1. leht 2-st

26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 12.01.2011 15:31
Postitas RandoM
Kui sul on offroad elektrimudel ning oleksid huvitatud 26. Veebruaril võistlemisest siis palun kirjuta sellest siia.

Re: 26. Veebruar 2011 Elektriga sõidame või ei?

Postitatud: 12.01.2011 15:33
Postitas Tõnu2
Sõidame muidugi!

Re: 26. Veebruar 2011 Elektriga sõidame või ei?

Postitatud: 12.01.2011 15:36
Postitas GTR 3.0
Kaks inimest siitpoolt ka huvitatud. Muidugi kui võistlustasu mõistlik.

Re: 26. Veebruar 2011 Elektriga sõidame või ei?

Postitatud: 12.01.2011 16:02
Postitas motokrosser
Sõidame.

Re: 26. Veebruar 2011 Elektriga sõidame või ei?

Postitatud: 12.01.2011 16:14
Postitas männikmees
RandoM kirjutas:Kui sul on offroad elektrimudel ning oleksid huvitatud 26. Veebruaril võistlemisest siis palun kirjuta sellest siia.
äkki väike vihje kus söitmine toimub :roll:

Re: 26. Veebruar 2011 Elektriga sõidame või ei?

Postitatud: 13.01.2011 10:17
Postitas RandoM
Toimumispaigaks Juuliku minimotohall.

Re: 26. Veebruar 2011 Elektriga sõidame või ei?

Postitatud: 13.01.2011 16:21
Postitas männikmees
RandoM kirjutas:Kui sul on offroad elektrimudel ning oleksid huvitatud 26. Veebruaril võistlemisest siis palun kirjuta sellest siia.
kas samal päeval on ka suured mudelid rajal :roll:

Re: 26. Veebruar 2011 Elektriga sõidame või ei?

Postitatud: 13.01.2011 20:19
Postitas Cliff12
Ikka sõidame, tuleb aint auto tolmukihi alt välja tuua :)

Re: 26. Veebruar 2011 Elektriga sõidame või ei?

Postitatud: 13.01.2011 22:13
Postitas imelik
tahaks ka sõita aga pole autot et sõita :(

Re: 26. Veebruar 2011 Elektriga sõidame või ei?

Postitatud: 13.01.2011 22:30
Postitas HrKombits
kas losi strike vastab reeglitele

Re: 26. Veebruar 2011 Elektriga sõidame või ei?

Postitatud: 14.01.2011 11:00
Postitas R0mm
Ma pakun, et siin teemas on mõeldud seda, et kas sõidame 1/8 skaala elektriautodega.

Klassireeglid ja auto vastavuse leiad aga siit: http://www.modelcar.ee/files/Reeglid_RC_2010_sygis.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 26. Veebruar 2011 Elektriga sõidame või ei?

Postitatud: 14.01.2011 13:17
Postitas RandoM
Wintercupil on põhimõtteliselt järgmised reeglid
Nitro - Mudelitele mida viib edasi nitromootor
Bensiin - Mudelitele mida viib edasi bensiinimootor
Elekter - Mudelitele mida viib edasi elekter

Ehk pilli lõhki reeglitega ei aja.
Täpsem info uuel nädalal.

Re: 26. Veebruar 2011 Elektriga sõidame või ei?

Postitatud: 14.01.2011 17:57
Postitas Grim Reaper
Kas tuleb jälle kellegi endale kaaslasex leida, et sõitma pääseda või saab seekord tavapäraselt sõita ??
Kas on seekord ka mingi üüber stardimaks ??

Kas vastuseid saab uuel nädalal ??

Re: 26. Veebruar 2011 Elektriga sõidame või ei?

Postitatud: 15.01.2011 13:23
Postitas Tõnu2
Kuldar lubas ka sõita elektrit!

Re: 26. Veebruar 2011 Elektriga sõidame või ei?

