Jama+Jama=suurem jama.
Jama+Jama=suurem jama.
Mure on see et tahaks rohkem sõita kui timmida ja rem.... .
Autoks on siis. http://www.centrohobby.no/shop.asp?p=13733733
Kas on mõni mootor mida ei ole vaja näppida nii palju.
Soov teistega koos sõita aga mida ma sõidan kui töörista kohver teises käes.
JA AUTO KÄITUB!
1. Puhuriga lasen mootori soojaks ja siis tööle.
2. 105-130 tembi vahel norm aga selle saavutan 2 min ja temberatuur jääb aina tõusma peale seda keeran low-speed nõela lahti aga kaua võib.?kuidas saan aru et mootor on ..... ...
temb on käinud ka 180 juures .
Voolikut norm,paak korras puhas ,kütus 15% cool... õhu filter norm puhas ja vahetatud +õli, küünal norm toimib.
kui käivitan 80 juures ei taha kaasi.aga kui korralikult töötab ja suretan välja siis tahab kaasi ja ei tõuse pöörded kui vällja suretan.
TÄNAN ETTE KELL HUVI AITADA.
Autoks on siis. http://www.centrohobby.no/shop.asp?p=13733733
Kas on mõni mootor mida ei ole vaja näppida nii palju.
Soov teistega koos sõita aga mida ma sõidan kui töörista kohver teises käes.
JA AUTO KÄITUB!
1. Puhuriga lasen mootori soojaks ja siis tööle.
2. 105-130 tembi vahel norm aga selle saavutan 2 min ja temberatuur jääb aina tõusma peale seda keeran low-speed nõela lahti aga kaua võib.?kuidas saan aru et mootor on ..... ...
temb on käinud ka 180 juures .
Voolikut norm,paak korras puhas ,kütus 15% cool... õhu filter norm puhas ja vahetatud +õli, küünal norm toimib.
kui käivitan 80 juures ei taha kaasi.aga kui korralikult töötab ja suretan välja siis tahab kaasi ja ei tõuse pöörded kui vällja suretan.
TÄNAN ETTE KELL HUVI AITADA.
53851228 Kristo.
Re: Jama+Jama=suurem jama.
Kui temp on 180 juures käinud, siis põhimõtteliselt on selle mootoriga asi ühelpool....dellll kirjutas:kuidas saan aru et mootor on ..... ...
temb on käinud ka 180 juures .
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
Teiseks ega sellest kyosho mootorist polegi midagi paremat oodata. Soovitaks mõni mootori nime vääriv mootor peale osta.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Ühinen Rommi arvamusega.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Kui võistlema ei kipu, soovitaksin OS .21 VG-P mootorit... Saad ise valida, kas võtad pullstardiga, elektristardiga või normaalse versiooni sellest 1. detsembrist alates saad selle koju kätte tellida kuskil 1700-2000 krooniga. Piisavalt võimas, kuid samas ka kindel tööloom! OS kvaliteedi vastu vist ei õnnestu kellelgi vaielda. GRP mootorite osas on paljudel kahtlusi.
Palju kütust mootorist läbi oled lasknud juba?
Soovitaks kohe ka õhufiltrid + küünlad uue mootoriga koos ära tellida. Ka kulub neid silikonist tihendeid summuti jaoks (~10kr tükk kui tellida netist). Kulunud-katkine-põlenud tihend leegitoru ühes või teises otsas võib ka mootori kahtlast töötamist põhjustada. Võta karburaator ka maha ja lahti, pese ära, kokku tagasi. Kontrolli, ega ei leki kuskilt rohkem kui tavaliselt Vajadusel võib kuumakindla silikooniga siit-sealt proovida mootorit tihendada (palun mitte lausest valesti aru saada). Kuidas kolb/hülss välja näevad?
Ma olen ka üpris kulunud ja ära ruunatud mootori enamvähem stabiilselt käima saanud seni, kuni sisemine laager otsad andis. Aga eks see ilma otsese põhjuseta ülekuumenemine kipub näitama küll, et mootor on omadega läbi. Been there, seen that.
Palju kütust mootorist läbi oled lasknud juba?
Soovitaks kohe ka õhufiltrid + küünlad uue mootoriga koos ära tellida. Ka kulub neid silikonist tihendeid summuti jaoks (~10kr tükk kui tellida netist). Kulunud-katkine-põlenud tihend leegitoru ühes või teises otsas võib ka mootori kahtlast töötamist põhjustada. Võta karburaator ka maha ja lahti, pese ära, kokku tagasi. Kontrolli, ega ei leki kuskilt rohkem kui tavaliselt Vajadusel võib kuumakindla silikooniga siit-sealt proovida mootorit tihendada (palun mitte lausest valesti aru saada). Kuidas kolb/hülss välja näevad?
