Õhufiltritest

Siin kategoorias leiad erinevaid lihtsamaid ja keerulisemaid nippe ja artikleid kuidas oma mudelit paremaks putitada.
Vasta
matu
Postitusi: 106
Liitunud: 19.10.2006 19:26

Postitus Postitas matu » 06.01.2007 17:03

suht OT , aga kas sul õhufiltreid ega kütusevoolikuid ei ole müüa? :D

Kasutaja avatar
OnuTom
RC-EST
Postitusi: 583
Liitunud: 15.08.2005 16:24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas OnuTom » 07.01.2007 13:43

Õhufiltreid on pakkuda selliseid:
http://www.rc-est.ee/catalog/product_in ... cts_id=114
või
http://www.rc-est.ee/catalog/product_in ... cts_id=115

Saadaval Tartus ja Haibal (Tallinnast tsipa üle 30 km) kasvõi kohe.

matu
Postitusi: 106
Liitunud: 19.10.2006 19:26

Postitus Postitas matu » 07.01.2007 14:50

aga kas nad sobivad .21 mootoritele?

Kasutaja avatar
OnuTom
RC-EST
Postitusi: 583
Liitunud: 15.08.2005 16:24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas OnuTom » 07.01.2007 15:09

1/8 buggy jaoks nad mõeldud ongi! Ja sobivad 0.21 kuni 0.30 või mis see suurim monsteril kasutatav mootor on ...

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 07.01.2007 15:10

OT
OnuTom kirjutas:0.30 või mis see suurim monsteril kasutatav mootor on ...
.46
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 07.01.2007 16:13

.70 (TTR EK4) või tuunitud versioonis .90 on suurim monsteritel kasutatav mootor. Selline jurakas arendab kuni 18 000 pööret ja tohhuija i bolše väänet. Tavaline kolme klotsiga sidur kestab seal parimal juhul 10 paaki.

Toomas pidas silmas big-block mootoreid, neist suurim saadaolev on vist .28. Võisltusklassis on ainult .21 mootorid legaalsed.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

antia
Postitusi: 1114
Liitunud: 29.07.2005 14:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antia » 07.01.2007 16:44

Tomkar, äkki teed selle teema pooleks. JAN üritb siin oma buggysyd müüa ja teine üritab temalt hoopis õhufiltreid välja pressida ;) see käiks ikka pigem ostuteema alla.
RandoM kirjutas:Võisltusklassis on ainult .21 mootorid legaalsed.
selguse mõttes, Rando pidas silmas buggysid. MT-del on ka suuremad mootorid lubatud.

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 08.01.2007 07:55

OnuTom kirjutas:1/8 buggy jaoks nad mõeldud ongi! Ja sobivad 0.21 kuni 0.30 või mis see suurim monsteril kasutatav mootor on ...
Nagu sa ilmselt mäletad, siis Savagele ei sobinud :( Liiga lühikeseks jäid. Seega erandeid leidub.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
OnuTom
RC-EST
Postitusi: 583
Liitunud: 15.08.2005 16:24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas OnuTom » 08.01.2007 08:34

Peaks tõesti poolitama.

Sobib ka Savagele, aga kasutada tuleb kaasasolnud filtrikorpust, mitte Savage originaali!

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 08.01.2007 19:57

täpsuse huvides olgu öeldud et Medial pro filtrid sobivad ainult medial pro filtrikorpusega.

Seda juhul kui ei võta ette väikest ehitamist et standardset filtrikorpust lühemaks lõigata.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
OnuTom
RC-EST
Postitusi: 583
Liitunud: 15.08.2005 16:24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas OnuTom » 10.01.2007 20:54

Rando märkus osaliselt täitsa õige. Ainult väike täpsustus: Savagel kasutatakse pikemat filtrit, kui enamusel 1/8 buggydel standartselt (N: GS Storm, Ofna jne). V.a. muidugi Hyper8 ja uus Losi. Ka on Medial Pro filtrid sobivad K Factory veekindlate kestade sisuks, kasutusel Xray-l originaalfiltrina jne.
Filtri elementi pead valima ikka olemaoleva korpuse järgi ...

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 10.01.2007 23:27

OnuTom kirjutas:Rando märkus osaliselt täitsa õige. Ainult väike täpsustus: Savagel kasutatakse pikemat filtrit, kui enamusel 1/8 buggydel standartselt (N: GS Storm, Ofna jne). V.a. muidugi Hyper8 ja uus Losi. Ka on Medial Pro filtrid sobivad K Factory veekindlate kestade sisuks, kasutusel Xray-l originaalfiltrina jne.
Filtri elementi pead valima ikka olemaoleva korpuse järgi ...
Kui Ofna all on silmas peetud ka HoBao toodangut (nt. Hyper 7 originaal) siis ei pea see väide paika, tõsi, vahe on küll umbes 2mm aga see on täiesti piisav et vales asendis võimaldada prügi ligipääs mootorile. Filtri korpus natuke lühemaks ja toimib kui kulda.