Postitatud: 15.01.2011 18:12
Postitas meph
Mnjaa... kui 1/8 elekter lastakse rajale koos kogu muu elektriga, siis mina küll ei julgeks mingi väiksema skaala elektrimudeliga võistlema minna :D palju katkist plastikut ja karbonit vist garanteeritud :)

Re: 26. Veebruar 2011 Elektriga sõidame või ei?

Postitatud: 15.01.2011 18:51
Postitas Tõnu2
meph kirjutas:Mnjaa... kui 1/8 elekter lastakse rajale koos kogu muu elektriga, siis mina küll ei julgeks mingi väiksema skaala elektrimudeliga võistlema minna :D palju katkist plastikut ja karbonit vist garanteeritud :)
Minumeelest hobusetalli wintercupi treeniningutel sõitsid 1/10 elektrikad isegi koos trimmeritega.
Einar oli üks neist julgetest ilmselt!

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 17.01.2011 12:10
Postitas RandoM
Heihoo,

nagu lubatud hakkan nüüd infot andma, teen seda osadena. Esiteks selleks, tähelepanu kontsentreeruks kindlale teemale ning kellelgi midagi kahe silma vahele ei jääks ja teisalt selleks, et küsimused ei oleks väga laialivalguvad.

NB: Kui lootsid tavapärast võistlust siis pead kahjuks pettuma :(

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 17.01.2011 12:25
Postitas RandoM
Hetkel on õhus kaks põhilist küsimust, "Kas tiimis või mitte?" ning "Mis maksab?"

Tiimis või mitte?
Sõita võib individuaalselt või meeskonnaarvestuses. Auhindame parimaid meeskondi.
Kuni kaheliikmelised meeskonnad, piirangud puuduvad. Meeskonnad võivad sõita ühe või kahe autoga.
Seejuures ei ole ühtegi kohustuslikku sõitjate vahetust ega muud, võitjaks on see meeskond kelle mõlemad liikmed sõidavad välja parima individuaalse tulemuse.
Tiimi eesmärgiks on 2x40 minuti jooksul sõita võimalikult palju ringe (elektriklassis on 40 minutit sõiduaega jagatud 4x10 minutit ajaks, sõitude vahe elektriklassides 50-60 minutit!).
Mis maksab?
40 minutit finaaliaega (grupitreeningud on alguses lisaks) maksab 15€ eelregistreerimisega Jaanuaris, 20€ eelregistreerimisega Veebruaris (kuni 13. Veebruar) ning 25€ peale seda. Kaheliiklemise meeskonna puhul maksab kumbki sõitja osalustasu.
Kes soovib rohkem sõita võib ka ise-endaga meeskonna teha, selleks on nitro ja bensiini klassis kaks 40 minutilist sõitu, loomulikult on siis osalustasu 2x suurem. Elektriklassis kahjuks sellist võimalust ajakavalistel põhjustel pole.

Toome tagasi ka noorte sõidu. Lisame sinna ka mehaanikud. Noorte ja mehaanikute võidusõidu osalustasu on sümboolne 1€.

Küsimused :)

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 17.01.2011 13:04
Postitas R0mm
Küsiks siis et mis see mehaanikute sõit on ja kuidas seda sõidetakse?

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 17.01.2011 13:25
Postitas RandoM
Noorte ja mehaanikute sõit on üks 20 minutiline sõit kuhu lubame sõitma kõik noorukid (Va. Need noored kes üldarvestuses esikohtadele kemplevad) ning täiskasvanud kes tavaliselt pulti käes ei hoia.

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 17.01.2011 13:30
Postitas tony012
40 min finaali oma autoga maksab 15 EUR

40 min finaal sõites kahekesi maksab 15 Eur + 15 EUR, tulemus läheb kirja ühena... kui vahetada autot ja sõitjat, kas peab ka pondrit vahetama? Kui Tulemus läheb ühena kirja ja tiimist on rajal korraga 1 auto, miks siis kahekordne võistlustasu?
Mis tähendab "tiimiliikmetest parema individuaalse tulemuse"?