Ma olen ka üpris kulunud ja ära ruunatud mootori enamvähem stabiilselt käima saanud seni, kuni sisemine laager otsad andis. Aga eks see ilma otsese põhjuseta ülekuumenemine kipub näitama küll, et mootor on omadega läbi. Been there, seen that.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Kas peaks nimetama tuntud sõitjaid, kes on GRP'st lahkunud kvaliteediprobleemide tõttu? Mitte pahapärast.T6nuT kirjutas:kas peaksin nimetama tuntuid sõitjaid kes kasutavad GRP mootoreid?
Muidu on pakkuda veel axiali, peaki ja ACMEt
RB ja OS ongi võistlusmootorid. Mott.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
sm. Mayfield on GRP'st nüüdseks lahkunud. Kvaliteediprobleemide tõttu.
Samuti sõitis Mayfield mitmel võistlusel OS mootoriga, millel oli peale keeratud GRP jahutuspea (ajal kui ta veel tiimisõitja oli), kahjuks ei oska ma küll kinnitada, et ka sellel võistlusel.
Mitte pahapärast.
Samuti sõitis Mayfield mitmel võistlusel OS mootoriga, millel oli peale keeratud GRP jahutuspea (ajal kui ta veel tiimisõitja oli), kahjuks ei oska ma küll kinnitada, et ka sellel võistlusel.
Mitte pahapärast.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Läheb veits teemast mööda, aga mitte liiga...
Minu pakutud OS VG-P on just kvaliteetne mitte-võistlusmootor. Julgeks sellist soovitada, sest sai vahepeal pikalt ja laialt odavaid ja töökindlaid mootoreid uuritud. Töötab madalamatel pööretel ja on tehtud kestma, mitte maksimum võimsust välja andma üheks või pooleks hooajaks
Aga kui läks juba võrdlemiseks, siis delll-il on buggy. Buggy Ifmar 2008 MM-il oli 12st finaali sõitjast pooltel OS mootor (2 Ninja brandinguga). Sealhulgas ka maailmameistril Haral. OS laseb kohe-kohe ka oma võistlusmootorist välja Hara special editioni.
Minu pakutud OS VG-P on just kvaliteetne mitte-võistlusmootor. Julgeks sellist soovitada, sest sai vahepeal pikalt ja laialt odavaid ja töökindlaid mootoreid uuritud. Töötab madalamatel pööretel ja on tehtud kestma, mitte maksimum võimsust välja andma üheks või pooleks hooajaks
Aga kui läks juba võrdlemiseks, siis delll-il on buggy. Buggy Ifmar 2008 MM-il oli 12st finaali sõitjast pooltel OS mootor (2 Ninja brandinguga). Sealhulgas ka maailmameistril Haral. OS laseb kohe-kohe ka oma võistlusmootorist välja Hara special editioni.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
Re: Jama+Jama=suurem jama.
OTakaver kirjutas:Kui temp on 180 juures käinud, siis põhimõtteliselt on selle mootoriga asi ühelpool....dellll kirjutas:kuidas saan aru et mootor on ..... ...
temb on käinud ka 180 juures .
mõnel mehel oli wintercupil peale esimest söitu temp 200+... Peale seda kui yks abivalmis kodanik (Jyri?) oma väärtuslikku aega kulutas ja mootorit häälestas, sai temperatuuri 130 kanti.peale seda söitis auto 30min. finaali ja umbes 5 paagitäit niisama. mingeid muutusi pole täheldanud halvemuse poole. (ega ma muidugi mingi asjatundja ka pole)
OT löpp
Re: Jama+Jama=suurem jama.
