"Keere maas" metallavade taastamine
"Keere maas" metallavade taastamine
Ehk on kellelgi mingit head kogemust sel teemal kuidas mahakeeratud keermega avadega käituda et neid taaskasutada saaks? Endal sai konkreetselt küünal üle keeratud...
ülekeeratud küünlaavaga pole midagi teha. Uus mootori button. (see plaat seal siis), muude juppide puhul saad üle puurda, suurema keerme sisse lõigata ja suurema kruviga kinnitada, ent antud kohe puhul ei ole see võimalik.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
+ võivad tekkida muud probleemid tüüpi: Mis siis kui finaali ajal küünalt vahetades tuleb küünal koos vahepuksiga välja?
Kõige mõistlikum on siiski uus jupp osta.
Kõige mõistlikum on siiski uus jupp osta.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Seda kondoomi küll lappida ei ole mõtet. Sinna treitakse uus silindripea (muidugi ainult "nupp", ilma radikata) kogu täiega või ostetakse selline poest. See mees, kes siin karastatusest rääkis, pole vist mootorit lähedalt näinud... nupud on alumiiniumisulamist, nii palju kui mina neid käes olen hoidnud
Kui on standardpea (seibiga küünlale), on selle treimine hernes. Koonilise küünlaga tiba komplitseeritum, läheb õigeid riistu vaja.
Kui on standardpea (seibiga küünlale), on selle treimine hernes. Koonilise küünlaga tiba komplitseeritum, läheb õigeid riistu vaja.
Meil sama probleem, uut juppi pole saada, lubati soomest mingi kasutatud otsida. Kuna asi võtab aega, siis vist lähen varsti ka treiali jutule. Jupp ju lihtne kuigi täpsust nõuab. Mõtlesin, et võiks proovida teha ühe ka rauast. Kes teab metallide joonpaisumisest, kumb paisub rohkem sojendamisel raud või alumiinium või hoopiski pronks?
kas tavaline alumiinium ka sobib või on see liiga pehme? duralumiinium peaks vist veidi tugevam olema. väidetavalt peaks duralumiinium peaaegu terase tugevusega olema, aga ta on korrosioonikindel võrrelduna terasega. kui kasutada originaalist väga erinevat materjali võib äkki jah erinevate osade erineva paisumise tõttu probleeme tekkida.
Mis on "tavaline alumiinium"? Kas see on midagi "tavalise pesupulbri" sarnast, millest kõik räägivad, aga keegi tegelikult näīnud ei ole Päris 100% puhtast alumiiniumist ei maksa vast teha, ikka mingist pisut kõvemast sulamist.
Kes katsetada tahab, võib ju teha neid ka terasest, PVC-st või pleksiklaasist, aga ju seal on mingi hea põhjus, miks kõik mootorivalmistajad neid just alumiiniumisulamitest teevad... mina oma pead sellega pikemalt ei vaevaks, et miks. Lisaks paisumisomadustele on kindlasti olulised veel ka soojusjuhtivus, kaal jpm parameetreid, millest minusugune tehasetööline mütsigi ei jaga..
Kes katsetada tahab, võib ju teha neid ka terasest, PVC-st või pleksiklaasist, aga ju seal on mingi hea põhjus, miks kõik mootorivalmistajad neid just alumiiniumisulamitest teevad... mina oma pead sellega pikemalt ei vaevaks, et miks. Lisaks paisumisomadustele on kindlasti olulised veel ka soojusjuhtivus, kaal jpm parameetreid, millest minusugune tehasetööline mütsigi ei jaga..
keere on Toweri järgi "Thread: 1/4-32". Tallinnas http://www.eurofrees.ee teeks HPI S-25 underheadi umbes 270 EEK eest valmis, ehk hind ligikaudu sama mis uus jupp poes.