Kas kokkuvõttes paremusjärjestuse selgitamiseks läheb arvesse 1 sõit või 2 sõitu?


Ehk siis veidi segane see asi ja tahaks rohkem lahtikirjutust...

Tõnislattik, nagu 2 aastane debiilik...

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 17.01.2011 13:47
Postitas RandoM
tony012 kirjutas:40 min finaali oma autoga maksab 15 EUR

40 min finaal sõites kahekesi maksab 15 Eur + 15 EUR, tulemus läheb kirja ühena... kui vahetada autot ja sõitjat, kas peab ka pondrit vahetama? Kui Tulemus läheb ühena kirja ja tiimist on rajal korraga 1 auto, miks siis kahekordne võistlustasu?
Mis tähendab "tiimiliikmetest parema individuaalse tulemuse"?

Kas kokkuvõttes paremusjärjestuse selgitamiseks läheb arvesse 1 sõit või 2 sõitu?


Ehk siis veidi segane see asi ja tahaks rohkem lahtikirjutust...

Tõnislattik, nagu 2 aastane debiilik...
Ma tean, olen selles osas sõnastamise hälvik. Proovin uuesti

40 minutit on aeg ühe inimese jaoks. Kui tiimis on kaks sõitjat siis peab kumbki sõitma 40 minutit (40 + 40min). Kui tiimis on üks sõitja ja ta tahab osaleda tiimiarvestuses (näit: "Team Tõnis ja tema ego")
peab ta sõitma 2x40 minutit ning sellest tulenevalt ka kaks korda osalustasu maksma. Ehk põhimõtteliselt: Kes tahab odavalt sõita (NB stardimaks eelregistreerumisel!), sellel on see võimalus ning kes tahab palju sõita sellel on samuti see võimalus.

Ehk annab selgust finaalide kondikava (soojendussõidud on enne lõunat, siin kajastub peale lõunat osa):
Lõuna
1 Elekter 10 min
2 Nitro 40 min
3 Elekter 10 min
4 Bensiin 40 min
5 Elekter 10 min
6 Nitro 40 min
7 Elekter 10 min
8 Bensiin 40 min

Ehk meie kujuteldav tiim ("Tõnis ja tema ego") võib sõita rahumeeli 2x40 min sõitudes 2 ("Tõnis") ja 6 ("Ja tema ego"). Või tehes tiimi bensiinisõitjaga sõidavad nad sõite 2 ja 4. Eesmärgiks ikka võimalikult mitu ringi :)
Aga kui kogu see meeskonna värk huvi ei paku siis tuled lihtsalt sõidad oma lõbuks.

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 17.01.2011 14:54
Postitas R0mm
Tegemist oleks siis sellise formaadiga kus päevajooksul on igal ninal kokku 40 minutit sõitu, mis kõik jaguneb ühe sõidu peale? Väide põhineb eeldusel, et teine tiimiliige pole sama isik. Mingeid eelsõite ja asju pole?

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 17.01.2011 15:57
Postitas Raix
kas selline 1x 40 minutit veidi "karm" pole? Sõidad hommikul oma 40 minutit ära ja siis ootad õhtuni, kuni teami kaaslane läheb oma 40 minutit sõitma, et siis teda seal tankida. Ehk siis päevläbi lihtsalt passid kas boxis või rajal....

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 17.01.2011 16:36
Postitas RandoM
Romm, õige tähelepanek. Kondikavana oli välja toodud "peale lõunat" osa. (tegin ka vastava paranduse teksti)

Eelsõite selle klassikalises mõistes ei ole, aga hommikul on grupitreeningud.
Kui ajakavasse mahub (sõltub osalejate arvust) siis teeks lõppu ~15 minutit "knockout" sõitu ka, see oleks mõeldud kõikidele osalejatele. Palun tähele panna tingivat kõneviisi!

