Baja 4wd

Siin kategoorias leiad erinevaid lihtsamaid ja keerulisemaid nippe ja artikleid kuidas oma mudelit paremaks putitada.
Vasta
Kasutaja avatar
uljaspea
Postitusi: 701
Liitunud: 04.05.2006 06:53
Asukoht: Kuressaare

Baja 4wd

Postitus Postitas uljaspea » 31.01.2008 11:07

USA spetid juba plaanivad Bajat teha 4WD-ks, eks aeg näitab mis tuleb.

Pilt
Pilt
Pilt

Versioon 2

Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 31.01.2008 11:28

mhmm, baja ja rihmaga ? julgen suhtuda spektiliselt.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 31.01.2008 11:30

Miks skeptilisels? On-road formelid juu samasuguse ülekandega. vähemalt osad :) Ja suht kobedasti peavad vastu.
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 31.01.2008 11:34

Mulle tundub hammatake järgi et tegu võib olla lausa ketiga mitte rihmaga... jube kaal ühel masina küljel...
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 31.01.2008 11:39

Zebra1188 kirjutas:Miks skeptilisels? On-road formelid juu samasuguse ülekandega. vähemalt osad :) Ja suht kobedasti peavad vastu.
võrdle masinate kaalh ja heppasid.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 31.01.2008 11:57

kpihus kirjutas:võrdle masinate kaalh ja heppasid.
Heppasi on vast Bajal isegi vähem...
Pigem on minu arvates rihm ülekande probleemiks off-roadis igasugune prügi, mille eest teda kaitsta tuleb ning keti puhul kaal ning liikuvate osade arv = hooldus.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 31.01.2008 11:58

Rihm ei ole niuksel aparaadil just väga hea mõte. Isegi kui ta onroadis kestab, siis offroadis laguneb õhus leiduva prahi kaasabil enne, kui jõuad "ohhoo" öelda. See peab ikka VÄGA hästi kaitstud olema, et kestaks.
Kett on jälle raske ja ülekandekaod suured. Ilmselt kallis ja kulub ka.

Huvitav, mis keskdifrist saab? One-way laager ette? Kui esipidurid on rataste juures, siis one-way oleks päris hea variant vist. Samas jällegi on klassikaline nõeltega one-way laager üks väga õrn tükk, sinna oleks väga heavy duty varianti vaja. Ilma keskdifri või ühesuunalaagrita see asi lihtsalt ei keera, ma kardan.

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 31.01.2008 12:07

MCD 4wd on gardaanidega ja ILMA keskdiffrita... Keskdiffrit saavat upgradena kuid võistlejad ei pidavat kasutama.
Masin liikus hästi (lätlased käisid sellega siin maal võistlemas) kuid ühtegi finaali eestis nad lõpetanud pole...
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 31.01.2008 12:12

Monsterid (1:8 ja teised) ju ilma keskdifrita, sõidavad küll. OWB on variant, kuid samas võib ta ka auto lihtsalt 2WD-ks muuta :D Ei teagi, kuidas suuremad OWB vastu peavad, mis Bajale sobiks...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
kaval
Postitusi: 1221
Liitunud: 12.02.2006 21:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kaval » 31.01.2008 14:39

seal paistab ka mingi servo jublakas olema, võimalik,et hakkab kurvides 4wd-d välja lülitama(meh.siduri esisillale)et kurve saak täiega puurida.õigel ajal sai baja ostetud :) ,ootasin ju pikalt et saaks 1/5 4wd,loodetavasti varsti ka müügis see upgrade.minu arust ei tohiks see kett küll väga palju kaaluda ehk 200gr.kui valgest kullast tellida :?
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 31.01.2008 17:09

Ma ei usu, et see HPI ametlik idee kavand on.
Mulle tundub, et see servo seal on hydraulilise piduri oma koos suppordiga.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
Sinuhobi
Sinuhobi
Postitusi: 1455
Liitunud: 29.01.2006 00:51
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas Sinuhobi » 31.01.2008 19:04

kunagi mingi sakslane tegi ka analoogse asja 1:6 tele ........... sinna see jäigi :) ehk monstril oli see ok aga buggyle ei kõlvanud
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd

Kasutaja avatar
J.
Postitusi: 56
Liitunud: 19.01.2008 13:21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas J. » 31.01.2008 19:34

kergematel mudelitel see varjant ehk toimiks... aga ~10kg off-road... suht utoopia. PS. ma ei näe joonistel seda kuidas on lahendatud rihma/keti pingutuse süsteem. siuksel üle mitme tugiratta jooksval süsteemil sellise kiiruse juures ei taha pinge küll eriti kaua paigal püsida. las teevad valmis... eks siis saab teada.

(kuigi mulle tundub suht eoses surnud ettevõtmine).

muidugi annaks suurema leiutamise. peale kardaanvedu ka külje peale ehitada.

J.
jah?!

Kasutaja avatar
siimuonu
Postitusi: 292
Liitunud: 12.09.2005 21:50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas siimuonu » 01.02.2008 22:40

Mind on ammu vaevanud mõtte, et pärisautol kestab hammasrihm ju olenevalt kvaliteedist 60 000km - 100 000km ning ei ole seejuures eriti turvatud tolmu eest. Suurem prügi muidugi sinna ligi ei pääse. Ehk kestab ka offroadil.

See lihtsalt üks mõttekäik mis mind piinama jäänud.

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 01.02.2008 23:43

siimuonu kirjutas:Mind on ammu vaevanud mõtte, et pärisautol kestab hammasrihm ju olenevalt kvaliteedist 60 000km - 100 000km ning ei ole seejuures eriti turvatud tolmu eest. Suurem prügi muidugi sinna ligi ei pääse. Ehk kestab ka offroadil.

See lihtsalt üks mõttekäik mis mind piinama jäänud.
päris auto mootor kestab ka 500 kkm kuni 1Mkm, ja isegi rohkem. mudelitek kahjuks auinult 5-10 gallonit. Päris auto võrdlus on siinkohal kohatu.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 02.02.2008 00:23

"päris" auto hammasrihm töötab pigem konstantsetel kui muutuvatel püüretel ja koormusel.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
J.
Postitusi: 56
Liitunud: 19.01.2008 13:21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas J. » 02.02.2008 10:44

Ja lisaks suuruste vahe.
jah?!

Vasta