Samas ei maksa see filtrikorpus just teab mis palju ja see investeering teenib ennast õite pea tasa (võrreldes nt savage originaali ja medial pro hinnavahet). Igatahes, enne testi kas see filter sul toimib või mitte.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 25.07.2007 21:39

minu omal filter koosneb kahest shvammkettast, mis on asetatud üksteise peale. see pealmine on küll nüüdseks väga must. Kas seda mingi bensuga puhastada võib? ja mis õliga see niiskeks tehakse?
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
kaval
Postitusi: 1221
Liitunud: 12.02.2006 21:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kaval » 25.07.2007 22:31

osta parem uus filter ja küsi ka kohe müüjalt filtri õli
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!

akaver
Postitusi: 584
Liitunud: 20.09.2006 09:55
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas akaver » 26.07.2007 06:31

Mis ajakulu see "nüüdseks" on? Meil läheb võistluste käigus suvel tavaliselt 3 filtrit päevas per auto - üks trennis, üks eelsõitudes+poolfinaal, üks finaalis.

rahaliselt siiani kõige mõistlikum on olnud RB 20 filtripack+õlid - hinnaga 400 eeki. ehk siis 20 eek per filter. filtreid saab näiteks minu käest.

Ja filtrite pesemine on keelatud (vähemalt mootoritootjate arvates)!
akaver
http://shop.akaver.com

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 26.07.2007 08:11

akaver kirjutas:Ja filtrite pesemine on keelatud (vähemalt mootoritootjate arvates)!
Talvel on küll filtri pesemine suht ok tulemuse andnud, suvel peene tolmuga muidugi lood halvemad ja tõenäoliselt ei tasu vaeva. Pesta tuleb vee vooluga SEEST-VÄLJA, et võimalik mustus välja uhutaks. Siis käte vahel seebiga kenasti veel üle pesta, kuivama, uuesti õliseks ja korras (kui visuaalselt ka puhas on!).
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 26.07.2007 10:13

Pesemine on ikka selleks rohkem keelatud, et odava svammi pealt räiget pappi taskusse toppida. Mina oma filtrit küll 20 korda pesnud ja mootor on seest nagu prillikivi. Peske julgelt, aga veevool tasub sellegipoolest nii suunata, et tolmu filtrisse ei peseks. Mul muidugi pole mingi 10 kilone mootor ka et ma ta tervise pärast hirmsasti kardaks.

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 26.07.2007 10:46

R0mm kirjutas:.. ja mootor on seest nagu prillikivi
Ega mitte selline prillikivi:
Pilt
Infoks - enamus mootori garantii case'e saadetakse maailmas tagasi põhjendusega, et prügi on mootorist läbi käinud ning see on mootori ilmselge väärkasutus...
Lugege ja värisege :D
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 26.07.2007 11:20

Mõni on päris kole küll, aga siiski on öeldud, et võib pesta, kui seda asja õigesti teha. Uus filter on loomulikult kindla peale minek ja ilmselt õige otsus kui on kallis mootor.

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 26.07.2007 12:41

Mina olen onroadi filtreid küll paar korda pesnud ja peale seda ära visanud, lõputult seda teha ei saa. Samas minu filtrid on enamasti INS-boxi sees, nii et tolmu ja pa$ka saavad nad oluliselt vähem... päeva jooksul reeglina filtrit ei vaheta.
Onroadi filtrid on mudugi offroadi omadest ka erinevad, neil ei ole vahetatavaid elemente, element on ühekordne ja kummiflantsi külge liimitud. 3 filtrit päevas vahetada @100 EEK/tükk nagu eriti ei taha, mul läheks niimoodi filtrite peale hooajaga rohkem pappi, kui mu mootor ise maksab, nagunii kestavad mootorid mul niikaua, et lähevad enne moraalselt vanaks, kui läbi kuluvad.
Korralik õlitus on oluline (ise kasutan Valvoline krossitsikli filtri õli, good stuff) ja pesemisel ka muidugi see, et liiva väljastpoolt sissepoole ei pese.
Valvolinel on mdx ka filtripesuks väga hea aine olemas, a seda ma pole raatsind osta, kasutan kõige tavalisemat Fairyt, teeb ka enamvähem asja ära. Igast lahusteid ja bensiini ei soovita, võivad filtrielemendile haiget teha ja ka liimi lahti võtta.
Ma arvan, et see "pool Sahara kõrbe mootorist läbi käinud" on enamasti tingitud rohkem ilma filtrita, katkise filtriga või valesti paigaldatud filtrielemendiga (kehtib siis vahetatavate elementide korral) sõitmisest, kui pestud filtrite kasutamisest...

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 26.07.2007 16:02

Proovitud - TALVEL offroadis toimib. Siis pole lenduvat peent tolmu, vaid õhufilter saab otseses mõttes muda, pori ja vedela värgiga pealt kokku. Pesed nagunii enne ära, kui filter ära kuivada jõuab.

Suvel on kõik kohad peent tolmu täis, seda on kordades rohkem kui talvel (või niiskel rajal!) ja õhufiltri pesemine muutub küsitavaks.

Kes kindel tahab olla, võib ju õhufiltri ka kodus tolmuimeja otsa paariks tunniks panna :lol:
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 26.07.2007 17:23

Noh pesemine suhteline, kui mustus jõuab sugavamale teise svammi sisse siis jah väljaviskamisele. Aga esimest svammi olen hakkanud viimasel ajal ka õlitama ja reeglina see mustus teise svammini eriti ei jõua seega olen piirdunud viimasel ajal ainult välimise svammi pesemisega ja uuesti õlitamisega aga loomulikult mõstlikult, sõltuvalt olukorrast 1 korduvkasutus välisvammile reeglina meie tolmustes tingimustes!

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 27.07.2007 08:16

Välismaa foorumites päris palju vaieldud sel teemal, kas välimist filtrit tohib või EI tohi õlitada (nii nagu enamik manuale ka soovitab)!

Minu jaoks on selles teemas loogika täiesti olemas. Kui välimine filter on kuiv ja sisemine on õlitatud, siis on tegu kahe erineva toimega filtriga. Välimist ei õlitata, et see ei korjaks enda külge peent mustust, vaid hoiaks selle sisemisest õlitatud filtrist eemal. Sisemine õlitatud filter teeb siis peene töö ja filtreerib kõige peenemad osakesed õli abil.

Kui õlitad ka välimist filtrit, siis jäta see parem juba üldse ära...

Profid kindlasti teavad paremini :wink: Lihtsalt minu 50 kopkat...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 27.07.2007 09:49

ahah...järelikult minu buggy oli tehasest tulnud vale konfiga?
sest õlitatud oli just välimine ketas. Loogika järgi ise õlitaks kah sisemist. Nüüd peale pesu teengi nii, et sisemisele õli. Eks siis näeb, kuidas mootor töötab. Äkki siiki mingi põhjus on?
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 27.07.2007 22:24

....igaljuhul töötas ilusti..kordagi ei surnud välja! ilm oli küll pisut niiske. Tolmu polnud...küll aga pori :). Krt masin pool kilo raskem!
Kuidas seda maha saab? eks homme nuputan....
http://www.hot.ee/oilio/buggy_por1.JPG
http://www.hot.ee/oilio/buggy_por2.JPG
http://www.hot.ee/oilio/buggy_por3.JPG
http://www.hot.ee/oilio/buggy_por4.JPG
http://www.hot.ee/oilio/buggy_por5.JPG
http://www.hot.ee/oilio/buggy_por6.JPG
http://www.hot.ee/oilio/buggy_por7.JPG
http://www.hot.ee/oilio/por_kest.JPG

Tegin hoovi väikse raja...kuhu see pukk paigutatakes? Kas raja keskele või äärde? Kas selle kohta käib mingi reegel?
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 27.07.2007 22:47

Kui keskele paned siis pead keerutama pidevalt, et auto seljataha ei kaoks. Pane ikka äärde kuskile kui väga vaja on panna ja sellisesse kohta kust rajale hea ülevaade oleks.

Kasutaja avatar
TarMoH
Postitusi: 239
Liitunud: 02.10.2006 19:04
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas TarMoH » 27.07.2007 23:29

See ka mõni pori, vaata parem mõnda Wintercup Tartu osavõistlust, vot seal oli pori :wink: Autod oli kõik ühtlaselt poriga kaetud, ei olnud kere värve enam näha :) Ja sees ei saanud ka millegist aru, sest kõik ühtlaselt saviga kaetud :P

rallikas
Postitusi: 670
Liitunud: 01.06.2006 16:37

Postitus Postitas rallikas » 28.07.2007 09:44

Pori saab maha kompressoriga puhudes ja lapiga nühkides.

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 28.07.2007 09:48

Offtopic:
Olen suutnud 5.9kg auto 7.2kg-seks sõita ehk siis 1.3kg pori (+25% auto kaal) peale koguda. Kusjuures LAHTINE pori oli kõik maha raputatud ja ära puhastatud. 1.3kg pori igalpool sees ja vahel jne... Mõni ime, et siis kipuvad õõtsad ja muud jupid maandumistel kergemini purunema
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 28.07.2007 16:58

jajaa...muidugi on porisemaid isendeid, kui ikka savi sees sõita :) siin üks telefoniklipp, kus mina tiirutasin:
http://www.hot.ee/oilio/CIMG5462.AVI
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
RonM
Postitusi: 423
Liitunud: 11.01.2007 21:39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RonM » 28.07.2007 17:42

Päris lahe video .

Vasta