudelit paremaks putitada.
Vasta
Kasutaja avatar
Alpro
Postitusi: 667
Liitunud: 25.02.2008 00:22
Asukoht: Capital

1:18 Asso putukate nõuanded

Postitus Postitas Alpro » 30.12.2008 12:33

nüüd kus isegi puutusin selle leiutisega kokku ja otsisin infot tema värdjastamise kohta sattusin peale ühele probleemile mis mul meeles Pärnust, nimelt tagurpidi käigu küsimus, et see siis välja lülitada:

Et välja lülitada tagurdusvõimalus hoia all SET nuppu ja lülita auto sisse, toimi samuti, et uuesti tagurdus sisse lülitada!

testinud ise pole, andke teada kui on jura ja kustutage kui on vana ja mõttetu info

samas oli mõte, et võiks ju parendamis nipid koguda ja kuna ka tõlkimise teema popp on siis paari sõnaga eesti keeles üle käia!?

originaal tekst:
"To disable reverse hold down the set button then turn the car on.
To switch reverse back on again hold down the set button again and switch the car on."

allikas: http://www.uk-microrc.co.uk/forum/index ... opic=10123
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 30.12.2008 16:21

„Racing Mode“ (Tagurpidikäigu keelamine)
XPS Micro ESC võimaldab tagurpidi käigu keelamist. See teostatakse järgmiselt:
1. Kontrolli, et lüliti on „off“ asendis
2. Hoides all „Set“ nuppu lülita kiirusregulaator sisse.
Häälestus on nüüd tehtud.

Tagurpidikäigu lubamiseks korda sama protseduuri.
---------------------------
Väljavõte eestikeelsest kasutusjuhendist.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
Alpro
Postitusi: 667
Liitunud: 25.02.2008 00:22
Asukoht: Capital

Postitus Postitas Alpro » 30.12.2008 21:12

ja et "feim" jagamata ei jääks siis ei sa mitte vaiki olla (M. Härma tsitaat) et eestikeelse juhendi tõlkija on Rando Mere :twisted:

aga natuke tähelepanekuid:

a. Factory Team-i mudeli kokkupanemise juhendis ei ole märgitud millal peab paigutama outdraividele katted (differentsiaali väljundite katted vist oleks tõlge)

need asjad:
Pilt

ja käivad siia, siin pildidl on need "rõngad" kuldsed:

Pilt

EDIT: ebaõige väide eemaldatud :oops:
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779

T-TEAM
Postitusi: 74
Liitunud: 27.04.2008 09:21

Postitus Postitas T-TEAM » 30.12.2008 22:24

Palun selgitage lollile ja asjatundmatule, miks tagurpidikäigu väljalülimine hää peaks olema?

Kasutaja avatar
saarlane
Postitusi: 128
Liitunud: 13.04.2008 19:37

Postitus Postitas saarlane » 30.12.2008 22:27

Siis saad end nitromehe moodi tunda :D

Kasutaja avatar
Alpro
Postitusi: 667
Liitunud: 25.02.2008 00:22
Asukoht: Capital

Postitus Postitas Alpro » 30.12.2008 22:35

saarlasel on vist juba ka välja arvutaud et mitu postitus mis päeval ta tegema peab et ruttu kilo täis saada?

võistlustel on keelatud kautada tagurpidi käiku, st et kui oled sõitnud ennast seina ja sealt sõidad tagurpidi välja mitte ei oota kuni sind mehaanik rajale tagasi tõstab siis on kohtuniul õigus sulle anda "stop-and-GO", korduval rikkumisel/eiramisel vist isegi disklaff

nüüd aga mõtle pidurdamise peale, kui peale pidurdamist pole päästikut lahti lasknud siis hakkab asso tagurdama, seega väga hea viis välistada võistlusel vaidlusi ja pahameelt on hea viis järgida mainitud soovitust;)

loomulikult võib ka mitte seda teha ja treenida enda närve, teda, et saad tagurdada aga ikkagi seista seina................. see viimane on väääääga raske võistluspinge seisundis :twisted:
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779

reigo
Postitusi: 139
Liitunud: 30.01.2008 20:10
Asukoht: Tallinn/kohila

Postitus Postitas reigo » 30.12.2008 22:36

Nimelt nii mõnegi võistluse reeglites on kirjas et tagurdamine on keelatud.

