Kurb lugemismaterjal: link1 ; link2
Uurisin nüüd asja edasi, kuna omal on FASST moodul olemas, kuid vastuvõtjat pole veel hankinud. Hetke seisuga ma ka ei tee seda, vaid jään 40MHz kasutama. Nimelt tundub, et see kuuma probleem on KÕIGI Futaba FASST vastuvõtjatega, ka lennukite omadega.
Laupäeval Leedus viskas Ahti vastuvõtja "pildi taskusse". Tõenäeoliset sama probleem? Mõelge nüüd järgi, kas teil on Futaba FASST vastuvõtjatega sellist jama olnud?
Esmane lahendus on parandada vastuvõtja jahutust. Paigutada see mootorist eemale, vajadusel tekitada mingi jahutus.
EM nädalavahetusel, ilmad kuumad, paljud kasutavad Futaba FASST süsteemi... parem karta kui kahetseda!
Ohtlik temperatuur tundub olevat 73Celsius. Esmapilgul võib tunduda kõrge temperatuur, kuid mõõtke peale 45-minutist sõitu mootori lähedalt põhjaplaadi temperatuuri ja näete päris sarnaseid numbreid.
IT IS ALL ABOUT HEAT!!!!!
Whatever you do, do not let this RX get up to 164 degrees!! It will go red on you!!
/../
We are convinced that this is the issue. It makes sense, is consistent and we were able to fail it consistently every time!!
By the way this was tested on 4 diffrent RX!!!