Liig kõrge temperatuur põhjustab (igasugusele) mootorile pöördumatuid kahjusid. Kui sinul pärast veel mootor töötab, siis järelikult oli õnne ja kahjud ei olnud nii suured.AGVX kirjutas:OTakaver kirjutas:Kui temp on 180 juures käinud, siis põhimõtteliselt on selle mootoriga asi ühelpool....dellll kirjutas:kuidas saan aru et mootor on ..... ...
temb on käinud ka 180 juures .
mõnel mehel oli wintercupil peale esimest söitu temp 200+... Peale seda kui yks abivalmis kodanik (Jyri?) oma väärtuslikku aega kulutas ja mootorit häälestas, sai temperatuuri 130 kanti.peale seda söitis auto 30min. finaali ja umbes 5 paagitäit niisama. mingeid muutusi pole täheldanud halvemuse poole. (ega ma muidugi mingi asjatundja ka pole)
OT löpp
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Kui mootor on nii kõrgel ära käinud, siis see mootor tuleb lahti võtta, vändakael üle mõõta, kolvisõrm üle vaadata. Kui need on OK, st. vändakael ei ole lopergune ega üle mõistuse kulunud, kolvisõrm pole kepsulaagri kohalt "liivakellaks" kulunud, siis uus keps sisse ja tuld. Nii kõrgel ära käinud (=kuivalt töötanud) kepsuga tuleb vesilindu visata, see on üle kuumenenud ja annab saba pigem varem, kui hiljem.
Mootor on üle vaatadud.Temb on käinud 1 korra 180 juures ja ka mitte pikalt kuna sain aru et autol ei ole kõik OK (kui sõidan on tembi pulk kaasas.)
Kas on kellegil olemas valem kuidas saab mootori häälde?
Alates sellest tui keeran kraanid 0
See ei ole asi, mille keegi saab sinu eest ära teha, see on oskus, mille sa pead ise endale selgeks tegema, sest mootori seadistamine on lõputu protsess ja lõpplikult paika ei saa see kunagi.
Kas on kellegil olemas valem kuidas saab mootori häälde?
Alates sellest tui keeran kraanid 0
See ei ole asi, mille keegi saab sinu eest ära teha, see on oskus, mille sa pead ise endale selgeks tegema, sest mootori seadistamine on lõputu protsess ja lõpplikult paika ei saa see kunagi.
53851228 Kristo.
On mis on mootor on õhtal.
Küsiks siin,kui pikalt tohip lasta autol täis pööretel sõita?
Arvan ise et selles asi tuli.
Ise kui sõidan siis 40-60m on see maa mida ma läbin täis kaasil.
MOOTOR ON LAJALI JA TULEB DOONOR MOOTOR KÄSILE VÕTTA.
Esimese mootoriga sain sõita siis 3 kuud (mitte iga päev)!
Küsiks siin,kui pikalt tohip lasta autol täis pööretel sõita?
Arvan ise et selles asi tuli.
Ise kui sõidan siis 40-60m on see maa mida ma läbin täis kaasil.
MOOTOR ON LAJALI JA TULEB DOONOR MOOTOR KÄSILE VÕTTA.
Esimese mootoriga sain sõita siis 3 kuud (mitte iga päev)!
53851228 Kristo.
Suure tõenäosusega nendest mootoritest täispööret kätte ei saagi. Portide timing ei võimalda. Juhul, kui keerad mootorit nii, et saad ta korralikult ulguma, siis paneb temp kohe käest minema.meph kirjutas:40-60 meetrit pole mingi küss täisgaasil lasta... sekundites on see ju kusagil 3-6 vast... targem küsimus oleks, kaua kannatab mootorit täispööretel piinata
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
Muidugi võib. GRP mootorid on igati konkurentsivõimelised siin kohalikul areenil ja ka igalpool mujal. Kasutan ka ise ja ainsad probleemid mis on olnud, on puhtalt omast lollusest (valed karburaatoriseaded). Kui kõik on paigas, siis käib nagu kell.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
iga l*ts kiidab oma v*ttu öeldakse selle peale. Mingi mootori pärast nüüd küll ei tasuks püssi põõsasse visata ehk siis, kui sul on GRP mootor, siis anna aga tuld... paned võistluse kinni, siis on jutt, et oo kui hea/ kui kaotad siis oo kui halb.. tavaline värk...
jaa see, palju keegi kuskil kaugel mikidemaal on võitnud??? umm, mis kuradi tähtsust sel on ?? Selline asi lükkab lihtsalt mootorile hinda juurde, paremaks see seda nüü küll ei tee. Tehasesõitjad on ikka teine teema, kui meie hobimehed siin Eestis...
jaa see, palju keegi kuskil kaugel mikidemaal on võitnud??? umm, mis kuradi tähtsust sel on ?? Selline asi lükkab lihtsalt mootorile hinda juurde, paremaks see seda nüü küll ei tee. Tehasesõitjad on ikka teine teema, kui meie hobimehed siin Eestis...