noor mudelist soovib hüva nõu
noor mudelist soovib hüva nõu
vanus ja vaba aeg sunnivad tegelema igasugu totrustega,nimelt plaanin oma igihaljalesavagele peale aretada keskdiffri,käigukasti asemele (mitte küll selleks,et tryggidega võidu sõita ) ja seoses sellega ootan huvitavaid soovitusi ja nipusi/näpunäiteid,mille differ panna jne.kuidas panna on ka plaan juba valmis,sai ka vähe kolatud mööda erinevaid välismaa foorume kuid ei leidnud(äkki ei oska otsida)midagi huvitavat
äkitsi on kellelgi vedelemas mõni kasutu differ,mille ma raha vastu olen nõus ära vahetama?
ette tänades!
äkitsi on kellelgi vedelemas mõni kasutu differ,mille ma raha vastu olen nõus ära vahetama?
ette tänades!
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
emm millisest masinast jutt käib? Savage? Maxx?
Kiidetud on vastupidavuse suhtes Kyosho difrid. Ebay's neid nagu muda...
Põhimõtteliselt sul tuleb aretada difri hoidja ja uus mootori alusplaat, leida samuti sobivad poolassid/kardaanid pikkuse suhtes pidurid teha sama põhimõttega nagu truggil ja bagil.
Monstrite el konversioonidel on keskdiffer väga levinud, vastasel juhul lihtsalt kisub nokka nii et ei kannata sõita
http://forums.radiocontrolzone.com/show ... p?t=240953
http://home-and-garden.webshots.com/alb ... FullAlbuml
http://savage-central.com/modules.php?n ... 85&start=0
Piltidelt näha et mehed kinnitavad difri hoidja lihtsalt küljeplaadile.
Veel soovitaks kindlasti välja arvutada ülekande.
http://www.scriptasylum.com/rc_speed/_top_speed.html siin muidugi tegemist elektrilist asjadega kuid üldise ülekande ja lõppkiiruse ja ülekande saad ikkagi arvutada
Algandmed oleksid:
Esi ja taga difri ülekanded on 3.3
transmissioon ja muud ülekanded on 1
pane spuriks 50
ja Pinioniks 13
Nüüd vaja umbes max nitro mootori pöörded pana mis võiks olla ca 32000.-
siis total battery voltage pane 10
ja KV rating 3200
Üldiselt see annab summas jõuallika pöörded mis kujuneb 32000
Dirt Bonze rehvi läbimõõt on 5,9tolli
nende andmete järgi tuleks lõppkiirus 71.5km/h see väga ligikaudne kuid siiski saad aimu mis ülekannete arvudega mängida
BTW! 50hambaline keskdifri metall SPUR olemas kui läheb asjaks anna teada.
Ise plaanisin kunagi Savage el.konversiooni sai mõningad uurimistööd tehtud ja lõpuks taandusin tragi konverteerimisele
Kiidetud on vastupidavuse suhtes Kyosho difrid. Ebay's neid nagu muda...
Põhimõtteliselt sul tuleb aretada difri hoidja ja uus mootori alusplaat, leida samuti sobivad poolassid/kardaanid pikkuse suhtes pidurid teha sama põhimõttega nagu truggil ja bagil.
Monstrite el konversioonidel on keskdiffer väga levinud, vastasel juhul lihtsalt kisub nokka nii et ei kannata sõita
http://forums.radiocontrolzone.com/show ... p?t=240953
http://home-and-garden.webshots.com/alb ... FullAlbuml
http://savage-central.com/modules.php?n ... 85&start=0
Piltidelt näha et mehed kinnitavad difri hoidja lihtsalt küljeplaadile.
Veel soovitaks kindlasti välja arvutada ülekande.
http://www.scriptasylum.com/rc_speed/_top_speed.html siin muidugi tegemist elektrilist asjadega kuid üldise ülekande ja lõppkiiruse ja ülekande saad ikkagi arvutada
Algandmed oleksid:
Esi ja taga difri ülekanded on 3.3
transmissioon ja muud ülekanded on 1
pane spuriks 50
ja Pinioniks 13
Nüüd vaja umbes max nitro mootori pöörded pana mis võiks olla ca 32000.-
siis total battery voltage pane 10
ja KV rating 3200
Üldiselt see annab summas jõuallika pöörded mis kujuneb 32000
Dirt Bonze rehvi läbimõõt on 5,9tolli
nende andmete järgi tuleks lõppkiirus 71.5km/h see väga ligikaudne kuid siiski saad aimu mis ülekannete arvudega mängida
BTW! 50hambaline keskdifri metall SPUR olemas kui läheb asjaks anna teada.