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 17.01.2011 18:21
Postitas JAN
Sain ma õieti aru , et sama isik võib sõita ka kaks korda 40 min ja olla omaette tiim ja maksab kahe sõidu eest 30 euri. ja mis kell on planeeritav lõpp. 8)

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 17.01.2011 19:29
Postitas lauri
RandoM kirjutas:Seejuures ei ole ühtegi kohustuslikku sõitjate vahetust ega muud, võitjaks on see meeskond kelle mõlemad liikmed sõidavad välja parima individuaalse tulemuse.
Kurja... sellest on küll võimalik 7 eri moodi aru saada või üldsegi mitte. "Parim individuaalne tulemus" on defineerimata.

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 17.01.2011 21:24
Postitas GTR 3.0
Mis on noorte klassis vanusepiiriks ja kuhu on noorte sõit ajakavas paigutatud?

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 17.01.2011 21:34
Postitas JAN
Lauri , seda Rando postitust peaks põhjalikumalt foorumis arutama. :lol: 8)

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 17.01.2011 22:48
Postitas lauri
JAN kirjutas:Lauri , seda Rando postitust peaks põhjalikumalt foorumis arutama. :lol: 8)
Arutame seda foorumis! :mrgreen:

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 18.01.2011 09:32
Postitas RandoM
Jaan, said täiesti õigesti aru.

Lauri, Parim individuaalne tulemus on 40 minuti ringide arv, ehk põhimõtteliselt on finaalis tegu kvalifikatsiooniga ning rankingust tuleb üldtulemus. Arutame seda foorumis :)

GTR - Noorte ja mehaanikute sõidus vanusepiiri pole (kuna sõidavad ka mehaanikud). Aga need võidusõitjad kes tavaolukordades esikohale sõidavad (ehk sportlased) sellesse sõitu ei pääse. See sõit on päeva viimane. Täpne ajakava tuleb homseks.

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 18.01.2011 10:50
Postitas R0mm
Võibolla peaks siis noorte ja mehaanikute sõidu ümber nimetama algajate sõiduks? Mina tunnen end ka noorena ja esikohale ma tavaolukorras ei sõida :)

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 18.01.2011 12:50
Postitas RandoM
Esialgne ajakava - Provisional timetable
8:00 - Uksed lahti - Doors Open
9:00 - 10:30 Grupitrennid - Group trainings
10:30 - 11:30 Lõuna - Lunch
11:30 - 11:40 Electric Final Part 1
11:50 - 12:30 Nitro Final 1
12:40 - 12:50 Electric Final Part 2
13:00 - 13:40 Gas Final 1
13:50 - 14:00 Electric Final Part 3
14:10 - 14:50 Nitro Final 2
15:00 - 15:10 Electric Final Part 4
15:20 - 16:00 Gas Final 2
16:10 - 16:30 Noored ja Mehaanikud - Young Guns and Mechanics
16:45 - Autasustamine - Prizegiving

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 18.01.2011 17:55
Postitas RandoM
Registreerimiseks saada e-mail aadressil race (at) hobi (punkt) ee
Meilis peab sisalduma: Sõitja nimi, Meeskonna nimi (kui on), Võistlusklass (kui soovid mitut klassi sõita siis klassid või kui sõidad 2x ühes klassis siis vastav märge), Transpondrinumber.

Registreerunute nimekiri

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 18.01.2011 19:18
Postitas lauri
Meeskond Nitro+Bensiin või Nitro+Nitro saaks siis päevas kaks korda sõita, hommiku poole ja õhtu poole. Loomulikult kaasneks sellega ka topelt raja aeg ja ka topelt osavõtumaks. See on lubatud? Keelatud? Arvesse läheks siis endiselt individuaalne parim tulemus? Või peaks hommikul sõitma "hommikusõdalased" tiimi nime all ja õhtul "õhtusõdalased" tiimi nime all? Ni saaks ka 2 esikohta ära napsata?

