M: lennuk READY TO FLY: CAP 232
M: lennuk READY TO FLY: CAP 232
Koos mootoriga 2000eek.
Tiivad 1460mm,kaalub2200g koos mootoriga + 3 servot. (ärge küsige, mis servod, sellise hinnaga pole vahet, olgu või katkised). Kes on huvitatud see helistab mulle.
-Fun Fly Club-
Kanal 70
55-950-959
Tiivad 1460mm,kaalub2200g koos mootoriga + 3 servot. (ärge küsige, mis servod, sellise hinnaga pole vahet, olgu või katkised). Kes on huvitatud see helistab mulle.
-Fun Fly Club-
Kanal 70
55-950-959
Viimati muutis raptor, 01.05.2007 01:02, muudetud 2 korda kokku.
peaks vist sama olema http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... XLGP4&P=ML
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Mind ikka huvitab pult, et milline?, kust kohast? ja mis raha eest?raptor kirjutas:Kere on sama tüüpi jah, müüdaval lennukil on kogu elektroonika ja mootor peal. Kuna ise ei müü siis täpseid andmeid pole. Kel huvi see tulgu ja vaadaku: viin teid Maximi *(müüaga) kokku.
Pole ju tea mis palju nõutud!?
Kui ma õigesti aru sain, siis on soovitatav vähemalt 6-kanaliga isend soetada. !?
Ainus mida märkasin: ~4,5k maksev 7-kanaliga isend, kui see ongi see tavaline, sobiv pult ja tavaline hind, siis jätkan paberlennukite lennutamist ühest toaotsast teise toaotsa.
Edu!
Unustage palun juba ükskord ära need ameerikamaa aparatuurid. Seal on käigus ja kasutusel 72MHz sagedus mis on kogu Euroopas ja ka Eestis KEELATUD! Eestis kasutamiseks on 27, 35 ja 40MHz lennunduses võib kõiki neid kasutada, sealjuures 35MHz on AINULT LENNUNDUSE jaoks!
Lihtsa aparatuuri koos vastuvõtja, kvartsipaari, servo ja akuga saab umbes 1500-2000 krooniga. Korralik kompuutriga Graupner/JR 10 mäluga dotmatrix displei ja kõigi võimalike funktsioonidega 6-kanaline saatjakomplekt on 3500 krooni (saatja, vastuvõtja, kvartsipaar, saatja aku, vastuvõtja akuboks).
Sellise lennuki juhtimiseks piisab kõige lihtsamast kahe kangiga ehk neljakanalisest saatjast.
Kõrgustüür - üks
Pöördetüür - kaks
Kaldtüürid - kolm
Gaas - neli
Kuna kaldtüürid on eraldi servodega (mõlmas tiivas üks), siis peab lihtsa saatja puhul servod füüsiliselt Y-juhtmega kokku ühendama. Korralikuma kompuutriga saatja puhul saab panna kõik servod vastuvõtjasse. Siis on ka mõlemad kaldtüüri servod vastuvõtjas ja neid saab eraldi timmida ja juhtida, mixida ja ka klappidena kasutada.
Soovitud hind on väga ok. Maximil ka lennukid lendavad ja on korralikult kokku pandud!
Lihtsa aparatuuri koos vastuvõtja, kvartsipaari, servo ja akuga saab umbes 1500-2000 krooniga. Korralik kompuutriga Graupner/JR 10 mäluga dotmatrix displei ja kõigi võimalike funktsioonidega 6-kanaline saatjakomplekt on 3500 krooni (saatja, vastuvõtja, kvartsipaar, saatja aku, vastuvõtja akuboks).
Sellise lennuki juhtimiseks piisab kõige lihtsamast kahe kangiga ehk neljakanalisest saatjast.
Kõrgustüür - üks
Pöördetüür - kaks
Kaldtüürid - kolm
Gaas - neli
Kuna kaldtüürid on eraldi servodega (mõlmas tiivas üks), siis peab lihtsa saatja puhul servod füüsiliselt Y-juhtmega kokku ühendama. Korralikuma kompuutriga saatja puhul saab panna kõik servod vastuvõtjasse. Siis on ka mõlemad kaldtüüri servod vastuvõtjas ja neid saab eraldi timmida ja juhtida, mixida ja ka klappidena kasutada.
Soovitud hind on väga ok. Maximil ka lennukid lendavad ja on korralikult kokku pandud!
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Ohsa vanA!,
Tänan üleprahi sisuka vastuse eest!
Nagu sai alguses mainitud, kogu see mudelism on nii tume maa minu jaoks, kuigi see pisik on juba aastaid närinud, aga pole aega/võimalust nagu olnud süübida, seega vabandan kui küsimused on olnud liigagi rumalad ja mingi aja vältel võib neid siin foorumis mul veelgi tulla kui otsing tulemust ei anna. Ärge siis kõvasti lööge!
Ma nüüd mõnda aega seedin lauri postitust.
Tänan üleprahi sisuka vastuse eest!
Nagu sai alguses mainitud, kogu see mudelism on nii tume maa minu jaoks, kuigi see pisik on juba aastaid närinud, aga pole aega/võimalust nagu olnud süübida, seega vabandan kui küsimused on olnud liigagi rumalad ja mingi aja vältel võib neid siin foorumis mul veelgi tulla kui otsing tulemust ei anna. Ärge siis kõvasti lööge!
Ma nüüd mõnda aega seedin lauri postitust.
Kevadel, kui mätas kuiv ja ilmad stabiilsemad, hakkame ka mudellennu õpetuspäevi tegema. Saab näha, uurida ja ka ise juhtida lennukit! Seda viimast siis meie lennukiga ja kahe saatjapuldiga - üks on juhendajal ja teine õpilasel. Nii saab juhendaja lennukiga õhku tõusta ja õhus juhtimisõiguse näiteks 10-20 sekundiks üle anda, kui kõik sassi läheb, päästab juhendaja lennuki ära. Nii saab tunde kätte ja pisik läheb veelgi suuremaks Kõige parem on lennutamistele kohale tulla, näeb ja saab ka kohapeal küsimusi esitada.
Kahjuks hetkel veel klubiruume Tallinnas pole, kuhu kohale uudistama kutsuda, kuid ka selles osas töö käib. Aga eks kogu see mudelism on alguses tume maa ja nõuab palju uurimist-puurimist!
Ülalolev lennuk pole just algajale mõeldud, aga kui lennutamine simulaatori või kirjeldatud juhendaja-õpilane süsteemi abil käppa saada, võib ka selle lennuki põhimõtteliselt esimeseks lennukiks muretseda.
Kahjuks hetkel veel klubiruume Tallinnas pole, kuhu kohale uudistama kutsuda, kuid ka selles osas töö käib. Aga eks kogu see mudelism on alguses tume maa ja nõuab palju uurimist-puurimist!
Ülalolev lennuk pole just algajale mõeldud, aga kui lennutamine simulaatori või kirjeldatud juhendaja-õpilane süsteemi abil käppa saada, võib ka selle lennuki põhimõtteliselt esimeseks lennukiks muretseda.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Aga see selleks.Hmm... oli ju ometigi viimane postitus Harq postitatud, kus oli juttu sagedustest ja peksa saamisest, aga nüüd on see kadunud
Sai siis väheke ringi kolatud ja sõelale jäigi selline pult nagu GWT-4AII Dream Starter FM Prop. R/C System 35MHz
Või võib nende teiste, odavama otsa pultide poole kah piiluda?
Küsimused:
Soetades puldi omale peab midagi veel "keevitama/timmima" puldi/lennuki juures või kogu kremppel hakkab toimima ühtse tervikuna nagu kokku loodud? kahtlen
Oma kogemustest võin rääkida.
Puldil peaks olema kaasas ka vastuvõtja mille ühendad ära servode ja toitega. Kui räägime müüdavast lennukist! Kui ei siis servod ühendad ära saba eleronide ja muu säärasega ja ongi OK. Loomulikult pead sa tüürid siregek ajama et lennuk otse lendkas. Küünlatoide,kütus,parda aku,simus harjutamist ja treeregia lendu.
Puldil peaks olema kaasas ka vastuvõtja mille ühendad ära servode ja toitega. Kui räägime müüdavast lennukist! Kui ei siis servod ühendad ära saba eleronide ja muu säärasega ja ongi OK. Loomulikult pead sa tüürid siregek ajama et lennuk otse lendkas. Küünlatoide,kütus,parda aku,simus harjutamist ja treeregia lendu.
Tänan vastuse eest.mulder kirjutas:Oma kogemustest võin rääkida.
Puldil peaks olema kaasas ka vastuvõtja mille ühendad ära servode ja toitega. Kui räägime müüdavast lennukist! Kui ei siis servod ühendad ära saba eleronide ja muu säärasega ja ongi OK. Loomulikult pead sa tüürid siregek ajama et lennuk otse lendkas. Küünlatoide,kütus,parda aku,simus harjutamist ja treeregia lendu.
Ise veel kõhklen ja mõtlen, ...rahakotiraudasid esialgu ei pauguta, aga hoian teemal silma peal.
Soovin müüjale edu ja tänan kõiki kes lahkelt olid nõus selgitama ja tarkust jagama.
Tähh!