Ise plaanisin kunagi Savage el.konversiooni sai mõningad uurimistööd tehtud ja lõpuks taandusin tragi konverteerimisele
...mis on way liiga kiire.eerikkarts kirjutas:nende andmete järgi tuleks lõppkiirus 71.5km/h see väga ligikaudne kuid siiski saad aimu mis ülekannete arvudega mängida
Ma olen ka seda korra juba arvutanud
http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=52 ... keskdiffer
Normaalse ülekande saamiseks tuleb ees ja taga ka bewelid ära vahetada.
Vist oli see Marek kes ehitas enda Savagele keskdiffri, äkki ta kommenteerib.
QRX'il oli samuti kontseptsioon koos kuid teostama ei hakanud....
Ise olen samuti vaadanud... Minu ideeks oli panna keskdiffer käigukasti sisse revers mooduli kohale (ruumi on selleks seal!) säilitades nii ülekanded, käigukasti originaal diffrid ning pinioni...
Seal on vaja teostada ainult: üks uus laagri pesa korpuse seina; üks kinnituseplaat, mis kinnitab omavahel käigukasti viimase hamaka ning diffri korpuse; uus viimane võll - võimalik, et saab ka originaali poolitamisega...
Ise olen samuti vaadanud... Minu ideeks oli panna keskdiffer käigukasti sisse revers mooduli kohale (ruumi on selleks seal!) säilitades nii ülekanded, käigukasti originaal diffrid ning pinioni...
Seal on vaja teostada ainult: üks uus laagri pesa korpuse seina; üks kinnituseplaat, mis kinnitab omavahel käigukasti viimase hamaka ning diffri korpuse; uus viimane võll - võimalik, et saab ka originaali poolitamisega...
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Revo'l on vist kasti sisse ehitatud differ vms. Täpselt ei teagi, aga mingi keskdiffer tal on. Äkki saab sealt midagi aretada? Kuid lõpuks tekib küsimus - miks? Monster klass peaks olema selline: rohkem kui ühe ja kuni kolme käiguga käigukast, puudub keskdiffer. Savage vms masinat truggyga konkurentsivõimeliseks ei saa. Ainus, millega enamvähem truggydega maailmas võisteldakse, on LST2 ja ka see ei ole kunagi sama kiire, kui truggy (1000g raskem, palju kõrgem raskuskese, rohkem roteeruvat massi ülekandes)
Ma arvan, et keskdiffer ringiajas suurt võitu ei anna. Peamiselt võidad kurvis, kuid sellele sarnase tulemuse saab minumeelest ka siis, kui teed auto ülejuhitavaks...
Ma arvan, et keskdiffer ringiajas suurt võitu ei anna. Peamiselt võidad kurvis, kuid sellele sarnase tulemuse saab minumeelest ka siis, kui teed auto ülejuhitavaks...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Revol eiole kesk diffrit. Aga vaja on seda seepärast vähemalt brushlesside puhul et vääne on liiga metsik ja keerab kiirendades auto pidevalt katusele
või lõhub tagumisi võlle - kesk differ aitab seda jõudu jagada.
Nitro puhul pole õrna aimugi miks seda vaja on sest sellist jõudu ju pole
või lõhub tagumisi võlle - kesk differ aitab seda jõudu jagada.
Nitro puhul pole õrna aimugi miks seda vaja on sest sellist jõudu ju pole
Kivironimine, skaala mudelid, võistlused ja ise ehitamine = crawl.ee
näe millega mehed kodus tegelevad,järelikult pole minul asinsana vaba aega ,tänud näpunäidete ja viidete eest,savage centali venna videos oli näha,et auto liikus vääägagi ilust,njah,lähen garaasi,äkki saab laupäevaks kokku(vaevalt muidugi,pole veel keskdiffigi)kui on kellelgi diffrit siis andke märku,vaja ka siis diffri kinnitusi millega buggidel/tyggidel differ paigaldatud on
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Re: noor mudelist soovib hüva nõu
ei plaanigi konkureerida kellegi/millegiga lihtsal sisustan vaba aegakaval kirjutas:vanus ja vaba aeg sunnivad tegelema igasugu totrustega, (mitte küll selleks,et tryggidega võidu sõita )
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
- M&M
- RC-EST
- Postitusi: 411
- Liitunud: 17.06.2005 08:25
- Asukoht: Pärnu mnt 40.km suure puu juurest paremale
- Kontakt:
Re: noor mudelist soovib hüva nõu
Talv on tulemas mine pressi priketti mees !kaval kirjutas:vanus ja vaba aeg sunnivad tegelema igasugu totrustega!
