Mootor jääb pöördesse.
Mootor jääb pöördesse.
Kui gaasi lahti lased. siis ei lähe mootor kohe normaalsesse tühikäiku vaid jääb pigem sinna tähukäigu viimasesse piiri, st kohalt ei liigu veel, aga äga tahaks. umbes 5 sekundi pärast kukub alla normaalsesse tühikäiku.
Mida teha et kohe normaalsesse tühikäiku tuleks.
Mootor LRP .21 (spec 2)
Nüüd asjad mida ei ole mõtet soovitada:
1) keera idle speed nõela - see nõel on ilsti paigas ja peale gaasi lahtilaskmist läheb siiber oma norm asendisse, 5 sekundi pärast siibri liikumist enam ei toimu.
2) keera segu kruvisid - jah hea meelega keeraks, aga milliseid ja kuhu. Muidu masina liikumine on OK, ülemine ja alumine ots on OK.
Ettepanekud ?
Mida teha et kohe normaalsesse tühikäiku tuleks.
Mootor LRP .21 (spec 2)
Nüüd asjad mida ei ole mõtet soovitada:
1) keera idle speed nõela - see nõel on ilsti paigas ja peale gaasi lahtilaskmist läheb siiber oma norm asendisse, 5 sekundi pärast siibri liikumist enam ei toimu.
2) keera segu kruvisid - jah hea meelega keeraks, aga milliseid ja kuhu. Muidu masina liikumine on OK, ülemine ja alumine ots on OK.
Ettepanekud ?
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
alt segu kinni, ülevalt lahti ja tühikäigupööret alla.
Ja/või, pane lühem survevoolik/kütusevoolik.
Ja/või, pane lühem survevoolik/kütusevoolik.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Alati peab päev enne võistlust mingi probleem. Mul jama et auto ei lähe käima aga täna ei viitsi enam jamada.
[quote]JussPB Kirjutas:Kujutan ette:D
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]
Low-speed nõel tõenäoliselt paigast. Kas vana ja ruunatud mootor? Mu vanad mootorid hakkasid nii lollitama kui olid juba üpris läbi minemas...
Low-speed nõela on minumeelest kõige mõnusam nii timmida, et lased mootori kenasti soojaks, nagu ikka, enne ju mingit timmimist kunagi ei tee, eks! Siis lased mootoril tühikäigul 10-15 sekki töötada ja pigistad kütusevooliku üpris karburaatori lähedalt kinni. Kuulad, kuidas mootor välja sureb.
Low-speed nõel on õiges asendis, kui mootori pöörded kasvavad ainult veidi ja mootor sureb välja. Kui pöörded tõusevad palju, on madal ots rikas ja nõela tuleb kinni keerata. Kui pöörded ei tõuse üldse ja mootor sureb kohe välja, on madal ots liiga vaene ja nõela tuleb lahti keerata.
Low-speed nõela on minumeelest kõige mõnusam nii timmida, et lased mootori kenasti soojaks, nagu ikka, enne ju mingit timmimist kunagi ei tee, eks! Siis lased mootoril tühikäigul 10-15 sekki töötada ja pigistad kütusevooliku üpris karburaatori lähedalt kinni. Kuulad, kuidas mootor välja sureb.
Low-speed nõel on õiges asendis, kui mootori pöörded kasvavad ainult veidi ja mootor sureb välja. Kui pöörded tõusevad palju, on madal ots rikas ja nõela tuleb kinni keerata. Kui pöörded ei tõuse üldse ja mootor sureb kohe välja, on madal ots liiga vaene ja nõela tuleb lahti keerata.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
olid kah kunagi analoogsed sümptomid. Aitas järgmine asi:
voolik mootorisse nii lühike, kui võimalik ja voolik summutist paaki nii pikk, kui võimalik!!! Seoses sellega ka kütusefiltri nah** eemaldasin!
Nüüd töötab, nigu kellavärk!
http://www.hot.ee/h6bekuul/buggy_up3.jpg
voolik mootorisse nii lühike, kui võimalik ja voolik summutist paaki nii pikk, kui võimalik!!! Seoses sellega ka kütusefiltri nah** eemaldasin!
Nüüd töötab, nigu kellavärk!
http://www.hot.ee/h6bekuul/buggy_up3.jpg
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________
_________________________
Sinu loogika on küll täiesti vastupidine üldiselt heakskiidetud variandile :S Kui sul on mootori ja paagi vaheline voolik liiga lühike, siis auto sureb ju kohe välja, kui kummuli läheb ( ei ole piisavalt kütust voolikus, et ära toidaks). Võibolla oli sul häda see, et kütusefilter oli umbes ja sellepärast ei töötand. Kütusefiltrit peaks nagu ikka kasutama, muidu satub igasugust huvitavat kraami kütusega koos mootorisse.
See oli siis OT
See oli siis OT