Ok, toome välja ühe suhteliselt realistliku variandi, kui Jüril ja Maril on väga igav ja mõlemal on nii Nitro kui Bensiini masin. Sõidetakse järgmised sõidud:
Mari Nitro 1
Mari Nitro 2
Mari Bensiin 1
Mari Bensiin 2
Jüri Nitro 1
Jüri Nitro 2
Jüri Bensiin 1
Jüri Bensiin 2

Kokku saab siin moodustada 4 meeskonda ja ära nabida 4 esimest kohta :mrgreen:

A ok, teoretiseerimine teoretiseerimiseks... aga minu meelest on see "2 päeva parim isikliku tulemuse summa" endiselt väga segane. Võistluspäeval ei saa ka keegi aru, mis üldseis hetkel on. Aga tegelikult sõidetakse ju üldvõidu peale. See ülalkirjeldatud situatsioon lisaks veelgi segadust. Lõpptulemus on see, et kihutatakse päev läbi ja peale võistluspäeva lõppu lüüakse tulemused kokku ja öeldakse välja tulemused. Minu meelest pole see väga äge. Väga äge on iga ring teada saada, kui kaugel on eespool ja tagapool olev konkurent.

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 18.01.2011 19:59
Postitas Tõnu2
lauri kirjutas:Meeskond Nitro+Bensiin või Nitro+Nitro saaks siis päevas kaks korda sõita, hommiku poole ja õhtu poole. Loomulikult kaasneks sellega ka topelt raja aeg ja ka topelt osavõtumaks. See on lubatud? Keelatud? Arvesse läheks siis endiselt individuaalne parim tulemus? Või peaks hommikul sõitma "hommikusõdalased" tiimi nime all ja õhtul "õhtusõdalased" tiimi nime all? Ni saaks ka 2 esikohta ära napsata?

Ok, toome välja ühe suhteliselt realistliku variandi, kui Jüril ja Maril on väga igav ja mõlemal on nii Nitro kui Bensiini masin. Sõidetakse järgmised sõidud:
Mari Nitro 1
Mari Nitro 2
Mari Bensiin 1
Mari Bensiin 2
Jüri Nitro 1
Jüri Nitro 2
Jüri Bensiin 1
Jüri Bensiin 2

Kokku saab siin moodustada 4 meeskonda ja ära nabida 4 esimest kohta :mrgreen:

A ok, teoretiseerimine teoretiseerimiseks... aga minu meelest on see "2 päeva parim isikliku tulemuse summa" endiselt väga segane. Võistluspäeval ei saa ka keegi aru, mis üldseis hetkel on. Aga tegelikult sõidetakse ju üldvõidu peale. See ülalkirjeldatud situatsioon lisaks veelgi segadust. Lõpptulemus on see, et kihutatakse päev läbi ja peale võistluspäeva lõppu lüüakse tulemused kokku ja öeldakse välja tulemused. Minu meelest pole see väga äge. Väga äge on iga ring teada saada, kui kaugel on eespool ja tagapool olev konkurent.
Ei tulnud nagu pähegi, et see võib nii keeruline olla :shock: .

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 18.01.2011 20:18
Postitas lauri
Võiks enne võistluspäeva lõunapausi reeglid üksipulgi läbi mõelda. Taolised üldiselt sõnastatud reeglid kipuvad tekitama segadust :|

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 18.01.2011 20:45
Postitas RandoM
Jah, oled täiesti õigesti aru saanud. Jüri ja Mari saavad soovi korral koostada neli meeskonda

Jürimarinitrohommik
jürimarinitroõhtu
jürimaribensiinhommik
jürimaribensiinõhtu

Loomulikult on sellisel juhul nende stardimaks per nägu 60€ mis vähemalt minu arvates on väga suur summa. Nendel meeskondadel on seejuures kindlad paarid (Kui "jürimarinitrohommik" meeskonnal on sõiduajad Nitro 1 sõidus siis tulevad ka selle meeskonna tulemused sellest sõidust ja mitte mujalt)