Kui mälu mind ei peta siis ma kunagi andsin kodanik QRX`ile katsetamiseks diffri koos kinnitustega, lepi ise QRX`ga üleandmine-vastuvõtmine kokku ning rahast räägime hiljem!?
Xray XT8/Cobra/MAMBA
SANWA M11
SANWA M11
Re: noor mudelist soovib hüva nõu
njah, brikett kirjutatakse B tähega mees aga tänud vihje eestM&M kirjutas:Talv on tulemas mine pressi priketti mees !kaval kirjutas:vanus ja vaba aeg sunnivad tegelema igasugu totrustega!
Kui mälu mind ei peta siis ma kunagi andsin kodanik QRX`ile katsetamiseks diffri koos kinnitustega, lepi ise QRX`ga üleandmine-vastuvõtmine kokku ning rahast räägime hiljem!?
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Randolt saab ka keskdiffri kui vaja, taskusse helsitamise numbrit sa ju tead.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
No midagi tal seal keskel igatahes on... kui ei ole differ, siis on mingi teine asjapulk, mis enamvähem sama ülesannet täidab. Täpsemalt pole uurinud. Mingi slipper või differ või asi seal igatahes esi- ja tagasilla vahel ju on!Daniel kirjutas:Revol eiole kesk diffrit.
Meie SMT reeglite järgi tõesti on keskdiffer lubatud, kuid PEAKS olema keelatud. Sisuliselt on see üks kolmest asjast, mis truggy ja SMT eristab (maailmas palju vaieldud teema)!
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Antia 70mph ei ole sugugi mitte palju, mul elektrikas arvutatud ca 70km/h peale ja täitsa paras, igatahes Tartu rajal tunde järgi...
Samas see 70mk/h oleks nagu minimaalne, sest eriti üle 50 hamba spure ja 13 hamba pinioneid ei ole ja ei jäe nö mängumaad.
Teine lahendus on korrigeerida Difrite ülekanner näit panna HotBodies Lightning Stadium Pro difrid, mis on spiraal lõikega ja ülekandega 4,3 sealt saab seda mängimiseks varu.
Samas see 70mk/h oleks nagu minimaalne, sest eriti üle 50 hamba spure ja 13 hamba pinioneid ei ole ja ei jäe nö mängumaad.
Teine lahendus on korrigeerida Difrite ülekanner näit panna HotBodies Lightning Stadium Pro difrid, mis on spiraal lõikega ja ülekandega 4,3 sealt saab seda mängimiseks varu.
Vaatan lauapeal ringi - eiole - vaatan käigukasti jooniseid - eiolelauri kirjutas:No midagi tal seal keskel igatahes on... kui ei ole differ, siis on mingi teine asjapulk, mis enamvähem sama ülesannet täidab. Täpsemalt pole uurinud. Mingi slipper või differ või asi seal igatahes esi- ja tagasilla vahel ju on!
aga äkki mõtlesid seda ?
Kivironimine, skaala mudelid, võistlused ja ise ehitamine = crawl.ee
My Bad jah... RTR vist siiski REVO-l CenterDiff'i pole, aga on olemas hop-up jupina (sinu antud link) ja toodetud firma enda poolt. Ühesõnaga REVO on CenterDiff'iga, aga see tuleb lihtsalt sinna käigukasti sisse pista
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
NO kui midagi valesti siis
http://rsizr.imageshack.net/?http%3A%2F ... wasgs1.jpg
neid juppe oleks vaja nagu kuhu saab esi ja taga rattad kinnitada.!
OLEKS VAJA 1-hte buggy ratast kah:D
http://rsizr.imageshack.net/?http%3A%2F ... wasgs1.jpg
neid juppe oleks vaja nagu kuhu saab esi ja taga rattad kinnitada.!
OLEKS VAJA 1-hte buggy ratast kah:D
Täpselt - tegu pole ostu/müügi alalõiguga ega ka kogemata vastavasisuliseks kujunenud teemaga. Jutt on savagele keskdiffri ehitamisest ja siis järsku soovib keegi buggyile mingit pulikat osta ?!?!?TarMoH kirjutas:tomkar mõtles OT all arvatavasti seda, et see ei ole ju müügi/ostu kuulutus, vaid abi ja nõuande teema. Kui sul neid asju vaja, siis tee Ostu teema ja küll siis keegi pakub
Noor mudelist (loe: willem) LOE enne teema läbi kui kirjutad!!!
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB