Mootor jääb pöördesse.

Siin kategoorias leiad erinevaid lihtsamaid ja keerulisemaid nippe ja artikleid kuidas oma mudelit paremaks putitada.
Vasta
Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Mootor jääb pöördesse.

Postitus Postitas kpihus » 01.05.2008 20:50

Kui gaasi lahti lased. siis ei lähe mootor kohe normaalsesse tühikäiku vaid jääb pigem sinna tähukäigu viimasesse piiri, st kohalt ei liigu veel, aga äga tahaks. umbes 5 sekundi pärast kukub alla normaalsesse tühikäiku.

Mida teha et kohe normaalsesse tühikäiku tuleks.

Mootor LRP .21 (spec 2)

Nüüd asjad mida ei ole mõtet soovitada:

1) keera idle speed nõela - see nõel on ilsti paigas ja peale gaasi lahtilaskmist läheb siiber oma norm asendisse, 5 sekundi pärast siibri liikumist enam ei toimu.

2) keera segu kruvisid - jah hea meelega keeraks, aga milliseid ja kuhu. Muidu masina liikumine on OK, ülemine ja alumine ots on OK.

Ettepanekud ?
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 01.05.2008 20:51

alt segu kinni, ülevalt lahti ja tühikäigupööret alla.
Ja/või, pane lühem survevoolik/kütusevoolik.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 01.05.2008 20:53

RandoM kirjutas:alt segu kinni, ülevalt lahti ja tühikäigupööret alla.
Ja/või, pane lühem survevoolik/kütusevoolik.
Mnjah, peab mainima, et sa oled kiire :D
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
Harrix
Postitusi: 168
Liitunud: 03.12.2007 16:04

Postitus Postitas Harrix » 01.05.2008 21:01

Alati peab päev enne võistlust mingi probleem. Mul jama et auto ei lähe käima aga täna ei viitsi enam jamada. :x
[quote]JussPB Kirjutas:Kujutan ette:D
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 01.05.2008 22:32

Low-speed nõel tõenäoliselt paigast. Kas vana ja ruunatud mootor? Mu vanad mootorid hakkasid nii lollitama kui olid juba üpris läbi minemas...

Low-speed nõela on minumeelest kõige mõnusam nii timmida, et lased mootori kenasti soojaks, nagu ikka, enne ju mingit timmimist kunagi ei tee, eks! Siis lased mootoril tühikäigul 10-15 sekki töötada ja pigistad kütusevooliku üpris karburaatori lähedalt kinni. Kuulad, kuidas mootor välja sureb.

Low-speed nõel on õiges asendis, kui mootori pöörded kasvavad ainult veidi ja mootor sureb välja. Kui pöörded tõusevad palju, on madal ots rikas ja nõela tuleb kinni keerata. Kui pöörded ei tõuse üldse ja mootor sureb kohe välja, on madal ots liiga vaene ja nõela tuleb lahti keerata.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
Harrix
Postitusi: 168
Liitunud: 03.12.2007 16:04

Postitus Postitas Harrix » 02.05.2008 10:16

mootor ei tohiks läbi olla, ma mingi 3-4 gallonit sõitnud.
[quote]JussPB Kirjutas:Kujutan ette:D
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 02.05.2008 10:28

Harrix kirjutas:mootor ei tohiks läbi olla, ma mingi 3-4 gallonit sõitnud.
Ma oletan et Lauri postitus käis pigem algse küsimuse kohta
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
Harrix
Postitusi: 168
Liitunud: 03.12.2007 16:04

Postitus Postitas Harrix » 02.05.2008 16:21

no igastahes sain ma enamvähem auto korda.
[quote]JussPB Kirjutas:Kujutan ette:D
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]

Arps
Postitusi: 539
Liitunud: 30.10.2006 23:25

Postitus Postitas Arps » 02.05.2008 21:10

teemast küll väljas aga kas härra Kpihus hakkab jälle sõitma peale talve pausi.

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 05.05.2008 09:03

olid kah kunagi analoogsed sümptomid. Aitas järgmine asi:

voolik mootorisse nii lühike, kui võimalik ja voolik summutist paaki nii pikk, kui võimalik!!! Seoses sellega ka kütusefiltri nah** eemaldasin!

Nüüd töötab, nigu kellavärk!

http://www.hot.ee/h6bekuul/buggy_up3.jpg
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
TarMoH
Postitusi: 239
Liitunud: 02.10.2006 19:04
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas TarMoH » 05.05.2008 11:30

Sinu loogika on küll täiesti vastupidine üldiselt heakskiidetud variandile :S Kui sul on mootori ja paagi vaheline voolik liiga lühike, siis auto sureb ju kohe välja, kui kummuli läheb ( ei ole piisavalt kütust voolikus, et ära toidaks). Võibolla oli sul häda see, et kütusefilter oli umbes ja sellepärast ei töötand. Kütusefiltrit peaks nagu ikka kasutama, muidu satub igasugust huvitavat kraami kütusega koos mootorisse.

See oli siis OT

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 05.05.2008 15:11

räägin ainult praktikast...hetkel ei teoretiseeri!
jalad taeva poole töötab mingi aja küll, aga kui kaua mune sügada, siis tõesti sureb välja :)
Seni pole probleemi täheldanud lühikese vooliku osas.
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
TarMoH
Postitusi: 239
Liitunud: 02.10.2006 19:04
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas TarMoH » 05.05.2008 15:20

Ma rääkisin ka praktikast... Üldjuhul jah, kasutatakse ikkagi pikka voolikut ja hoitakse kütusefilter puhtana ;)

Vasta