T-TEAM
Postitusi: 74
Liitunud: 27.04.2008 09:21

Postitus Postitas T-TEAM » 30.12.2008 22:55

Kes mäletab eelmist Saue võistlust. Mitu hoiatust tagurdamise eest välja anti? Minu ühte putukat juhtis Raido,kes on 7 aastane.Tema tuli reeglist kinni pidamisega hästi toime. Ootas kuni rajale tagasi pandi.Auto kiiruslikud omadused vist tagurpidikäigu keelamisese vist ei parane?

Kasutaja avatar
Alpro
Postitusi: 667
Liitunud: 25.02.2008 00:22
Asukoht: Capital

Postitus Postitas Alpro » 30.12.2008 23:16

kiirusomadusi see kindlasti ei muuda, aga edaspidi saad kindlasti rohkem sõita kui tagurpidi on vähem sõidetud :P

aga kahjuks jah, antakse rikkumiste eest vähe karistusi, nii mõnelgi on jäänud lausa võistlus poolikuks ja see kes selle põhjustas ei saanud isegi lihtlabast "stop-and-GO"-d (mitte et see vigastatd auto rajale tagasi tooks)

kuid ikkagi et mitte läbuks ära ei läheks, siis kordan veelkorra üle, teema eesmärk on koguda siia nõuanded/soovitused/tarkused mida teha ja mida kindlasti mitte teha :idea:
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 31.12.2008 18:07

Teen otsa lahti:

1. Kohati on kere kinnitatud autol umbluu kohtadesse, see on asi, mille võiks esimese hooga paika ajada.
2. Originaal plastikamortidest on aegajalt kippunud maagilist vedelikku välja voolama. Jubemaruvahva trikk onroad autodel on keerata amordid tagurpidi alla. See küll suurendab vedrustamata massi, ent suurel vaibarajal sõites ei jää see küll kuidagi tunda.
3. Aku toitekaabel jookseb reeglina suhtelsielt vasaku tagaratta lähedalt. Selle paigutamise osas soovitaksin võtta paar hetke süvenemiseks. Otseselt ei tea, et kellelgi sealt lühis oleks tekkinud, ent mahakraabitud isolatsiooni on paljudel näha olnud.
4. Kivikesed ülekandes - Aegajalt kioub mõni kivi ikkagi ülekandeni jõudma ning ta hakkab seal vastikut häält tegema. Probleemi aitab leevendada (mitte lahendada!!!) põhja alla veetava hammasratta ("spur gear") kaitsesse umbes 3mm läbimõõduga augu puurimine, et mis iganes ülekandeni jõuab saaks sealt ka välja tulla.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
Alpro
Postitusi: 667
Liitunud: 25.02.2008 00:22
Asukoht: Capital

Postitus Postitas Alpro » 05.01.2009 12:50

26 I want to know what discharge rate to use.

Use 5 amps to limit the amount of heat in the cells.

Allikas: http://www.teamassociated.com/racerhub/ ... ech18t.htm

kas ma saan õigesti aru, et nad soovitavad mahalaadimist teostada 5 ampriga??

ma olem maha laadinud 1.5 ampriga, mis, ma olen siis akut liiga hellitanud?

EDIT: jah, ja ma ei mõista lause osa; to limit the amount of heat in cells?? kas nõnda kiiresti mahalaadides siis hiuad akut külmemena?? segane värk minu jaoks see elekter :oops:
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779

meph
Postitusi: 433
Liitunud: 08.01.2008 10:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas meph » 05.01.2009 13:28

5A discharge'i pole eriti mingi küss antud akudele minu teada küll jah. Autot kasutades saavad akud palju hullemat vatti :)

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 05.01.2009 14:08

Kõvemate mootoritega võetakse akudest hetketi üle 50A välja, ehk 5A on puhkus. 1,5A ei ole mitte midagi.

Julgemini, annab rohkem pauku välja :)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
Alpro
Postitusi: 667
Liitunud: 25.02.2008 00:22
Asukoht: Capital

Postitus Postitas Alpro » 05.01.2009 14:57

votvot, niiet ma arvan, et täna õhtul tuleb tsüklisse lasta 5A discharginguga ning jätkata seda traditsiooni edaspidi :twisted:
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779

meph
Postitusi: 433
Liitunud: 08.01.2008 10:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas meph » 05.01.2009 18:29

Tea, kas 370 mootor 50 amprit päris võtab? 13,5 brushless vast küll, aga see stockbrushed vist niipalju ei jaksa?

3S lipo mis seal peal on, iseenesest 20C puhul suudaks välja käratada 30-40A vahele konstantselt...

Aga jah... 5A discharge'i on kökimöki.

Vasta