15 t mootor jamab

Üldine On-Road autode arutelu
Vasta
Kasutaja avatar
Mustang67
Postitusi: 392
Liitunud: 12.08.2008 20:26
Asukoht: Järvamaa, Albu Vald

15 t mootor jamab

Postitus Postitas Mustang67 » 29.09.2008 20:30

keegi teab milles võib viga olla, selles et mul sprint 2 spordil 15 t mootoril siuke jama, et ta töötab ull aeglaselt ja kui ma seda mootori otsa, kus juhe on tinutatud liigutan siis pöörded jälle suurenevad
HPI Sprint 2 Sport
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 29.09.2008 21:01

Joode jamab äkki?
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
Mustang67
Postitusi: 392
Liitunud: 12.08.2008 20:26
Asukoht: Järvamaa, Albu Vald

Postitus Postitas Mustang67 » 29.09.2008 21:15

kas ma peaks selle siis uuesti üle tinutama
HPI Sprint 2 Sport
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 30.09.2008 06:44

Mustang67 kirjutas:kas ma peaks selle siis uuesti üle tinutama
Igaks juhuks võiks provida.
Teine teema võib olla, et harjad/kollektor on kulunud/mustad kuid sellest ei tea ma midagi - pole sõitnud ühtegi elektrikat nii kaugele ning ma ei tea neid sümptomeid.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
Mustang67
Postitusi: 392
Liitunud: 12.08.2008 20:26
Asukoht: Järvamaa, Albu Vald

Postitus Postitas Mustang67 » 30.09.2008 16:29

oli hoopsi selline jama et ühel harjasel kulus klots ära, kas hpi-is on harjaseid müüa 15 T mootorile ja mis võiks 1 komplekt maksta
HPI Sprint 2 Sport
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 30.09.2008 17:07

Mul on harju, igasuguseid, 50 ja 200 EEK/paar, eeldusel et seee HPI mootor kasutab tavalises mõõdus püstiseid harju.
Kallimad on suure hõbedasisaldusega ja kestavad eriti kaua ilma lillaks minemata (selgituseks: kui tavaline hari on otsa lähedalt külje pealt värvi muutnud lillakaks, on ta üle kuumenenud, osa komponente on sealt välja sulanud ja see hari tuleks ära visata... see võtab olenevalt mootorist, kasutusest ja harjadest tavaliselt aega 3-30 sõitu). Lillaks läinud hari kulutab eriti jubedalt kollektorit ja voolu eriti ei juhi.
Harjade vahetusega koos oleks mõistlik ka kollektor üle treida (seda on tegelikult kaval teha ka tihedamini). Eksisteerib muidugi ka võimalus, et kollektor on juba läbi kulunud :)

Vasta