Põhimõtteliselt on sellise lahenduse eesmärgiks tekitada nö. virtuaalseid võistlejaid, kuna sellise osalustasuga (selle toomine madalamale oli samuti eesmärk) ja tänase reaalse osalejate arvuga ei tuleks kulud lihtsalt kokku. Et Jüril ja Maril on võimalik võtta neli esimest kohta on sellisel juhul paratamatu (võimalik lahendus on õhtul veel 10 kiiremat meeskonda omavahel rinda pistma panna, sellisel juhul "virtuaalsed tiimid" osaleda ei saaks ning poodium kahe inimesega piirduma ei pea. Mõtlen korra selle pihta)

See teadmatus on probleem mille ainsa lahendusena näeksin eelmises peatükis pakutud lahendust. Peale selle et mehaanik täpselt teab kui palju kellegiga vahe võib olla.

Väga hea, et on kaasamõtlejaid, nii sünnibki ilmselt midagi paremat :)

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 18.01.2011 20:52
Postitas lauri
A sõidetakse kõik ühes üldarvestuses koos? Sellisel juhul võib vist 4WD MCD meeskondadele juba õnne soovida ;) MCD puhul pole siis mingit erilist pointi bensiin+nitro või bensiin+elekter kooslust aretada. Tark oleks sõita 2x bensiin sõidus, see kõige kindlam viis pikalt esimeseks tulla. Lihtsalt mõtlen kaasa tuginedes eelmise võistluse tulemustele :wink:

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 18.01.2011 22:17
Postitas Tõnu2
lauri kirjutas:A sõidetakse kõik ühes üldarvestuses koos? Sellisel juhul võib vist 4WD MCD meeskondadele juba õnne soovida ;) MCD puhul pole siis mingit erilist pointi bensiin+nitro või bensiin+elekter kooslust aretada. Tark oleks sõita 2x bensiin sõidus, see kõige kindlam viis pikalt esimeseks tulla. Lihtsalt mõtlen kaasa tuginedes eelmise võistluse tulemustele :wink:
Mis seal muud kui väärt plaan. Pakkun kahte MCD - d renti ka endiselt!

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 18.01.2011 22:36
Postitas JAN
Kui Lauriga natuke kaasa mõelda , siis tekib tõesti olukord kus individuaalselt ei ole mõtetki sõitma minna , juba kuu aega enne võistlusi võistlus kaotatud (tore oli) :lol: , aga vähemalt suvi tulekul ja auto jäi terveks. Ikkagi aru ei mõista milleks on seda kõike vaja , võiks ju teha norm võistlus üks kordki talvejooksul, kõigile arusaadav ja saad ka teada sõidu kestel kes ees kihutab , kes taga . 8)

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 18.01.2011 23:32
Postitas lauri
Jaan, võta Tõnult üks toimiv auto ja proovi ära. MCD-l pole roolilatt tehtud M-kujulisest 3mm traadist :wink:

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 19.01.2011 09:36
Postitas RandoM
lauri kirjutas:A sõidetakse kõik ühes üldarvestuses koos? Sellisel juhul võib vist 4WD MCD meeskondadele juba õnne soovida ;) MCD puhul pole siis mingit erilist pointi bensiin+nitro või bensiin+elekter kooslust aretada. Tark oleks sõita 2x bensiin sõidus, see kõige kindlam viis pikalt esimeseks tulla. Lihtsalt mõtlen kaasa tuginedes eelmise võistluse tulemustele :wink:
Tuginedes eelmise võistluse tulemustele?
Nitro finaali võitja: 210 ringi ajaga tund ja 22 minutit
Bensiini finaali võitja 210 ringi ajaga tund ja 23 minutit

Teised kohad:
Nitro 207/1:22:36
Bensiin 207/1:23:23

Kolmandad
Nitro 203
Bensiin 200

Neljandad
Nitro 191
Bensiin 182 (Baja)

Need on tulemused võrreldavatest sõitudest kus ühel ei ole "sõidan sinust üle" eelist ning möödumine on võimalik.

Jaan:
Kuidas individuaalselt ei ole mõistlik? Saad vähese raha eest taaskord korralikul rajal tuttavatega võidu kihutada ja mitte ükski tulemuste arvestus ei muuda seda, et finišis olid Erkist eespool.

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 19.01.2011 20:03
Postitas JAN
Lauri : Tõnu käest MCD proovida võtta ei tule kõne allagi ,kui äkki hakkab meeldima , mis siis saab ja võibolla hakkabki meeldima, jälle häving ja mitte väike .


Rando : Kui sõitma ei tule tulen Püha Tõnule kütusekallajaks ja rajal eemaldunud juppide korjajaks .

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 19.01.2011 20:59
Postitas olerex
Minu meelest on väga meeldiv, et Rando aktiivselt ajusid ragistab ja millegi uue loomisega vaeva näeb. Laitse etapp õnnestus oma uudsete ideedega ju lausa väga hästi, võibolla meeldis ta paljudele just selle superpika sõiduaja pärast - ehk siis vahetus-tankimis-rehvi-aku taktikaga mässamine lõi uut pinget kogu võistluse käiku. Ma usun, et see Rando mõttevili ja endurance-asi oleks kordamist väärt, nii paar kolm korda aastas ehk, kuna meie kohalikud võidusõitjad ja korraldajad ei suuda arvatavasti nii kulukaid võistlusi eriti tihti ette võtta.
Viimane WC ei olnud niivõrd vinge, võibolla polnud täpseks plaanimiseks korraldajail aega või pappi ja see kõik on mõistetav. Praegune generaalplaan on aga juba nagu katse mudelismi uuesti leiutada vms. Ma usun, et see võistlusformaat, mida maailmas sõidetakse on põhjusega sellisena välja kujunenud ja selle formaadi pärast sportlased ehk võistlusradadele satuvadki. Nii ehk ongi juba põnev ja huvitav.
Minu ettepanek on teha selline võistlus, nagu on tehtud juba vanast ajast saati luige mändide vahel...ainukese muudatusena võiks ehk muuta kvalifikatsioonide arvestust, mis kord oli FTD asemel hoopis roundide summa ja minu arvates tegi kvalid palju põnevamaks. Finaal võiks ikka jääda sekundivõidusõiduks, kus parim seltskond on samal ajal rajal ja ajab kõrvuti võidu - mitme finaali süsteemis kaob taoline võistlusmoment sootuks ja võid peale sõitu protokollist vahtida ja arvutada, kus sa teisele mehele pähe tegid.

My 0,0123 € or more cents

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 19.01.2011 21:24
Postitas R0mm
Ma pooldaks ka tavapärasemat võidusõitu, sekundeerides Jonase ideele.

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 19.01.2011 21:48
Postitas lauri
+1 Jonase kirjutatule. Õiged tähelepanekud.

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 19.01.2011 22:39
Postitas JAN
Joonasega samuti täitsa nõus , Laitse võistlus oli uudne ja huvitav , aga edaspidine , vaevalt et sellised extreem võistlused uusi võistlejaid eriti sõitma kutsub . 8)

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 20.01.2011 08:51
Postitas pets
Kui bensukaid on kohal sama palju kui eelmisel korral ehk siis 4

Tekib olukord kus:

1. finaalis sõidavad 2 tk ja 2. finaalis ka 2 tk


Mõlemas finaalis saab sõita vaid siis kui sa teed iseendaga meeskonna ja maksad 2x15.- ?

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 20.01.2011 10:15
Postitas Tõnu2
Samas 30 eur eest 80 min sõita pole paha. Ma sõidan kindlasti mõlemat!